Ai ben je nu boos?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
Don diego Poeder.
Gelukkig maar. Had ik niet leuk gevonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef Tokay het volgende:
Tuurlijk ben ik niet boos!
[afbeelding]
Tja; da's different koek, hè ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
Die Poeder had ik ook nog wel geweten, maar die meneer van TH?
Meneer heeft ooit 'n gastrol gepeeld in 'Married with children', maar da's niet z'n broodwinning.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Een komiek TH?
Hmm.....van Anthrax?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer heeft ooit 'n gastrol gepeeld in 'Married with children', maar da's niet z'n broodwinning.
Zou ík ooit iemand uit een bandje posten ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij ken ik hem ergens van...... bandje?
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmm.....van Anthrax?
Om de godverdomme niet !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef sooty het volgende:
Ed Kowalzic van Live.
Nou, zeg dat wel.quote:
Ik zou graag ook teveel weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...![]()
Da's tamme knoei.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Tokay het volgende:
Nou, zeg dat wel.Ik luister nu naar Craig David, da's ook weer heel andere koek!
![]()
Pas maar op; voor je 't weet word je dood wakker, tussen de vissen. Met een zak Knauf aan je voeten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef wyccie het volgende:
Ik zou graag ook teveel weten.
Dodelijke aflevering was dat. The Mysterypackage!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij wordt niet oud; jij weet teveel...![]()
Sommige nummers van Craig Gayvid zijn best leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel.Ik luister nu naar Craig David, da's ook weer heel andere koek!
![]()
Ook uit MWC ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
Dodelijke aflevering was dat. The Mysterypackage!![]()
Oh sorry, ik dacht dat Anthrax al goed genoeg was!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:24 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar waarom mag jij al een plaatje openen, als mijn meneer nog niet geraden is ?
Anthrax had honger en ze begonnen toen de mysterypackage uit de vriezer op te eten. Daarna waren in de vegetabletoestand.quote:
Op z'n nieuwe cd staan een paar leuke nummers, zoals All The Way.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Sommige nummers van Craig Gayvid zijn best leuk.
Let wel; het is weer een vervolgvraag...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat Anthrax al goed genoeg was!
Ik zou zijn naam in ieder geval niet weten.
Nou je 't zegt...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Anthrax had honger en ze begonnen toen de mysterypackage uit de vriezer op te eten. Daarna waren in de vegetabletoestand.
Mijn plaatje zit dus tussen 'vorige' en 'volgende' in...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Ian Dury?
De huidige Ian Dury?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mijn plaatje zit dus tussen 'vorige' en 'volgende' in...![]()
De vorige was dus Bon Scottquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef wyccie het volgende:
Mijn plaatje is wel van een dode meneer, maar geen Dury.
En van je verhaal begrijp ik dus helemaal niks
Ian Dury is dood...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef wyccie het volgende:
De huidige Ian Dury?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |