Roel heeft moeite met mensen die anders denken dan hij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
I know... staat dacht ik ook in het streamverslag. Maar ik denk dat hij zich daar voorzichtig uitdrukte.... en Rob eigenlijk niet echt mag.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:16 schreef ChantalC het volgende:
Roel is een watje met iets veel teveel afgestorven hersencellen door de pillen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Tanja rijdt geen motor, teveel risico ivm de zwangerschap zegt ze terwijl ze nog eens diep op haar zware shag zuigt.......
Bedankt voor de correctie!quote:
Dat gemeut over die zwangerschap de hele tijd dat is zoooooooo irritant, die vrouwen die 9 maanden lang alles maar dan ook alles op de zwangerschap betrekken....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Tanja rijdt geen motor, teveel risico ivm de zwangerschap zegt ze terwijl ze nog eens diep op haar zware shag zuigt.......
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
Nathalie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido zweet alleen uit haar navel!
Natalie bedoel jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido zweet alleen uit haar navel!
saaajquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
Rob heeft het weer over z'n been.....
Ze vroeg ernaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
Daar hoor je 'm inderdaad niet vaak overquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef Thieske het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef ks_choice het volgende:
Naat vraagt aan iedereen om te waarschuwen als ze rood wordt, tot 50x toe.
Wordt geroepen vanuit het huis: "Natalie! Niet te lang in de zon, he?!"
Naat: "Lief he, dat iedereen zo om mij denkt"
Ja, zo kan ik ook mijn eigen ego strelen!
Aandachtsgeile slet...... of hadden we dat al gezegd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:25 schreef ks_choice het volgende:
Naat vraagt aan iedereen om te waarschuwen als ze rood wordt, tot 50x toe.
Wordt geroepen vanuit het huis: "Natalie! Niet te lang in de zon, he?!"
Naat: "Lief he, dat iedereen zo om mij denkt"
Ja, zo kan ik ook mijn eigen ego strelen!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske kijkt: en denkt: tsjee dido heeft ook een laag vetpercentage!?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef agRESSIV-e het volgende:
lieske kijkt: en denkt: tsjee dido heeft ook een laag vetpercentage!?
wel zelfkennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:30 schreef ChantalC het volgende:
Linda: ik ben gewoon een aansteller!
Ik vind het slecht beeld eigenlijk. full screen is helemaal niette doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef omegaproject het volgende:
OMG wat is BBstream 2005 een geniale uitvinding... voor de niet-BBstreamers; check topic in dit forum!!
Wie zijn er eigenlijk aan het fietsen nu?
Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:34 schreef milagro het volgende:
Jezus, Nathalie, ga UIT de zon, dan , fucking hell, zeg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Nathalie hoopt natuurlijkdat ze verbrandt, kan Ralphie haar blussen![]()
hier is het goed te doen hoor, net als op tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het slecht beeld eigenlijk. full screen is helemaal niette doen.
Same here, en die kleine previews zijn niet super ... maar goed zat om alles op te kunnen volgen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:37 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
hier is het goed te doen hoor, net als op tv
Vriendje Joost hangt al een paar dagen aan het plafond. Op de blog al gepleit voor een cam bij Joost thuis, Talpa hapte niet helaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen (Creno):
"Als Nathalie geen relatie had gehad dan had ze met Ralph weer wel willen proberen, ze zou er meer voor open staan."
Ha! Dat is een fijne, geruststellende opmerking voor de vriend van Nathalie. Ik denk dat hij vannacht eindelijk weer eens goed slaapt.
Inderdaad, met je Arelaxed ... klep dichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
Niet alleen Lieske... Naat ook... 2 omhooggevallen studentenmutsen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
die onsamenhangende studentikoze verhalen van lieske hangen mijn strot uit...
zo overrated!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vriendje Joost hangt al een paar dagen aan het plafond. Op de blog al gepleit voor een cam bij Joost thuis, Talpa hapte niet helaas![]()
Nee ... en daar hebben meer bewoners last van!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:46 schreef Morwen het volgende:
Houdt Naatje haar snuitje eik weleens dicht voor 1 minuut?
met zo'n naam moet je toch weten dat een Dildo het niet doet zonder batterijen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef agRESSIV-e het volgende:
dido is haar zender weer vergeten....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:48 schreef washandje het volgende: Doe je been eens Doe je been eens aan eikel
Idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:49 schreef LuQas het volgende:
Ik word wel echt een beetje moe van die bewuste 'betrek de buik erbij' gesprekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |