ijdele hoop.quote:
Snap dan dat er een soort Jules Deelder humor in zit homo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik haat ook alle buitenlanders en ben zeer trots op Nederlanders zoals jij!
Wie is die randdebiel?
ow er zat HUMOR inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:50 schreef wappiej het volgende:
[..]
Snap dan dat er een soort Jules Deelder humor in zit homo!
Ik heb wel een schijthekel aan Polen en Amsterdammers, maar ik wens ze heus geen wisse dood toe hoor
liever een hele pijnlijke
Topic-report. Bovenaan, zo'n uitroeptekentje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Gappie het volgende:
zit er al een funcite op fok! om dit soort dinge te melden bij een moderator?? alleen door een simpele klik??
Wat doe jij thuis?? je had ook kunne gaan werken.. dan had je geen last van die gore-asociale-mollenkoppige-paupere-blafkankerpolen en dan ook niet van dat pikkie-kut-pietlutterige-pleuris-tiefus-honden-grafkankerconstructiebedrijf!! (ofwel de BAM)
Wij zitten op een lijn!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef MrDrako het volgende:
idd hier ook schijthekel aan polen, sinds zij hier in de straat wonen rijden er golfjes met 6 man erin af en aan, straat staat regelmatig vol met busjes die hier in nederland APK afkeur zijn, en wassen kunnen ze kennelijk niet want die kleren zou zelfs een zwerver niet aandoen.
dat zou best nuttig zijn idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:56 schreef Gappie het volgende:
zit er al een funcite op fok! om dit soort dinge te melden bij een moderator?? alleen door een simpele klik??
Ik voorspel een ban!quote:Geen wonder dat Hitler ze uit wilde roeien! Joden hadden mogen blijven van mij, die hebben tenminste hersens, niks mis met die mensen! Alleen in polen had íe toch echt even wat meer doodseskaders neer mogen gooien!
Dat gebruik ik namelijk nooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Topic-report. Bovenaan, zo'n uitroeptekentje.
Amsterdam is een snertstad daar is al wat overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef wappiej het volgende:
[..]
Zeg eens, wat vind jij van Amsterdammers?
moet dat niet 6 1/2 zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef Tigertje het volgende:
7 1/2
Wilde fantasie, maar het zou zomaar eens waar kunnen zijn..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
en dat komt allemaal omdat de marokkanen niet worden aangenomen, die leveren namelijk veel beter werk af, of zoiets.
Je krijgt een ban voor minder, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
waarom nou een ban dit is toch klaagbak
Ik zeg toch, we gaan er niets op voor uit!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef kroegtijger het volgende:
treurig.... bekrompen geest. Die mensen doen alleen maar hun werk hoor.... maar als jij liever niet je huis gerenoveerd ziet worden, dan moet je het zeggen hoor...slaap je gewoon weer lekker in een krot
naive klootzakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ja en in klaagbaak zijn geen regelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |