Ai ben je nu boos?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
Don diego Poeder.
Gelukkig maar. Had ik niet leuk gevonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Tokay het volgende:
Tuurlijk ben ik niet boos!
[afbeelding]
Tja; da's different koek, hè ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
Die Poeder had ik ook nog wel geweten, maar die meneer van TH?
Meneer heeft ooit 'n gastrol gepeeld in 'Married with children', maar da's niet z'n broodwinning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Een komiek TH?
Hmm.....van Anthrax?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer heeft ooit 'n gastrol gepeeld in 'Married with children', maar da's niet z'n broodwinning.
Zou ík ooit iemand uit een bandje posten ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ken ik hem ergens van...... bandje?
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmm.....van Anthrax?
Om de godverdomme niet !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef sooty het volgende:
Ed Kowalzic van Live.
Nou, zeg dat wel.quote:
Ik zou graag ook teveel weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...![]()
Da's tamme knoei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Tokay het volgende:
Nou, zeg dat wel.Ik luister nu naar Craig David, da's ook weer heel andere koek!
![]()
Pas maar op; voor je 't weet word je dood wakker, tussen de vissen. Met een zak Knauf aan je voeten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik zou graag ook teveel weten.
Dodelijke aflevering was dat. The Mysterypackage!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...![]()
Sommige nummers van Craig Gayvid zijn best leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.Ik luister nu naar Craig David, da's ook weer heel andere koek!
![]()
Ook uit MWC ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Dodelijke aflevering was dat. The Mysterypackage!![]()
Oh sorry, ik dacht dat Anthrax al goed genoeg was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar waarom mag jij al een plaatje openen, als mijn meneer nog niet geraden is ?
Anthrax had honger en ze begonnen toen de mysterypackage uit de vriezer op te eten. Daarna waren in de vegetabletoestand.quote:
Op z'n nieuwe cd staan een paar leuke nummers, zoals All The Way.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Sommige nummers van Craig Gayvid zijn best leuk.
Let wel; het is weer een vervolgvraag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat Anthrax al goed genoeg was!
Ik zou zijn naam in ieder geval niet weten.
Nou je 't zegt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Anthrax had honger en ze begonnen toen de mysterypackage uit de vriezer op te eten. Daarna waren in de vegetabletoestand.
Mijn plaatje zit dus tussen 'vorige' en 'volgende' in...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ian Dury?
De huidige Ian Dury?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn plaatje zit dus tussen 'vorige' en 'volgende' in...![]()
De vorige was dus Bon Scottquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Mijn plaatje is wel van een dode meneer, maar geen Dury.
En van je verhaal begrijp ik dus helemaal niks
Ian Dury is dood...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
De huidige Ian Dury?
Ook cavia's worden daar niet oud van...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef wyccie het volgende:
Haha, ik dacht dat Knauf caviavoer was ofzo
wyccie slaapt helemaal niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie the viking sleeps with the crabs.
Dont make that face. It's so much prettier when it's not wrinkled up.quote:
Besdides; I already claimed the rights to that face. You owe me $10, each time you make it....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Dont make that face. It's so much prettier when it's not wrinkled up.
Ik zal het nog wel vaker gebruiken:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Besdides; I already claimed the rights to that face. You owe me $10, each time you make it....![]()
Droom je nooit over TH of mij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dream for an insomniac
Ik heb al veel te lang niet meer gedroomd![]()
Nee, gek genoeg niet. Is fantaseren ook goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Droom je nooit over TH of mij?
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg niet. Is fantaseren ook goed?![]()
Weet ik niet. Kan me nooit iets herinneren als ik wakker word. Maar het zal best.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
En jij, droom jij wel eens over mij?![]()
Maak me gek met je circuslichaam...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, gek genoeg niet. Is fantaseren ook goed?![]()
Ka Ching:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:52 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het nog wel vaker gebruiken:
[afbeelding]
Vroeger droomde ik heel echt. Die dromen onthoud ik dan wel. Een keer werd ik zelfs huilend wakker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet ik niet. Kan me nooit iets herinneren als ik wakker word. Maar het zal best.
Circuslichaam???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
Maak me gek met je circuslichaam...![]()
Ik heb een keer mijn neef zijn neus gebroken in mijn slaap.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vroeger droomde ik heel echt. Die dromen onthoud ik dan wel. Een keer werd ik zelfs huilend wakker.
Thank you. You too!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn neef zijn neus gebroken in mijn slaap.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef Treinhomo het volgende:
Wyccie; 'k heb een gedichtje voor je geschreven...wil je 't lezen ?
Komt-ie dan:quote:
Een MILF ouwe taart ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:16 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik eet 's nachts gewoon door.
Kijk hier eens, voor jou:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:17 schreef wyccie het volgende:
En je hebt dat gedichtje niet geschreven, ik ken 'm al.
Dat gaat nooit werken; daar is volgens mij totaal geen animo voor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:18 schreef Tokay het volgende:
Laat ik eens heel gek doen... ik post een plaatje, en anderen moeten raden wie er op staat.![]()
Nou, ehm.... weet ik veel..... ik kon het toch proberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef Treinhomo het volgende:
Dat gaat nooit werken; daar is volgens mij totaal geen animo voor...
Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:51 schreef Tokay het volgende:
Nou, ehm.... weet ik veel..... ik kon het toch proberen.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:53 schreef Treinhomo het volgende:
Da's ook weer zo.
voor de moeite...
Ehm, tsja, in de beleving van mr_a schijn ik 's nachts in een caviapak de straten af te schuimen, op zoek naar crimimelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:21 schreef Z het volgende:
Tokay in een caviapak?
Nope.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:35 schreef Z het volgende:
Is het overigens Mariss Jansons?
Mr_A kijkt veels te veel tv, dat moge duidelijk zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, tsja, in de beleving van mr_a schijn ik 's nachts in een caviapak de straten af te schuimen, op zoek naar crimimelen.
Zoiets als Spiderman, ofzo.
Zelfs ík kan soms de hersenspinsels/vreemde fantasietjes van mede-RJPvD'ers niet meer volgen.![]()
Lijkt me ook!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Z het volgende:
Mr_A kijkt veels te veel tv, dat moge duidelijk zijn!
Ja dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:36 schreef Z het volgende:
Wel een dirigent?
Graag. Dank je, pyl.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:18 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmmm...........zal ik het dan maar zeggen?
André Previn.
Dat gevloek is nergens voor nodig, Z.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:24 schreef Z het volgende:
Wie is dat godverdomme nou weer?
Van de Jostiband, nou goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:32 schreef Z het volgende:
Van welk orkest dan?
Goeie muziek maakt 'ie! Op Live 8 was hij ook goed!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:50 schreef Tokay het volgende:
Anne Sophie Mutter?
Ik ben z'n nieuwe plaat aan het beluisteren en aan het bedenken of ik 'm goed vind.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Tokay het volgende:
Die ken ik toevallig, da's Kanye West!
Hahaha!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:35 schreef Z het volgende:
Ze heeft wel een beetje een gek kapsel. Zit ze daarom bij de radio?
Nee en nee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:39 schreef Z het volgende:
Is het een soapie of die Almelose miss turkije\universe?
Ha die wyccie, goed gezien, hoor!quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:51 schreef wyccie het volgende:
Die is van Sex and the City. Mr. Big?
Chris Noth is goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:03 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik heb nooit echt Sex and the City gekeken, maar volgens mij heet hij Chris Noth? Hij speelt dus ook in ouwe afleveringen van Law & Order dacht ik.
Dat dacht ik ook toen ik dit plaatje vond. Ja dus. Ze schijnt een beetje raar te zijn, maar dat heb ik van horen zeggen ...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:17 schreef wyccie het volgende:
Is dat Wende Snijders?
Wie of wat is Wende Snijders?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:26 schreef Z het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik dit plaatje vond. Ja dus. Ze schijnt een beetje raar te zijn, maar dat heb ik van horen zeggen ...
Gefeliciteerd. Ik mezelf ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:39 schreef wyccie het volgende:
Ze schijnt een beetje raar te zijnHahaha. Ik ken haar verder niet, kan er niet over oordelen. Ik vind mezelf ook wel een beetje raar hoor.
Born to be alive...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:54 schreef wyccie het volgende:
Hee TH
Ik ken hem niet....wat was zijn hit dan?
Bingo!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:49 schreef Treinhomo het volgende:
Patrick Hernandez.
Naar verluidt is Madonna ooit begonnen bij hem in het achtergrondkoortje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:55 schreef Treinhomo het volgende:
Born to be alive...
Kijk wyccie, zo zag hij er uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:06 schreef wyccie het volgende:
Ben het nu aan het luisteren, hij klinkt heel erg gay
Maar ik ken het nummer niet eens. Is vast niet erg he.
Dat betekent dat je vast nog heel erg jong bent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:06 schreef wyccie het volgende:
Maar ik ken het nummer niet eens. Is vast niet erg he.
Of jij héél erg oud...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef Tokay het volgende:
Dat betekent dat je vast nog heel erg jong bent.![]()
41quote:
Of ik heb het heel erg goed verdrongen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat betekent dat je vast nog heel erg jong bent.![]()
Oeh; dan heb jij je jeugd nog in zwart-wit doorgebracht...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Tokay het volgende:
41
Of zoals Theo Maasen het zong: 'Born, born, born to be a wijf.'quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:06 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk wyccie, zo zag hij er uit.
[afbeelding]
En hoe oud was jij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oeh; dan heb jij je jeugd nog in zwart-wit doorgebracht...
Ik was 7...en 13...en 21...en...oh ja; 28 ben ik ook nog een tijdje geweest.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik was 7...en 13...en 21...en...oh ja; 28 ben ik ook nog een tijdje geweest.
En nu ben ik 34...
Ik denk eerder een van de OUD topics.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Dit topic heeft de hoogste gemiddelde leeftijd van Fok
Patrick Hernandez is van ná mijn tijd........quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Dit topic heeft de hoogste gemiddelde leeftijd van Fok
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef pyl het volgende:
Patrick Hernandez is van ná mijn tijd........
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:17 schreef pyl het volgende:
Patrick Hernandez is van ná mijn tijd........
Dat ben ik niet! Iedereen denkt dat!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef Treinhomo het volgende:
Ma Tokay; als jij 41 bent, wie is dan dat meisje op je icon ?
Je dochter ? Of jij, vroeger ?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Tokay het volgende:
TH 34, ik 41, en jij wyccie? Nu moet jij het ook zeggen.
En nu we toch bezig zijn, tong ook!![]()
Dawn uit 'The Office', inderdaad (irl Lucy Davis). Ik vind het echt zo'n schatje in 'The Office'.quote:
En nu plagen we je niet, wou je zeggen ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nee, want dan gaan jullie mij plagen omdat ik de jongste ben!
Wát? Ben jij echt pas negentien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nee, want dan gaan jullie mij plagen omdat ik de jongste ben!
Schitterende aflevering, David als mental coach compleet met vlotte spijkerbroek, petje en oorbel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Dit is uit de aflevering waar Ricky Gervais als mental coach is ingehuurd.
Het lijkt wel een contactadvertentie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:21 schreef tong80 het volgende:
Tong wordt in oktober 43
Maar jong van geest en speels van nature.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En nu plagen we je niet, wou je zeggen ?
Ik bezig zulke taal niet snel maar dikke vette LOLquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het lijkt wel een contactadvertentie.![]()
Zo, dat zie je snel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
De broer van PF ?
Ik ben geen negentien, maar ik trek het gemiddelde ook wel behoorlijk wat jaartjes omlaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:32 schreef Z het volgende:
* Z is 31, en trekt het gemiddelde weer wat omlaag.
Han Ebbelaar bedoel je ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:34 schreef Treinhomo het volgende:
De (dans)partner van Alexandra Radius ?
Kan godverboodhetvloeken niet op z'n naam komen...
Kom op; iedereen is zo langzamerhand uit de kast gekomen, nu niet flauw doen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:35 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen negentien, maar ik trek het gemiddelde ook wel behoorlijk wat jaartjes omlaag.
Helemaal goed.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:35 schreef Treinhomo het volgende:
Kom op; iedereen is zo langzamerhand uit de kast gekomen, nu niet flauw doen...
Uit de kast?!!?! Daar ben ik nog niet aan toe hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kom op; iedereen is zo langzamerhand uit de kast gekomen, nu niet flauw doen...
Dan ben je volgens mij niet eens zo héél veel jonger dan Mr. A.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef wyccie het volgende:
psst ik ben al drieëntwintig, geen Sesamstraat nodig
Hij is dacht ik 27 ofzo. Ik schrok er wel van hoe jong hij is, ik dacht eerst dat hij met zijn kennis al wel 50 moest zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij niet eens zo héél veel jonger dan Mr. A.
Ik moet er van huilenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef tong80 het volgende:
23 mooie leeftijd. Ooit waren we het allemaal, en dachten een goude toekomst voor ons te hebben, we zouden een mooie partner vinden, veel geld gaan verdienen een grote vriendenkring opbouwen, mooi eigen huisje als we dertig zijn. Bij veertig zouden we nog een jaartje of acht werken dan waren we binnen. Sommigen zouden beroemd worden anderen minder beroemd maar wel de hem bestormen met het te schrijven meesterwerk. Niks lag ons eeuwige roem, een dot met duiten en andere parels in de weg. We waren 23 en gingen ertegenaan en zouden iedereen versteld doen staan. En kijk aan. We zijn inmiddels op de helft van ons leven. Wat doen we ? Fucking de hele dag Fokken, plaatjes raden en 120.000 post op een site plaatsen dat ooit bedoeld was voor mensen van 23 en jonger.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor.
Nee; da's echt iets van nu. Heb ik 3 jaar geleden gezien in Las Vegas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef wyccie het volgende:
Is dat weer iets van voor mijn tijd?
Dan ben ik dus weer niet bij de tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; da's echt iets van nu. Heb ik 3 jaar geleden gezien in Las Vegas.
Ze hebben ook een eigen TV-show: 'Bullshit'.
Goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:01 schreef wyccie het volgende:
Ha die ken ik, dat is Michael Moore.
Je hebt een deel van zijn naam goed!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:06 schreef Treinhomo het volgende:
Henk Elsink ?
Nope.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:16 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer Brenninkmeijer ?
Was gewoon een more suitable remark op het catwomanplaatje van TH. Zo erg is het nou ook weer niet mij mij gesteld hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ehm, tsja, in de beleving van mr_a schijn ik 's nachts in een caviapak de straten af te schuimen, op zoek naar crimimelen.
Zoiets als Spiderman, ofzo.
Zelfs ík kan soms de hersenspinsels/vreemde fantasietjes van mede-RJPvD'ers niet meer volgen.![]()
Een plaatje van Rotten.com zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nope.
Ik zal het verklappen: Oger Lusink![]()
Na het eten krijgen jullie een plaatje waar ik nu alvast voor waarschuw.Mr_Ano!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is dacht ik 27 ofzo. Ik schrok er wel van hoe jong hij is, ik dacht eerst dat hij met zijn kennis al wel 50 moest zijn
27. Wyccie had het goed onthouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef Treinhomo het volgende:
Mr. A, wat is jouw leeftijd eigenlijk ?
Ben ik de familie ook. Zit nog steeds aan het kindertafeltje met familiefeesten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:36 schreef Tokay het volgende:
Ben je inderdaad een van de jongsten hier, mr_a.
Krijg je dan ook frietjes, met een frikandel en appelmoes ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ben ik de familie ook. Zit nog steeds aan het kindertafeltje met familiefeesten.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Krijg je dan ook frietjes, met een frikandel en appelmoes ?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Mozart?
Efkes in mijn archief duiken dan.quote:
Doel je op mijn plaatje, pyl?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef pyl het volgende:
Vermoedelijk wordt Frederik de Grote bedoeld.........![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Tokay het volgende:
Is dit wellicht iets voor je, TH?
[afbeelding]
Wat denk je zelf, Tokay?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:50 schreef Tokay het volgende:
Doel je op mijn plaatje, pyl?
Ja, dat was een beetje oenig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:51 schreef pyl het volgende:
Wat denk je zelf, Tokay?
Je mag best zwijmelen, maar vergeet niet dat jouw dame nog wel even geraden moet worden!quote:
Nee, niet goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:51 schreef Bolkonsky het volgende:
Thalia (oid)?
'k heb geen flauw idee, en ik lig er niet eens wakker van...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:56 schreef Tokay het volgende:
Je mag best zwijmelen, maar vergeet niet dat jouw dame nog wel even geraden moet worden!
Ah net als Tiger Woods.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, niet goed.
Maar mr_a heeft het goede antwoord al gegeven, het is Amerie; dochter van een afro-american vader en een Koreaanse moeder.
Die vind ik toch stúkken minder cute...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah net als Tiger Woods.
Nee, meneer is vooral bekend geworden als schrijver.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een componist?
Nee, meneer kwam uit Italië.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Goethe?
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef Bolkonsky het volgende:
Petrarca?
Hahaha, dan mag ik ook wel aanschuivenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik de familie ook. Zit nog steeds aan het kindertafeltje met familiefeesten.![]()
Echt geen benul.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Tokay het volgende:
Weet je het al, pyl?
Heb jij even mazzel dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hahaha, dan mag ik ook wel aanschuiven
Alhoewel er bijna een hele generatie onder me zit. Veel te grote familie en veel te vruchtbaar
Venetië.quote:
Nee, dat jij aan de grote mensen tafel mag zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo, wil jij graag een grote familie? Je mag ze huren![]()
Welterusten, tong!quote:
Iedereen handje geven en kusje op de wang enzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat jij aan de grote mensen tafel mag zitten.Grote familie hoef ik niet moet ik ook nog allemaal verjaardagen af enzo.
Als ik dat graag zou doen was ik wel maffioso geworden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Iedereen handje geven en kusje op de wang enzo![]()
Doen maffiamannen graag he, een kusje geven alvorens de tegenstander neer te knallen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik dat graag zou doen was ik wel maffioso geworden.![]()
Neerknallen is nog wel okay maar een zo'n dikke lasagnavreter zoenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doen maffiamannen graag he, een kusje geven alvorens de tegenstander neer te knallen.
Inderdaad; staat meneer je daar 'n beetje hypocriet af te lebberen, terwijl z'n maatjes, achter je rug, alvast creatief met een zakje Knauf in de weer zijn...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Neerknallen is nog wel okay maar een zo'n dikke lasagnavreter zoenen![]()
Heb je soms aandelen in Knauf TH?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad; staat meneer je daar 'n beetje hypocriet af te lebberen, terwijl z'n maatjes, achter je rug, alvast creatief met een zakje Knauf in de weer zijn...![]()
Dat niet; maar ik pleit er al jaren voor dat justitie 't aankoopgedrag van dat goedje meeneemt in hun zoektocht naar de georganiseerde misdaad...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Heb je soms aandelen in Knauf TH?
Goede theorie idd. Alleen gebruik ik altijd zoutzuur.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat niet; maar ik pleit er al jaren voor dat justitie 't aankoopgedrag van dat goedje meeneemt in hun zoektocht naar de georganiseerde misdaad...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
Doe anders je wereldschokkende plaatje even tussendoor, wyccie...
Oh die was ik alweer vergeten, eerst de pizzaman raden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
Doe anders je wereldschokkende plaatje even tussendoor, wyccie...
Hmmm....lijkt me niet echt jofel uitharden...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Goede theorie idd. Alleen gebruik ik altijd zoutzuur.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt me van Duin.
Maar lost alles op zelfs de meest hardnekkige vlekken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hmmm....lijkt me niet echt jofel uitharden...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:24 schreef Treinhomo het volgende:
Rob Out.
Zou Egbert Douwe dan tóch z'n echte naam zijn geweest ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
![]()
In Hilversum werd wel eens geroepen dat dat een bijnaam was.
Die naam kon echt niet, als voorzitter van Veronica: Egbertquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zou Egbert Douwe dan tóch z'n echte naam zijn geweest ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |