LOL, & dat van Sven niet te geloven....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:12 schreef LeefbaarFok het volgende:
Als die ooit nog in ONM komt schiet ik d'r af! Wat een vervelend wicht was dat!
Serieusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Saskia Troccoli (aka Saskia Bastiaan, aka Lise Basten) speelde vandaag het bakkersmeisje in 'Lieve Lust'.![]()
quote:
Ze zal mij wellicht bedoelen, maar ze weet weer niet tegen wie ze praat. Straks denkt ze nog dat jij een kloon van mij bent.quote:
Wat bedoelde je dan?quote:
ik dacht gewoon dat ik Sven quotte.... geen idee waarom ik zo scheel keekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoelde je dan?
Ja, maar wat dacht je dan dat je quotte dat je niet kon gelovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ik dacht gewoon dat ik Sven quotte.... geen idee waarom ik zo scheel keek
nogmaals sorry voor de verwarring
Heeft die zich tot dat niveau verlaagdquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wim Bax (Serge van M.) is tegenwoordig scenarioschrijver van 'Samen'.
Verbastering van SamSam, en dan zonder negerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef pberends het volgende:
Samen... alleen die titel al.
Origineel... dat laatste.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Verbastering van SamSam, en dan zonder neger
had ook niets anders van hem verwachtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Wim Bax (Serge van M.) is tegenwoordig scenarioschrijver van 'Samen'.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
had ook niets anders van hem verwacht
Maar voor de normen en waarden hebben we nu toch Ilyas?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ik mis Duuk wel. Zo'n soort persoonlijkheid heb je niet meer in ONM.
Nah, wat een griezel zeg!!!!! Het vrouwtje moet zich maar aanpassen....quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Maar voor de normen en waarden hebben we nu toch Ilyas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |