Thanx menquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
Ze zitten te roddelen over Rob, ze denken dat die nog een geheime opdracht heeft
Voor screens ff dit downen
http://www.fraps.com/
MWSnap is gratisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Darklight het volgende:
Ze zitten te roddelen over Rob, ze denken dat die nog een geheime opdracht heeft
Voor screens ff dit downen
http://www.fraps.com/
Denk dat de productie de lamp aanstuurt met remote...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:07 schreef Bigfoot het volgende:
Ik zat ff te kijken maar er zit helemaal geen draadje tussen die fietsen en die lamp. Of zouden ze een gat in de vloer hebben geboord om de draden onderdoor te laten lopen
Dat zou wel heel suf zijn zeg!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk dat de productie de lamp aanstuurt met remote...
Ach... TV is ook een illusie he... werk zelf (ook) bij de radio. Daar is ook al een hele hoop illusie maar TV kunnen ze er ook een potje van....quote:
http://www.softwarepatch.com/windows/directxdownload.htmlquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:12 schreef Peter6000 het volgende:
Off topic.. Jammer http://www.fraps.com/ werkt niet bij mij. Ik heb er een direct x 9.0c voor nodig, en dat krijg ik niet gedownload omdat mijn windows exemplaar niet authentiek is.
Onn topic..Linda fietst nu precies een uur
Wieske ziet er knap uit als ze fietst
Vindt je dat gek? Ze is sport-entertainerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef KRIBBET het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat ons duimelotje van de dames het langst op de fiets heeft gezeten en dat zonder te zeuren en te zeiken??
Zoja, stijgt ze toch wel een eind hoor! Had het niet van haar verwacht.
ze is vd dames dan ook de fitste, het meest gespierd qua benen iig ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:16 schreef KRIBBET het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat ons duimelotje van de dames het langst op de fiets heeft gezeten en dat zonder te zeuren en te zeiken??
Zoja, stijgt ze toch wel een eind hoor! Had het niet van haar verwacht.
Tnx, probeer het meteenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
http://www.softwarepatch.com/windows/directxdownload.html
ze zit er nog, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:17 schreef schatje het volgende:
Lieske heeft er nog geen 10 minuten opgezeten![]()
.
Zit wat in maar lijkt me minder werk om gaatje te boren dan dag en nacht iemand met een remote te laten kijken of ze fietsen... zat vannacht nog rond 5:00 te kijken en toen ging de lamp ook nog een keer knipperen op het moment dat Ingrid en Menno na 5 uur fietsen (respect!) ermee stopte. (75km in 5 uur is 15km per uur valt eigenlijk nog wel mee) Opmerking van Ingrid; hoe ver Menno 75 km Ingrind; dat is bijna tot Japan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:10 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk dat de productie de lamp aanstuurt met remote...
ze is er net even afgegaan om te plassen of zo , alles bij elkaar zit ze er 'n aardig tijdje opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Bijna dan. Menno neemt het van haar over.
Niemand en nee dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef CocaColaLight het volgende:
Je kan tegenwoordig niet eens meer slapen en een halve dag niet achter je buro zitten of zijn alweer 4 topic gesloten.
Das me net iets teveel tekst om allemaal te lezen. Dus de vraag is wie heeft wie geneukt en zijn er captures van?
attenooiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:21 schreef Kokstra het volgende:
Chantal, buiten: "Tering wat is het warm"
Het zal vooral helpen dat ze lange en zwarte kleding aan heeft! Iemand Tanja al gezien trouwens?
Oké, 12 minutenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is er net even afgegaan om te plassen of zo , alles bij elkaar zit ze er 'n aardig tijdje op
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yuk, ik vind hem zo onaantrekkelijk!
Hij heeft wel mooie ogenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Yuk, ik vind hem zo onaantrekkelijk!
Zeer verslavend idd zat gisterennacht ook van nog even om 0100 en werdt uiteindelijk 05:30quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
Het blijft wel verslavend om naar te kijken hè?
5 minuten wordt al snel een half uur en dan een uur
Inderdaad! Nét iets te glad, te bruin, te slick. Not for me! Ik ga voor Roel (met kleren aan!)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Zei direct toen ralph binnenkwam: wat een enge gladjakker! Dat haar! die iets te bruine tint! Die iets te foute kleding!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zeer verslavend idd zat gisterennacht ook van nog even om 0100 en werdt uiteindelijk 05:30![]()
Dan ga ik voor een naakte Roelquote:
verkiest hij dat ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
's nachts verkies ik toch liever mijn bedje met manlief![]()
![]()
![]()
Maar ik had al gezien dattie een beetje een kippenborstje heeft. Ach, ik ga wel met hem naar de fitnessquote:
hoor je ook een zoem geluid?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef surferr het volgende:
lieske doet geheimzinnig met dat rommelen onder de deken
Ah nee, hij heeft zo'n soft smal slap lijfje, geen schouders .quote:
Oeps dat wist ik niet!! Maar dan nog vind ik het wel knap van haarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Vindt je dat gek? Ze is sport-entertainer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Ah nee, hij heeft zo'n soft smal slap lijfje, geen schouders .
Aangekleed is ie leuker, maar ja in bed gaat alles uit, dus dan toch Ralph
Lekker lijf, lekkere leutert
Maar wel bek hâwuh , dat leidt af!
Dat kippenborstje wordt volgens mij ruimschoots goedgemaakt in de kruisdepartmentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef Aventura het volgende:
Maar ik had al gezien dattie een beetje een kippenborstje heeft. Ach, ik ga wel met hem naar de fitness![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef schatje het volgende:
Het blijft wel verslavend om naar te kijken hè?
5 minuten wordt al snel een half uur en dan een uur
Ze ruimt haar vieze ondergoed op, die had ze in de koffer zitten maar die moest weer leeg worden ingeleverd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:28 schreef surferr het volgende:
lieske doet geheimzinnig met dat rommelen onder de deken
\quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is Ralph ook al met een Full Monty gesnapt?
Die benen waren me ook opgevallen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ze is vd dames dan ook de fitste, het meest gespierd qua benen iig ook
Ik zorg ervoor dat ik met mijn hand bij de captureknop zit als-ie weer gaat douchen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kippenborstje wordt volgens mij ruimschoots goedgemaakt in de kruisdepartment.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Kokstra het volgende:
Aahhhh, de heerlijke paranoia breekt langzaamaan los
Hij is gewoon een muts blijkbaar...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef Puckzzz het volgende:
Wat moet Rikkert toch met die muts man! het is snikheet buiten! en dan die tijgerprint short, dit is zeker een fashionstatement?
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus. Nou! Onze vermoedens worden bevestigdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:36 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Hij is gewoon een muts blijkbaar...
Doe je mij dan even een seintje geven???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zorg ervoor dat ik met mijn hand bij de captureknop zit als-ie weer gaat douchen.
Wil willen piemels zien!!!quote:(Mijn God, de dames hier zijn nog erger dan de mannen met hun tietuh-topics)
Dus hij gaat voortaan door het leven als Muts?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus. Nou! Onze vermoedens worden bevestigdhijis een muts
En dan snel de andere stream open zetten, hoor je het nog een keerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef vw_caddy het volgende:
Neeeeee, niet weer het vetpercentage![]()
Wie opent het piem0l-topic?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je mij dan even een seintje geven???
[..]
Wil willen piemels zien!!!![]()
Juist, ze denken toch dat we ze niet kunnen horen, dus dan maar visueel!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zet het woord nu alleen ff om in beeld dus.
details...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef BBscanner het volgende:
Dido DBK misshien boete? ivm stuk maken zender
Altijd wel geweten dat de dames net zo erg zijn (of ergerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je mij dan even een seintje geven???
[..]
Wil willen piemels zien!!!![]()
Op stream 4 zijn ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Roel zou een geheieme missie tof vinden, maar Lieske weet niet of ze een geheime missie leuk zou vinden.
Nee, want ze is ueber mega intens gevoelig voor wat mensen vanhaar vinden en met een missie maak je je ms niet zo geliefd.
Oh ze begint zich te irriteren aan..... Roel hoopt ws dat het Rob is .
Was +- 15 min geleden BB melding dat Dido haar zender stuk was.. meer weet ik ook niet....meer een idee over die boete.quote:
and again... dump?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
Kont van Didoooooooooooooo!!!!!!!!!
is het hier binnen nou zo heet of wat is dat....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef vw_caddy het volgende:
Alleen nog een beetje wind![]()
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5504/wind3he.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja daar hebben we nu niets meer aanquote:
We komen er wel achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja daar hebben we nu niets meer aan
ze heeft het al gezegd natuurlijk
kutzoooooooooooooooooooooi
Als suggestie opgeven voor BB6?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou dat we zelf de cams konden besturen vanachter de pc...beetje inzoomen enzo
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
We komen er wel achter.
Ik denk dat ze Dido heeft gezegd. Volgens mij liggen die elkaar niet.
Ja en in het begin ook, dat Liesjke de hele tijd zat te jengelen over dat zij de Benjamin was terwijl de anderen al 'veel ouder' waren en al 'gesetteld' zouden zijn. Dat viel al niet goed bij Dido.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......
kutnijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat kan mij die weg naar Rome nu schelen, tieten zien!
Niet alleen knap maar ook een leuk karakter heb ik het idee tot nu toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
Dido is een beeldig meisje ja.
Ik vind dat accent van Tanja dus zo erg, hè, die rollende r en die slepende manier van praten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Menno maar saai. En Linda is irritant, ik haat dat accent
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom gaan ze al vanuit dat Tanja nog in het BB huis ten tijde van de bevalling, ze kan bij wijze van spreken de volgende stemronde al weggestemd worden.
Ongetwijfeld, Big Brother kennende. Tanja zit er in tot na de bevalling, zeker weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Ja , dat denk ik ook daar zorgt Big Brother wel voor, die hebben lang genoeg gezocht naar een zwangere vrouw die in het bb huis wilde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Joost kan ook niet zo lekker koken als Rob, denk ik danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Oh Roel stemt op Joost dus
niet op Rob
Buik is helemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Kokstra het volgende:
Kut, en ik zit maar te luisteren naar hoe Tanja voelt dat de baby zich verplaatst. Gloeiende gloeiende!
Yes!quote:Het roddelen begint! Roel tegen lieske over Robs dominantie...
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.quote:
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
SCHIJJJJT ... waarom heb ik nou geen geluid hier
*spuugt thee uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.![]()
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaar![]()
)
Nee, was een grapje omdat Dido er net aan kwam lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
offtopic: leuke motor of op de fiets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijken
Zometeen snel naar huis, 50 Km op 1 wiel om BB te kijken
eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef fantastrick het volgende:
[..]
offtopic: leuke motor of op de fiets?
Was een grapje van Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
Roel stemt op Joost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Darklight het volgende:
Roel/Lieske zullen wel op Rob/Joost gaan stemmen
Jammer dat Dido er bij kwam en duidelijk werd dat ze hier niet echt aan mee doet (nog nietquote:ah, ze gaan de overige bewoners ff af
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel stemt op Joost.
Lieske denkt dat Rob haar niet mag, maar of ze hem bedoelt?
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef omegaproject het volgende:
Valt me op dat mvr Hilton ook niet erg haar best doet op de fiets ....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joost
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Lieske echt het minst interessant van alle bewoners. Ik heb haar nog niet een zinvolle bijdrage aan gesprekken zien toevoegen en daarnaast zie ik haar altijd alleen maar over zichzelf spreken. Ze weet alles op zichzelf te betrekken, hele nare eigenschap.
Dat zegt meer iets over de inzet van de damesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
[..]
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoor
nee, serieus, ze heeft echt lang gefietst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de inzet van de dames
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doen![]()
Ok .. dan zoek ik wel een ander puntje om dr af te zeiken ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, serieus, niet, ze heeft echt lang gefietst.
die Ralph zie je met de minuut bruiner worden
SCREENDUMP!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef agRESSIV-e het volgende:
is dat rikkert met een muts en poemaprint????
OMFG
ingrid is zeker niet lui!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef schatje het volgende:
Volgens mij heeft Ingrid bijna net zoveel gefietst als Menno.
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel kan heel snel BH's losmaken...
zéker als hij drugs gebruikt...
drugs zijn stoer vind roel (en lieske)....dat vind ralph ook, maar bandweerman is stoerder.
lieske is zo'n kleuter, samen met menno valt ze totaal buiten de boot.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Menno, kun je me nog wel even een boterham smeren?" ,zegt Lieske die net uren heeft liggen te ruften in de tuin en 2 seconden op de hometrainer zit, tegen Menno die net bezweet van de fiets afstapt...
![]()
of bij Dido...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske dan
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat ie dat maar eens voor gaat doen bij bijv. Lieske dan
roel doet helemaal nix voor..quote:
Shit ... heb ik weer gemistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.
libdido?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
roel doet helemaal nix voor..
gebrek aan libido hoort bij de afkickverschijnselen![]()
Menno heeft zich al een paar dagen niet gedouchedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:28 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
lieske is zo'n kleuter, samen met menno valt ze totaal buiten de boot.![]()
jah, tegen joost, die weet alleen hoe hij ze bij zichzelf aan/uit moet trekkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heeft ie vannacht al gedaan bij Chantal in Roel 3 sec Joost in 7 sec.
Na het gesprek in de tuin net vind ik haar juist het meest interessant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Lieske echt het minst interessant van alle bewoners.
dat meen je niet??? iiiiiieuwquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Menno heeft zich al een paar dagen niet gedouched.
Ranzig.
quote:Na het gesprek in de tuin net vind ik haar juist het meest interessant.
zo ziet ze er ook echt uit... aaaaaitquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef agRESSIV-e het volgende:
paardenpaardunits zijn zo intens relaxamoendo![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"Menno, kun je me nog wel even een boterham smeren?" ,zegt Lieske die net uren heeft liggen te ruften in de tuin en 2 seconden op de hometrainer zit, tegen Menno die net bezweet van de fiets afstapt...
![]()
Is logo van NY Yankees, is honkbal club, geen reclame.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:45 schreef koen... het volgende:
op de muts van rikkert staat tocg reclame en dat mag toch niet .. en wie doet met dit eer zo'n muts op![]()
ow ok dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Is logo van NY Yankees, is honkbal club, geen reclame.
logisch, Hilversum is toch wel gewend aan verzuilingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:47 schreef agRESSIV-e het volgende:
aaaaargh rob heeft hier in hilversum die KUT zuilen gemaakt...
LOSERRRRR
die palen worden alleen als toilet gebruiktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
logisch, Hilversum is toch wel gewend aan verzuiling![]()
Viel me ook op idd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:50 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap die Roel niet. Eerst loopt ie te zeiken dat Rob zo dominant is, nu zegt ie tegen Rob dat ie kippenvel van zijn verhaal krijgt...
Als je iemand niet echt mag, kun je dan geen kippenvel meer van zijn verhaal krijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:50 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap die Roel niet. Eerst loopt ie te zeiken dat Rob zo dominant is, nu zegt ie tegen Rob dat ie kippenvel van zijn verhaal krijgt...
komt omdat roel weet dat rob stom doet over drugs...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Viel me ook op idd.
Misschien een tactiek om aardig gevonden te worden zodat ie niet genomineerd wordt?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:53 schreef agRESSIV-e het volgende:
rob prostitueert zijn dochter aan roel??
Dat zei Rob zelf hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef Maurisico het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahahahaawhahahaaaa, die roel, tegen Rob: als je maar met beide benen op ede grond blijft staan- hilaaaarisch dit!!
meen je... [ had alleen het geluid aan], maar dan nog: blijft in de omgeving van rob een grappige uitspraak, en zeker als tie het zelf zegt; schitterend!quote:
onder zoekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
jah, roel wat wil je doen....
roel: onderzoeker op de universiteit..
rob (lachend): en wat wil je daar doen dan???
giller!! wat een bak!!!
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:57 schreef ks_choice het volgende:
Joost ontdekt dat Naat kanker heeft gehad.
Naat: "ow, iedereen weet het al, hoor!"
huidkanker volgens mij, toen ze terug kwam uit australie, te lang in de zon etcquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......
ze wil gewoon interessant doen,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jahoor Naat heeft kanker gehad...wat voor kanker, wanneer dan?......
ja, en nu vertelt ze aan de rest dat ze kanker had, huidkanker...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
ow iets als 1 vlekje en die is verwijderd?
alweer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vraagt of haar broekje doorschijnt.
[afbeelding]
waarschijnlijk is ze HETquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef milagro het volgende:
[..]
alweer?
vanmorgen ook al aan Roel en Ralph
Hij mag Rob wel, zei hij, hij vindt hem 'wreed' maar te dominantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand niet echt mag, kun je dan geen kippenvel meer van zijn verhaal krijgen
ja, ze mag niet verbranden, maar lag wel om 12uur languit te zonnenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef ks_choice het volgende:
hmja... huidkanker. Een stukje aan de zijkant van haar linkernbeen/heup is weg gesneden. Daarom heeft ze daar nu nog steeds een lidteken. Ook mag ze zeker niet verbranden, omdat ze bang is dat het terug komt.
hij wil een keer blowen met de dochter van rob...dat is pas wreed chillquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij mag Rob wel, zei hij, hij vindt hem 'wreed' maar te dominant
I know... staat dacht ik ook in het streamverslag. Maar ik denk dat hij zich daar voorzichtig uitdrukte.... en Rob eigenlijk niet echt mag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij mag Rob wel, zei hij, hij vindt hem 'wreed' maar te dominant
ze is wel errug bang als je haar zo in de zon ziet zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:07 schreef ks_choice het volgende:
hmja... huidkanker. Een stukje aan de zijkant van haar linkernbeen/heup is weg gesneden. Daarom heeft ze daar nu nog steeds een lidteken. Ook mag ze zeker niet verbranden, omdat ze bang is dat het terug komt.
Honkbalknuppel is in dit geval effectieverquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe lang gaat het duren voordat er iemand subtiel een zweepje uit z'n koffer pakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |