abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30206131
Tuurlijk zegt Derksen ook weleens dingen die je met een korrel zout moet nemen, maar hij durft tenminste iets te zeggen. Hij is altijd goed voor een gepeperde uitspraak. Ik hoor hem liever dan al die andere "kenners" die allemaal van die politiek correcte onzin uitblaten.
Derksen is geliefd en gehaat door velen, maar hij zegt tenminste iets.
pi_30206413
S1nn3rz is zowaar een kenner!

Kom op S1nn3rz geef is een lijstje wat er de afgelopen 3 competitierondes allemaal gesloopt is? Vergelijk dit meteen wat stap avondjes, moet geen moeite zijn omdat ff haarfijn uit te zoeken, jij weet toch alles!

Hoor ik net op het nieuws dat we jarenlang genaaid worden in de horeca door kartel vorming, verdomde Hooligans! Ze verpesten het voor iedereen, man!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30206463
Loop ik net naar de AH toe, stap ik vol in de grote drol. Gvd die Hooligans schijten tegenwoordig ookal op de stoep! Wanneer gaan we dit aanpakken?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_30206687
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:48 schreef Staanplaats het volgende:
Loop ik net naar de AH toe, stap ik vol in de grote drol. Gvd die Hooligans schijten tegenwoordig ookal op de stoep! Wanneer gaan we dit aanpakken?
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:59:26 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30206819
Ik vind dat hij gelijk heeft m.b.t die column.
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik vertrouw hem niet, ben ook niet van zijn onschuld overtuigd, wat betreft de dood van zijn vrouw.
Meer uitleg a.u.b?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30207243
Ik vind Johan Derksen een topper!
Ten eerste heeft hij vaak gelijk, ten tweede kan hij goed vertellen en goed schrijven. De manier waarop hij dingen zegt vind ik geweldig en de uitdrukkingen die hij af en toe gebruikt zijn ook prachtig...
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:31:18 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30209507
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 16:59 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat hij gelijk heeft m.b.t die column.
[..]

Meer uitleg a.u.b?
Zijn vrouw is ooit eens dood onderaan de trap van zijn huis gevonden, van de trap gevallen of geduwd. Hijzelf zou net thuisgekomen zijn, door verschillende mensen wordt hij nog steeds als de dader gezien, terwijl justitie er inmiddels vanuit gaat dat het een ongeluk was.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:36:31 #59
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30209655
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik vertrouw hem niet, ben ook niet van zijn onschuld overtuigd, wat betreft de dood van zijn vrouw.
Wat een gelul. Heb je ook maar enigszins een reden om niet overtuigd te zijn? Heb je je ooit in dit verhaal verdiept of kom je graag kritisch over?
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:44:13 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30209864
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Wat een gelul. Heb je ook maar enigszins een reden om niet overtuigd te zijn? Heb je je ooit in dit verhaal verdiept of kom je graag kritisch over?
Ik probeer net als Johan Derksen een mening te geven, ook al is deze slechts op gevoel gebaseerd en niet op de feiten. Tevens tracht ik ophef te veroorzaken met mijn uitspraken, waardoor ik de aandacht op mij gevestigd heb. Ik ben eigenlijk nét Johan Derksen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:45:42 #61
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30209901
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik probeer net als Johan Derksen een mening te geven, ook al is deze slechts op gevoel gebaseerd en niet op de feiten. Tevens tracht ik ophef te veroorzaken met mijn uitspraken, waardoor ik de aandacht op mij gevestigd heb. Ik ben eigenlijk nét Johan Derksen!
Het verschil is dat hij zich baseerd op betrouwbare bronnen en feiten en jij graag nodeloos onzin in de rondte roept om iemand in een kwaad daglicht te stellen... Voor de rest zijn er natuurlijk amper verschillen
pi_30210881
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zijn vrouw is ooit eens dood onderaan de trap van zijn huis gevonden, van de trap gevallen of geduwd. Hijzelf zou net thuisgekomen zijn, door verschillende mensen wordt hij nog steeds als de dader gezien, terwijl justitie er inmiddels vanuit gaat dat het een ongeluk was.
Ik vind dit wel een beetje treurig gedoe. Dat je de man niet mag okee, maar maak er geen Klinkhamer van.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:49:38 #63
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30211649
Ik vind het een belachelijk dat die dit roept! Het zal hem waarschijnlijk onwijs veel pijn hebben gedaan dat ie z'n vrouw is kwijtgeraakt en dan komt jij ff vertellen dat je denkt dat hij er voor gezorgd heeft.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30211816
Laten we het maar over de Johan Derksen hebben die we van de televisie en de VI kennen, al dat gespeculeer houd ik niet zo van. Als je de feiten niet kent praat er dan ook niet over.
That's all folks!
pi_30213583
wat een ladykiller
pi_30214087
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar
Never underestimate the power of human stupidity.
  maandag 5 september 2005 @ 00:08:34 #67
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_30275711
Hoewel Derksen niet de beste schrijver is, vind ik dat zijn laatste column op alle punten de spreekwoordelijke spijker op de kop slaat en dan met name zijn mening over de Eredivisie CV.
quote:
'De kijkers laten zich niet in de maling nemen'

4/9/2005 21:27

Ze zien spoken, dacht ik. Ze zien achter iedere boom een vijand. Achterdochtige journalisten die schreven dat de commerciële heren achter de Eredivisie CV de voetbalrechten alleen zouden verkopen aan televisiezenders die een populaire en positieve verpakking garandeerden, heb ik nooit serieus genomen. Zo dom en naďef konden de deskundigen uit Zeist onmogelijk zijn. Dan heb je het over volksverlakkerij en minachting van de kijkers. Dan ga je ervan uit dat er louter onbenullen naar het voetbal kijken die zich een mening laten opdringen door de presentator en de commentator.
Dergelijke mensen zijn volkomen ongeschikt voor een functie bij de Eredivisie CV, omdat ze hun klanten – het voetbalpubliek – niet kennen. De voetballiefhebbers willen serieus en realistisch voorgelicht worden. Mensen die al een leven lang de ontwikkeling van het vaderlandse topvoetbal volgen, zijn goed in staat een genuanceerde mening te vormen. Daar hebben ze geen hersenspoeling door de Eredivisie CV voor nodig.

Deze handelaren in voetbalbeelden hebben steeds geroepen dat de clubs, de media en het publiek niet bang hoeven te zijn dat hun organisatie een kritische toon onder en rond de samenvattingen verbiedt. Desondanks is de toon in het Talpa-programma De Wedstrijden verdacht vriendelijk. Wilfred Genee presenteert de opvolger van Studio Sport professioneel en uitermate gelikt. Maar ik mis zijn kritische kanttekeningen zodra gasten onzin verkondigen.

Hij houdt zich van de domme en gaat over tot de orde van de dag. Ik weet niet of John de Mol afspraken heeft gemaakt met de Eredivisie CV, maar het is duidelijk dat de Talpa-baas alleen mensen aan tafel wil die het voetbalpleasen. Azijnzeikers en kritische geesten zijn niet welkom. De Mol schoof persoonlijk het volksidool Willem van Hanegem opzij, terwijl producent Kees Jansma er alles aan heeft gedaan om De Kromme aan een Talpa-contract te helpen. Als De Mol vervolgens de karakteristieke Van Hanegem vervangt door de structurele slijmbal Zeljko Petrovic weet hij niet wat er onder de door hem begeerde kijkers leeft.

Intussen mag Jan Mulder brallen dat het Nederlandse voetbal veel aantrekkelijker is dan de beelden van wedstrijden uit Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Maar hij staat dan ook onder contract bij Talpa, waar hij vanaf maandag 5 september weer als vaste gast bij Barend & Van Dorp optreedt.

Ruud Gullit is zelfs een bezienswaardigheid in De Wedstrijden. Hij kan het maar niet uit zijn strot krijgen dat Feyenoord het onder Erwin Koeman geweldig doet en dat Patrick Paauwe een bruikbare speler is. Gullit blijft de door hem afgeserveerde Paauwe katjes geven en zwamt dat Dirk Kuijt, Romeo Castelen en Salomon Kalou dankzij hem intussen miljoenen waard zijn. En de doorgaans scherpe presentator laat hem uitrazen en herinnert de ex-trainer niet even aan alle onrust en miskopen tijdens zijn bewind bij Feyenoord. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Ik respecteer de fantastische televisie-carričre van De Mol, maar ook hij heeft de wijsheid niet in pacht. Hij dacht Nederland te kunnen overvallen en aan zijn voeten te krijgen met Gordon, Gerard Joling, Winston Gerschtanowitz en Froukje de Both. Maar zelfs de aanwezigheid van op het grote geld afgekomen serieuze televisiemakers zoals Beau van Erven Dorens, Angela Groothuizen en Jack Spijkerman blijkt geen garantie voor goede kijkcijfers.

Eigenlijk scoort alleen het voetbal. Maar dat is nauwelijks een verdienste van Talpa, want voetbal scoort overal. De samenvattingen worden weliswaar kritiekloos gepresenteerd, maar verder is er weinig mis met het programma. De actie van Theo Teitsma tegen de reclame en de volgorde van de wedstrijden moet De Mol maar voor kennisgeving aannemen.

Je kunt van een commerciële omroep niet eisen dat er geen reclame wordt uitgezonden. Dan sta je niet met twee benen in de hedendaagse maatschappij. En de volgorde van de wedstrijden heeft natuurlijk alles te maken met het vasthouden van de kijkers. Dat recht heeft Talpa.

Intussen voert Jeroen Balkema actie vóór Talpa en uit de reacties van supporters van modale clubs blijkt de door Talpa gehanteerde volgorde in die kringen juist wel goed te vallen. Laat die actievoerders het maar samen uitvechten, ik vind het eigenlijk niet zo relevant. Zo maak ik me ook niet druk over ex-prostituees die uit het vak willen, sperma-donors of een hoogzwangere vrouw die in de realitysoap Big Brother wil bevallen. Het interesseert me niet en ik kijk er niet naar.

Wel maak ik me zorgen over de instelling van de Eredivisie CV. Na mijn eerste optreden rond die vrijdagavondwedstrijd op RTL5 heeft een aan de Eredivisie CV gelieerde persoon de RTL5-leiding officieus laten weten dat mijn kritische beschouwing rond NAC Breda-Willem II niet kon.

Hij zal het niet hebben uitgesproken, maar tussen de regels hoor ik hem zeggen dat RTL5 in de toekomst de voetbalbeelden wel kan vergeten als de live-wedstrijden zo kritisch worden beoordeeld. Nou zijn RTL-baas Fons van Westerlo en de directeuren Erland Galjaard en Jaap Hofman geen mensen die een vermogen voor voetbalbeelden neertellen en vervolgens hun oren laten hangen naar de op hol geslagen verkoper. En het zou me ook een zorg zijn.

Zodra mij de mond wordt gesnoerd, verschijn ik niet meer op de televisie. NAC-Willem II was een aantrekkelijk affiche. Ik had me er echt op verheugd, maar beide teams leverden een wanprestatie. Zelden heb ik redelijke voetballers zo slecht zien presteren. Mijn vergelijking met FC Ananas is me op de burelen in Zeist niet in dank afgenomen. De commerciële machtswellustelingen die de hoofdprijs voor de voetbalbeelden willen ontvangen en vervolgens ook nog willen bepalen dat een journalistieke benadering van hun product niet tot de mogelijkheden behoort, begeven zich nu op een hellend vlak.

Volgens de desbetreffende marketingdeskundige had ik niet over de kwaliteit van het voetbal moeten praten, maar de nadruk moeten leggen op de geweldige sfeer in het stadion. Hij zegt dus eigenlijk dat RTL5 een sprekende pop of een clown moet aantrekken die precies zegt wat hij dicteert. Het spijt me voor hem, maar daar leen ik me niet voor. Zelfs niet voor veel geld.

Als een miljoen kijkers zien dat NAC-Willem II een hopeloze wedstrijd is, weiger ik als papegaai van de Eredivisie CV ongeloofwaardig over te komen. Als ADO Den Haag vrijdagavond in het vertrouwde Zuiderpark een geweldige prestatie levert, zeg ik dat. En als SC Heerenveen hopeloos faalt door als een stel timide blagen uit de provincie te acteren, zeg ik dat ook. De kijkers hoeven het niet altijd met me eens te zijn, maar ik geef wel mijn oprechte mening en verkondig niet het commerciële evangelie uit Zeist.

Zodra die heren daadwerkelijk de macht krijgen, wordt het topvoetbal een circus met een begeleidend verkooppraatje. Ik realiseer me dat veel televisiezenders bereid zijn door het stof te kruipen om de voetbalbeelden te krijgen, maar ik troost me met de gedachte dat er op het Mediapark in Hilversum ook altijd mensen zullen zijn met karakter die zich niet laten misbruiken. In dat kader wacht collega Hugo Borst van Studio Voetbal en mij nog een schone taak.

Johan Derksen
pi_30276130
haha, het is wel positief allemaal bij talpa ja en johan ff in de rust bij az "goede speler toch johan, die arveladze? ach die komt hier even om zn zakken te vullen"
johan niet naar talpa vrees ik
  maandag 5 september 2005 @ 01:23:08 #69
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_30277503
Johan Derksen is de man. Hij heeft niet altijd gelijk, maar hij verdedigt zijn standpunten altijd eerlijk maar fel. Dit zorgt voor geweldige TV en dat moeten we koesteren. Deze mensen bewaken onze vrijheid van meningsuiting. OK, da's misschien te dramatisch, maar jullie snappen wel wat ik bedoel.
pi_30280226
Op zich heeft hij in zijn column een aantal punten, alleen beweerd hij hier ook een paar dingen die hij een aantal columns geleden nog anders zag. Toen beweerde hij dat het bij Talpa en Wilfred wel goed zou komen. Hij noemde Wilfred zelfs de nieuwe Mart Smeets. Terwijl veel voetbalkijkers in Nederland het al niet zagen zitten zag Johan Derksen het wel zitten.

Ik citeer:
"Ik vond de uitzending <de wedstijden> verder fantastisch, ze hebben de beste presentatoren in huis gehaald en het circus waar mensen bang voor waren is achterwege gebleven. De toonzetting van De Wedstrijden was zeer serieus."

Bovendien is het wel grappig om te lezen wat voor groots beeld hij zichzelf toedicht in de laatste alinea's.... Johan en Hugo tegen de rest... HA!
Castel di Sangro per sempre!
pi_30282900
Johan Derksen blaat maar wat... logisch natuurlijk als je op tv interessant moet blijven en je blaadjes moet verkopen.

Als Van Bommel in het Nederlands elftal zit, dan is het fout en als-ie er niet in zit dan vraagt Derksen zich af waar Van Bommel is...

Eerst is Van Basten een goede coach met goede wissels, en nu is-ie weer niks.

Derksen... tsja... mr Snorro
  maandag 5 september 2005 @ 17:49:49 #72
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_30293566
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:38 schreef Jgeerling het volgende:
Op zich heeft hij in zijn column een aantal punten, alleen beweerd hij hier ook een paar dingen die hij een aantal columns geleden nog anders zag. Toen beweerde hij dat het bij Talpa en Wilfred wel goed zou komen. Hij noemde Wilfred zelfs de nieuwe Mart Smeets. Terwijl veel voetbalkijkers in Nederland het al niet zagen zitten zag Johan Derksen het wel zitten.
Hij haalt eigenlijk meer uit naar Eredivisie CV...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_30295182
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben. Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo. Hij heeft er namelijk alleen maar last van. Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.
Hij verdient een ton per jaar als hoofdredacteur van de VI. Heeft hij heel erg veel gefokt of wil hij gewoon graag bijschnabbelen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 5 september 2005 @ 19:01:00 #74
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30295601
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 09:45 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben. Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo. Hij heeft er namelijk alleen maar last van. Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.
Blijkbaar ben je niet echt goed op de hoogte. Natuurlijk is dit zijn werk, maar het bevalt hem zeker wel... Ik spreek hem ongeveer eens in de 3 weken, dus ik weet redelijk waar ik over praat.
quote:
Komt er ooit een dag dat u zich niet met voetbal bezig zal houden? Een dag dat het voetbal u wat minder zal interesseren?
Ik heb me altijd voorgenomen dat als ik in de VUT ga, dan kap ik er ook mee. Ik was 16 toen ik begon en ik ben nu 55 dus dan heb ik mijn tijd wel gehad.
Normaal gesproken kunnen wij met 61 of 62 met de VUT, maar tegen de tijd dat ik aan de beurt ben, zal ik wel tot mijn 65e door moeten.
Hieruit blijkt ook dat hij het wel degelijk als werk ziet..(Dat had je dus goed). Maar ik nodig je van harte uit om te uit te leggen waarom jij denkt dat hij dat werk "niet echt leuk vindt". Ben reuze benieuwd... Waar heeft hij zoal "last van"?

[ Bericht 1% gewijzigd door Johan-Derksen op 05-09-2005 19:08:33 ]
pi_30296544
Dat heeft hij meermalen aangegeven tijdens uitzendingen. Vaak wel met een kwinkslag als ondertoon, maar waarom zou hij dat niet menen. Hij kan door zijn kritiek zich nauwelijks meer tussen de supporters vertonen in de stadions.
  maandag 5 september 2005 @ 19:33:51 #76
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30296607
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:32 schreef MaxPower het volgende:
Dat heeft hij meermalen aangegeven tijdens uitzendingen. Vaak wel met een kwinkslag als ondertoon, maar waarom zou hij dat niet menen. Hij kan door zijn kritiek zich nauwelijks meer tussen de supporters vertonen in de stadions.
Het is onzin. Maar goed, geloof wat je wil geloven... Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby... dat is muziek. Maar hij vindt zijn werk nog leuk en uitdagend. Ik begrijp dat je zijn uitspraken letterlijk neemt, maar trek niet te snel conclusies... Johan weet welke rol hij speelt in de diverse programma's. Vergeet dat niet.
pi_30296660
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby...
Dit probeer ik ook te zeggen toch? Als hij het echt waardeloos zou vinden zou hij er natuurlijk niet zitten.
  maandag 5 september 2005 @ 19:38:47 #78
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30296746
quote:
Hij moet 3 alimentaties betalen dus hij moet dit als bijbaantje hebben.
Fout.
quote:
Het is voor hem echt werk, niet dat hij het echt leuk vindt ofzo.
Hij vindt zijn werk wel leuk.
quote:
Hij heeft er namelijk alleen maar last van.
Neen, hij beleeft er ook plezier aan.
quote:
Hij kan zich niet meer fatsoenlijk onder de supporters begeven.
In 99% van de stadions kan hij komen... En dat doet hij ook.

Sorry, maar je beeldvorming is niet geheel correct.
pi_30312990
quote:
Op maandag 5 september 2005 08:38 schreef Jgeerling het volgende:
Ik citeer:
"Ik vond de uitzending <de wedstijden> verder fantastisch, ze hebben de beste presentatoren in huis gehaald en het circus waar mensen bang voor waren is achterwege gebleven. De toonzetting van De Wedstrijden was zeer serieus."
Hij vind nog steeds dat de wedstrijden goed gepresenteerd wordt, alleen mist hij de kritiek op gasten die klets verkopen..
Dit werd op Studio Sport volgens mij ook nooit gedaan, wel bij Studio Voetbal, maar dat is dan ook weer een heel ander programma.
quote:
Wilfred Genee presenteert de opvolger van Studio Sport professioneel en uitermate gelikt. Maar ik mis zijn kritische kanttekeningen zodra gasten onzin verkondigen.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30313159
quote:
Op maandag 5 september 2005 19:33 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Het is onzin. Maar goed, geloof wat je wil geloven... Het is zijn werk, niet zijn grootste hobby... dat is muziek. Maar hij vindt zijn werk nog leuk en uitdagend. Ik begrijp dat je zijn uitspraken letterlijk neemt, maar trek niet te snel conclusies... Johan weet welke rol hij speelt in de diverse programma's. Vergeet dat niet.
Hij heeft dat wel zelf ooit eens in een column en op TV gezegd . . .
(dat hij dus niet meer naar sommige stadions kan gaan)
pi_30313414
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:34 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij heeft dat wel zelf ooit eens in een column en op TV gezegd . . .
(dat hij dus niet meer naar sommige stadions kan gaan)
Klopt, ik heb het hem ook wel eens op tv horen vertellen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30354487
Misschien heeft hij geen Tom Tom en kan ie de stadions niet vinden???
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 september 2005 @ 15:08:21 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30354795
Op het Sparta Forum is men ook niet zo gecharmeerd van Johan Derksen en terecht, als je hoorde hoe laag hij reageerde op de kwestie Niels Kokmeijer/Rachid Bouaouzan. Ook voor mij was dit de druppel, Johan Derksen mag van mij van televisie af, liever gisteren nog dan vandaag.

Johan Derksen heeft een mening. Johan Derksen heeft ook media (meerdere vormen zelfs).

Mening + media = Propaganda, tenminste, als je het toepast zoals Johan Derksen.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:44:36 #84
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30355854
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 10:46 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het hem ook wel eens op tv horen vertellen.
Hij heeft gezegd dat als hij in de uitzending iets zegt over Ajax dat hij dan dat weekend maar beter niet naar Ajax kan gaan... gekscherend... maar denk je nou echt dat hij daardoor niet meer naar ajax zou kunnen gaan? of niet meer zal gaan? Het is meer zijn visie op de gekke wereld waar we in leven dat een mening blijkbaar al gevaarlijk is, dan dat hij daadwerkelijk beweert niet meer veilig of welkom te zijn in de stadions
pi_30355971
Kan best zijn JD, maar als zelfs Kees Jansma al eens in elkaar getrimd is rondom een stadion, kan ik me niet voorstellen dat Derksen zich tussen de fanatieke fans van welke club dan ook kan begeven.
  woensdag 7 september 2005 @ 15:55:42 #86
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30356152
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:48 schreef MaxPower het volgende:
Kan best zijn JD, maar als zelfs Kees Jansma al eens in elkaar getrimd is rondom een stadion, kan ik me niet voorstellen dat Derksen zich tussen de fanatieke fans van welke club dan ook kan begeven.
Dat beweert hij gelukkig ook nooit... Hij zit of op de perstribune of op een rustig plekje in een stadion. Hij zou wel gek zijn als hij tussen de "fanatieke fans" zou zitten...
pi_30358067
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:44 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd dat als hij in de uitzending iets zegt over Ajax dat hij dan dat weekend maar beter niet naar Ajax kan gaan... gekscherend...
Dat heeft hij inderdaad ook gezegd, maar hij heeft het volgens mij ook wel eens over dingen gehad die hij in sommige stadions heeft meegemaakt en dat het daar niet goed toeven is/was.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_30362463
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
Op het Sparta Forum is men ook niet zo gecharmeerd van Johan Derksen en terecht, als je hoorde hoe laag hij reageerde op de kwestie Niels Kokmeijer/Rachid Bouaouzan. Ook voor mij was dit de druppel, Johan Derksen mag van mij van televisie af, liever gisteren nog dan vandaag.

Johan Derksen heeft een mening. Johan Derksen heeft ook media (meerdere vormen zelfs).

Mening + media = Propaganda, tenminste, als je het toepast zoals Johan Derksen.
Uiteraard heeft hij voor zichzelf een podium gecreerd waarin hij onverbloemd zijn mening kan verkondigen, propaganda lijkt me wat te ver gaan, hij krijgt genoeg tegengas.

Maar ik zie hem graag in elk geval, tenminste eens een kritische noot tussendoor.
Yeah baby Yeah!
pi_30541999
Gisteren een mooie opmerking over de 4e official die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Andorra Cocu een rode kaart ''aan naaide'':
Derksen: "Dan komt er zo'n Hans Worst die als een NSB'er de boel gaat lopen door klikken aan de scheids."

De manier waarop hij dat kan zeggen vind ik echt geweldig...
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:28:07 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30542464
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:11 schreef Chepke het volgende:
Gisteren een mooie opmerking over de 4e official die tijdens de wedstrijd van Oranje tegen Andorra Cocu een rode kaart ''aan naaide'':
Derksen: "Dan komt er zo'n Hans Worst die als een NSB'er de boel gaat lopen door klikken aan de scheids."

De manier waarop hij dat kan zeggen vind ik echt geweldig...
Hahaha, ik lach me rot!

Lekker objectief, als hetzelfde gebeurd tijdens de WK-finale van 2006 tegen Duitsland en Michael Ballack wordt er vanaf gestuurd, dan is die vierde official een held. Johan Derksen is de man die geilt op aandacht, hoe maakt het hem niet uit: door tegen heilige huisjes te trappen of het juist op te nemen voor de gevestigde orde (Johan Cruijff, Ruud van Nistelrooij etc), het maat hem niet uit hoe, áls hij maar aandacht krijgt.

Zielige kerel.
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:30:14 #91
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_30542527
Hoewel ik de persoon Johan Derksen wel kan uitkotsen vind ik hem wel vaak gelijk hebben.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_30542530
Derksen heeft vaak gelijk.
Als je kijkt naar het Nederlands elftal dan zie je dat er nog heel weinig regelmaat inzit. Vooral omdat er zoveel gewisselt wordt, en telkens maar nieuwe spelers binnen gebracht.
Een speler zoals Davids is een van mijn favorieten, wil graag werken.
Maar zolang Kluivert niet in het NL team speelt, ben ik al blij. Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.
En Derksen kan soms overdrijven, en soms helemaal gelijk hebben. Hij kan het ook vertellen terwijl die persoon naast hem zit...
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:35:05 #93
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_30542691
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Strebertje het volgende:
Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.

Van mij part speelt Charles Manson als hij er elke wedstrijd er 1 inknalt.
Dat gezeik altijd, ook met mentaliteit enzo. Echt iets Nederlands.
Als iemand de kwaliteiten heeft mag hij van mij nog zo'n klootzak zijn.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:42:58 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30542924
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:30 schreef Strebertje het volgende:
Derksen heeft vaak gelijk.
Als je kijkt naar het Nederlands elftal dan zie je dat er nog heel weinig regelmaat inzit. Vooral omdat er zoveel gewisselt wordt, en telkens maar nieuwe spelers binnen gebracht.
Een speler zoals Davids is een van mijn favorieten, wil graag werken.
Maar zolang Kluivert niet in het NL team speelt, ben ik al blij. Moordenaars en verkrachters horen daar niet thuis.
En Derksen kan soms overdrijven, en soms helemaal gelijk hebben. Hij kan het ook vertellen terwijl die persoon naast hem zit...
Nuttige bijdrage!

Patrick Kluivert is dus een moordenaar? Hij heeft iemand doodgeren in het verleden, maar dat maakt hem geen moordenaar. Daarbij heeft hij zijn straf gehad en heeft dit niet met het Nederlands elftal te maken. De term verkrachter erbij halen vind ik nogal simpel, zowel Robin van Persie als Patrick Kluivert zijn niet veroordeeld, dus zijn in mijn ogen ook geen verkrachter.

On topic dan maar, het eeuwige gezeik van Johan Derksen op het Oranje van Marco van Basten slaat nergens op, mocht de heilige Johan Cruijf zónder mooi voetbal aansprekende resultaten behalen met behulp van onbekende spelers, dan zou deze in élke column van Johan Derksen worden geprezen en zijn kont zou élke weer worden gelikt, maar goed, dat is logisch.
pi_30543148
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hahaha, ik lach me rot!

Lekker objectief, als hetzelfde gebeurd tijdens de WK-finale van 2006 tegen Duitsland en Michael Ballack wordt er vanaf gestuurd, dan is die vierde official een held. Johan Derksen is de man die geilt op aandacht, hoe maakt het hem niet uit: door tegen heilige huisjes te trappen of het juist op te nemen voor de gevestigde orde (Johan Cruijff, Ruud van Nistelrooij etc), het maat hem niet uit hoe, áls hij maar aandacht krijgt.

Zielige kerel.
je frustraties voeren de boventoon in elk geval en het voorbeeld wat je aanhaalt is waardeloos.
Yeah baby Yeah!
pi_30543192
Derksen was juist diegene die idd Griekenland de hemel in prees omdat ze daar met simpel voetbal goede resultaten haalden. Misschien is het voetbal van Nederland niet iedereen naar het zin, maar voorlopig hebben we de makkelijkste kwalificatie sinds jaren bijna achter de rug. de resultaten zijn dus redelijk tot goed. Maar dan gaat Derksen ineens wel zeuren.

Mijn stelling, Derksen zeurt gewoon graag om het zeuren.
Castel di Sangro per sempre!
pi_30543199
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:35 schreef Tyler..Durden het volgende:

[..]

Van mij part speelt Charles Manson als hij er elke wedstrijd er 1 inknalt.
Dat gezeik altijd, ook met mentaliteit enzo. Echt iets Nederlands.
Als iemand de kwaliteiten heeft mag hij van mij nog zo'n klootzak zijn.
Onzin, er zit een verschil tussen een interland en een competitiewedstrijd.
Moordenaars, danwel verkrachters mogen inderdaad niet ons land vertegenwoordigen, ook al heten ze Maradona, Pele of Cruijff.
Yeah baby Yeah!
pi_30543243
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nuttige bijdrage!

Patrick Kluivert is dus een moordenaar? Hij heeft iemand doodgeren in het verleden, maar dat maakt hem geen moordenaar. Daarbij heeft hij zijn straf gehad en heeft dit niet met het Nederlands elftal te maken. De term verkrachter erbij halen vind ik nogal simpel, zowel Robin van Persie als Patrick Kluivert zijn niet veroordeeld, dus zijn in mijn ogen ook geen verkrachter.

On topic dan maar, het eeuwige gezeik van Johan Derksen op het Oranje van Marco van Basten slaat nergens op, mocht de heilige Johan Cruijf zónder mooi voetbal aansprekende resultaten behalen met behulp van onbekende spelers, dan zou deze in élke column van Johan Derksen worden geprezen en zijn kont zou élke weer worden gelikt, maar goed, dat is logisch.
Derksen heeft gelijk dat hij van Basten een waardeloos mens vindt, dat toevallig een gelukkig handje heeft in het spelen van kwalificatiewedstrijden.
Maar hij zal inderdaad helaas geen kritiek leveren op Cruijff, dat is zijn manco.
Yeah baby Yeah!
pi_30543769
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:51 schreef Jgeerling het volgende:
Derksen was juist diegene die idd Griekenland de hemel in prees omdat ze daar met simpel voetbal goede resultaten haalden. Misschien is het voetbal van Nederland niet iedereen naar het zin, maar voorlopig hebben we de makkelijkste kwalificatie sinds jaren bijna achter de rug. de resultaten zijn dus redelijk tot goed. Maar dan gaat Derksen ineens wel zeuren.

Mijn stelling, Derksen zeurt gewoon graag om het zeuren.
het is volkomen terecht dat er gezeurd wordt over het spel van oranje. De bondscoach heeft bij zijn eerste persconferentie gezegd dat één van de doelstelligen is om aantrekkelijk voetbal te spelen spelen. Dat is nog geen wedstrijd gelukt, dus mag daar kritiek op worden gegeven. Verder is zijn selectiebeleid op z'n minst merkwaardig te noemen. Ajax speelt al jaren slecht voetbal, met af en toe een keer een goede wedstrjid, maar toch blijft van basten veel Ajacieden selecteren. En dan zijn het in sommige gevallen ook nog bankzitters, terwijl diezelfde van Basten heeft gezegd dat spelers een basisplaats moeten hebben bij hun club, om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal.

Overigens ben ik zelf fan van Ajax, dus mijn uitspraken over Ajax zijn niet omdat ik de club niet mag. Ik vind alleen dat ze al jaren niet meer goed spelen. De laatste keren dat ze kampioen zijn geworden (2002 en 2004) was dat niet met goed voetbal.
  maandag 19 september 2005 @ 09:58:26 #100
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30719453
Die zeiksnor heeft het voor elkaar dat ik in de rust van een wedstrijd ga zappen naar een andere zender, ook voor en na de wedstrijd kijk in niet meer naar de voor- en nabeschouwingen.
pi_30734841
Die zijn toch alleraardigst? Je kan het er mee oneens zijn, maar pit zit er wel in.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 september 2005 @ 09:39:58 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30964926
Ook Dick Advocaat haalde zondagavond bij De Wedstrijden flink uit naar Johan Derksen, de besnorde relnicht van de Nederlandse riooljournalistiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')