Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:12 schreef Chepke het volgende:
[..]
het is volkomen terecht dat er gezeurd wordt over het spel van oranje. De bondscoach heeft bij zijn eerste persconferentie gezegd dat één van de doelstelligen is om aantrekkelijk voetbal te spelen spelen. Dat is nog geen wedstrijd gelukt, dus mag daar kritiek op worden gegeven. Verder is zijn selectiebeleid op z'n minst merkwaardig te noemen. Ajax speelt al jaren slecht voetbal, met af en toe een keer een goede wedstrjid, maar toch blijft van basten veel Ajacieden selecteren. En dan zijn het in sommige gevallen ook nog bankzitters, terwijl diezelfde van Basten heeft gezegd dat spelers een basisplaats moeten hebben bij hun club, om in aanmerking te komen voor het Nederlands elftal.
Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Ten eerste is een doelstelling niet meer dan een intentie: dat het niet lukt is een tweede, maar er is nooit en voor geen enkel land een team dat alle wedstrijden goed voetbal speelt in de voorrondes.
Ten tweede selecteert Marco meer/evenveel spelers van AZ dat juist geroemd wordt om het goede voetbal.
Wat betreft de inconsequentie van het selecteren van bankzitters: ik denk dat MvB zich daar in het begin op verkeken heeft.
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:
Er is niet aan het spel te zien dat het de intentie is om mooi te voetballen. De spelers maken een ongeinspireerde indruk in het veld en het tempo ligt vaak veel te laag. Van mij hoeven ze niet elke wedstrijd de sterren van de hemel te spelen, maar de door jou genoemde intentie moet er wel zijn.
Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:56 schreef Chepke het volgende:
Ik zeg toch niet dat hij te veel spelers van AZ selecteert? En van Basten moet zeker niet van elk team in Nederland evenveel spelers kiezen. Hij moet niet denken: Ik selecteer 4 AZ spelers zodat ik ook 4 Ajacieden kan selecteren... En dat doet ie ook niet neem ik aan. Dus dat heeft er niks mee te maken. Ik vind het alleen raar dat hij spelers van Ajax blijft kiezen terwijl ze bij een kwakkelend elftal op de bank zitten of niet goed spelen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:32 schreef MaxPower het volgende:
copy-paste uit het van bastentopic Doc?
Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Ook Dick Advocaat haalde zondagavond bij De Wedstrijden flink uit naar Johan Derksen, de besnorde relnicht van de Nederlandse riooljournalistiek.
typisch moddergooien, maar ze verdienen het beiden niet om zo zwart gemaakt te worden, erg kinderachtig ook, maar dat krijg je als je een gefrustreerde Advocaat tegen een principiele en über-ijdele Derksen zet, dat moet gwoon botsen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:00 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Vond dat nogal meevallen eerlijk gezegd.
Ik gun Advocaat een prachtig baantje en veel succes buiten het zicht van de Nederlandse media.
Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.
[..]
Ik denk dat op de keuze van Heitinga na (die er nu ook niet mee bij zit) voor alle geselecteerde Ajacieden wel wat te zeggen was.
Ten eerste is er geen enkel goed voetballand dat ooit echt heel mooi tegen dergelijke afbraak landen speelt: kan je dus nu ook niet verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Chepke het volgende:
[..]
Als het er niet uitkomt moeten ze anders gaan spelen, of met andere spelers... Verder vind ik juist dat je in de voorrondes goed moet voetballen tegen de mindere landen. Op de eindrondes telt alleen het resultaat.
Behalve Heitinga spelen ook de Jong, Babel en Emanuelson niet (goed). En Sneijder speelde tot een paar weken geleden ook slecht.
pff die toevoeging lesbische is compleet irrelevant.. treurig.quote:nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken.
Dacht ie dat de microfoon uit stond ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:11 schreef Chepke het volgende:
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat zielig voor Johan Derksen, heeft drie alimentaties dus moet op televisie. Hoofd-redacteur van VI verdient dus niet voldoende? Als Johan Derksen vuilnisman was geweest, zou hij die alimentaties helemaal slecht kunnen opbrengen, de stakker.
Ik vertrouw hem niet, ben ook niet van zijn onschuld overtuigd, wat betreft de dood van zijn vrouw.
dat speelt niet eens een rol...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:55 schreef DrDentz het volgende:
haha en dan gewoon weer erbij aan tafel gaan zitten he
ik zou dat niet kunnen hoor, wat denkt die barbara barend nu wel niet van hem![]()
Op de vrijdagavond is Johan altijd extra negatief lijkt het wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren was ie zeer negatief over RBC-NAC. Hij liet er niks van heel.
De Eredivisie N.V. heeft al eerder bij RTL geklaagd dat Johan Derksen bij de live wedstrijden te kritisch is. Daar heeft hijzelf al een column over geschreven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:38 schreef tong80 het volgende:
Gisteren was ie zeer negatief over RBC-NAC. Hij liet er niks van heel.
de geaardheid van barend ook niet, maar daar gaat het hier ook overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:43 schreef getikte_rik het volgende:
kledingstijl is not the issue
Jawel toch ? Ik dacht in ieder geval bij MVV maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Chen het volgende:
Die gozer heft zelfs nog nooit Eredivisie gespeeld toch?
en bij Haarlem heeft hij ook gespeeld, bij de voor mij legendarische trainer Barry Hughesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jawel toch ? Ik dacht in ieder geval bij MVV maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:45 schreef Chen het volgende:
Die gozer heft zelfs nog nooit Eredivisie gespeeld toch?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hij werd ooit voor 100.000 gulden gekocht door Barry Hughes, die hem naar Go Ahead Eagles bracht. In zijn voetbaltijd een boel geld en Go Ahead Eagles was toen ook een subtopper in de Eredivisie. Maar wat voor voetbalcariere heeft een Alex Furguson, Rafá Benitez of Hugo Borst gehad?
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:08 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die intentie er wel is maar dat het er simpelweg niet uitkomt. Op met name wedstrijden uit tegen Armenië na vond ik overigens dat er best redelijk gevoetbald werd voor een voorrondewedstrijd.
hij bekritiseerd hem op dit punt verder zei tie dat hij blij was met Marco van Basten,quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef nikk het volgende:
Ik roep al jaren dat Derksen z'n kop diep in de reet van Van Bommel (en RvN) heeft zitten. Dus dat hij ineens Van Basten bekritiseert is voor mij niet echt een verassing.
Nu begrijp ik waarom Voetbal Insite tot een bedenkelijk niveau is gedaald. Wat betreft de presentatietechnieken heeft Barbara Barend afgekeken op haar vader Frits die er in Barend & Van Dorp er ook een geweldig potje van maakte waardoor simpele gesprekken over het nieuws van de dag ontaardden in massale verbale vechtpartijen, alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:11 schreef Chepke het volgende:
Hij heeft weer is van zich laten horen: In een radio programma op radio Rijnmond zei hij ongeveer dit over Barbara Barend.
Derksen: "Denk je nou niet dat jij (Willibrord) of ik "hallo dames en heren goede avond, dit zijn de gasten enz enz" kunnen zeggen? Nee daar moeten ze dan de lesbische dochter van Frits Barend voor aantrekken. Het is best een leuk meisje hoor, maar ze is daar gaan zitten en wil meteen de rol van Genee overnemen, maar ze moet gewoon zonder risico aan tafel het gesprek verdelen..."
Zoiets was het. Hij is dus niet echt blij met BB.
Het probleem is dat er nu geen hond meer naar kijktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef maril het volgende:
[..]
en bij Haarlem heeft hij ook gespeeld, bij de voor mij legendarische trainer Barry Hughes![]()
"Vroegah" ging ik echt zitten voor Sport aan Tafel/Voetbal aan Tafel/Voetbal Insite, dat wordt echter steeds minder. Wat een ongelooflijk kutprogramma is het geworden met die Barbara Barend. Best lekker wijf voor d'r leeftijd, maar dit programma presenteren doet ze niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom Voetbal Insite tot een bedenkelijk niveau is gedaald. Wat betreft de presentatietechnieken heeft Barbara Barend afgekeken op haar vader Frits die er in Barend & Van Dorp er ook een geweldig potje van maakte waardoor simpele gesprekken over het nieuws van de dag ontaardden in massale verbale vechtpartijen, alhoewel het op Talpa een beetje verbeterd is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Best lekker wijf voor d'r leeftijd
nee, als Derksen dat gezeg heeft vind ik dat erg laag eigenlijk, zoiets heft alleen als doel de ander te ridiculiseren en het onderwerp belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef Elvislives het volgende:
[..]
de geaardheid van barend ook niet, maar daar gaat het hier ook over
Het kan idd ook een laatste redmiddel zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:42 schreef maril het volgende:
Ja ik denk dat de kijkcijfers vanavond niet tegen zullen vallen![]()
mee eensquote:Best lekker wijf voor d'r leeftijd
Had veel leuker geweest ja!quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:05 schreef DrDentz het volgende:
hij vergeet alleen nog dat ze joods is.. zie het al staan in zn volgende column
"Nee, daar moeten ze die lesbische grafjood van een Barbara Barend voor aantrekken."
Ik denk dat JD meer krediet heeft dan BB, dus ik vrees dat zij het eerste zal moeten vertrekken in de ogen van de programmabazen. Daarbij denk ik niet dat het zo ver komt dat Johan Derksen ontslagen wordt. Ik denk eerder dat hij de eer aan zichzelf zal houden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
De incidentjes van de laatste tijd zorgen wellicht voor hogere kijkcijfers, maar op de langere termijn denk ik dat Johan Derksen niet voorgoed op televisie te zien valt. Ik denk zelfs dat dit heugelijke feit best eens snel aan zou kunnen breken, gelukkig maar.
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed, zeker omdat Genee een goed geheugen had om eerder gedane uitspraken eens op te rakelen en beschikte een meesterlijke timing, samen maaken ze een leuk programma.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
De opzet is wel degelijk veranderd. Het programma is nu een half uur korter, er worden veel minder mailtjes behandeld (zo weinig, dat insturen echt geen zin heeft, dat was voorgaande jaren wel andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Dat bedoel ik ook, Johan Derksen zal zichzelf niet laten ontslaan, daar is hij te autoritair voor. Maar de kritiek op het programma zwelt aan, echt niet alleen door de inbreng van Barbara Barend. Je ziet nu pas dat het eigenlijk Wilfred Genée was die het programma maakte, want nu Barbara Barend zijn plaats heeft ingenomen en er voor de rest niets aan de opzet veranderd is, is het helemaal een kut-programma geworden. Johan Derksen zit er bij en levert ongezouten kritiek, maar was niet in zijn eentje verantwoordelijk voor het succes van Voetbal Insite.
Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.quote:Van Nistelrooy op matje bij Van Basten
Voor zijn provocerende gedrag tijdens het WK-kwalificatieduel met Andorra kon bondscoach Marco van Basten nog enigszins begrip opbrengen. Maar gisteren na de training werd de Manchester United-aanvaller even door de bondscoach boos toegesproken omdat hij een knietje aan teamgenoot Ron Vlaar wilde geven.
Tijdens het partijspel stonden Ron Vlaar en Ruud van Nistelrooy tegenover elkaar. Bijna alle duels werden door de jonge AZ-verdediger gewonnen en dit stuitte tegen het verkeerde been van de aanvaller. Hij toonde zijn irritatie na het zoveelste felle duel, met een actie waar het er op leek dat hij Ron Vlaar een knietje wilde geven.
Ik vond het eerlijk gezegd een belachelijk actie (waar we alleen van gehoord hebben) van van Nistelrooij en het toont alleen aan dat ie soms té gedreven/fanatiek is waarbij hij zelfs zijn eigen teamgenoten niet schuwt, erg merkwaardig en dom imo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Derksen zal dit wel weer gaan verdedigen, de winnaarsmentaliteit van Ruud van Nistelrooij is uitstekend, zo toont dit incident maar weer aan.
Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Elgigante het volgende:
De wisselwerking tussen de jonge, redelijk groene Genee en de sluwe vos Derksen was gewoon goed...
Barbara kan het gesprek nauwelijks volgen, laat staan leiden, laat staan zelf iets inbrengen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:58 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel dat ook een haat-liefde verhouding was. De sfeer tussen die twee was ook regelmatig behoorlijk ijzig. Met name als Derksen weer eens aanstoot nam aan een referentie (door Genee) aan dingen die in de Sportweek stonden.
Moet zeggen dat ik al sinds het vertrek van Hans Kraaij vind dat dit programma te veel leunt op Johan Derksen. Met Barend is dat alleen nog maar erger geworden.
Eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het moet gewoon weer terug naar Sport aan tafel. Donkere studio, ronde tafel, 4 heren die oeverloos lullen en discussieren en bovenal Hugo Camps met semi-poetische uitspraken over sport. Heerlijk programma was dat.
Wist je niet dat hij eerst Wilfred even lekker gerimmed heeft?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Montana, wat een schitterende onzin
hypocrietquote:Derksen = hypocriete opportunist.![]()
![]()
hypocriet = vriendelijk doen en het niet menen, schijnheilig dus, en dat kun je van Derksen dus toch niet zeggen? Hij heeft een duidelijke mening die hij altijd (dus ook met de persoon in kwestie naast hem zittend op tv) verkondigt. Dat is gewoon een feit.quote:Maar Getikte Rik, leg mij eens uit waarom Derksen niet hypocriet is, en onderbouw dat met meer dan een smily. Ik heb duidelijk aangegeven waaromik 'm wel hypocriet vind, nu jij...
Als je eerst je mening als absolute waarheid verkondigt, zonder welke vorm van nuance dan ook, dan komt het wat ongeloofwaardig over om daarna die absolute mening weer te veranderen. Van mij mag de beste man best elke zijn mening bij stellen. Maar verwacht dan niet dat ik hem serieus neem als hij de volgende keer weer met zo'n absolute uitspraak komt.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
opportunistde ontwikkelingen in de voetballerij veranderen elke minuut, dan moet je toch zeker af en toe je mening bij kunnen stellen?
![]()
ik zou qua tactiek niet altijd op m vertrouwen, neequote:Derksen is zeker goed ingelicht en is erg vermakelijk op tv. Maar een consistente mening of zelfs maar verstand van voetbal? Nee!
Hij gaf wel duidelijk toe dat Hans Kraaij het goed had gezien dat Huntelaar veel talent had. Destijds vond Derksen KJH niet goed genoeg en gaf maandag toe dat hij inderdaad een goede ontwikkeling had doorgemaakt. Hij geeft het dan iig wel toe als hij er naast heeft gezeten.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Jgeerling het volgende:
En dan van de hand van een voetballer die iemand de ene dag een middelmatige clubspeler noemt, om vervolgens 2 jaar later te zeggen dat ie altijd veel talent had.
ga eerst ns leren spellen voorat ik je serieus neem. Tis maar n spelletje, Derksen begrijpt dat...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef Jgeerling het volgende:
Derksen verkondigd heel vaak in zijn programma bepaalde transfers of in elk geval besprekingen die achteraf absoluut niet lijken te gebeuren. Hij zit er wat dat betreft vaak naast. Dat ie af en toe ook eens raak schiet mag je van een hoofdredacteur van VI wel verwachten.
En Kraaij JR... Hij was als Psycho-voetballer op het veld (keiharde overtredingen) af en toe wel vermakelijk. Youp van 't Hek noemde 'm eens lustmoordenaar. Maar hoe hij af en toe spelers zelfs in de rust voor de Camera probeert te trekken (hij rukt daadwerkelijk aan hun shirt) en na afloop regelmatig veel flaters slaat, het doet pijn aan oog en oor.
Derksen en Voetbal Inside zijn voor de voetbalwereld een beetje wat SBS6 Shownieuws is voor nederland, een roddelprogramma over voetbal. En dan van de hand van een voetballer die iemand de ene dag een middelmatige clubspeler noemt, om vervolgens 2 jaar later te zeggen dat ie altijd veel talent had.
Dat kun je snel zelf invullen na al die sigaren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:41 schreef maril het volgende:
Wat is er dan met Johan aan de hand dat de topictitel veranderd is.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |