quote:Op donderdag 1 september 2005 10:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*trekt wenkbrauw op*
Dat werd dan wel weer gecompenseerd door de warmte
on my wayquote:
Hoe komt het dat je je interesse wat verloren hebt op dit moment?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:06 schreef Enyalius het volgende:
zweverig?
ik ben altijd zweverig met of zonder steen hehe
geaard ben ik zo goed als altijd, maar de laatste week of 2-3 intereseerd het me steeds minder. dus heb me al een tijdje niet meer geaard nog mijn dagelijkse schild ververst. doe dus steeds minder op spiritueel/paranormaal/astraal niveau.
ik ben dus naakt en kwetsbaar. voor iedereen die een poging wil wagen...dit is je kans
Ja, als ik een steen vastpak in mijn hand voel ik wel vaak een sterke energie die mijn lijf intrekt. Maar soms hoef ik ze daar niet eens voor aan te rakenquote:heb je wel eens dat je een steen in de winkel pakt en dat je de energie gewoon door je hand, door je arm naar de rest van je lichaam voelt stromen? dat je bij sommige meteen geaard word of mee genomen word naar een andere planeet? das heel irritant als dat in de winkel gebeurd.
Neem voortaan een kussen mee. Lekker tukken tussendoor. Slapend rijk worden heet het dan.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:44 schreef coz het volgende:
ik kan bijna gewoon gaan fokken ondertussen ...
maar serieus ..fok (op een drukke zondagavond) is sneller met verwisselen van pagina's dan dat systeem ... geeft dat een goed inzicht in mijn frustratie ?
Hoewel ik geen echte slaapkop ben, kan ik me hier wel in vindenquote:Op donderdag 1 september 2005 11:49 schreef nokwanda het volgende:
Slapend rijk worden heet het dan.
dat stenen aan me trekken heb ik nog niet mee gemaakt. lijkt me net zo irritant als dat je een boekhandel in loopt naar de afdeling religie en dat je dan een enorme migraine krijgt van de onzin die in die boeken staatquote:Op donderdag 1 september 2005 10:44 schreef Geartsjuh het volgende:
Goodmorning peeps!
[..]
Hoe komt het dat je je interesse wat verloren hebt op dit moment?
[..]
Ja, als ik een steen vastpak in mijn hand voel ik wel vaak een sterke energie die mijn lijf intrekt. Maar soms hoef ik ze daar niet eens voor aan te raken. Dan kom je een winkel binnen en dan ga je voor een paar grote stukken edelsteen staan, en dan voel je de energie al aan je trekken. Soms positief, soms 'negatief' (energie die op dat moment niet bevorderlijk is voor je).
Ik word dan niet letterlijk meegenomen naar een andere planeet, maar symbolisch natuurlijk wel.
quote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef coz het volgende:
@ E-WSchool al zat
![]()
.. is flauw hoor ; school is best leuk ... behalve alles wat geen tussenuur en pauze is
Dat mag alleen mamaquote:Op donderdag 1 september 2005 15:37 schreef nokwanda het volgende:
mijn jongeling negatief beinvloeden..........
ivm vaderschap bedoel je ?quote:maar tot nu toe heeft ie nog geen lessen gehad. Dat gelazer begint pas maandag. Hoe het met de meiden staat zal ie zelf nog wel vertellen als ie online is.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:37 schreef nokwanda het volgende:
mijn jongeling negatief beinvloeden..........
En door mama´s censuur geraakte info.quote:
quote:[..]
ivm vaderschap bedoel je ?
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:53 schreef coz het volgende:
[..], zal het niet meer doen , daar heeft ie nu toch leraren zat voor
![]()
tis nog steeds leuk hoorquote:Op donderdag 1 september 2005 12:40 schreef coz het volgende:
@ E-WSchool al zat
![]()
.. is flauw hoor ; school is best leuk ... behalve alles wat geen tussenuur en pauze is
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef coz het volgende:daar houden we voorlopig aan
je bent modder-etter vergeten in je sig
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Z´n vorige was veeeeeel leuker
dat vond ik ook....quote:Op donderdag 1 september 2005 17:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Z´n vorige was veeeeeel leuker
Toen waren we nog het subject van zijn vereringquote:
ik ben wel diep gevallen.... verering naar modder eter.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen waren we nog het subject van zijn verering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |