Minstens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
Stil eens, rare gothic.quote:
Wat lul je man, ik had al freestylebattles met Brain toen jij nog niet eens geboren was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:23 schreef Maikuuul het volgende:
Tis zowiezo triest om het optenmen voor een zanger die je niet of nauwelijks persoonlijk kent.![]()
Zou die gene dat ook voor jou doen? Dacht het niet
Gooi eens een linkje naar jullie hit dan!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat lul je man, ik had al freestylebattles met Brain toen jij nog niet eens geboren was.
Brain staat zover boven Extince, die moeite is simpelweg teveel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:28 schreef SunChaser het volgende:
Waneer gaan Brainpower en Extince elkaar eens doodschieten?
Ik rap mee op bijna al zijn (geniale) nummers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef seilram het volgende:
[..]
Gooi eens een linkje naar jullie hit dan!!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:00 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower windt alle chickie's om zijn vinger.
Waar is de kogel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De nieuwe 2pac.
2Pac een tweede Elvis?quote:
Dat is jammer.quote:
hiphopquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Agiath het volgende:
Toch is hij kwa teksten het beste op nederlandse hip-hop vind ik, niet als al die negers die de gewoontje te hebben om de 3 seconden "UH" te roepen en alleen maar over het leven op de straat te rappen.
Brainpower>>>Rest nl hip-hop
*oh boy wat zal ik geflamed worden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower is de gangster man, mond dicht over hem, hij weet tenminste hoe het is om op de straat te leven en te moeten dealen voor je geld.
[afbeelding]
![]()
Hij lijkt me meer iets zoals die pipo in die Robeco reclame "Mum and dad give me crap, I just wanna rap"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:
[..]hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
Vooral op de ironie in fipo letten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:36 schreef Scorpie het volgende:
mensen die idolen hebben.......geweldig.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
Brain is al zo vaak neergepaft, maar kogels doen hem niks, weet je.
Zegt het woord 'ironie' in combinatie met de PI van OP je wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
Dus jij komt ook uit zo'n dope getto. Respect man!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:34 schreef ioor het volgende:
[..]hij heeft zn hele leven in alphen aan de rijn gewoond bij mij om de hoek. wij hebben nog letterlijk geknikkerd, niks op de straat leven of dealen voor geld, hij is gewoon een zoon die gewoon thuis woonde.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
Brainpower is de gangster man, mond dicht over hem, hij weet tenminste hoe het is om op de straat te leven en te moeten dealen voor je geld.
Dat lees je toch, manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:59 schreef maartena het volgende:
En waarom is het zo
dat hij weet hoe het is om op straat te leven?
![]()
Kun je nagaan hoe slecht het staat met de nederlandse hip hop, als hij al de beste isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:26 schreef Agiath het volgende:
Toch is hij kwa teksten het beste op nederlandse hip-hop vind ik, niet als al die negers die de gewoontje te hebben om de 3 seconden "UH" te roepen en alleen maar over het leven op de straat te rappen.
Brainpower>>>Rest nl hip-hop
*oh boy wat zal ik geflamed worden
Kun je nagaan hoe slecht het staat met hiphop in het algemeenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:19 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht het staat met de nederlandse hip hop, als hij al de beste is![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |