Op stream 4 zijn ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Roel zou een geheieme missie tof vinden, maar Lieske weet niet of ze een geheime missie leuk zou vinden.
Nee, want ze is ueber mega intens gevoelig voor wat mensen vanhaar vinden en met een missie maak je je ms niet zo geliefd.
Oh ze begint zich te irriteren aan..... Roel hoopt ws dat het Rob is .
Was +- 15 min geleden BB melding dat Dido haar zender stuk was.. meer weet ik ook niet....meer een idee over die boete.quote:
and again... dump?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
Kont van Didoooooooooooooo!!!!!!!!!
is het hier binnen nou zo heet of wat is dat....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef vw_caddy het volgende:
Alleen nog een beetje wind![]()
[[url=http://img368.imageshack.us/img368/5504/wind3he.th.jpg]afbeelding][/URL]
ja daar hebben we nu niets meer aanquote:
We komen er wel achter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef milagro het volgende:
[..]
ja daar hebben we nu niets meer aan
ze heeft het al gezegd natuurlijk
kutzoooooooooooooooooooooi
Als suggestie opgeven voor BB6?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wou dat we zelf de cams konden besturen vanachter de pc...beetje inzoomen enzo
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
We komen er wel achter.
Ik denk dat ze Dido heeft gezegd. Volgens mij liggen die elkaar niet.
Ja en in het begin ook, dat Liesjke de hele tijd zat te jengelen over dat zij de Benjamin was terwijl de anderen al 'veel ouder' waren en al 'gesetteld' zouden zijn. Dat viel al niet goed bij Dido.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef milagro het volgende:
[..]
Oe, dat zou goed kunnen, alle mannen vinden haar leuk in het huis, dus dan krijg je......
kutnijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat kan mij die weg naar Rome nu schelen, tieten zien!
Niet alleen knap maar ook een leuk karakter heb ik het idee tot nu toequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef schatje het volgende:
Dido is een beeldig meisje ja.
Ik vind dat accent van Tanja dus zo erg, hè, die rollende r en die slepende manier van praten..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:51 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Menno maar saai. En Linda is irritant, ik haat dat accent
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom gaan ze al vanuit dat Tanja nog in het BB huis ten tijde van de bevalling, ze kan bij wijze van spreken de volgende stemronde al weggestemd worden.
Ongetwijfeld, Big Brother kennende. Tanja zit er in tot na de bevalling, zeker weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Ja , dat denk ik ook daar zorgt Big Brother wel voor, die hebben lang genoeg gezocht naar een zwangere vrouw die in het bb huis wilde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
of zij zelf , dat vergeten ze nog wel eens, ja
maar ms wordt het zo geregeld, dat Tanja lang de dans ontspringt op de een of andere manier.
Joost kan ook niet zo lekker koken als Rob, denk ik danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Oh Roel stemt op Joost dus
niet op Rob
Buik is helemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Kokstra het volgende:
Kut, en ik zit maar te luisteren naar hoe Tanja voelt dat de baby zich verplaatst. Gloeiende gloeiende!
Yes!quote:Het roddelen begint! Roel tegen lieske over Robs dominantie...
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.quote:
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
SCHIJJJJT ... waarom heb ik nou geen geluid hier
*spuugt thee uitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Big brother kennende zal er wel een special guest in die buik zitten.![]()
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:08 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Wees blij dat je wat kan zien... ik kan en niets zien en niets horen hier.. ben afhankelijk van iedereen hier (en ook zeer dankbaar![]()
)
Nee, was een grapje omdat Dido er net aan kwam lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
offtopic: leuke motor of op de fiets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Zien is een groot woord ... 't is alsof ik naar een slideshow van slechte foto's zit te kijken
Zometeen snel naar huis, 50 Km op 1 wiel om BB te kijken
eerstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef fantastrick het volgende:
[..]
offtopic: leuke motor of op de fiets?
Was een grapje van Lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Maurisico het volgende:
Vindt Lieske Dido nou een kutwijf??
Roel stemt op Joost.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Darklight het volgende:
Roel/Lieske zullen wel op Rob/Joost gaan stemmen
Jammer dat Dido er bij kwam en duidelijk werd dat ze hier niet echt aan mee doet (nog nietquote:ah, ze gaan de overige bewoners ff af
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:13 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel stemt op Joost.
Lieske denkt dat Rob haar niet mag, maar of ze hem bedoelt?
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef omegaproject het volgende:
Valt me op dat mvr Hilton ook niet erg haar best doet op de fiets ....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Denk het wel, Roel/Lieske hebben ergeren zich volgens mij steeds meer aan Rob/Joost
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Lieske echt het minst interessant van alle bewoners. Ik heb haar nog niet een zinvolle bijdrage aan gesprekken zien toevoegen en daarnaast zie ik haar altijd alleen maar over zichzelf spreken. Ze weet alles op zichzelf te betrekken, hele nare eigenschap.
Dat zegt meer iets over de inzet van de damesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef milagro het volgende:
[..]
zij heeft van de dames het meest gefietst, hoor
nee, serieus, ze heeft echt lang gefietst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de inzet van de dames
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef milagro het volgende:
[..]
dat komt omdat ze een heel laag vetpercentage heeft, dan krijg je dat, kan ze niets aan doen![]()
Ok .. dan zoek ik wel een ander puntje om dr af te zeiken ....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, serieus, niet, ze heeft echt lang gefietst.
die Ralph zie je met de minuut bruiner worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |