Daarover gaan ook die standup shows van Seinfeld, de Do you ever notice grappen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:01 schreef Brentmeister het volgende:
Hmm, ik vind juist dat er zoveel herkenbare zaken uit het dagelijkse leven in de serie zitten, alleen wordt er door Jerry, Elaine, Kramer en Seinfeld tot uit het uiterste uitgekauwd, maar hierdoor onstaan inderdaad héle vreemde situaties
In Novemberquote:Op donderdag 1 september 2005 16:09 schreef Evertje het volgende:
Wanneer kwamen de volgende dvd's ook alweer uit?
Precies! En ook de "What's the deal with....", dat is zo mooiquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Daarover gaan ook die standup shows van Seinfeld, de Do you ever notice grappen.
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Cassius het volgende:
Is Seinfeld er volgende week nog wel op? Staat namelijk niet meer in de gids
Dat ie in zijn huis van zijn meid probeerde om dat te veranderen? Samen met Jerry?quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef outcast_within het volgende:
Was laatst een aflevering met een Geweldige antwoordapperaat bericht van george.
Iemand die het zich ook kan herinneren?
Ja die is echt geweldigquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:45 schreef outcast_within het volgende:
ik doelde op een aflvering dat hij zijn vriendin ontwijkte zodat zij het niet kon uitmaken
Believe it or not,quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:20 schreef outcast_within het volgende:
Was laatst een aflevering met een Geweldige antwoordapperaat bericht van george.
Iemand die het zich ook kan herinneren?
Origineel? Je bedoelt de muziek die er onder zit? Is dat niet gewoon een standaard keyboard ritmequote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef outcast_within het volgende:
hoe heet het orgineel eigenlijk?
Oh je wil em als filmpje. Hmm moet ik even kijkenquote:Heb je em ook toevallig gewoon als klein filmpje? ik heb em als mp3tje maar je moet toch zijn kop zien dat ie meegeniet
"The machine tape is to the tune of the Greatest American Hero theme song ("The Greatest American Hero (Believe it or not)," written by Mike Post and Stephen Geyer)."quote:Op woensdag 21 september 2005 10:00 schreef outcast_within het volgende:
hoe heet het orgineel eigenlijk?
quote:A newspaper blocks out view of George's face. He lowers the paper to reveal...
a moustache.
George: What is Holland?
Jerry (also wearing a moustache): What do you mean, 'what is it?' It's a
country right next to Belgium.
George: No, that's the Netherlands.
Jerry: Holland *is* the Netherlands.
George: Then who are the Dutch?
hehe heb de intro gezien van greatest american hero. Ook stoerquote:Op woensdag 21 september 2005 16:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
"The machine tape is to the tune of the Greatest American Hero theme song ("The Greatest American Hero (Believe it or not)," written by Mike Post and Stephen Geyer)."![]()
Vooral dat: 'Yeah, yeah, I am Batman.'quote:Cosmo Kramer: The bus is outta control. So I grab him by the collar, I take him out of the seat, I get behind the wheel, and now I'm driving the bus.
Jerry: Wow.
George Costanza: You're Batman.
Cosmo Kramer: Yeah, yeah, I am Batman. Then the mugger, he comes to and he starts choking me. So I'm fighting him off with one hand and I kept driving the bus with the other, ya know. Then I managed to open up the door and I kicked him out the door, ya know, with my foot, ya know, at the next stop.
Jerry: You kept making all the stops?
Cosmo Kramer: Well, people kept ringing the bell.
Dat is echt een geweldige scene jaquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef J_Davis het volgende:
Cosmo Kramer: The bus is outta control. So I grab him by the collar, I take him out of the seat, I get behind the wheel, and now I'm driving the bus.
Jerry: Wow.
George Costanza: You're Batman.
Cosmo Kramer: Yeah, yeah, I am Batman. Then the mugger, he comes to and he starts choking me. So I'm fighting him off with one hand and I kept driving the bus with the other, ya know. Then I managed to open up the door and I kicked him out the door, ya know, with my foot, ya know, at the next stop.
Jerry: You kept making all the stops?
Cosmo Kramer: Well, people kept ringing the bell.
The Serenity Nowquote:Op maandag 26 september 2005 18:19 schreef Aryan_S het volgende:
is de episode van vandaag zo goed? Ik ken ze nog niet allemaal uit mn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, and that's a bad miss!
Seizoen 9. Laatste seizoen helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Cheiron het volgende:
Welk seizoen wordt nu eigenlijk uitgezonden?
Ja, jammer dat ze daar op een gegeven moment helemaal mee gestopt zijn idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis de beginscénes van de stand-up van Jerry een beetje.
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:16 schreef skiczukie het volgende:
Ik mis de beginscénes van de stand-up van Jerry een beetje.
Klopt, maar het was wel een leuke introductie voor de lading van de aflevering.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.
Hmm valt wel mee vind ik. Ze hebben het ook langzaam afgebouwd volgens mij. In het begin van de serie had je vooraf een stukje, halverwege en zelfs aan 't eind geloof ik (:?). Vervolgens alleen aan 't begin en daarna helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik niet. Die hadden nooit het niveau van de rest van de serie.
Dat zijn jouw eigen constateringen?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:13 schreef Aryan_S het volgende:
Vandaag een iets mindere episode: The Junk Mail met een cijfer van 7.4
En morgen is er een van de beste episodes van seizoen 9:
The Merv Griffin Show met een cijfer van 9.1
Neuh ik denk de TV.com episode guide.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat zijn jouw eigen constateringen?
Ja dat was echt mooiquote:Op donderdag 29 september 2005 23:16 schreef robertvt het volgende:
Ik kwam ook echt niet meer bij toen Kramer opeens z'n 'surprise guest' introduceerde.
The Betrayal is geniaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Cassius het volgende:
Mooie episode vanavond weer
Morgen overigens The Betrayal een bekroonde (en geniale) aflevering. Zeker kijken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef robertvt het volgende:
Ik vond het leuk in elkaar gezet, maar niet echt ontzettend grappig.
Alleen bij de laatste scene moest ik erg om lachen.
quote:Kramer:But they dig...they...they test
Nog maar zes episodes, waarvan twee compilatieafleveringenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:35 schreef Brentmeister het volgende:
Het eind begint in zicht te komen jongens![]()
Het negende en laatste (1997-1998).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef Slayage het volgende:
Welke seizoen laten ze nu eigenlijk zien?
Hm, de laatste 2 afleveringen, The Finale part 1 & 2, zijn eigenlijk ook compilaties (wel met een verhaal uiteraard, maar toch).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nog maar zes episodes, waarvan twee compilatieafleveringen
joah, semi-compilaties idd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hm, de laatste 2 afleveringen, The Finale part 1 & 2, zijn eigenlijk ook compilaties (wel met een verhaal uiteraard, maar toch).
Ik vond 'm helaas maar matig. Geen sterke afsluiterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:54 schreef Cassius het volgende:
Vanavond de laatste reguliere aflevering, The Puerto Rican Day.
Jackass.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond 'm helaas maar matig. Geen sterke afsluiter
Alleen vlak voor het einde, toen ze ineens alledrie tegelijk in dat appartement zaten ("Mr. Pennypacker?"), dat was wel goed voor een grinnik
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.ukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
Jackass.....
Wanneer kwam de volgende dvd uit, seizoen 5?
Die overhemdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.uk
in de FilmValley las ik net 27 oktober, ik helemaal blij, maar dat zal dus wel een foutje zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.uk
Ja, het is een mooie compilatiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ook al heb ik deze aflevering al heel vaak gezien, toch krijg ik altijd wel weer kippenvel bij die 'time of your life' montage.
Er komen nog 2 afleveringen:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:23 schreef k_man het volgende:
De laatste was toch die waarin ze in de gevangenis komen?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef skamzz het volgende:
Tjeetje wat gaat het snel die afleveringen. Van mij mogen ze wel weer van voor af aan beginnen.
Jij hebt ook de Spits! gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef Brentmeister het volgende:
Toevallig las ik vandaag een artikel over een nieuwe DVD van Jerry Seinfeld: "Jerry Seinfeld, Comedian; Where does comedy come from?". Het is een documentaire over wat Jerry ná Seinfeld is gaan doen.
De officiele website hiervan: http://www.miramax.com/comedian/
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt ook de Spits! gelezen
Hmm ok, goed om te wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Tr0ublegum het volgende:
Die valt best tegen trouwens, ik heb 'm op driekwart afgezet. Weinig seinfeld, veel Orny Adams (stand up comedy talent) Zaten wel redelijk leuke stukken tussen, maar niet echt super lachen/boeiend
Dat vind ik echt een hele mooie montage. En ook die bloopers, die ene scene met Frank en Elaine:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ook al heb ik deze aflevering al heel vaak gezien, toch krijg ik altijd wel weer kippenvel bij die 'time of your life' montage.
En ja, de prison-aflevering moet nog komen.
Bullshit dude. Het is een hele toffe DVD als je een echte Seinfeld liefhebber bent en die Orny Adams komt echt niet vaker in beeld dan Seinfeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Tr0ublegum het volgende:
Die valt best tegen trouwens, ik heb 'm op driekwart afgezet. Weinig seinfeld, veel Orny Adams (stand up comedy talent) Zaten wel redelijk leuke stukken tussen, maar niet echt super lachen/boeiend
tsja ik vond 'm tegenvallen, ik had 'r meer van verwachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:30 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Bullshit dude. Het is een hele toffe DVD als je een echte Seinfeld liefhebber bent en die Orny Adams komt echt niet vaker in beeld dan Seinfeld.
Het is dan ook een documentaire.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
tsja ik vond 'm tegenvallen, ik had 'r meer van verwacht
Geweldig die jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
[Lawyer Jackie Chiles' office]
Chiles: Who told you to put the cheese on? Did I tell you to put the cheese on? I didn't tell you to put the cheese on.
Jackie Chiles![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Typisch Newman stylequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Cassius het volgende:
En die Newman-rant:
Newman: All right! But hear me and hear me well - The day will come. Oh yes, mark my words, Seinfeld - your day of reckoning is coming. When an evil wind will blow through your little playworld, and wipe that smug smile off your face. And I'll be there, in all my glory, watching - watching as it all comes crumbling down. Muhaha!
dan kun je mij afvoeren. Briljant !!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Cassius het volgende:
En die Newman-rant:
Newman: All right! But hear me and hear me well - The day will come. Oh yes, mark my words, Seinfeld - your day of reckoning is coming. When an evil wind will blow through your little playworld, and wipe that smug smile off your face. And I'll be there, in all my glory, watching - watching as it all comes crumbling down. Muhaha!
wordt nog druk op die afvoerplaats danquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef manny het volgende:
[..]
dan kun je mij afvoeren. Briljant !!
Leuke laatste aflevering. Dit zijn dus wél leuke 'compilaties'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef Brentmeister het volgende:
En hij gaat weer verderVoor de laatste keer
![]()
![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet maar als ik iets moest zeggen; Ik denk dat het gewoon genoeg geweest was, mooi punt om te stoppen zolang het nog echt leuk is, net als in een van de afleveringen, vertrek op je hoogtepunt "That's it for me!"quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Waarom is het opgehouden eigenlijk? Geen scripts meer? Acteurs hadden geen zin meer?
Jah.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet maar als ik iets moest zeggen; Ik denk dat het gewoon genoeg geweest was, mooi punt om te stoppen zolang het nog echt leuk is, net als in een van de afleveringen, vertrek op je hoogtepunt "That's it for me!"En ze hadden natuurlijk al een aardig lange tijd achter de rug.
Héel erg stoer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Hier hoort eigenlijk dat korte 'Oz-filmpje' achtertaan.
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: Er is een hilarisch filmpje (hier) met Jerry Seinfeld in Oz, de gevangenis uit de gelijknamige serie: het is vooral leuk als je Oz ook kent en alles goed kunt verstaan>
En hier staat het uitgeschreven, is misschien wel nodig.
OMGquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: Er is een hilarisch filmpje (hier) met Jerry Seinfeld in Oz, de gevangenis uit de gelijknamige serie: het is vooral leuk als je Oz ook kent en alles goed kunt verstaan>
Haha hij is echt funny The contest in jailquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Ook dat praten aan die tafel, net zoals met George.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:54 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Haha hij is echt funny The contest in jail![]()
![]()
Geweldig iddquote:Op woensdag 2 november 2005 00:24 schreef Cassius het volgende:
Chiles ook weer geniaal in deel 2 van The Finale
Ow gelukkig, ik dacht al dat ik ontzettend wereldvreemd zou zijn dat Oz me niks zegt.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:05 schreef Brentmeister het volgende:
Sorry, maar kan iemand mij misschien uitleggen wat Oz precies isEen of andere serie over een gevangenis?
++ ["Net5"]quote:Op woensdag 2 november 2005 00:32 schreef Cassius het volgende:
Dat is toch die gevangenis-serie die Net5 uitzond?
quote:Op woensdag 2 november 2005 00:46 schreef k_man het volgende:
Mij niet hoor. Ik vermoede het alleen door de reacties hier, maar verder zegt het me dus drie keer niks.
Maar dat "verder" wil ik dus wetenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
...de gevangenis uit de gelijknamige serie...
Kijk aan, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:52 schreef Slayage het volgende:
RTL 5 zond em geloof ik uit. Volgde ik ook een tijdje.
http://www.hbo.com/oz/?ntrack_para1=leftnav_category0_show17
Goeie infoquote:Op woensdag 2 november 2005 10:35 schreef NoSigar het volgende:
Het is een keiharde zeer realistische gevangenisserie met in bijna elke aflevering expliciete verkrachtingen en gruwelijke moorden. In de VS uitgezonden door HBO. In het stukje Seinfeld speelt hij samen met originele cast-member zoals de leider van de Aryans (' you a hebe?') Vern Schillinger.
Zoals ik al zei, als je de serie niet kent is het niet echt geweldig of zo.
Nou dat was eigenlijk wel de planning, om zo de serie te eindigen, als je naar het DVD commentaar van die aflevering luistert zegt Julia (Elaine) dat ze dat echt wilde doen destijds.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef Cheiron het volgende:
Vaag, ik dacht altijd dat de laatste scene van Seinfeld was dat ze in de metro afscheid nemen, net zoals die aflevering dat Jerry naar Coney island gaat. Dit was dus nogal een verassing voor mij.
Ja dat stukje met die metro zit toch aan 't eind van de 2e compilatie aflevering? Had ik ook een mooi einde gevonden, want dat is echt een mooie compilatie.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:10 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou dat was eigenlijk wel de planning, om zo de serie te eindigen, als je naar het DVD commentaar van die aflevering luistert zegt Julia (Elaine) dat ze dat echt wilde doen destijds.
Maar deze oplossing is natuurlijk vele malen beter
het einde zoals het nu is ook, ze moeten nu boeten voor alle onmenselijke daden die ze in de jaren hebben verrichtquote:Op donderdag 3 november 2005 13:38 schreef SaferSephy het volgende:
het zou wel typisch in de stijl van Seinfeld passen
he's a very very bad manquote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
het einde zoals het nu is ook, ze moeten nu boeten voor alle onmenselijke daden die ze in de jaren hebben verricht![]()
arme babu![]()
Ja, dat is wel een hele mooie jaquote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Stranger het volgende:
Ik vond dit einde ook erg mooi, met dezelfde discussie als de eerste aflevering.
'to me, that button is in the worst possible position' oid.
juistquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:49 schreef Cassius het volgende:
"Did we have this conversation before?"
Jij leest ook Het Parool?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Dat ik nog niet in dit topic was geweest
Ik las vandaag in de krant dat 4 november Sheree North is overleden. Zij speelde Babs, de moeder van Kramer in Seinfeld.
Ik geloof dat die ook maar in 1 aflevering voorgekomen zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:57 schreef planethugo het volgende:
eerder dit jaar is ook al de vader van jerry (in de serie) overleden toch?
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik de ouders van kramer eens gezien heb
ja heb hem zelfs in mijn boekenkast staan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
juist
Heeft iemand hier het boek Sein Language gelezen?
Babs kwam voor in The Switch, en ze schijnt ook op t eind in de rechtzaal te hebben gezeten. Vader van Kramer is volgens mij ook nooit voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef Brentmeister het volgende:
Ik geloof dat die ook maar in 1 aflevering voorgekomen zijn.
toch wel gezien dusquote:Elaine lets a potential employer borrow Mr. Pitt's tennis racket, but the injury suffered may ruin her chances, especially when she must get his racket back. Jerry's girlfriend never laughs, but he meets her roommate who does, so Jerry decides he would like to make "the switch." George's model girlfriend may be bulimic. He needs proof, so he meets Kramer's mother, who's a bathroom matron. While there he finds out Kramer's first name, Cosmo. Kramer decides it is time to be himself and begins to use his first name. George has the perfect plan for "the switch," a menage a trois.
Paar dagen terug seizoen 5+6 bij bol.com besteld voor EUR 29,95 per seizoen! Helemaal vergeten dat ik nog een kortingsbon had. Die kan ik bij bol.com neem k aan niet gebruiken?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef Thetallguy het volgende:
in de seizoen 4 box zat nog wel een kortingsbon van 5 euro voor seizoen 5
Hoiquote:Op donderdag 24 november 2005 17:31 schreef Atreidez het volgende:
Ja, hoorde t ook op de radio vanmorgen! Had er eigenlijk niet meer aan gedachtBij play zag ik ook een giftset met een "miniature puffy shirt".
[afbeelding]
ik heb de eerste giftset nog wel gekocht maar de tweede vind ik echt niks aan ik heb van armoede de seizoenen maar los gekochtquote:
Nee, Kruger.quote:Op maandag 28 november 2005 18:01 schreef planethugo het volgende:
Mr Peterman had daar toch veel voor over, dat Human Fund
Kokoquote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef Flem het volgende:
T-bone.
The Human Fund - Money For Peoplequote:Op maandag 28 november 2005 18:01 schreef planethugo het volgende:
Mr Peterman had daar toch veel voor over, dat Human Fund
Is deze t-shirt niets voor je?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
The Human Fund - Money For People
Goed niewsquote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Cassius het volgende:
Vanaf volgende week er weer op, laat in de avond op Veronica![]()
Yeahquote:Op zondag 4 december 2005 00:40 schreef Cassius het volgende:
Vanaf volgende week er weer op, laat in de avond op Veronica![]()
Je reageert dan ook een dag later.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er staat anders op tvgids.nl dat t om 00.40 komt
Had alleen naar de datum gekekenquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:58 schreef Flem het volgende:
Je reageert dan ook een dag later.
Wat je werken noemtquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
De aflevering waarin George al gaat werken zonder aangenomen te zijn
Ja en weer rolde ik er halverwege inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef planethugo het volgende:
gister dubbele aflevering met Keith Hernandez
george bij dat bureau als ie weereens het zwetsen is:
'i love to work with iron, dont you love to make a good key'
Heb ik weer gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:39 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja en weer rolde ik er halverwege in![]()
Wat is dit nou voor knipperlichtprogrammering danOverigens zijn dat wel goeie afleveringen, met die JFK-achtige reconstructie van dat spuugincident
![]()
weer twee afleveringen achter elkaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef Cassius het volgende:
Vanavond weer Seinfeld (Veronica, 00:40): The Parking Space.![]()
ok coolquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Cassius het volgende:
nee, vandaag maar 1, morgen wel weer een dubbele (The Keys en The Trip part 1).
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Cassius het volgende:
nee, vandaag maar 1, morgen wel weer een dubbele (The Keys en The Trip part 1).
Die was echt supervet!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef planethugo het volgende:
gister dubbele aflevering met Keith Hernandez
george bij dat bureau als ie weereens het zwetsen is:
'i love to work with iron, dont you love to make a good key'
Dat was echt geweldig inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:30 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Die was echt supervet!![]()
![]()
Als George zegt dat Kramer de telefoon moet aannemen met Vandalay Industries
*telefoon gaat*
Kramer: "What Delay Industries?"
George komt van de wc afrennen met de broek op zn enkels, helemaal in paniek...
Ik heb me echt halfdood gelachen![]()
![]()
Ja, dat was het.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Atreidez het volgende:
Iets in de trant van "And you want to be my latex salesman? I don't think so.. " toch?Topaflevering was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |