Ze is zwanger, dus moet ze stoppen. punt.... Ik vind overigens dat BB de toevoer van tabak stil moet leggen zolang ze nog rookt. Dus dat NIEMAND nog rookwaar krijgt zolang Tanja door blijft paffen, pas als ze stopt krijgt de rest ook weer sigaretten. Dát is pas leuke tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef LuQas het volgende:
Heel tekenend hoe alle rokers allemaal vergoelijkend over roken spreken.
Had het over de rokers in het huisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Alle rokers? Heb jij mijn posts wel gelezen?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef eborn het volgende:
Sodemieter op met je 'hulde' man!
Uiteeeeeindelijk wel ja, wil je dat nou horen he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:30 schreef Sasami het volgende:
Ja verdorie ik had gewoon wel gelijk dat Rob naar de dbk moest
hehehe jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Uiteeeeeindelijk wel ja, wil je dat nou horen he?![]()
jaja ben vrij vandaag, moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak!! Superdagje in het bb-huis hoor!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:31 schreef BB-King het volgende:
Sjongejonge, ik zit op me werk net nu het leuk wordt...![]()
huldequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Weet je, het gaat niet eens enkel om dat roken, maar de mentaliteit die er achter zit, bij deze dame.
De argumenten die ze gebruikt, geven aan dat ze de prioriteiten verkeerd heeft liggen.
Ze stelt zich zelf op de eerste plaats, en grijpt alles aan om dat zo te houden, ze geeft alleen dát op met liefde, wat er toch al niet boeide, dus feitelijk geef je dan niets op (met of uit liefde ).
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef milagro het volgende:
Ik geloof helemaal niet dat Tanja zo overstuur is door dit alles, die tranen waren niet voor de kritiek, maar voor "het er alleen voor staan" , dat de vader van dit kind , niet voor haar kiest (en voor het kind, al si dat volgens mij nog bijzaak)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |