nee maar kben gewoon een beetje verlegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:53 schreef Flam3r het volgende:
[..]
Ohja omdat jij een k*t kop heb zijn wij players ?![]()
biertje??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef jaspah het volgende:
[..]
nee maar kben gewoon een beetje verlegen![]()
Daar moet je je overheen zetten, was ik vroegâh ook best ergquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef jaspah het volgende:
[..]
nee maar kben gewoon een beetje verlegen![]()
achja maar ik heb niet echt met veel meisjes gehad maar al die meisjes kwamen volgens mij naar mij toen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar moet je je overheen zetten, was ik vroegâh ook best erg
Dat heeft een vriend van me ook steedsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:29 schreef jaspah het volgende:
[..]
achja maar ik heb niet echt met veel meisjes gehad maar al die meisjes kwamen volgens mij naar mij toen..![]()
Die is echt leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef Boeman het volgende:die jongen daar verderop [*wijst] wil weten of je mij leuk vindt
neuken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Gwendolyn het volgende:
Ik zeg als meisje zijnde:
[..]
Die is echt leuk!
En in een discotheek tegen iemand aandansen werkt ook altijd (bij mij ook)
Oogcontact inderdaad ook, maar dan moet je natuurlijk niet blijven staren, glimlachen en dan verder op je barkruk zitten niksenWel een beetje actie!
Mits met mate, anders ga je hele rare dingen zeggen/doen en ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef KumA het volgende:
i'll try again, ...alcohol! super middel tegen verlegenheid, haal ff een papiertje bij de doktor!
niet altijd..(en om jou ff te quoten) "ik spreek uit ervaring"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das ook wel kansloos om in ene te vragen
Ok, dat kan. Heb ik nog niet meegemaakt (vraag het ook eigenlijk nooit)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:37 schreef KumA het volgende:
[..]
niet altijd..(en om jou ff te quoten) "ik spreek uit ervaring"
Overigens moet ik je wel zeggen dat t vaker mis is gegaan! (boyfriend te dicht bij ofzo)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok, dat kan. Heb ik nog niet meegemaakt (vraag het ook eigenlijk nooit)Misschien eens proberen...
hard rennen is niet echt een optie in een overvolle discotheek/kroegquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef KumA het volgende:
[..]
Overigens moet ik je wel zeggen dat t vaker mis is gegaan! (boyfriend te dicht bij ofzo)
dus heb vrienden bij je of leer hard rennen
ruilen? mijn vrienden willen al vechten als een guy fout kijkt....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
hard rennen is niet echt een optie in een overvolle discotheek/kroegen van je vrienden moet je het maar net hebben op zulke momenten (eerder niet dan wel bij mij
)
Dat is net weer een beetje teveel van het goedequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:49 schreef KumA het volgende:
[..]
ruilen? mijn vrienden willen al vechten als een guy fout kijkt....
Dat is tamelijk zielig, lieve Nashje. Ten eerste omdat het je zwakheid toont en ten tweede, en dat is nog veel belangrijker, is het niet juist om je lichaam, gegeven door de Heer, onder invloed te brengen van alcohol. God stelt enkel zuivere gedachten op prijs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef Nashje het volgende:
ZUIPEN!!!!!!1!!11
dan gaad ahlles vahnzlef
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef yogidrink het volgende:
leg een bierfiltje op je hoofd, loop naar een meisje toe en vraag of zij die heeft gegooid.
jij stelt je voor met je nickname?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
Gewoon:
Hoi. ik ben knoekie. Hoe heet jij?
Hoi. ik ben pallowminnoks iks ieh ieh ieh, van fok! forum, neuken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij stelt je voor met je nickname?
![]()
how u doin'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
how u doin' ?
op haar af lopen of het een bekende is
Hey, daar ben je
-zocht je mij?
Ja, mijn paard mocht niet mee naar binnen
Ik kom alleen op fok meetsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jij stelt je voor met je nickname?
![]()
Weet ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:14 schreef Catch22- het volgende:
daar valt toch niets te neuken
Knoeierd!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
"Wat till you see my dick, i'ma beat that pussy up"
gevolgd door het gebruikelijke glas cola over me heen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon vragen van : hoeveel posts per dag heb jij op Fok ?
Of zoiets van : own jij of ben je een beetje noob ?
Succes gegarandeerd !
Wil jij mijn Troll Firemage zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:47 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon vragen van : hoeveel posts per dag heb jij op Fok ?
Of zoiets van : own jij of ben je een beetje noob ?
Succes gegarandeerd !
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wil jij mijn Troll Firemage zijn?
Dan gaan we samen questen![]()
Vind je eindelijk een wowerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]of gewoon vragen welk level ze is bij World of Warcraft, en vragen welk race ze is
![]()
Of knoeit ze perongeluk met haar drankje, schreeuw jij : Haha pwned like a noobquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vind je eindelijk een wower
jij: Welk level ben jij
zij: lvl 4
jij: omfg!!!111oneoneoneeleven ik val niet op noobs![]()
Welke abilities heeft jou string?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of knoeit ze perongeluk met haar drankje, schreeuw jij : Haha pwned like a noob![]()
Je defence is echt zwak
Of zo : ey dat is een mooie ring, dat is toch die ene met 1% critical strike en hoe heet die shit ook alweer dat je meer health krijgt ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Welke abilities hebben jou oorbellen?
Jou oorbellen voor mijn schoenen?
n00b nu gaat ze nooit met je uitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of zo : ey dat is een mooie ring, dat is toch die ene met 1% critical strike en hoe heet die shit ook alweer dat je meer health krijgt ?
HAHAAHAquote:Op woensdag 31 augustus 2005 02:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Welke abilities heeft jou string?
Jou string voor mijn paarse schoenen?
Met je usernaam op fok!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Knoekie het volgende:
Gewoon:
Hoi. ik ben knoekie. Hoe heet jij?
Nu we toch zover zijn, bied je me geen drankje aanquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:44 schreef pur33 het volgende:
Heb je een vuurtje voor me...?
En ook misschien een peuk?
Idd: Wil je nog wat te drinken? - Ja ik lust wel een wijntje.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nu we toch zover zijn, bied je me geen drankje aan
Swaffelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:48 schreef method21 het volgende:
Ik besluip ze heel zachtjes van achter, mep ze daarna met een knuppel op de kop en sleep ze aan de ahren mee naar huis.
en als ze leuk/spontaan is gaat ze vragen wat voor schommel en heb je de opening (in het gesprekquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:44 schreef BoomSmurf het volgende:
Als ze aan de bar staat "Als jij mij een bietje geeft, bouw ik voor jou een keiii gave schommel!"
oehquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Taproot het volgende:
Met dit mooie weer is deze mooie openingszin wel van toepassing:
Is it hot in here or is it just you?Mss probeer ik hem vanmiddag eens uit als ik een beetje een lieve meid zie
![]()
Niet doen ! dat is echt voor level 2 undead scourge's !!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:15 schreef Taproot het volgende:
Met dit mooie weer is deze mooie openingszin wel van toepassing:
Is it hot in here or is it just you?Mss probeer ik hem vanmiddag eens uit als ik een beetje een lieve meid zie
![]()
Het gaat om het vervolgquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:47 schreef Gershom het volgende:
Openingszinnen zijn slecht! Oogcontact is het best!
als je niks benaderd dan, dan nietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:49 schreef Gershom het volgende:
Bedoel je dat je met oogcontact geen gevolg hebt?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:08 schreef r4uz het volgende:
Hoi!
Ik heb een opening en jij hebt zin.. euh... nee! Tis anders wacht ff!
![]()
![]()
staren is cool.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
ik haat mensen die de hele tijd staren. dat is gewoon vervelend
Ben gekke Henkie niet om dit hele topic door te lezen met slechte zinnen en situatieschetsen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:18 schreef freiss het volgende:
[..]
![]()
Alleen de goede versie is al hier genoemd.
Ctrl - F naar je eigen zin kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:50 schreef r4uz het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie niet om dit hele topic door te lezen met slechte zinnen en situatieschetsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |