Ik zie dat de grappen nog steeds van uitstekend niveau zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:11 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar dat weet nog niet iedereen!![]()
ai... ik ken het (mag donderdag weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
De rechterhelft van mn gezicht is verlamd, probeer dan maar eens te eten of drinken
Zelfs een sigaartje roken gaat niet
Ga jij rick eens koffie halen jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Zo kun je wel stoppen met roken
Het gevoel? Ja hoor, want het is ook zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ai... ik ken het (mag donderdag weer). Heb je nou ook zo het gevoel dat je gezicht aan een kant 'hangt'?
![]()
Al dat internetten zijn die centrales ook niet op berekend he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer...
na een pauze van dik 2 uur
geen stroom meer, overbelasting van de stoppen
wij niet alleen, maar het hele gebouw
lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer...
Ja of stoppen met drinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ha! Zo kun je wel stoppen met roken
* geeft schouderklopjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het gevoel? Ja hoor, want het is ook zo
Probeer maar eens te lachen, je mondhoek verroert zich niet
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef Mukie het volgende:
Andersss werdht uthh ssslisssseennss
Dan heb jij nu mooi tijd om aant werk te gaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:18 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nog beter. Hij is het zelf al aan het halen.
ja mooi nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja of stoppen met drinken
Stoppen met eten
Stoppen met pijpen![]()
het gevoel in mn gehemelte trekt al aardig bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
* geeft schouderklopje
Als het goed is, is het over 2 uurtjes over![]()
eerder de airco's van een nieuw bedrijf hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:17 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Al dat internetten zijn die centrales ook niet op berekend he?![]()
Heb op dit moment mn 'lunch'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan heb jij nu mooi tijd om aant werk te gaan
IK heb vrijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb op dit moment mn 'lunch'
Word je betaald om te fokken?
Nah dankjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Mijn idee is het niet!
Zuig maar raak
Als je naar dr postgeschiedenis kijkt zou je dat wel denkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Heb op dit moment mn 'lunch'
Word je betaald om te fokken?
roflquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder de airco's van een nieuw bedrijf hier
en degene met de sleutel die aan die stoppen kan enzow... zit in aalsmeer
waarna dat iemand naar aalsmeer moest, daar de sleutelhalen
weer een kip die stoppen moest vervangen
...
lekker buiten in t zonnetje gezeten
Om van die van jou nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je naar dr postgeschiedenis kijkt zou je dat wel denken![]()
Korterbij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah dankje![]()
Zoek me wel een exemplaar wat korterbij is
My toughts exactlyquote:
Dr baas moest eens weten. Werd haar account gebandquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je naar dr postgeschiedenis kijkt zou je dat wel denken![]()
Ik word niet betaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Om van die van jou nog maar te zwijgen
te makkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Korterbij?![]()
En ik had het er niet over dat je mij mocht zuigen![]()
Neee...is ook niet nodig, jij zuigt zo al!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Korterbij?![]()
En ik had het er niet over dat je mij mocht zuigen![]()
Betwijfel het, aangezien hij zelf ook op Fok! zit en me aanspoorde om MOD te wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dr baas moest eens weten. Werd haar account geband
Lekker op tijd ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef petitlapin het volgende:
ik heb nog nooit de indruk gehad dat dikke mensen er onverzorgder uitzien, gewicht en verzorgdheid heeft volgens mij niets met elkaar te maken.
ik kan me wel voorstellen dat een dikke vrouw niet zo in de smaak valt bij de mannen ... ik weet ook niet waarom, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een dikke vent
Gaat ie door voor de koelkast?quote:
Ah bassie komt weer scherp uit de bochtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Neee...is ook niet nodig, jij zuigt zo al!!![]()
Nou, kan je tenminste weer werken fokkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:15 schreef Ynske het volgende:
zo ben ik weer...
Ook belangrijk vandaag!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou, kan je tenminste weer werken fokken
Het is een stille die Venderwel.....maar soms kan ie het niet laten in te koppen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah bassie komt weer scherp uit de bocht![]()
mijn Limbabwaneesje,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah dankje![]()
Zoek me wel een exemplaar wat korterbij is
een mens moet zo eens eten, en ik eet voor twee ... ik kijk niet altijd naar het tijdstip waarop iets gepost isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
Lekker op tijd ook!
De helft wete nu niet waar je het over hebt!
herhaal mn stelling dan eerst ff![]()
Misschien komt er dan wat meer leven hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef Venderwel het volgende:
[..]
Het is een stille die Venderwel.....maar soms kan ie het niet laten in te koppen...![]()
Hoever ben je al met de zwangerschap?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een mens moet zo eens eten, en ik eet voor twee ... ik kijk niet altijd naar het tijdstip waarop iets gepost is![]()
Nou als ik sommige dames bij ons int bedrijf bekijk zijn ze wel meer onverzorgd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:24 schreef petitlapin het volgende:
ik heb nog nooit de indruk gehad dat dikke mensen er onverzorgder uitzien, gewicht en verzorgdheid heeft volgens mij niets met elkaar te maken.
ik kan me wel voorstellen dat een dikke vrouw niet zo in de smaak valt bij de mannen ... ik weet ook niet waarom, maar ik heb me nog nooit aangetrokken gevoeld tot een dikke vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |