abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31090659
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren was ie zeer negatief over RBC-NAC. Hij liet er niks van heel.

Op de vrijdagavond is Johan altijd extra negatief lijkt het wel.
pi_31090681
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren was ie zeer negatief over RBC-NAC. Hij liet er niks van heel.

De Eredivisie N.V. heeft al eerder bij RTL geklaagd dat Johan Derksen bij de live wedstrijden te kritisch is. Daar heeft hijzelf al een column over geschreven.

Maar laten we wel wezen, zo 'n wedstrijd al bijvoorbeeld deze is tegenwoordig bijna niet doorheen te komen als neutrale toeschouwer ? Als RBC fan of NAC fan zou ik misschien nog wel blijven kijken, maar de middelmatigheid spat van mijn beeldscherm als ik dit soort wedstrijden zie.

Johan Derksen gaat hier niet op in. in tegenstelling tot onze vrienden van Talpa die alles waarbij een bal over een voetbalveld rolt hosanna vind. Ik vind dat wel klasse van hem.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:17:02 #128
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31091456
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef getikte_rik het volgende:
kledingstijl is not the issue
de geaardheid van barend ook niet, maar daar gaat het hier ook over
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_31092228
Die gozer heft zelfs nog nooit Eredivisie gespeeld toch?
[14.gif]
pi_31092243
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Chen het volgende:
Jawel toch ? Ik dacht in ieder geval bij MVV maar dat weet ik niet zeker.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:51:01 #131
127004 maril
Smeetsfan
pi_31092361
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Jawel toch ? Ik dacht in ieder geval bij MVV maar dat weet ik niet zeker.
en bij Haarlem heeft hij ook gespeeld, bij de voor mij legendarische trainer Barry Hughes
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 19:01:35 #132
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_31092671
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Chen het volgende:
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef Martijn_fijn het volgende:

Hij werd ooit voor 100.000 gulden gekocht door Barry Hughes, die hem naar Go Ahead Eagles bracht. In zijn voetbaltijd een boel geld en Go Ahead Eagles was toen ook een subtopper in de Eredivisie. Maar wat voor voetbalcariere heeft een Alex Furguson, Rafá Benitez of Hugo Borst gehad?
[..]
pi_31092723
Ik roep al jaren dat Derksen z'n kop diep in de reet van Van Bommel (en RvN) heeft zitten. Dus dat hij ineens Van Basten bekritiseert is voor mij niet echt een verassing.
pi_31092784
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.

Het is tot nu toe allemaal onwijs slecht geweest. We winnen, maar daar is dan ook alles mee gezegd (in positieve en negatieve opzicht).
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 20:14:24 #135
127004 maril
Smeetsfan
pi_31095083
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef nikk het volgende:
Ik roep al jaren dat Derksen z'n kop diep in de reet van Van Bommel (en RvN) heeft zitten. Dus dat hij ineens Van Basten bekritiseert is voor mij niet echt een verassing.
hij bekritiseerd hem op dit punt verder zei tie dat hij blij was met Marco van Basten,
maar ieder journalist zegt het op deze manier, ik denk dat geen enkel journalist zich daadwerkelijk kritisch zal opstellen ten opzichten van van Basten,
terwijl het ned. elftal dan weliswaar wint maar abso niet goed speelt.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:59:28 #136
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31100385
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:11 schreef Chepke het volgende:
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
Nu begrijp ik waarom Voetbal Insite tot een bedenkelijk niveau is gedaald. Wat betreft de presentatietechnieken heeft Barbara Barend afgekeken op haar vader Frits die er in Barend & Van Dorp er ook een geweldig potje van maakte waardoor simpele gesprekken over het nieuws van de dag ontaardden in massale verbale vechtpartijen, alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.
pi_31107287
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.
Het probleem is dat er nu geen hond meer naar kijkt
pi_31145447
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef maril het volgende:

[..]

en bij Haarlem heeft hij ook gespeeld, bij de voor mij legendarische trainer Barry Hughes
Barry
pi_31146345
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nu begrijp ik waarom Voetbal Insite tot een bedenkelijk niveau is gedaald. Wat betreft de presentatietechnieken heeft Barbara Barend afgekeken op haar vader Frits die er in Barend & Van Dorp er ook een geweldig potje van maakte waardoor simpele gesprekken over het nieuws van de dag ontaardden in massale verbale vechtpartijen, alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.
"Vroegah" ging ik echt zitten voor Sport aan Tafel/Voetbal aan Tafel/Voetbal Insite, dat wordt echter steeds minder. Wat een ongelooflijk kutprogramma is het geworden met die Barbara Barend. Best lekker wijf voor d'r leeftijd, maar dit programma presenteren doet ze niet echt geweldig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 3 oktober 2005 @ 15:26:44 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31146425
Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het gewoon een kut-programma geworden. Ik keek er sowieso al niet altijd naar, door de aanwezigheid van Johan Derksen, maar het is nu helemaal een straf geworden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31148162
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Best lekker wijf voor d'r leeftijd
pi_31150384
hij vergeet alleen nog dat ze joods is.. zie het al staan in zn volgende column
"Nee, daar moeten ze die lesbische grafjood van een Barbara Barend voor aantrekken."
pi_31152277
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Elvislives het volgende:

[..]

de geaardheid van barend ook niet, maar daar gaat het hier ook over
nee, als Derksen dat gezeg heeft vind ik dat erg laag eigenlijk, zoiets heft alleen als doel de ander te ridiculiseren en het onderwerp belachelijk te maken.
Ik heb ook nog niet zo veel met Barbara, maar misschien duurt dat nog wel effe, omdat ze op dit moment echt de leiding mist over het gesprek en eigenlijk alleen kan oplezen en onderwerpen duidelijk af kan bakenen zonder dat soepel in elkaar te laten overlopen.
Barend & Derksen is vooralsnog geen goede combi.
Yeah baby Yeah!
pi_31153673
Zijn er hier overigens nog meer mensen die het ook echt op Rijnmond hebben gehoord?? Want er wordt nu veel gezegd over iets dat Boulevard een beetje uit zijn verband heeft gehaald.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31155071
Ik ben benieuwd naar de uitzending van vanavond.
Het ging al niet lekker, maar Voetbal Insite is nu al helemaal ten dode opgeschreven
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:42:46 #146
127004 maril
Smeetsfan
pi_31155216
Ja ik denk dat de kijkcijfers vanavond niet tegen zullen vallen
pi_31155561
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 20:42 schreef maril het volgende:
Ja ik denk dat de kijkcijfers vanavond niet tegen zullen vallen
Het kan idd ook een laatste redmiddel zijn
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 oktober 2005 @ 20:57:05 #148
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31155648
Wat Derksen over Barbara Barend zei was gister ook bij cafe de sport, erg opmerkelijk dat je je eigen presentatrice voor lul zet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_31157577
quote:
Best lekker wijf voor d'r leeftijd
mee eens het lijkt me een lieve vrouw en rood haar heeft altijd wel wat.
pi_31158200
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef DrDentz het volgende:
hij vergeet alleen nog dat ze joods is.. zie het al staan in zn volgende column
"Nee, daar moeten ze die lesbische grafjood van een Barbara Barend voor aantrekken."
Had veel leuker geweest ja!
"..and in my brain it's going wrong.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')