Dan moet je niet zo hard slaan, als je er van gaat bloedenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef Ynske het volgende:
oeps
net een mug kapot geslagen op de muur hier....
nu zit dr een bloedvlek
haha.. lolig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:58 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo hard slaan, als je er van gaat bloeden![]()
Niet waar!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:50 schreef Ynske het volgende:
oeps
net een mug kapot geslagen op de muur hier....
nu zit dr een bloedvlek
welke ouwe users!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... passionant ...
dit duidt zo goed de staat van deze reeks aan, als iemand het al nodig acht te melden dat ze een mug doodgeklopt heeft.
niet te verwonderen dat de oude posters het allemaal laten afweten. Ik vind het echt jammer, maar het is hier doodsaai geworden, en de vijandige sfeer sinds dit topic in GC is gekomen, is nooit meer weggegaan.
Het is hier echt leuker geweest
Inderdaad. Wie dan, petitlapin?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
welke ouwe users!?
Namen willen we!
En dit is dan nog een mededeling van een Echte Gebeurtenis. Het kan echt nog veel erger, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
dit duidt zo goed de staat van deze reeks aan, als iemand het al nodig acht te melden dat ze een mug doodgeklopt heeft.
eenschquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... passionant ...
niet te verwonderen dat de oude posters het allemaal laten afweten. Ik vind het echt jammer, maar het is hier doodsaai geworden, en de vijandige sfeer sinds dit topic in GC is gekomen, is nooit meer weggegaan.
Pheno laat het al dágen afweten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
Namen willen we!
Doe er dan wat aan en gooi eens een stevige stelling in de groep ipv te mutsen over dat alles vroeger beter wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
... passionant ...
ik heb hier zowat over alles hier mijn mening al uit de doeken gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:48 schreef Ripley het volgende:
Doe er dan wat aan en gooi eens een stevige stelling in de groep ipv te mutsen over dat alles vroeger beter was
Daar hebben we [OUD] voor . . .quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef petitlapin het volgende:
en ik denk niet dat mijn interessesferen hier in de smaak zullen vallenaangezien ik meer bezig ben met kiezen tussen papflessen en wipstoelen en mijn trouw enz, kan ik hier niet echt iets leuks bijdragen. Het is aan de singles om over hun dagelijkse probleempjes te praten, en dan aub niet over een doodgeklopte mug en het feit dat je vier keer na elkaar hebt gepost, jippie
![]()
Nee want het bewijs is al geleverdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoort op de radio dat fietsen en sex geen goede combinatie is.. Leuke stelling misschien??
Oneens. Ken zat echt dikke mensen die veel aandacht besteden aan haar, make up en kleding en ook een leuke partner hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Dikke mensen hechte weinig waarde aan hun uiterlijk, besteden weinig tijd aan hun uiterlijk en zullen daarom minder snel een relatie krijgen
Minder snel zei ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oneens. Ken zat echt dikke mensen die veel aandacht besteden aan haar, make up en kleding en ook een leuke partner hebben
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:04 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Dikke mensen hechte weinig waarde aan hun uiterlijk, besteden weinig tijd aan hun uiterlijk en zullen daarom minder snel een relatie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |