abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30734841
Die zijn toch alleraardigst? Je kan het er mee oneens zijn, maar pit zit er wel in.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:39:58 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30964926
Ook Dick Advocaat haalde zondagavond bij De Wedstrijden flink uit naar Johan Derksen, de besnorde relnicht van de Nederlandse riooljournalistiek.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:46:24 #103
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_30965053
Dat zegt meer over Dick Advocaat dan over Johan Derksen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 september 2005 @ 09:46:47 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30965060
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:12 schreef Chepke het volgende:

[..]

het is volkomen terecht dat er gezeurd wordt over het spel van oranje. De bondscoach heeft bij zijn eerste persconferentie gezegd dat één van de doelstelligen is om aantrekkelijk voetbal te spelen spelen. Dat is nog geen wedstrijd gelukt, dus mag daar kritiek op worden gegeven. Verder is zijn selectiebeleid op z'n minst merkwaardig te noemen. Ajax speelt al jaren slecht voetbal, met af en toe een keer een goede wedstrjid, maar toch blijft van basten veel Ajacieden selecteren. En dan zijn het in sommige gevallen ook nog bankzitters, terwijl diezelfde van Basten heeft gezegd dat spelers een basisplaats moeten hebben bij hun club, om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal.
Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.
Ten tweede selecteert Marco meer/evenveel spelers van AZ dat juist geroemd wordt om het goede voetbal.
Wat betreft de inconsequentie van het selecteren van bankzitters: ik denk dat MvB zich daar in het begin op verkeken heeft.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_30971347
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Doc het volgende:

[..]

Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.
Ten tweede selecteert Marco meer/evenveel spelers van AZ dat juist geroemd wordt om het goede voetbal.
Wat betreft de inconsequentie van het selecteren van bankzitters: ik denk dat MvB zich daar in het begin op verkeken heeft.
Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.
Ik zeg toch niet dat hij te veel spelers van AZ selecteert? En van Basten moet zeker niet van elk team in Nederland evenveel spelers kiezen. Hij moet niet denken: Ik selecteer 4 AZ spelers zodat ik ook 4 Ajacieden kan selecteren... En dat doet ie ook niet neem ik aan. Dus dat heeft er niks mee te maken. Ik vind het alleen raar dat hij spelers van Ajax blijft kiezen terwijl ze bij een kwakkelend elftal op de bank zitten of niet goed spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 september 2005 @ 14:08:11 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30971697
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:

Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:
Ik zeg toch niet dat hij te veel spelers van AZ selecteert? En van Basten moet zeker niet van elk team in Nederland evenveel spelers kiezen. Hij moet niet denken: Ik selecteer 4 AZ spelers zodat ik ook 4 Ajacieden kan selecteren... En dat doet ie ook niet neem ik aan. Dus dat heeft er niks mee te maken. Ik vind het alleen raar dat hij spelers van Ajax blijft kiezen terwijl ze bij een kwakkelend elftal op de bank zitten of niet goed spelen.
Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.
pi_30972342
copy-paste uit het van bastentopic Doc?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 september 2005 @ 14:44:28 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30972650
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef MaxPower het volgende:
copy-paste uit het van bastentopic Doc?

alleen jammer dat SCH hier niet rondhangt
pi_30973118
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ook Dick Advocaat haalde zondagavond bij De Wedstrijden flink uit naar Johan Derksen, de besnorde relnicht van de Nederlandse riooljournalistiek.
Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.
Ik gun Advocaat een prachtig baantje en veel succes buiten het zicht van de Nederlandse media.
pi_30975379
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:00 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.
Ik gun Advocaat een prachtig baantje en veel succes buiten het zicht van de Nederlandse media.
typisch moddergooien, maar ze verdienen het beiden niet om zo zwart gemaakt te worden, erg kinderachtig ook, maar dat krijg je als je een gefrustreerde Advocaat tegen een principiele en über-ijdele Derksen zet, dat moet gwoon botsen.
Goede presentatoren hadden al lang ingegrepen, maar Barbara Barend liet gisteren weer eens zien beter op het regionale net te kunnen blijven.
Yeah baby Yeah!
pi_30975882
Eerst Oscar Moens afzeiken , en daarna zeggen dat hij toch wel goed bezig is
Tilburg Boven Alles
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 27 september 2005 @ 16:46:14 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_30976181
JD
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_30976272
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.
[..]

Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.
Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.
Behalve Heitinga spelen ook de Jong, Babel en Emanuelson niet (goed). En Sneijder speelde tot een paar weken geleden ook slecht.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 september 2005 @ 18:14:44 #114
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_30978697
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:

[..]

Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.
Behalve Heitinga spelen ook de Jong, Babel en Emanuelson niet (goed). En Sneijder speelde tot een paar weken geleden ook slecht.
Ten eerste is er geen enkel goed voetballand dat ooit echt heel mooi tegen dergelijke afbraak landen speelt: kan je dus nu ook niet verwachten.
Ten tweeJe moet de voorselectie niet met de uiteindelijke selectie verwarren.
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:12:25 #115
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_30980450
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef paultjuhhh het volgende:
JD
Jaja
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:28:42 #116
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30980855
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_31081460
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
pi_31081586
quote:
nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken.
pff die toevoeging lesbische is compleet irrelevant.. treurig.

en ik heb 'm nu een paar keer aan het werk gezien tijdens lijf op 5 en zijn gezeik ben ik nu inmiddels wel zat.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:26:57 #119
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_31081848
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 12:11 schreef Chepke het volgende:
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
Dacht ie dat de microfoon uit stond ofzo?

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Verve op 01-10-2005 12:33:36 ]
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:38:19 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_31083820
Gisteren was ie zeer negatief over RBC-NAC. Hij liet er niks van heel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_31088966
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat zielig voor Johan Derksen, heeft drie alimentaties dus moet op televisie. Hoofd-redacteur van VI verdient dus niet voldoende? Als Johan Derksen vuilnisman was geweest, zou hij die alimentaties helemaal slecht kunnen opbrengen, de stakker.

Ik vertrouw hem niet, ben ook niet van zijn onschuld overtuigd, wat betreft de dood van zijn vrouw.
of je het nou eens met hem bent of niet: neem het allemaal niet te serieus. Koester het feit dat er tussen alle debiele hufters nog zo'n vent op televisie verschijnt... niet altijd de goed-nieuws- show, ...en zoals hij zelf al zegt... tis maar de belangrijkste bijzaak van het leven... hij neemt zichzelf niet zooo serieus hoor,... in tijden van Talpa-dictatuur heb je zo'n eerlijke, botte, goed geinformeerde, ouderwets cynische zak als Johan Derksen nodig... Het is het schitterendste voetbalprogramma aller tijden! 100% dankzij Derksen...
pi_31089090
haha en dan gewoon weer erbij aan tafel gaan zitten he
ik zou dat niet kunnen hoor, wat denkt die barbara barend nu wel niet van hem
pi_31089263
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef DrDentz het volgende:
haha en dan gewoon weer erbij aan tafel gaan zitten he
ik zou dat niet kunnen hoor, wat denkt die barbara barend nu wel niet van hem
dat speelt niet eens een rol... Ze is nog een echte nobody, heeft (nog) totaal geen persoonlijkheid, en of dat nog gaat komen? hopelijk wel, maar gisteren toonde ze weinig karakter... het was niet leuk voor haar, maar eerlijkheid is soms hard.
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:23:33 #124
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_31089845
Derksen is gewoon een ouwe gefrustreerde wannabe-nijmegenaar, moet je geen aandacht geven, dan houdt ie vanzelf op. En zoiets zeg je toch niet over je gastvrouw, nu snap ik wel dat ze hem even wees op zijn slechte kledingstijl vorige week!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_31090449
kledingstijl is not the issue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')