Roel heeft moeite met mensen die anders denken dan hij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I know... staat dacht ik ook in het streamverslag. Maar ik denk dat hij zich daar voorzichtig uitdrukte.... en Rob eigenlijk niet echt mag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:16 schreef ChantalC het volgende:
Roel is een watje met iets veel teveel afgestorven hersencellen door de pillen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Tanja rijdt geen motor, teveel risico ivm de zwangerschap zegt ze terwijl ze nog eens diep op haar zware shag zuigt.......
Bedankt voor de correctie!quote:
Dat gemeut over die zwangerschap de hele tijd dat is zoooooooo irritant, die vrouwen die 9 maanden lang alles maar dan ook alles op de zwangerschap betrekken....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Tanja rijdt geen motor, teveel risico ivm de zwangerschap zegt ze terwijl ze nog eens diep op haar zware shag zuigt.......
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Nathalie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido zweet alleen uit haar navel!
Natalie bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido zweet alleen uit haar navel!
saaajquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
Rob heeft het weer over z'n been.....
Ze vroeg ernaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
Daar hoor je 'm inderdaad niet vaak overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef ks_choice het volgende:
Naat vraagt aan iedereen om te waarschuwen als ze rood wordt, tot 50x toe.
Wordt geroepen vanuit het huis: "Natalie! Niet te lang in de zon, he?!"
Naat: "Lief he, dat iedereen zo om mij denkt"
Ja, zo kan ik ook mijn eigen ego strelen!
Aandachtsgeile slet...... of hadden we dat al gezegd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef ks_choice het volgende:
Naat vraagt aan iedereen om te waarschuwen als ze rood wordt, tot 50x toe.
Wordt geroepen vanuit het huis: "Natalie! Niet te lang in de zon, he?!"
Naat: "Lief he, dat iedereen zo om mij denkt"
Ja, zo kan ik ook mijn eigen ego strelen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske kijkt: en denkt: tsjee dido heeft ook een laag vetpercentage!?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske kijkt: en denkt: tsjee dido heeft ook een laag vetpercentage!?
wel zelfkennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef ChantalC het volgende:
Linda: ik ben gewoon een aansteller!
Ik vind het slecht beeld eigenlijk. full screen is helemaal niette doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef omegaproject het volgende:
OMG wat is BBstream 2005 een geniale uitvinding... voor de niet-BBstreamers; check topic in dit forum!!
Wie zijn er eigenlijk aan het fietsen nu?
Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef milagro het volgende:
Jezus, Nathalie, ga UIT de zon, dan , fucking hell, zeg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussen![]()
hier is het goed te doen hoor, net als op tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het slecht beeld eigenlijk. full screen is helemaal niette doen.
Same here, en die kleine previews zijn niet super ... maar goed zat om alles op te kunnen volgen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hier is het goed te doen hoor, net als op tv
Vriendje Joost hangt al een paar dagen aan het plafond. Op de blog al gepleit voor een cam bij Joost thuis, Talpa hapte niet helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen (Creno):
"Als Nathalie geen relatie had gehad dan had ze met Ralph weer wel willen proberen, ze zou er meer voor open staan."
Ha! Dat is een fijne, geruststellende opmerking voor de vriend van Nathalie. Ik denk dat hij vannacht eindelijk weer eens goed slaapt.
Inderdaad, met je Arelaxed ... klep dichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
Niet alleen Lieske... Naat ook... 2 omhooggevallen studentenmutsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vriendje Joost hangt al een paar dagen aan het plafond. Op de blog al gepleit voor een cam bij Joost thuis, Talpa hapte niet helaas![]()
Nee ... en daar hebben meer bewoners last van!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef Morwen het volgende:
Houdt Naatje haar snuitje eik weleens dicht voor 1 minuut?
met zo'n naam moet je toch weten dat een Dildo het niet doet zonder batterijen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido is haar zender weer vergeten....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef washandje het volgende: Doe je been eens Doe je been eens aan eikel
Idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef LuQas het volgende:
Ik word wel echt een beetje moe van die bewuste 'betrek de buik erbij' gesprekken...
quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef LuQas het volgende:
Ik word wel echt een beetje moe van die bewuste 'betrek de buik erbij' gesprekken...
Mwoah, ik vind Roel niet bepaald een van de meest achterlijke gasten in het huis. Hij denkt wel veel na over het een en ander.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:55 schreef ChantalC het volgende:
Roel moet wel erg nadenken met zijn halve hersenkwabje over de vraag van dido...
Ja en al die eigenschappen die Roel noemt, uiterlijk en innerlijk, bezit Didoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef ks_choice het volgende:
dido vindt het knap dat Roel zo'n beetje weet wat voor karaktereigenschappen hij zoekt.
okay....
Nu is hij haar ook wel erg naar de mond aan het praten hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef Maurisico het volgende:
hahaha die roel, gaat ie opeens de gevoelige rakkert uithangen, hoe breng ik een gesprek de verkeerde kant op!!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel: ik heb een rol drop in mn zak voel maar...
dido: echt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat witte ding achter roel zijn hoofd een uitbreidingskaart ofzo???
hou eens op, jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat witte ding achter roel zijn hoofd een uitbreidingskaart ofzo???
met haar is-ie leukerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef LuQas het volgende:
Roel met zijn twee broertjes (Roel uiterst rechts), best schattig
[afbeelding]
Maar vooral met zijn neef kan hij op één niveau (Lees: "vaag") lullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:00 schreef LuQas het volgende:
Roel met zijn twee broertjes (Roel uiterst rechts), best schattig
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:05 schreef Puckzzz het volgende:net nu ik wegga wordt het intressant
piepels streamze!! tot morgen
aantrekken, en afstoten en dan binnenhalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef Morwen het volgende:
Roel wil geen relatie![]()
Omgekeerde psychologie ten top![]()
been there? Das meer iets voor Robquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL dido
Shit happens, meer mensen zijn wel eens bedrogen. Valt in de groep van de dingen: Been there, done that, bought a T-shirt. Get over it en leer ervan.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[...] bought a T-shirt. [...]
Je hebt gelijk, zo bot dat heb ik echt zelden gehoord.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef milagro het volgende:
Ik heb zo echt met haar te doen, hè , serieus
Wat een lul die ex van haar
Kan me helemaal voorstellen hoe dat moet voelen, onwijze stomp in je maag
ik bedoelde rikkertquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:11 schreef creno het volgende:
volgens mij heeft joost nu de opdracht om de liefde tussen Ralph en Nathalie op te laten bloeien, hij is zo bezig met info verzamelen, en ze hun goede herinneringen op laten halen !
Wie niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:14 schreef RB-tje het volgende:
mag die roel te plekke neervallen zeg.... het druipt er af....
( JA OK ik ben jaloers )
Alleen is ie nu weer weg ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef vw_caddy het volgende:
RegieDe eerste keer dat ze alles eens goed in beeld laten zien
![]()
![]()
Begin is er moet je maar denkenquote:
Juist wel... Vrij boeiend gesprek geweest in de tuin tussen Lieske en Roel... en net tussen Dido en Roel. (zie streamverslagen)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
goedenmiddag allen
Ik ben ook weer een beetje bijgelezen, niet echt veel boeiends gebeurd vandaag he?
Tja, zo kun je alles negatief uitleggen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:20 schreef Ethel het volgende:
Volgens mij was Lieske eerst met de mannen op de hometrainer aan het praten, toen kwam Nathalie erbij, en alle aandacht naar haar toe. Vervolgens droop Lieske stil af en is gaan douchen![]()
"Ik drink echt veel, iedere dag, dan ben je nooit echt nuchter, zeg maar"quote:
Idd net gelezen, bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel... Vrij boeiend gesprek geweest in de tuin tussen Lieske en Roel... en net tussen Dido en Roel. (zie streamverslagen)
Net te laatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:16 schreef vw_caddy het volgende:
RegieDe eerste keer dat ze alles eens goed in beeld laten zien
![]()
![]()
Nee verdomme, ding maakte caps van MediaSpy ipv Windows media playerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik weer gemist omdat ik zat te streamen... Iemand captures???
weinig gebeurd, want veel gefietst, maar des te meer geroddeld en een zo goed als bekentenis van Roel, een verhaal van Nathalie over Ralph, hun relatie en wat ze nog voelt.... juist een bijzonder informatieve dagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:19 schreef Tamaartje het volgende:
goedenmiddag allen
Ik ben ook weer een beetje bijgelezen, niet echt veel boeiends gebeurd vandaag he?
Ja ik zie het ook net pas? Een schaatsmuts?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
Héy wat loopt die Rikkert de hele tijd dom erbij?![]()
Dat is dan ook wel weer leuk dat geroddelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
weinig gebeurd, want veel gefietst, maar des te meer geroddeld en een zo goed als bekentenis van Roel, een verhaal van Nathalie over Ralph, hun relatie en wat ze nog voelt.... juist een bijzonder informatieve dag
dat fietst echt niet lekker hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom leggen ze gewoon niet een kussen op het zadel om de anus-pijn te verzachten.
Jij weet haar Geheim nog niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zeg het nogmaals, waarom hebben ze Linda uitgekozen, vanwege haar dubieuze uitspraken (Ik kan niet zonder seks)? Want ze is een verschrikkelijk saaie doos.
Zij zegt wel gewoon wat ze denkt en heeft scheit aan anderen, dat kan nog wel leuk gaan worden denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske nog voor vuurwerk gaat zorgen, want die neemt geen blad voor de mond. Ik heb ook het idee dat Lieske en Roel de enige twee zijn die zich niet anders voordoen dan ze zijn. Lieske is alles behalve een saaie doos, dit in tegenstelling tot veel anderen.
Er begint zich een lichte voorkeur voor Lieske af te teken in jouw posts, Scanman.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske nog voor vuurwerk gaat zorgen, want die neemt geen blad voor de mond. Ik heb ook het idee dat Lieske en Roel de enige twee zijn die zich niet anders voordoen dan ze zijn. Lieske is alles behalve een saaie doos, dit in tegenstelling tot veel anderen.
echt wel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:30 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft gedoucht en is niet op cam geweest. Stelletje motherfuckers!!!
Nou, ze heeft wel heel andere voorkeuren dan ik heb... maar ze lijkt me tot nu toe wel het spontaanste ja. De rest komt zo berekenend over. Kan nog veranderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Er begint zich een lichte voorkeur voor Lieske af te teken in jouw posts, Scanman.
Het gaat dus toch niet de blonde labiele duimelot worden?
Die indruk heb ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is Roel juist degene waarbij het overduidelijk is dat hij zich anders voordoet dan dat hij is.
Dat kan leuk wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef milagro het volgende:
Lieske zal moeten strijden om Roel, met Dido... en nu mag ze Dido nog ....
Wacht maar tot ze hoort wat Roel Dido allemaal bekend heeft
Ja, maar niet persé in dit huis enkel, meer gewoon altijd, heb ik het idee, loopt zichzelf voorbij, met al zijn relaxte ik pik geen authoriteit gewauwel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij is Roel juist degene waarbij het overduidelijk is dat hij zich anders voordoet dan dat hij is.
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef milagro het volgende:
[..]
echt wel!
of was dat een grapske, over lieske
Over Roel twijfel ik inderdaad meer dan over Lieske. Roel lijkt wel meer iemand naar de bek te lullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaakt
Maar wil Dido Roel? Denk 't niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:33 schreef milagro het volgende:
Lieske zal moeten strijden om Roel, met Dido... en nu mag ze Dido nog ....
Wacht maar tot ze hoort wat Roel Dido allemaal bekend heeft
Jep, borsten en billen, alles te zien, wel via de spiegel volgens mij, maar het was goed te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel op cam? Heb ik dan dus gemist en niemand schijnt screens te hebben gemaakt
Nee, dat denkik ook niet, maar dan is het zaadje kutnijd al wel gezaaid, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Dido Roel? Denk 't niet.
Ik hoop dat Dido en Lompelieske binnenkort eens onder vier ogen gaan babbelen en dat wij dan mee mogen luisteren. Dat kan wel eens een interessant aftastend gesprek worden.![]()
Uh... zit ik net te beweren dat Dido Roel niet wil.... OK.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef ioko het volgende:
Roel mag Dido s nachts wakker maken voor een massage !!
![]()
Beter toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:43 schreef ChantalC het volgende:
Volgens mij vergeten ze dat er in de woonkamer veel licht is en het vol hangt met camera's :-)
Idd, ze ligt net iets te dichtbij en ze kijkt 'm net iets te speciaal aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef mrcool het volgende:
Zij wil hem ook wel als je het mij vraagt.
Het lijkt er wel op,zo jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:42 schreef mrcool het volgende:
Zij wil hem ook wel als je het mij vraagt.
Da's waar ja!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:40 schreef milagro het volgende:
Want het doet er niet toe of Dido wilt, het gaat erom dat Roel Dido wilt, niet of hij haar ook krijgt.
Lichaamstaal van haar zegt wel veel ja. Alleen moet er maar eens iets gaan gebeuren nu, ze zou het niet erg vinden denk ik!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:44 schreef juss het volgende:
[..]
Idd, ze ligt net iets te dichtbij en ze kijkt 'm net iets te speciaal aan.
Dat heb ik ook als ik dit zie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat Dido meer voor Roel voelt dan andersom.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef mrcool het volgende:
Hahahaha, hij word een stuk serieuzer genomen na dat litteken! Hahahahahahah!
Misschien omdat zij naar hem toegedraaid ligt met haar trillende bilspier aan de andere kant. Lichaamstaal zegt in dit geval niet allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zelfs het idee dat Dido meer voor Roel voelt dan andersom.
Nou, iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef BB-King het volgende:
Ik zou het een tegenvaller vinden als Dido voor Roel gaat.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef ChantalC het volgende:
Oei verkeerd onderwerp Roel!
Eerst Roel dan de volgendequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef BB-King het volgende:
Ik zou het een tegenvaller vinden als Dido voor Roel gaat.![]()
Mwah...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef mrcool het volgende:
[..]
Lichaamstaal van haar zegt wel veel ja.
Zwaar aan de lijm zitten snuiven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef ChantalC het volgende:
Hebben die twee allebei paddo's gegeten ofzo?
Ik heb het idee dat Dido het derde been van mannen erg kan aansporen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef BB-King het volgende:
Trouwens, heb het idee dat Dido mannen erg op het verkeerde been kan brengen (ook Rob).
Echt? Als ik Joost alleen al 1 woord hoor zeggen zap ik al weg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Mwah. Ik vind de gesprekken tussen Joost en Dido leuker.
Ms had ze gewoon interesse in dat litteken, en lezen wij haar helemaal verkeerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien omdat zij naar hem toegedraaid ligt met haar trillende bilspier aan de andere kant. Lichaamstaal zegt in dit geval niet alles![]()
Is dat het sportbeen van Rob?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Dido het derde been van mannen erg kan aansporen.![]()
Ja. Das het sportbeen van Rob.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Is dat het sportbeen van Rob?
Of dat denken wijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:53 schreef ioko het volgende:
Grappig, hij lult in de ruimte, en ze is toch onder de indruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |