quote:
ah .. voorbeeld
ik was gister mijn tas vergeten in de trein .. dom , kut en dom
(inhoud , copies van muziek cd's (zooo slim ben ik dan wel , geen orig cd's meenemen
![]()
) oplader mobiel , volgens mij ook een audioverlengsnoer ..ook een zakelijke cd .. maar goed .. 2 uur kosste het me om na te zoeken bij de ns plus aangeven , plus extra wachten en checken . plus een stad terugrijden , zakelijke cd opnieuw maken en terug .. oh en brood zat ook in de tas
dit alles had ik niet gezegd thuis .. ik snapte wel welke preek er zou komen en ik had het mezelf al lang vergeven .. beetje jammer van die paar tientjes voor nieuwe spullen maar verder boeiend .. neuh .. er zijn wel betere dingen om je druk over te maken
net bij het eten .. mijn ma ..sorry voor de caps , maar anders klopt het niet
JA EN IK HAD JE ZUS AAN DE LIJN , DIE VROEG HOE HET MET DE TAS WAS AFGELOPEN.. WAAROM ZEG JE NIET DAT JE DIE VERLOREN BENT
![]()
DAT KUN JE TOCH WEL VERTELLEN
![]()
HET KOMT TOCH WEL UIT , EERLIJK DUURT
stop ..
![]()
ja ik weet dat het stom is , daar was ik zelf ook achter .. het heeft me geld en tijd gekost en ik heb me er al lang overheen gezet ,hou op , doe normaal
, MAAR HOE KUN JE NOU ZO STOM ZIJN
![]()
EN JE TAS VERLIEZEN JE BENT 24 BIJNA 25 JAAR EN …
stop ..
![]()
hou op .. maakt niet uit ik vond het ook stom maar kan gebeuren doe normaal
JA MAAR VERTEL DAT GEWOON
![]()
.. en die preek krijgen zekers die ik al een eeuw geleden had bedacht .. dacht het niet he
![]()
ik vond het ook stom maar ik kan me wel over betere dingen druk maken
BLABLABLABLABLABLABLABLA (ik heb ff niet geluisterd , keek me pa aan .. zo van
![]()
, mijn pa tegen me ma.. zeg hou eens op .. ik kan wel begrijpen waarom die het niet zegt )
BLABLABLA .. (exact weer hetzelfde verhaal van voor af aan
![]()
)
mijn pa: jaha .. DAT ZEI JE NET OOK .. vandaag was ik ... *insert ander verhaal*
....tnx dad