quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:09 schreef coz het volgende:
soms denk ik wel eens , er zou een gelocked "[centraal] negatieve energie" topic in tru moeten zijn waar al die ruzies automatisch naar toe geschoven worden .. pffft ..heb je de feedback ook weer gewoon voor normale feedback .. volgens mij is 3/4 geviswijf ..en waar gaat het nou allemaal over
nergens .. .lettertjes op het internet die de ene serieuzer neemt dan de ander en er meer energie aan wil verspillen .. nou mij niet gezien ..
ik praat al een tijd met baaj en ben het soms met hem eens en soms oneens (zou anders ook een saai discussieplatform zijn he) .. het is een bekend gegeven bij de mods, neem ik aan (iig in truth) dat Baaj snel geiriteerd kan zijn en dan behoorlijk sterke taal gaat bezigen .. en ik wil hier ook geen kant trekken , het goed of afkeuren.. maar gewoon even preventief opmerken de discussie is hier gesloten.. punt .. zet hem elders voort
ennu Baajbeterschap
0
Jaaaaahhhh, mijn appeltaart komt bijna uit de ovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:13 schreef coz het volgende:
[..]oh
.. .. zullen we maar weer met iets vrolijks verder gaan
jup .. zo'n blockbuster is er laatst van gemaakt ..volgens mij komt ie binnenkort in nederland of draait sinds kort in de bios ( * coz ignorant soms terwijl ik deze film eigenlijk best wil zien in de biosquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is daar een film van dan?
Ow..... ik ben op dat gebied hopeloos.![]()
Volgens mij moet ik dat boek toch echt es lezen. Het lijkt wel een hiaat in mijn ontwikkeling te worden, iedereen refereert eraan en ik ben totally obliviant.
Zal ik maar eerst de film gaan zien en daarna het boek es een keer lezen. Als ik het andersom doe erger ik me waarschijnlijk aan de film.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:16 schreef coz het volgende:
[..]
jup .. zo'n blockbuster is er laatst van gemaakt ..volgens mij komt ie binnenkort in nederland of draait sinds kort in de bios ( * coz ignorant soms terwijl ik deze film eigenlijk best wil zien in de bios)
ik heb trouwens wel het originele hoorspel ...
ik zal het gemompel weglaten![]()
![]()
. .
Ik ga een *,mompel* voor jóuw eigen gebruik enzo branden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal ik maar eerst de film gaan zien en daarna het boek es een keer lezen. Als ik het andersom doe erger ik me waarschijnlijk aan de film.
Van Terry Pratchet, toch?
gemompeld... voordat er een smurf langskomt....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:33 schreef coz het volgende:
ofterwijl .. mompel dat eens weg voordat een mod het ziet!
ik weet niet, is er voetbal dan op een doordeweekse dag ?quote:
Ik weet niks van de buitenwereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:08 schreef Mirage het volgende:
ik weet niet, is er voetbal dan op een doordeweekse dag ?
quote:
Ook een fantasy schrijver met humoristische boeken. Wel een betere schrijver imho.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:45 schreef nokwanda het volgende:
Kun je nagaan wat een cultuurbarbaar ik ben. Waarom dacht ik aan Terry Pratchet? Heb ik wel eens iets van gezien in verband met......?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ga een *,mompel* voor jóuw eigen gebruik enzo branden...
Oversight *mompel mompel*.
Een heel mooi gesproken versie van het boek.
De humor komt zo nog beter over.
*mompel.... *
ben ooit wel begonnen aan een van de discworld thingies maar kwam er op de een of andere manier niet helemaal in. terwijl het toch eigenlijk wel mijn humor is. Snap zelf niet waarom eigenlijk. Maar heb het boekje thuis dus ooit zal ik nog wel een poging wagen. Als ik er dan wel echt in kom heeft het wel het potentieel van een gevaarlijke verslaving.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ook een fantasy schrijver met humoristische boeken. Wel een betere schrijver imho.
Tijd voor een meet dusquote:
Ik heb over twee weken nog wel wat tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef ReCreative het volgende:
Tijd voor een meet dus. Kun je weer wat indrukken opdoen van de 'buitenwereld' met veilige fok!kers om je heen die je geruststellend 'tvp' kunnen toefluisteren als het je allemaal te veel wordt
.
Neee, Dat meen je niet. Je lurk achterstand kan onmogelijk zo groot zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb over twee weken nog wel wat tijd![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neee, Dat meen je niet. Je lurk achterstand kan onmogelijk zo groot zijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal ik maar eerst de film gaan zien en daarna het boek es een keer lezen. Als ik het andersom doe erger ik me waarschijnlijk aan de film.
Van Terry Pratchet, toch?
Ik meet alleen in het Solse Gatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb over twee weken nog wel wat tijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |