No no !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Dan werk je nog vrij kort voor iemand van jouw leeftijd (imo ben je nog een puppy, trouwens)
Ik voel me geen 40 en ik zie er geen 40 uit ... so who caresquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Enyalius het volgende:
ik had geen idee dat je al zo'n ouwe lul was scorp
geen idee hoe de medische termen zijn. boeit me eerlijk gezegd niet zo. als amputeer je een been bij mij dan intereseerd het me nog niet esquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wazzda? anemievorm? Moet denken aan eenkennis met sikkelcel anemie.
Neu.... ben met verf en penselen aan het ploeteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:59 schreef UncleScorp het volgende:
Iedereen zit in zijn zwembadje te ploeteren zeker ?
Schilderen is mijn werk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:06 schreef UncleScorp het volgende:
Werk jij dan niet nok ?
Jij het dus wel een grote moestuin
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:52 schreef Mirage het volgende:
allemaal
ik heb vanmiddag mijn middelvinger tegen een meneer opgestoken
hij was niet netjes
hij schreeuwt tegen kinderen én tegen hun moeder
hij dacht zeker dat wij een stelletje koeien waren
normaal reageer ik niet zo
maar dat is blijkbaar de enige taal die de beste man begrijpt
de kindjes hebben niets gezien
en verder ben ik lief geweest
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Krijg het beeld van een moedereend met 2 kuikentjes die een andere eend luid kwekkend en waggelend wegjaagt. Die beesten kunnen schelden!
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.quote:
Hahahaha, als ik niet op mijn bed zat was ik van mijn stoel gerold !quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet opeens ook denken aan een gelegenheid, een paar jaar geleden, waarbij ik met een vriendin in een kroeg hier stond te dansen op een wel heel erg drukke dansvloer.
Ik voelde iedere keer iets langs mijn kont strijken. dacht eerst dat het toeval was vanwege de drukte. Maar het ging maar door. Ik draaide me om en tot mijn grote verbazing trof ik daar een werkelijk gigantische marokkaan met een enorme afro en een grijns van oor tot oor die als een soort jezus altaarbeeld met gespreide handen op de dansvloer stond met een had precies in de baan van mijn kont zodat die er wel langs moest strijken.
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Ik bekeek hem eens van top tot teen en ergens vanuit mijn tenen barstte het los.... een wel zeer luidruchtige preek over het best wel mogen kijken met oogjes maar echt niet met handjes. (en dat waren me een kolenschoppen.
Mijn vriendin stond naast me en barstte in lachen uit in plaats van me te steunen en de man toch minstens een boze blik toe te werpen.
Toen ze eenmaal uitgehikt was kon ze me vertellen dat ze het beeld kreeg van een klein kefhondje dat tekeer ging tegen een reusachtige bouvier.![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Hij stond daar helemaal happy te wezen.
Wat goed Dromenvangerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik helemaal uitgeraast ben van top tot teen. Ben aan het revalideren van een drukke periodeEn dat werkt dus goed. Ik heb op dit moment niets toe te voegen meer in wat voor paranormale sferen dan ook. Alsof voor mij de vlam is uitgedooft als het ware. De vlam is er nog wel maar staat op waakvuur inplaats van grootvuur.
Rust is ook wel eens lekker.
Dan kan ik me nu bezig houden met het verdere werk dat er te doen valt in en om het huis en kan ik me bezig houden met een studie of wat dan ook.
Heb mezelf verloren in het paranormale en dat is niet goed. Ik ben vaker verdronken en daar leer ik steeds een beetje uit.
Kortom : Ik zal niet meer zo vaak aanwezig zijn hier. Behalve als ik weer wat lees wat mijn aandacht vestigd.
Veel plezier allemaal
En dan ga ik nu naar buiten toe weer. FF de computer met rust laten en mezelf ook met rust laten dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |