Minstens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
Stil eens, rare gothic.quote:
Wat lul je man, ik had al freestylebattles met Brain toen jij nog niet eens geboren was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Tis zowiezo triest om het optenmen voor een zanger die je niet of nauwelijks persoonlijk kent.![]()
Zou die gene dat ook voor jou doen? Dacht het niet
Gooi eens een linkje naar jullie hit dan!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat lul je man, ik had al freestylebattles met Brain toen jij nog niet eens geboren was.
Brain staat zover boven Extince, die moeite is simpelweg teveel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:28 schreef SunChaser het volgende:
Waneer gaan Brainpower en Extince elkaar eens doodschieten?
Ik rap mee op bijna al zijn (geniale) nummers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef seilram het volgende:
[..]
Gooi eens een linkje naar jullie hit dan!!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower windt alle chickie's om zijn vinger.
Waar is de kogel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
2Pac een tweede Elvis?quote:
Dat is jammer.quote:
hiphopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Agiath het volgende:
Toch is hij kwa teksten het beste op nederlandse hip-hop vind ik, niet als al die negers die de gewoontje te hebben om de 3 seconden "UH" te roepen en alleen maar over het leven op de straat te rappen.
Brainpower>>>Rest nl hip-hop
*oh boy wat zal ik geflamed worden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower is de gangster man, mond dicht over hem, hij weet tenminste hoe het is om op de straat te leven en te moeten dealen voor je geld.
[afbeelding]
![]()
Hij lijkt me meer iets zoals die pipo in die Robeco reclame "Mum and dad give me crap, I just wanna rap"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:
[..]hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
Vooral op de ironie in fipo letten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Scorpie het volgende:
mensen die idolen hebben.......geweldig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Brain is al zo vaak neergepaft, maar kogels doen hem niks, weet je.
Zegt het woord 'ironie' in combinatie met de PI van OP je wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
Dus jij komt ook uit zo'n dope getto. Respect man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:
[..]hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower is de gangster man, mond dicht over hem, hij weet tenminste hoe het is om op de straat te leven en te moeten dealen voor je geld.
Dat lees je toch, manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef maartena het volgende:
En waarom is het zo
dat hij weet hoe het is om op straat te leven?
![]()
Kun je nagaan hoe slecht het staat met de nederlandse hip hop, als hij al de beste isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Agiath het volgende:
Toch is hij kwa teksten het beste op nederlandse hip-hop vind ik, niet als al die negers die de gewoontje te hebben om de 3 seconden "UH" te roepen en alleen maar over het leven op de straat te rappen.
Brainpower>>>Rest nl hip-hop
*oh boy wat zal ik geflamed worden
Kun je nagaan hoe slecht het staat met hiphop in het algemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:19 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht het staat met de nederlandse hip hop, als hij al de beste is![]()
![]()
The guy knows what he is talking aboutquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Renmaestro het volgende:
Geniaal hoe hij moelijke, maatschappelijk kwesties aan de kaak stelt door zijn eigen ervaringen en visies te verwerken in hippie en moderne rapmuziek.
geniaal hoe hij de rapmuziek zo weet te vernaggelen!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:27 schreef Renmaestro het volgende:
Geniaal hoe hij moelijke, maatschappelijk kwesties aan de kaak stelt door zijn eigen ervaringen en visies te verwerken in hippie en moderne rapmuziek.
Lol, Brainpower is 96% mediapubliciteit en image-building, 4% is die knikkerende jongen zoals alle andere jongens uit zijn tijd. Hij is zo nep als een Cubaanse sigaar uit rusland.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef Blapiet het volgende:
oooeeeh,... er komt iemand boven het maailveld uit. Hoe durft 'ie??!?!?!?!?!!??
gauw trappen met z'n allen
LOLquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is zo nep als een Cubaanse sigaar uit rusland.
Ey yo! Brain' zijn rhymez zijn subliem! SUBLIEM HOOR JE!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef MasterM26 het volgende:
geniaal hoe hij de rapmuziek zo weet te vernaggelen!![]()
zo klinkt het wel makkelijk inderdaad, wanneer kunnen we jou eerste nummer verwachten?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lol, Brainpower is 96% mediapubliciteit en image-building, 4% is die knikkerende jongen zoals alle andere jongens uit zijn tijd. Hij is zo nep als een Cubaanse sigaar uit rusland.
Sorry, geen ambitie in de negert-scene.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:41 schreef Blapiet het volgende:
[..]
zo klinkt het wel makkelijk inderdaad, wanneer kunnen we jou eerste nummer verwachten?
het is makkelijk om te trappen op iets wat je niet bent maar stiekem wel wilt zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, geen ambitie in de negert-scene.
*PROEST*quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:47 schreef Blapiet het volgende:
[..]
het is makkelijk om te trappen op iets wat je niet bent maar stiekem wel wilt zijn
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*PROEST*
Ja, ik wil echt wel op 50 Cent lijken, die eruit ziet alsof zijn hersens zijn gekrompen tot het formaat van een pinda, en waar niks anders uitkomt als "Uh uh uhuh" en "Yo dawg"...
Hehe, nee hoor, tis geen jaloezie, ieder zijn meug, maar ga niet zeggen dat ik stiekem op zo`n iemand wil lijken....hokjes enzo.quote:
Ah, nee ok. Want die discussie over 50 Cent is al 29x aangehaaldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hehe, nee hoor, tis geen jaloezie, ieder zijn meug, maar ga niet zeggen dat ik stiekem op zo`n iemand wil lijken....hokjes enzo.
Ooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:56 schreef J_CDA het volgende:
Wanneer gaan alle rappers nou eens dood?
Hij doet vast iets goeds, anders istie niet zo verdomde rijk, en zeg nou zelf, tis niet zn looks & ook niet zn intelligentie....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, nee ok. Want die discussie over 50 Cent is al 29x aangehaald.
Ik voel me ook een neger hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Def Rhymz is tenminste nog een echte neger
Net zo als (de vroegere) Ali B met zn 'Leven van de straat' Die gast komt uit fuckin Almere..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:
Daar zijn de ergste getto'squote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Net zo als (de vroegere) Ali B met zn 'Leven van de straat' Die gast komt uit fuckin Almere..![]()
-Muziekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij doet vast iets goeds, anders istie niet zo verdomde rijk, en zeg nou zelf, tis niet zn looks & ook niet zn intelligentie....
Jij zit zwaar onder de drugs!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Jah, Compton is dr niks bij...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Daar zijn de ergste getto's
Daar wordt de taal van de straat nog gesproken. Het recht van de sterkste. Survival of de fittest. Drive-by's, every night a fight... Als je daar opgroeid ben je pas een tough motherfucker.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Brain is al zo vaak neergepaft, maar kogels doen hem niks, weet je.
Alsof er mensen zijn die ook maar een klein beetje suggereren dat Brainpower gangster is of iets dergelijksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Hormoontjesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Als Chriz eindelijk 18 wordt en dan zijn eigen posts terugleest van 2005..... zal ie zich waarschijnlijk schamen!![]()
![]()
Check.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Een quote voor de geschiedenis boekjes van Fok!
Als Chriz eindelijk 18 wordt en dan zijn eigen posts terugleest van 2005..... zal ie zich waarschijnlijk schamen!![]()
![]()
Van Def Rhymz wil ik een kind.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Def Rhymz is tenminste nog een echte neger
wat een kickquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Check.
Het sarcasme van een 15-jarige niet snappen terwijl je zelf 31 bent, fail!
Daar noem je ook ff de echte artiestenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:06 schreef Bonobo11 het volgende:
Nederhiphop is zo zielig, het nivo suinterklaasgedicht halen ze niet eens, Lange Frans , Ali B etc.
GVD ik OOK! Praatgroep opstarten?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:02 schreef Zero2Nine het volgende:
edit: zie nu dat ik op een stokoud topic heb gereageerd
jij hebt dit topic 3 jaar lang in je achterhoofd gehouden?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Check.
Het sarcasme van een 15-jarige niet snappen terwijl je zelf 31 bent, fail!
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij hebt dit topic 3 jaar lang in je achterhoofd gehouden?
HBOquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*PROEST*
Ja, ik wil echt wel op 50 Cent lijken, die eruit ziet alsof zijn hersens zijn gekrompen tot het formaat van een pinda, en waar niks anders uitkomt als "Uh uh uhuh" en "Yo dawg"...
Daar wil ik echt mijn startende HBO carriere voor weggooien om net zoals hij te worden...![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:38 schreef Scorpie het volgende:
Hij is zo nep als een Cubaanse sigaar uit rusland.
Startende HBO carrièresquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
*PROEST*
Daar wil ik echt mijn startende HBO carriere voor weggooien om net zoals hij te worden...![]()
QFTquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:53 schreef NiTiN het volgende:
Extincezo laidback en taalbehendig
prefereer ik boven dhr. Brainpower. Dir alsnog stukken beter is dan de Ali B's en de Lange Fransen van de wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |