CDU is vol met conservatieve christelijken. Daar kan je niets van verwachten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:17 schreef du_ke het volgende:
Maar wat denk je dat de CDU tegen alle ellende in DLD zou kunnen doen?
Wij gaan weer naar school!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef George-Butters het volgende:
veel geld is goed. Meer geld is beter!
Met de watersnoodramp was het zelfs zo erg dat er spullen geweigerd en teruggestuurd werden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja door de overweldigende aandacht is er gewoon heel veel geld vrijgekomen. Niet voor niets da de Zeeuwen achteraf niet erg treurden om hun watersnoodramp...
Daadkracht hebben ze iig niet gehad. Van een milieupartij mag je verwachten dat ze het ontbrekenen van een snelheidslimiet (tenzij anders aangegeven) aanpakken?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:14 schreef du_ke het volgende:
Jaar of 7 nu waarbij hun winst bij de vorige verkiezingen de SPD aan de macht hield...
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daadkracht hebben ze iig niet gehad. Van een milieupartij mag je verwachten dat ze het ontbrekenen van een snelheidslimiet (tenzij anders aangegeven) aanpakken?
Aan de andere kant ben ik blij dat ze niet helemaal achterlijk zijn bij de groenen. Wellicht kan GL daar nog iets van leren
bereken jou helemaal kapot man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Neologismen zijn tekenen van daadkracht.
Je berekent mijn hart. Ik ga langs de golfberekeners wandelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
bereken jou helemaal kapot man.
Dit hard van gaut!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je berekent mijn hart. Ik ga langs de golfberekeners wandelen.
Is het nu uit te houden in het (dorps)onderwijs? Ik speel nog steeds met de gedachte om dat ook te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef George-Butters het volgende:
Studeer vandaag, voor succes morgen.
Ja uitstekend zelfs.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is het nu uit te houden in het (dorps)onderwijs? Ik speel nog steeds met de gedachte om dat ook te doen.
Ze hebben voor een linske partij redelijk veel bereikt. Het is al heel wat dat zo'n partij aan de regering mee doet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daadkracht hebben ze iig niet gehad. Van een milieupartij mag je verwachten dat ze het ontbrekenen van een snelheidslimiet (tenzij anders aangegeven) aanpakken?
Aan de andere kant ben ik blij dat ze niet helemaal achterlijk zijn bij de groenen. Wellicht kan GL daar nog iets van leren
quote:VVD’er Oplaat voert lobby voor bedrijf familie
Van onze verslaggever Philippe Remarque
DEN HAAG - Een van de Kamerleden die minister van Landbouw Veerman aan de tand voelen over mogelijke belangenverstrengeling, de VVD’er Oplaat, krijgt zelf kritiek van collega-Kamerleden. Hij lobbyt voor een bedrijf waarmee zijn familie een contract heeft.
Al jaren. Waarom?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:21 schreef George-Butters het volgende:
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |