typisch vlucht gedrag....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
Kijk jij niet naar het lichaam van Ralphquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Roel overschreeuwt zichzelf een beetje, met zijn "ik heb het zo naar me zin, blowen, feesten , nachten doorhalen, drugs, niets moeten, cool, geen gezag, blowen", hij loopt zich ietsje teveel tevaak te verdedigen, terwijl hij niet echt aangevallen wordt.
Goedemorgen overigens
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:13 schreef milagro het volgende:
Ralph is een lekker ding, maar hij moet wel gewoon zijn mond houden
daar is hij wat vaag over, dus het zal wel een bravoure verhaal zijn..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:14 schreef milagro het volgende:
Hij is heel aardig maar ook heel saal
Oh dan hoorde ik het toch goed, of niet, dat Roel 2 meiden heeft buiten? o
Ja, als iemand iets zegt in de trant van 'heel misschien is het een beetje slecht voor je' dan voelt hij zich enorm aangesproken en gaat drugs heel erg verdedigen. Zijn scriptie gaat ook over drugs...nou,dat zal me een objectef verslagje worden door zijn roze drugs kijk op de wereld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen overigens
aha.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:16 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
daar is hij wat vaag over, dus het zal wel een bravoure verhaal zijn..
dan moet je wel even zeggen dat het de enige keer is dat hij dat gedaan heeft, omdat hij een bepaalde bezienswaardigheid niet wilde missen, hèquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef agRESSIV-e het volgende:
ralph verteld over rijden onder invloed...
de lul...
roel die heeft grote problemen met diverse drugs gehad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef milagro het volgende:
[..]
aha.
hij komt me helemaal niet zo zeker en happy over, eigenlijk, als dat hij zegt dat-ie is
de rest ligt te slapen, Isaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:20 schreef Isabeau het volgende:
De variatie op de streams is weer enorm. 4x Joost en Ralph op de fiets
Dat zijn die types eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:18 schreef milagro het volgende:
[..]
aha.
hij komt me helemaal niet zo zeker en happy over, eigenlijk, als dat hij zegt dat-ie is
Niet waar! Roel en Chantal waren ook nog wakker en zaten net nog in de Jacuzziquote:
Toen jij dat postte, waren ze eral uit, dus er was niets anders te filmen, dan de fietsers eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet waar! Roel en Chantal waren ook nog wakker en zaten net nog in de Jacuzzi
Josti drukt zich...aanpakken die kakker!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:24 schreef milagro het volgende:
Er zijn er een aantal die echt veel fietsen, en een paar die nauwelijks fietsen of niet?
Ik heb Linda niet echt gezien, Nathalie ook niet, Lieske wel?
Menno, Roel, Rob en Ralph en Ingrid fietsen het meest.
volgens chantal heeft rikkert gisteren zoveel gefietst, dat hij "bloed aan zijn genitaliën had"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:24 schreef milagro het volgende:
Er zijn er een aantal die echt veel fietsen, en een paar die nauwelijks fietsen of niet?
Ik heb Linda niet echt gezien, Nathalie ook niet, Lieske wel?
Menno, Roel, Rob en Ralph en Ingrid fietsen het meest.
In tegenstelling tot lieske, die gisteravond bekende dat "roel haar wel wel veel had geleerd over drugs... niet dat ze het zelf zou proberen, maar over verslaving enzo"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:28 schreef milagro het volgende:
In die drugs discussie vond ik Ingrid eigenlijk best relaxed op het laatst.
Ze zei dat Roel veel te fel reageerde, en dat ze hém niet aanvielen, maar meer in het algemeen praatte, en dat hij iets te eenzijdig keek naar het geheel.
Ze is iig niet zo dom als dat ze je aan een dergelijk uiterlijk zou linken
hahaha ze neemt ralph in zeik EN ze fietst hem eruit.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:33 schreef milagro het volgende:
Nou, Ingrid heeft wel conditie en is iig niet lui
ik heb haar 2x zien fietsen, 1x 13min, 1x 30kmquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:34 schreef teun911 het volgende:
Heeft Linda nog gefietst eigenlijk?
Misschien kunnen we ergens bijhouden wie wanneer fietst.
nee, nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:38 schreef agRESSIV-e het volgende:
alle brandweer mannen eten 4x.... dat is stoer namelijk.
jij zou je huis in de fik steken als je wist dat ralph dienst had!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |