The Betrayal is geniaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef Cassius het volgende:
Mooie episode vanavond weer
Morgen overigens The Betrayal een bekroonde (en geniale) aflevering. Zeker kijken
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef robertvt het volgende:
Ik vond het leuk in elkaar gezet, maar niet echt ontzettend grappig.
Alleen bij de laatste scene moest ik erg om lachen.
quote:Kramer:But they dig...they...they test
Nog maar zes episodes, waarvan twee compilatieafleveringenquote:Op zondag 16 oktober 2005 01:35 schreef Brentmeister het volgende:
Het eind begint in zicht te komen jongens![]()
Het negende en laatste (1997-1998).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:55 schreef Slayage het volgende:
Welke seizoen laten ze nu eigenlijk zien?
Hm, de laatste 2 afleveringen, The Finale part 1 & 2, zijn eigenlijk ook compilaties (wel met een verhaal uiteraard, maar toch).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nog maar zes episodes, waarvan twee compilatieafleveringen
joah, semi-compilaties idd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hm, de laatste 2 afleveringen, The Finale part 1 & 2, zijn eigenlijk ook compilaties (wel met een verhaal uiteraard, maar toch).
Ik vond 'm helaas maar matig. Geen sterke afsluiterquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:54 schreef Cassius het volgende:
Vanavond de laatste reguliere aflevering, The Puerto Rican Day.
Jackass.....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:54 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vond 'm helaas maar matig. Geen sterke afsluiter
Alleen vlak voor het einde, toen ze ineens alledrie tegelijk in dat appartement zaten ("Mr. Pennypacker?"), dat was wel goed voor een grinnik
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.ukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:02 schreef Evertje het volgende:
[..]
Jackass.....
Wanneer kwam de volgende dvd uit, seizoen 5?
Die overhemdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.uk
in de FilmValley las ik net 27 oktober, ik helemaal blij, maar dat zal dus wel een foutje zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:26 schreef Cassius het volgende:
[..]
Seizoen 5 en 6 komen 28 november uit, zie Amazon.co.uk
Ja, het is een mooie compilatiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ook al heb ik deze aflevering al heel vaak gezien, toch krijg ik altijd wel weer kippenvel bij die 'time of your life' montage.
Er komen nog 2 afleveringen:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:23 schreef k_man het volgende:
De laatste was toch die waarin ze in de gevangenis komen?
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:20 schreef skamzz het volgende:
Tjeetje wat gaat het snel die afleveringen. Van mij mogen ze wel weer van voor af aan beginnen.
Jij hebt ook de Spits! gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:29 schreef Brentmeister het volgende:
Toevallig las ik vandaag een artikel over een nieuwe DVD van Jerry Seinfeld: "Jerry Seinfeld, Comedian; Where does comedy come from?". Het is een documentaire over wat Jerry ná Seinfeld is gaan doen.
De officiele website hiervan: http://www.miramax.com/comedian/
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij hebt ook de Spits! gelezen
Hmm ok, goed om te wetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Tr0ublegum het volgende:
Die valt best tegen trouwens, ik heb 'm op driekwart afgezet. Weinig seinfeld, veel Orny Adams (stand up comedy talent) Zaten wel redelijk leuke stukken tussen, maar niet echt super lachen/boeiend
Dat vind ik echt een hele mooie montage. En ook die bloopers, die ene scene met Frank en Elaine:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:33 schreef Stranger het volgende:
Ook al heb ik deze aflevering al heel vaak gezien, toch krijg ik altijd wel weer kippenvel bij die 'time of your life' montage.
En ja, de prison-aflevering moet nog komen.
Bullshit dude. Het is een hele toffe DVD als je een echte Seinfeld liefhebber bent en die Orny Adams komt echt niet vaker in beeld dan Seinfeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:08 schreef Tr0ublegum het volgende:
Die valt best tegen trouwens, ik heb 'm op driekwart afgezet. Weinig seinfeld, veel Orny Adams (stand up comedy talent) Zaten wel redelijk leuke stukken tussen, maar niet echt super lachen/boeiend
tsja ik vond 'm tegenvallen, ik had 'r meer van verwachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:30 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Bullshit dude. Het is een hele toffe DVD als je een echte Seinfeld liefhebber bent en die Orny Adams komt echt niet vaker in beeld dan Seinfeld.
Het is dan ook een documentaire.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:33 schreef Tr0ublegum het volgende:
[..]
tsja ik vond 'm tegenvallen, ik had 'r meer van verwacht
Geweldig die jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:27 schreef dvdfreak het volgende:
[Lawyer Jackie Chiles' office]
Chiles: Who told you to put the cheese on? Did I tell you to put the cheese on? I didn't tell you to put the cheese on.
Jackie Chiles![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Typisch Newman stylequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Cassius het volgende:
En die Newman-rant:
Newman: All right! But hear me and hear me well - The day will come. Oh yes, mark my words, Seinfeld - your day of reckoning is coming. When an evil wind will blow through your little playworld, and wipe that smug smile off your face. And I'll be there, in all my glory, watching - watching as it all comes crumbling down. Muhaha!
dan kun je mij afvoeren. Briljant !!quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Cassius het volgende:
En die Newman-rant:
Newman: All right! But hear me and hear me well - The day will come. Oh yes, mark my words, Seinfeld - your day of reckoning is coming. When an evil wind will blow through your little playworld, and wipe that smug smile off your face. And I'll be there, in all my glory, watching - watching as it all comes crumbling down. Muhaha!
wordt nog druk op die afvoerplaats danquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:14 schreef manny het volgende:
[..]
dan kun je mij afvoeren. Briljant !!
Leuke laatste aflevering. Dit zijn dus wél leuke 'compilaties'.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:14 schreef Brentmeister het volgende:
En hij gaat weer verderVoor de laatste keer
![]()
![]()
![]()
Ik weet eigenlijk niet maar als ik iets moest zeggen; Ik denk dat het gewoon genoeg geweest was, mooi punt om te stoppen zolang het nog echt leuk is, net als in een van de afleveringen, vertrek op je hoogtepunt "That's it for me!"quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef skiczukie het volgende:
Waarom is het opgehouden eigenlijk? Geen scripts meer? Acteurs hadden geen zin meer?
Jah.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet maar als ik iets moest zeggen; Ik denk dat het gewoon genoeg geweest was, mooi punt om te stoppen zolang het nog echt leuk is, net als in een van de afleveringen, vertrek op je hoogtepunt "That's it for me!"En ze hadden natuurlijk al een aardig lange tijd achter de rug.
Héel erg stoer.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Hier hoort eigenlijk dat korte 'Oz-filmpje' achtertaan.
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: Er is een hilarisch filmpje (hier) met Jerry Seinfeld in Oz, de gevangenis uit de gelijknamige serie: het is vooral leuk als je Oz ook kent en alles goed kunt verstaan>
En hier staat het uitgeschreven, is misschien wel nodig.
OMGquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Voor degenen die niet weten waar het over gaat: Er is een hilarisch filmpje (hier) met Jerry Seinfeld in Oz, de gevangenis uit de gelijknamige serie: het is vooral leuk als je Oz ook kent en alles goed kunt verstaan>
Haha hij is echt funny The contest in jailquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef NoSigar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |