quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef BaajGuardian het volgende:ik ga niet kruiden eten ik vraag alleen om wat gedachten en beterschapwensen , ik ben godverdomme silvia millecam niet , bedankt.
maw wat mirage zegt...
Men moet weten hoe het mechanisme van celverplaatsing bij gezonde mensen werkt om te kunnen begrijpen hoe ziekten zich door het lichaam kunnen verspreiden. Agressieve ziekten en infectieziekten gebruiken precies ditzelfde mechanisme om zich in het lichaam uit te breiden. Met andere woorden, deze ziekten zijn het lichaam te slim af door dezelfde wapens te gebruiken. Kijk bijvoorbeeld eens naar kanker. Onder invloed van gifstoffen uit milieu of voeding is een cel in de lever zo beschadigd dat de stofwisselingscode in de celkern verandert. Voor de ontwikkeling van kanker is het noodzakelijk dat deze levercel nu twee functies heeft, die ze normaal gesproken niet had. De eerste voorwaarde voor kankergroei is het bevel tot celvermeerdering. De tweede voorwaarde voor kankeruitbreiding is het bevel tot voortdurende productie van collageenoplossende enzymen, waarmee zich deze nieuwe kankercel een weg door het lichaam kan banen. Nu begrijpt u ook hoe metastasen ontstaan, uitzaaiingen: de kankercellen zoeken zich een weg in het bloedvatensysteem en bereiken via de bloedstroom andere organen waar zich dan een nieuw gezwel kan vormen.
Hetzelfde gebeurt bij een virusinfectie. Het virus, bijvoorbeeld een griepvirus, infecteert een gastheer-cel, een longcel bijvoorbeeld. De stofwisselingssoftware van deze gastheer-cel wordt omgeprogrammeerd, zodat deze voortaan alleen nieuwe virussen produceert en tegelijk ook het collageenoplossend enzym zodat de virussen zich door het longweefsel kunnen verspreiden. Deze zaken zijn nodig voor het verspreiden van een ziekte die wij een infectie noemen.
U zult zich afvragen waarom ik u dit allemaal vertel. Omdat ook voor deze agressieve ziekten de Cellulaire Geneeskunde een antwoord heeft gevonden. Het natuurlijke aminozuur lysine is van nature de tegenhanger van het collageenoplossende enzym. Een hoge toevoer van dit aminozuur via onze voeding of als voedingssupplement zal ertoe leiden dat het collageenoplossend enzym snel geneutraliseerd wordt, zodat ziekten zich minder snel of in het geheel niet uitbreiden kunnen. Voor het eerst hebben we hier de mogelijkheid om niet meer alleen met chemotherapie, radiologische therapie of radicale operaties kanker te bestrijden, maar met een specifieke en natuurlijke vorm van therapie. Zal een voedingssupplementatie met lysine er altijd en overal voor zorgen dat kanker of virusziekten zich niet kunnen ontwikkelen? Nee, dat niet, maar het is de beste natuurlijke manier om bij deze agressieve ziekten een effectieve preventie en een doelgerichte, natuurlijke therapie te bereiken.
Als men het collageenoplossend enzym in het bindweefsel van het hele lichaam wil neutraliseren, kan dit dan met microgrammen of milligrammen lysine? Natuurlijk niet. Om bij deze agressieve ziekten succes te hebben, is een voedingssupplementatie met enkele grammen lysine nodig.