typisch vlucht gedrag....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
Kijk jij niet naar het lichaam van Ralphquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
Ralph is een lekker ding, maar hij moet wel gewoon zijn mond houden
daar is hij wat vaag over, dus het zal wel een bravoure verhaal zijn..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:14 schreef milagro het volgende:
Hij is heel aardig maar ook heel saal
Oh dan hoorde ik het toch goed, of niet, dat Roel 2 meiden heeft buiten? o
Ja, als iemand iets zegt in de trant van 'heel misschien is het een beetje slecht voor je' dan voelt hij zich enorm aangesproken en gaat drugs heel erg verdedigen. Zijn scriptie gaat ook over drugs...nou,dat zal me een objectef verslagje worden door zijn roze drugs kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen overigens
aha.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
daar is hij wat vaag over, dus het zal wel een bravoure verhaal zijn..
dan moet je wel even zeggen dat het de enige keer is dat hij dat gedaan heeft, omdat hij een bepaalde bezienswaardigheid niet wilde missen, hčquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph verteld over rijden onder invloed...
de lul...
roel die heeft grote problemen met diverse drugs gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef milagro het volgende:
[..]
aha.
hij komt me helemaal niet zo zeker en happy over, eigenlijk, als dat hij zegt dat-ie is
de rest ligt te slapen, Isaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:20 schreef Isabeau het volgende:
De variatie op de streams is weer enorm. 4x Joost en Ralph op de fiets
Dat zijn die types eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef milagro het volgende:
[..]
aha.
hij komt me helemaal niet zo zeker en happy over, eigenlijk, als dat hij zegt dat-ie is
Niet waar! Roel en Chantal waren ook nog wakker en zaten net nog in de Jacuzziquote:
Toen jij dat postte, waren ze eral uit, dus er was niets anders te filmen, dan de fietsers eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet waar! Roel en Chantal waren ook nog wakker en zaten net nog in de Jacuzzi
Josti drukt zich...aanpakken die kakker!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:24 schreef milagro het volgende:
Er zijn er een aantal die echt veel fietsen, en een paar die nauwelijks fietsen of niet?
Ik heb Linda niet echt gezien, Nathalie ook niet, Lieske wel?
Menno, Roel, Rob en Ralph en Ingrid fietsen het meest.
volgens chantal heeft rikkert gisteren zoveel gefietst, dat hij "bloed aan zijn genitaliėn had"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:24 schreef milagro het volgende:
Er zijn er een aantal die echt veel fietsen, en een paar die nauwelijks fietsen of niet?
Ik heb Linda niet echt gezien, Nathalie ook niet, Lieske wel?
Menno, Roel, Rob en Ralph en Ingrid fietsen het meest.
In tegenstelling tot lieske, die gisteravond bekende dat "roel haar wel wel veel had geleerd over drugs... niet dat ze het zelf zou proberen, maar over verslaving enzo"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:28 schreef milagro het volgende:
In die drugs discussie vond ik Ingrid eigenlijk best relaxed op het laatst.
Ze zei dat Roel veel te fel reageerde, en dat ze hém niet aanvielen, maar meer in het algemeen praatte, en dat hij iets te eenzijdig keek naar het geheel.
Ze is iig niet zo dom als dat ze je aan een dergelijk uiterlijk zou linken
hahaha ze neemt ralph in zeik EN ze fietst hem eruit.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:33 schreef milagro het volgende:
Nou, Ingrid heeft wel conditie en is iig niet lui
ik heb haar 2x zien fietsen, 1x 13min, 1x 30kmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:34 schreef teun911 het volgende:
Heeft Linda nog gefietst eigenlijk?
Misschien kunnen we ergens bijhouden wie wanneer fietst.
nee, nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
alle brandweer mannen eten 4x.... dat is stoer namelijk.
jij zou je huis in de fik steken als je wist dat ralph dienst had!quote:
nou, dat ook weer niet, maar de vlam zou wel in de pan slaan, zeg maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:43 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
jij zou je huis in de fik steken als je wist dat ralph dienst had!
![]()
zonder tquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben gisteren al afgehaakt nadat Ralph en Nathalie gingen fietsen.
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er allemaal gebeurdt is?
er is gefietst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben gisteren al afgehaakt nadat Ralph en Nathalie gingen fietsen.
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er allemaal gebeurdt is?
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:51 schreef ThaPete het volgende:
Ingrid doet haar shirt uit en Ralph zat ff zijn broekje goed te doen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef milagro het volgende:
Ralph is een goser, die moet gewoon 2 keer of 3 keer per week langskomen, en dan mag ie lekker met zijn brandslang gaan blussen in the bedroom en dan mag-ie weg
"nee, doe maar niet te veel praten, schat, dat leidt af"
zeker wel jah.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....Wil iemand zo lief zijn en wat screenshotjes maken....?
btw: heeft rikkert nu wel of niet met lompe lieske liggen vozen in de jaccuzi gisteren?
Dat is dan wel een beetje lomp van lieskequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:55 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
zeker wel jah.
vervolgens heeft lieske hem tot bloedens toe in z'n kruis getrapt![]()
de gemiddelde man is dan ook niet voldoende om brandweerman te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:54 schreef ThaPete het volgende:
De gemiddelde man blust een vuurtje 1.3 x per week
Daar zit ook weer iets in....whahahahaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:57 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
de gemiddelde man is dan ook niet voldoende om brandweerman te worden.
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
goffer! en ik kan niet streamen want ik moet werken.....Wil iemand zo lief zijn en wat screenshotjes maken....?
btw: heeft rikkert nu wel of niet met lompe lieske liggen vozen in de jaccuzi gisteren?
Bedoelde je dat??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
ingrid is afgestudeerd in internationale communicatie weten schapen????
YEAH RIGHT
aaaaait![]()
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:01 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
nee, dat zegt ze netdat kan toch niet waar zijn??
mmmm. dat zou wel een verdomt goed staaltje casting zijn dan.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.
ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:02 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wijf slimmer dan menig kijker denkt.
Kijk, dat zijn de echte fans.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:09 schreef milagro het volgende:
[..]
en ik ga zo ook fietsen , terwijl ik kijk
baaahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Owjaaa!! Nathalie doet ff een Franse douche....eerst wassen onder je oksels helpt ietsje beter tegen het stinken
Idd.....eerst laten ze alles zien de 1ste paar dagen...en vervolgens doen ze er nu ALLES aan om zo min mogelijk te laten zien.....kut-regiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:30 schreef vw_caddy het volgende:
godver! Zag je de camera verspringen bij Nathalie? Kom op zeg regie![]()
Nathalie wil nu beetje op Ingrid lijken ,omdat die nu de aandacht heeft vanhaar Ralphquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie is wel erg gesteld op haar uiterlijke vertoon.
daar lijkt het wel op jah!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:33 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Nathalie wil nu beetje op Ingrid lijken ,omdat die nu de aandacht heeft vanhaar Ralph
En Joost houdt het thuis niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet ze weer een ander shirtje aan. Kom op zeg.![]()
Net als bij ER ondertitelen die gastenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
Nathalie gaat meāh en meāh Haagsch lulluh, en dat kom doāh Ralph
Zou het eindelijk gaan gebeuren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:50 schreef agRESSIV-e het volgende:
menno gaat naar bed toe MET INGRID
spiegelen hét bewijs van de vernieuwde liefdensgevoelens van nathaliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:49 schreef milagro het volgende:
Nathalie gaat meāh en meāh Haagsch lulluh, en dat kom doāh Ralph
nei joh, ik kom auk uit De Haag, dus ken dat prima vestaan, hoāh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Net als bij ER ondertitelen die gasten![]()
zau uit bed is egwel vaul vermoejenderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:54 schreef milagro het volgende:
[..]
nei joh, ik kom auk uit De Haag, dus ken dat prima vestaan, hoāh.
zau, fietsuh![]()
Met maar 1 bikiniquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:03 schreef fantastrick het volgende:
Nathalie is echt een lichtpuntje...
Hij draagt ze nooit?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:06 schreef agRESSIV-e het volgende:
roel had geen onderbroeken voor hij het huis in ging....
dat is voor metromannen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind dat mannen zich ook best mogen scheren onder de oksels
Inderdaad, mannen horen haar te hebben daar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:12 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is voor metromannen....
oksel scheren is![]()
Rob zijn been slaapt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef agRESSIV-e het volgende:
joost en rob zijn wakker
wassen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee die samengeplakte plukken te stinken onder zijn arm is fijn
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
Wie hebben er vannacht gefietst?
Ik kan hem wel waarderen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Rob zijn been slaapt nog![]()
exuse voor deze slechte grap![]()
Ingrid ook dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Roel, Chantal, Rikkert en Menno volgens mij.
kom op.. je kan het.. zeg het maar... niet bang zijn... gooi het eruit...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:10 schreef agRESSIV-e het volgende:
nathalie vind het wel een extra.... tjsa hoe moet je dat zeggen... gewoon tsja
Jeetje, zoiets zei hij gisteren ook alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen overigens
Ja zit een 2 a 3 seconden tussen, wel handig als je het even niet hebt verstaan, kan je switchen naar de andere streamquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:29 schreef Puckzzz het volgende:
Er zit maar een kleine vertraging in de streams he? Op de ene cam leunt nathalie op haar stuur en op de andere zit ze rechtop
Na ja het seksleven van de bewoners staat al 6 dagen op 0 dus slechter kan het nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Het is maar goed dat dit nieuws de mannen in het huis niet zal bereiken, dan moeten de vrouwen het klusje afmaken en dat gaat ze echt niet lukken met die luie Linda en Lieske ertussen (of heeft Lieske al wel veel gefietst? )quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Hmm.. slecht nieuwsbericht op nu.nl
http://www.nu.nl/news/582(...)or_seksleven%27.html
Dan mot je eins beteāh uģt je doppen kčkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:59 schreef fantastrick het volgende:
Er was toch een programma voor om Haags te vertalen naar NL en andersom? Kan 'm niet vinden...![]()
Lieske gisteren wel ff, maar denk idd dat het niet iemand is die iets lang volhoudt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef J-net het volgende:
Linda heeft iig gisteravond denk wel een uur op de fiets gezeten. Lieske heb ik nog helemaal niet zien fietsen (maar ook niet full time zitten kijken)
DAT KOMT DOOR AL DAT GEPAF VAN DIE ONTAARDE MOEDERquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:56 schreef Blue Thunder het volgende:
Godver. kap eens met hoesten
Kčk... ut was nog vroeg vanmōhgen dus waāhrschčnlčk hep ik daāhrom niet goed gekeken.. māh ik hep ut weiāhr.. dankjewel! En nu snel weiāh teāhrug nāh Big Brotheāhr...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mot je eins beteāh uģt je doppen kčken
shag is bijna opquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef J-net het volgende:
Waar is die broedse kip? Ligt ze nog te slapen of zit ze alweer lekker aan de shag te hijsen buiten????
uhhhhhhhhhhhhhhh, brandweermannen????quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:59 schreef Blue Thunder het volgende:
Rob drinkt alleen thee.
Mietje... Thee is voor engelsen en [vul hier maar wat in]
Juist!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:02 schreef Darklight het volgende:
Waar is Dido?
Dido, stap eens op de fiets in je bikini![]()
Ik hoop echt dat Joost als eerste gaat, die lompe toneelstukjes van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:04 schreef omegaproject het volgende:
ben ik de enige die Roel een kneus vindt? Hij vertrekt zeker wel als 1e (of Ralph ... stelletje zeikerts)
Gisteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Chantal krijgt van mij wel punten voor die opmerking in de uitzending van gisteren tegen Tanja over het roken. "Je rookt nu zelf maar wij mogen niet roken als je kindje gebroren is, wat is het verschil?" Heel goed.
Tanja kwam toen ontzettend dom over. Ja ik denk dat er een soort filter in m'n bloed zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Chantal krijgt van mij wel punten voor die opmerking in de uitzending van gisteren tegen Tanja over het roken. "Je rookt nu zelf maar wij mogen niet roken als je kindje gebroren is, wat is het verschil?" Heel goed.
nee, draait hier zonder probsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef milagro het volgende:
Zo, weer terug.
Stream 4 uit, dat klopt, hč?
Ja, maar toen was ik nog op vakantiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Gisteren?
3 dagen geleden bedoel je
Misschien heeft hij wel drugs mee het huis in gesmokkeld..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Darklight het volgende:
Is die Roel al al die tijd wakker? Die stort echt in straks
Nee joh, daar ga je je lekker ligt in je hoofd van voelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Darklight het volgende:
Is die Roel al al die tijd wakker? Die stort echt in straks
Oh hier nu ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, draait hier zonder probs
idd, en met vet weinig etenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh hier nu ook
Ik heb even meegefietst, 20 km in stand 3 en ben nu dus echt onwijs bezweet.
Snap niet dat die gasten dan niet flauw vallen na uuuuuuuren zo fietsen.
Al eerder vermeld, maar nog maar eens (vanwege het hilarische gehalte ervan):quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:10 schreef Kokstra het volgende:
Donderdag, in de liveuitzendingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef ThaPete het volgende:
Vind het wel goed zo......niet vergeten dat ze dit tot maandag 9 uur moeten volbrengen
Ik dacht tot donderdag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef ThaPete het volgende:
Vind het wel goed zo......niet vergeten dat ze dit tot maandag 9 uur moeten volbrengen
nee, 3 , 1 schiet niet op qua kilometers, 3 gaat lekker snel, en is voor mij ook zwaar zat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:16 schreef Blue Thunder het volgende:
had je em wel op standje "totaal geen weerstand" staan?
Badkamer-scénes kijk ik al niet meer naar....ze doen er alles aan om zo min mogelijk in beeld te brengen, maar zelf zitten die cameramensen wel te genietenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Natte lie checkt haar ass in de badkamer
Volgende X dus solliciteren als camera man/vrouw bij BB!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:19 schreef ThaPete het volgende:
[..]
Badkamer-scénes kijk ik al niet meer naar....ze doen er alles aan om zo min mogelijk in beeld te brengen, maar zelf zitten die cameramensen wel te genieten
Heb de handigheid niet...hahahahahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Volgende X dus solliciteren als camera man/vrouw bij BB!
Whatever alle streams zijn te zien én ook nog met goed geluidquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:21 schreef Falco het volgende:
Alles doet het niet meer?
Ja vind hem ook wel tikkeltje irritant...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:20 schreef Blue Thunder het volgende:
Roel lult een beetje als Steven Seagal.. Ook zo'n irritante kutstem
nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef Kokstra het volgende:
Hebben jullie ook vaker last van de buffer bij de streams?
Al stoomt ze zichzelf helemaal te pletter, het zal me echt een rotzorg zijn. Punt waar ik (en alle andere mensen) over vallen, is dat ze bewust het risico neemt de gezondheid van haar kind in gevaar te brengen. Nee, het hóeft niet te gebeuren en het kind kįn en zįl waarschijnlijk kerngezond zijn, maar de risico's zijn dusdanig veel groter dat het gewoon oerstom is. Als je met je gare kop zwanger wilt worden, moet je ook maar het fatsoen hebben om gewoon te stoppen met roken ten behoeve van je kind. En anders ben je gewoon een egoistisch *censuur*kreng.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:27 schreef ThaPete het volgende:
Dat gezanik over die Tanja en d'r gerook, of dat wel of niet goed is, discussie is al geweest en accepteer het nu maar.
Is haar beslissing, al is dat een foute
wie? Rob zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:28 schreef Loedertje het volgende:
Die ene heeft door de wrijving een enorme grote karbunkel
Waar, waar!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Ralph zijn short doet ook gezellig, zie ik![]()
Precies, maar het zou hypocriet zijn als ze in het huis niet zou roken, zei ze, want ze deed het thuis ook al die 7 maanden lang, dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Al stoomt ze zichzelf helemaal te pletter, het zal me echt een rotzorg zijn. Punt waar ik (en alle andere mensen) over vallen, is dat ze bewust het risico neemt de gezondheid van haar kind in gevaar te brengen. Nee, het hóeft niet te gebeuren en het kind kįn en zįl waarschijnlijk kerngezond zijn, maar de risico's zijn dusdanig veel groter dat het gewoon oerstom is. Als je met je gare kop zwanger wilt worden, moet je ook maar het fatsoen hebben om gewoon te stoppen met roken ten behoeve van je kind. En anders ben je gewoon een egoistisch *censuur*kreng.
Nou, in de zon, daar, maar de short is zwart, dus je ziet het niet goed nu meerquote:
Ik blijf het een prachtige zet van BB vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, maar het zou hypocriet zijn als ze in het huis niet zou roken, zei ze, want ze deed het thuis ook al die 7 maanden lang, dus.
De muts snapt dus gewoon niet dat dįt dus gewoon helemaal het punt niet is, het gaat niet om haar consequentheid in deze, het gaat niet eens om haar
Maar ja, ze moet al zoooooooooveel opgeven, zei ze ook
Leuk, ik ken ook zo'n dame die 2 keer per ongeluk zwanger is geworden. Elk jaar hoor ik haar wel een paar keer in het bijzijn van haar kids zeggen dat ze zoveel gemist heeft door haar kinderen en dat ze het zo zwaar heeft gehad door haar kinderen etc.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies, maar het zou hypocriet zijn als ze in het huis niet zou roken, zei ze, want ze deed het thuis ook al die 7 maanden lang, dus.
De muts snapt dus gewoon niet dat dįt dus gewoon helemaal het punt niet is, het gaat niet om haar consequentheid in deze, het gaat niet eens om haar
Dat is Natte Lie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Ireth het volgende:
Wie ligt er daar ongenegeerd bijna met haar neus in het kruis van Roel? (stream 2)
Vieze dingen aan het doen misschien??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:40 schreef Molluck het volgende:
Ik zie 5 bewoners...waar zijn Lieske en Rikkert?
eeeen andersom ook! andesom ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Nugget het volgende:
Ok, met zijn allen:
Ečččn Ralph vindt het leuk om Nat-te-Lie-te-zien! Nat-te-Lie-te-zien! Nat-te-Lie-te-zien!
True. Maar aan haar is het fysiek niet te merken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
eeeen andersom ook! andesom ook!
Ieks dat wil ik ook helemaal niet zienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:43 schreef Inca het volgende:
natte lie:--- zien jullie mijn konthaar niet
i.p.v. tippelen op Bornholmstraat voor d;r cokeverslaving krijgt ze nu haar dagelijkse porties pas als ze voor flink wat irritaties gaat zorgen bij haar huisgenoten en het kijkerspubliek?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:34 schreef milagro het volgende:
Dan weet jij niet wat lichaamstaal isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef Nugget het volgende:
[..]
True. Maar aan haar is het fysiek niet te merken...
quote:'Fietsen is slecht voor seksleven'
LONDEN - Fietsen is gezond. Maar het kan wel een slechte invloed hebben op het seksleven van mannen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. Dat berichtte de Britse krant The Independent dinsdag.
De wetenschappers deden onder anderen onderzoek bij Amerikaanse politiemannen die op de fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat deze 'helden van het smalle zadel' minder vaak een erectie krijgen en dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.
Volgens de onderzoekers komt dat omdat het zadel, dat bij herenfietsen meestal smal en langwerpig is, de bloedtoevoer naar de 'edele delen' tegenhoudt. Zij publiceren hun bevindingen volgende maand in het Amerikaanse vakblad Journal of Sexual Medicine.
Bron: Telegraaf!
Hebben we het over vrouwen-borsten of mannen??quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
Tattoos op je borsten = aso...
Daar heb ze wel gelijk in! Dat dan weer wel
Donderdag dacht ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Molluck het volgende:
Nathalie vraagt Ralph naar de nominaties, hij heeft wel een idee wie hij gaat nomineren...
Maar wanneer zijn de nominaties eigenlijk?
... en denkt: ik stem toch lekker VVDquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Kokstra het volgende:
Ondertussen op de fiets verteld Joost dat hij een stichting heeft opgericht waarbij ze langsgaan op middelbare scholen om de discussiėren. Als een echte D66'er. Ook zegt hij dat hij wel een jaar lang putten wil graven in Afrika om de mensen daar te helpen. Rob luistert stil toe.
Nathalie woont samen met Joostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef LuQas het volgende:
Nathalie bekend - weliswaar niet met zo veel woorden - dat ze met twee gevoelens zit wat betreft het nomineren.
Hierna zegt Ralph dat ie in de dagboekkamer tegen Nathalie's vriendje Roel wil zeggen dat ie geen kwade bedoelingen heeft jegens hem en dat hij niet bang voor hem hoeft te zijn.
het enige wat ik leuk vind aan ralph is zijn accent, maar dat geslijm idd gadver! maar die nathalie is ook een sufkut hoor :Squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
ralph loopt te slijmen *bah*
Kewl huhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:53 schreef maple-leaf het volgende:
het enige wat ik leuk vind aan ralph is zijn accent
Ja natuurlijk, mannen herkennen deze versiertruc, de gevoeilige jongen uithangen .... Nat nietquote:Vriend Joost zit nu thuis tegen het plafond hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |