Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:12 schreef Chepke het volgende:
[..]
het is volkomen terecht dat er gezeurd wordt over het spel van oranje. De bondscoach heeft bij zijn eerste persconferentie gezegd dat één van de doelstelligen is om aantrekkelijk voetbal te spelen spelen. Dat is nog geen wedstrijd gelukt, dus mag daar kritiek op worden gegeven. Verder is zijn selectiebeleid op z'n minst merkwaardig te noemen. Ajax speelt al jaren slecht voetbal, met af en toe een keer een goede wedstrjid, maar toch blijft van basten veel Ajacieden selecteren. En dan zijn het in sommige gevallen ook nog bankzitters, terwijl diezelfde van Basten heeft gezegd dat spelers een basisplaats moeten hebben bij hun club, om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal.
Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.
Ten tweede selecteert Marco meer/evenveel spelers van AZ dat juist geroemd wordt om het goede voetbal.
Wat betreft de inconsequentie van het selecteren van bankzitters: ik denk dat MvB zich daar in het begin op verkeken heeft.
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:
Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.
Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:
Ik zeg toch niet dat hij te veel spelers van AZ selecteert? En van Basten moet zeker niet van elk team in Nederland evenveel spelers kiezen. Hij moet niet denken: Ik selecteer 4 AZ spelers zodat ik ook 4 Ajacieden kan selecteren... En dat doet ie ook niet neem ik aan. Dus dat heeft er niks mee te maken. Ik vind het alleen raar dat hij spelers van Ajax blijft kiezen terwijl ze bij een kwakkelend elftal op de bank zitten of niet goed spelen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef MaxPower het volgende:
copy-paste uit het van bastentopic Doc?
Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ook Dick Advocaat haalde zondagavond bij De Wedstrijden flink uit naar Johan Derksen, de besnorde relnicht van de Nederlandse riooljournalistiek.
typisch moddergooien, maar ze verdienen het beiden niet om zo zwart gemaakt te worden, erg kinderachtig ook, maar dat krijg je als je een gefrustreerde Advocaat tegen een principiele en über-ijdele Derksen zet, dat moet gwoon botsen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:00 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.
Ik gun Advocaat een prachtig baantje en veel succes buiten het zicht van de Nederlandse media.
Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.
[..]
Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.
Ten eerste is er geen enkel goed voetballand dat ooit echt heel mooi tegen dergelijke afbraak landen speelt: kan je dus nu ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:
[..]
Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.
Behalve Heitinga spelen ook de Jong, Babel en Emanuelson niet (goed). En Sneijder speelde tot een paar weken geleden ook slecht.
pff die toevoeging lesbische is compleet irrelevant.. treurig.quote:nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken.
Dacht ie dat de microfoon uit stond ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:11 schreef Chepke het volgende:
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat zielig voor Johan Derksen, heeft drie alimentaties dus moet op televisie. Hoofd-redacteur van VI verdient dus niet voldoende? Als Johan Derksen vuilnisman was geweest, zou hij die alimentaties helemaal slecht kunnen opbrengen, de stakker.
Ik vertrouw hem niet, ben ook niet van zijn onschuld overtuigd, wat betreft de dood van zijn vrouw.
dat speelt niet eens een rol...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef DrDentz het volgende:
haha en dan gewoon weer erbij aan tafel gaan zitten he
ik zou dat niet kunnen hoor, wat denkt die barbara barend nu wel niet van hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |