Dat is dus kansloos he "kijk eens wat vrolijker"quote:Op donderdag 15 september 2005 22:57 schreef zenith_ust het volgende:
meisje zit aan de bar...
loop naar haar toe kijk eens wat vrolijker... beginnen ze te laggen en dan gesprek beginnen ...
maar onthoud 1 ding... de lekkerste dames heb je nooit voor je eigen alleen
Bij van die lelijke snolletjes werkt dat wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Ulreazj het volgende:
Afgelopen weekend met m'n kameraad achter de meiden aan. Zeg je "Wil je zoenen?". Werkte ook nog.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bij van die lelijke snolletjes werkt dat wel ja.
Gewoon dansen in een discotheek, steeds dichter naar haar toe, en dan uiteindelijk naar buiten gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef Sirr het volgende:
[..]
![]()
Niemand hier die het zonder iets te zeggen lukt?(Om een dame aan de haak te slaan dan he
)
Ik haat naar buiten gaan...haar thuis brengen is wel okquote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Gewoon dansen in een discotheek, steeds dichter naar haar toe, en dan uiteindelijk naar buiten gaan![]()
Buiten is het te koud! Je kunt toch ook binnen blijven?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Gewoon dansen in een discotheek, steeds dichter naar haar toe, en dan uiteindelijk naar buiten gaan![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:02 schreef Taproot het volgende:
Ik heb nu een nieuwe truc om een mooie voorbijgangster te laten opmerken dat ik haar leuk vind![]()
Eventjes dat automatische achterlicht met knipper, en aan-en uitfunctie vanop mn ma haar fiets gejat.
Ik heb dit achterlicht nu aan mn gulp bevestigd, en als er nu een leuke dame langs me passeert druk op het knopje en dan begint dat rode lichtje héél snel te knipperen.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Da's de player methodequote:Op donderdag 22 september 2005 22:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Buiten is het te koud! Je kunt toch ook binnen blijven?
Hoewel ik het wel snap in jou geval als jij weer zo'n lelijk snolletje wilt zoenen dan zou ik ook buiten gaan staan, zodat ik me niet hoefde te schamen voor haar uiterlijk.
Die laat je zeker ook buiten staan en neem je niet de discotheek of cafe mee inquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
![]()
Maarja. heb toch al een vriendin dus ik hoef niet meer een meisje te benaderen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:48 schreef Bak_Beest het volgende:
Een hele foute bij een meisje die een glas in haar hand had op de dansvloer: Ik moest van de dj doorgeven dat ie liever niet heeft dat mensen met glazen op de dansvloer staan.
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Bij van die lelijke snolletjes werkt dat wel ja.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
I don't exactly know what I am required to say in order for you to have intercourse with me. But could we assume that I said all that. I mean essentially we are talking about fluid exchange right? So could we go just straight to the sex.
- A Beautiful Mind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |