Nee, want hun jeugdelftal raakt verder op het WK wat betekent dat de Nigeriaanse jeugd gebalanceerder gevoed wordt en meer toegang heeft tot trainingsfaciliteiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef Tup het volgende:
Zie topic over Luxemburg - ga je nu alle landen van de wereld af? Ik stel voor: Nigeria vs. Nederland, Nederland is welvarender? Ga nu eindelijk is het UN Human Dev. Index lezen, ipv. mierenneuken over "gedateerdheid van gegevens". De UN heeft iig. het lef om meer zaken dan alleen economie er bij te betrekken.
en oa Zweden natuurlijk ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:38 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je moet eens de hele EU er bij pakken.
http://www.cia.gov/cia/pu(...)korder/2003rank.html
2.4 % in 2004
En dat beetje groei komt dan door landen die bijne net zo economisch liberaal zijn als de VS zoals Ierland en de UK
ik had hem al op mijn HDquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:09 schreef dVTB het volgende:
" VS staan juist bekend om de scheve inkomensverdeling."
[..]
Uit hetzelfde VN-rapport waaruit ik al eerder citeerde: http://hdr.undp.org/reports/global/2004/pdf/hdr04_HDI.pdf
Zie pagina 50 van de 112. Daar kun je duidelijk, met cijfers onderbouwd, aflezen dat de VS een veel grotere inkomensongelijkheid heeft dan Zweden. Geen 'crap' dus.
Zit ie heel de tijd stats te vragen, dan doen ze hem weinig...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik had hem al op mijn HD
Die stats doen mij weinig . Ik ben meer geintereseerd in hoe goed/slecht die armste 10%, 20% het heeft. Liefst PPP, zowel voor als na belastingen.
we rijden ook dagelijks op en neer naar Marseillequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan even d'r bij bedenken waar de grote steden in de VS liggen en waar ze in de EU liggen. Lijkt me vrij duidelijk dat het een enorm verschil is
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:26 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Zit ie heel de tijd stats te vragen, dan doen ze hem weinig...
ik heb toch echt duidelijk gezegd wat voor stats ik wilde. PPP distribution. Niet als percentage van een gehele bevolking maar als absoluut. Dan pas kan ik arme zweden met arme amerikanen vergelijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:26 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Zit ie heel de tijd stats te vragen, dan doen ze hem weinig...
Hé, jij vroeg aan mij een vergelijking tussen de afstanden van de grote steden in de VS en de EU. Jij ging er een punt mee proberen te maken, ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:27 schreef McCarthy het volgende:
[..]
we rijden ook dagelijks op en neer naar Marseille![]()
Wat was nou ook al weer je punt.
Moet je eens kijken hoe selectief hij reacties op zijn posts beantwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef popolon het volgende:
[..]ja inderdaad.
Selectief is ie wel.
In sommige posts wel, in sommige niet. Goed ingedekt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik heb toch echt duidelijk gezegd wat voor stats ik wilde. PPP distribution. Niet als percentage van een gehele bevolking maar als absoluut. Dan pas kan ik arme zweden met arme amerikanen vergelijken.
Nou, heb je het licht gezien? Iedereen hier weet dat je met statistieken alles kan bewijzen, behalve jij. Maar nu lijkt het alsof zelfs jij het hebt ingezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:21 schreef McCarthy het volgende:
stats zijn ook lekker vergelijkbaar NOT. Sommige hebben data uit 1992 en anderen uit 2000.
Misschien moeten we maar eens afspreken dat er maar 1 persoon per keer mag reageren zodat McCarthy moet reageren op elke reactie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe selectief hij reacties op zijn posts beantwoord
Uiteraard ziet het er goed uit voor jou want je hebt altijd gelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef McCarthy het volgende:
ben op dit moment een excel sheetje aan het klussen om die UN data te verwerken
ziet er goed uit voor mij dus ik ben enthousiast
Volgens mij praat ie alleen nog maar tegen zichzelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe selectief hij reacties op zijn posts beantwoord
Tja, weet je wat makkelijker zou zijn, als er ook maar 1 iemand zou zijn die het met hem eens was. Dan zou die hem kunnen helpenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef JackyVie het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar eens afspreken dat er maar 1 persoon per keer mag reageren zodat McCarthy moet reageren op elke reactie.
Dat, of iets met Marokkanen, gok ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Murray het volgende:
Ehm, niet om het een of ander hoor..
Maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Als ik de openingspost lees dan wil je bewijzen dat de welvaart in de VS hoger is dan in Zweden?
En dat zou dan automatisch moeten bewijzen dat een economisch beleid met lage belastingen beter is, begrijp ik?
Dikke kans, homo's of vrouwen mag ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat, of iets met Marokkanen, gok ik
Ik wacht het Excelsheetje in grote spanning af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat, of iets met Marokkanen, gok ik
http://nieuws.nl/bericht/5/61064quote:Het aantal Amerikanen dat onder de armoedegrens leeft is het afgelopen jaar met 1,1 miljoen gestegen tot 37 miljoen. Dat heeft de Amerikaanse dienst voor de statistiek, het Census Bureau, dinsdag bekendgemaakt. Het aantal onverzekerden is met 800.000 personen toegenomen tot 45,8 miljoen.
definieer armoedegrensquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://nieuws.nl/bericht/5/61064
http://www.american-pictures.com/gallery/usa/index_apathy_1.htmquote:
quote:
http://nieuws.nl/bericht/5/61064quote:De armoedegrens die het Census Bureau hanteert, verschilt met de samenstelling van een huishouden. Alleenstaande ouderen worden geacht in armoede te leven als hun jaarinkomen minder dan 9.060 dollar (7.438 euro) bedraagt. Voor een gezin met twee kinderen ligt de grens bij een (bruto) inkomen van 19.157 dollar (15.727 euro).
Zie bijvoorbeeld de bijna 1 op 6 Amerikanen zonder verzekering die eerder genoemd werden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:
Even mc voor zijn. ja dat is meer dan ons minimumloon ware het niet dat ziektekosten en scholing bv er een stuk duurder zijn.
"ziet er goed uit voor mij dus ik ben enthousiast " stond daar dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef McCarthy het volgende:
.
ja dankje de koekoekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://nieuws.nl/bericht/5/61064
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dankje de koekoek
de amerikaanse natuurlijk, daapie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:20 schreef Monidique het volgende:
Maar de armoedegrens is alleen belangrijk als je die zo gaat vergelijken met andere landen. Dit hoeft nu niet, we kunnen gewoon zien dat de armoede in Amerika toeneemt.
Nuttige postquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Zinloze discussie.
De VS zijn beter dan Zweden of welk ander land in Europa.
Slotje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dankje de koekoek
de amerikaanse natuurlijk, daapie
?quote:De armoedegrens die het Census Bureau hanteert..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Murray het volgende:
Ehm, niet om het een of ander hoor..
Maar wat wil je nu eigenlijk met dit topic?
Als ik de openingspost lees dan wil je bewijzen dat de welvaart in de VS hoger is dan in Zweden?
En dat zou dan automatisch moeten bewijzen dat een economisch beleid met lage belastingen beter is, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Murray het volgende:
[..]
"ziet er goed uit voor mij dus ik ben enthousiast " stond daar dus.
Het zag er bij nader inzien toch niet zo goed uit dus je hebt het maar weggehaald?
Maar nogmaal, wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit topic?
En wat dacht je dat ik aan het doen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |