eenschquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: online daten is minder uiterlijk gericht en gaat meer in op de inhoud van mensen
Van die dikke smerige chicks in te kleine rokjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef saaw het volgende:
[..]
ze hechten vaak juist veel waarde aan hun uiterlijk en proberen dat uit alle macht op te knappen, wat vaak lachwekkende gevolgen heeft
Doe je ook een date zonder foto dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:12 schreef saaw het volgende:
[..]
eensch
maar je kan jewel weer makkelijk anders voordoen dan je bent
Hmmm beetje in dubio hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: online daten is minder uiterlijk gericht en gaat meer in op de inhoud van mensen
neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe je ook een date zonder foto dan?
Onzin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmmm beetje in dubio hier.
Ook geen ervaring mee, tenminste niet met het gericht zoeken naar een date op internet.
Natuurlijk wel eens afgesproken met mensen, maar that's it.
Maar heb het idee dat het juist veel meer uiterlijk gericht is op die dating-sites.
onzin, waarom zou een dik iemand minder tijd aan zichzelf bestedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Dikke mensen hechte weinig waarde aan hun uiterlijk, besteden weinig tijd aan hun uiterlijk en zullen daarom minder snel een relatie krijgen
Jah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onzin!
Gaat alleen maar om innerlijk! (psssst ik lig even dwars voor de discussie)
Omdat ze er vaak smerig uit zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
onzin, waarom zou een dik iemand minder tijd aan zichzelf besteden
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Jah!
Alsof jij op een dating-site zit, en dan zie je een foto van een enorm lelijk dik vadsig mormel..
dan klik je toch op het profiel, want waarschijnlijk is ze heel erg aardig
(psssst, ik werk wel ff mee...)
Als het alleen maar om het innerlijk zou gaan, waarom wordt dan overal zoveel waarde gehecht aan foto's?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onzin!
Gaat alleen maar om innerlijk! (psssst ik lig even dwars voor de discussie)
You tell mequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Als het alleen maar om het innerlijk zou gaan, waarom wordt dan overal zoveel waarde gehecht aan foto's?
de droomvrouw van de meeste mensen is niet lelijk hoor lijkt mequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
... misschien is het je droom vrouw...
Ja wat is lelijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:22 schreef saaw het volgende:
[..]
de droomvrouw van de meeste mensen is niet lelijk hoor lijkt me
maar als ze dik en onverzorgd is...?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja wat is lelijk?
Zijn wel genoeg mensen die op dikkere vrouwen/ mannen vallen
Maar we dwalen af van de stelling. De stelling was dat ze er vaak onverzorgd uit zien
You are right...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
You tell me
Het is een stelling, meestal begin je dan ook met eens of oneens.
Oneens.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
Haar mening tellen we niet voor de volle 100% meequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oneens.
Een zekere vriendin van mijdoet aan internetdaten en is nu helemaal verlied daar via. Maar die wilde echt niet daten zonder foto en las ook alleen de reacties serieus van de mensen die ze op de foto al leuk vond
Pciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef saaw het volgende:
ieder geval
stel je leert elkaar via internet kennen maar helemaal niet met het doe om een relatie te zoeken ofzo
dan zie je misschien wel een fotoje maar ga je toch eerst een hoop praten
terwijl als je in e kroeg staat stap je misschien helemaal niet op diegene af, niet omdat ie lelijk is maar omdat ie niet speciaal geweldig knap is
Als het donker genoeg in de kroeg is dan zie je ook niet direct goed hoe iemand eruit ziet tot dat je erop af loopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef saaw het volgende:
ieder geval
stel je leert elkaar via internet kennen maar helemaal niet met het doe om een relatie te zoeken ofzo
terwijl als je in e kroeg staat stap je misschien helemaal niet op diegene af, niet omdat ie lelijk is maar omdat ie niet speciaal geweldig knap is
Daar heb je wel gelijk in: je selecteert via die foto's waarschijnlijk niet op "Goh, die is bloedjemooi" maar wel op "gelukkig niet oerlelijk"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef saaw het volgende:
ieder geval
maar dan boeit het je ook niet echt waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:30 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Als je dronken genoeg bent in de kroeg is dan zie je ook niet direct goed hoe iemand eruit ziet tot dat je erop af loopt.
IDDquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef saaw het volgende:
[..]
maar dan boeit het je ook niet echt waarschijnlijk
je kan je toekomstige partner toch best in de kroeg ontmoeten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
IDD
We hebben het wel over potentieel relatie materiaal
Dat heb ik ook niet anders verteldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:37 schreef saaw het volgende:
[..]
je kan je toekomstige partner toch best in de kroeg ontmoeten?
Dat is pas een goed idee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef saaw het volgende:
ik ga zo maar eens douchen en mezelf naar een terrasje begeven
Gebeurt dat vaker rond lunchtijd?quote:
hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag!Het is echt lekker weer buiten!!
Goedemiddag!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:55 schreef melismay het volgende:
Goedemiddag!Het is echt lekker weer buiten!!
Ik zal zo de after-lunch-walk inzettenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef saaw het volgende:
[..]
hoi
even mn koffie opdrinken en dan ga ik ook buiten zitten
niet wist dat je weg wasquote:
Ik ben en schatjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:52 schreef Venderwel het volgende:
Godlike is weer op ramkoers en dan wil dit topic nog wel eens leegstromen...
Hoe is het gegaan? Viel het mee?quote:
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmm, je slist niet, dus verdoving viel mee?
De rechterhelft van mn gezicht is verlamd, probeer dan maar eens te eten of drinkenquote:
nou, jawel, maar dat is niet typenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmm, je slist niet, dus verdoving viel mee?
Ha! Zo kun je wel stoppen met rokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
De rechterhelft van mn gezicht is verlamd, probeer dan maar eens te eten of drinken
Zelfs een sigaartje roken gaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |