quote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef FLipKick het volgende:
"Vind je dit doek ook zo naar chloroform ruiken?"
whahaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag van : Wat is je nickname op Fok/ in Cs Source, als ze niet antwoord weet ik dat ik meteen noob te maken heb dus ren ik snel weg
Hoe lok je ze dan? Ga je helicopteren ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 21:42 schreef NuGa het volgende:
meestal laat ik ze naar mij toe komen, ben zelf van nature beetje verlegenals het om leuke meiden gaat tenminste.
normaal ben ik weer heel spontaan....
agja wat doe je eraan he![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 11:12 schreef FLipKick het volgende:
"Vind je dit doek ook zo naar chloroform ruiken?"
I Agree, ervaringquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Geloof me nu maar. De lelijkste zijn onzerker als de pest, de allermooiste worden zo goed als niet aangesproken of wel, en ze hebben een dikke "bitchshield", haal je dit weg blijft er amper een uitdaging over.
Maar jij hebt ook praktijkervaring zo te horen? Of gis jij maar?
Gershom, gast alles goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:39 schreef Gershom het volgende:
Mja, dat is eigenlijk wel logischMaar die van die domme openingszinnen vind ik altijd zo triest, dat helpt voor geen meter.. Daarom zoek ik eerst altijd oogcontact en dan na een tijdje als ze je oogcontact "beantwoord" loop je op 'r af en stel je je voor en begint een interessant gesprek, danst of je pakt haar gewoon volop de mond en zegt dan "verassing!!"
![]()
Ja dat ken ikquote:Op woensdag 14 september 2005 16:19 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
![]()
op een of andere manier zijn mijn vriendinnetjes oid altijd vriendinnen van vriendinnen, of gewoon meisjes die ik al langer ken.
nooit echt een openingszin nodig, niet dat ik die zou gebruiken.
Geldt dit ook voor jongens?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Geloof me nu maar. De lelijkste zijn onzerker als de pest, de allermooiste worden zo goed als niet aangesproken of wel, en ze hebben een dikke "bitchshield", haal je dit weg blijft er amper een uitdaging over.
hoe wordt jij dan het liefst benaderd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:31 schreef Jett het volgende:
ik haat mensen die de hele tijd staren. dat is gewoon vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |