nou, nog één keer dan...de laatste update.
![]()
afgelopen tijd was erg moeilijk. ik zit/zat overspannen thuis, ben toch maar sinds gisteren weer aan het werk gegaan na 3 weken, mss niet de beste keus maar thuiszitten verveelde me en ik probeer nu te werken in de wetenschap van: gewoon lol maken en stress vermijden. dat kan omdat er toch wel een aantal prettige mensen werken en omdat 2 van mijn afdelingscollega's weer terug zijn, die ik zolang heb moeten missen.
nu het meisje. zij heeft het wellicht nog zwaarder gehad afgelopen tijd, na de dood van haar stiefzus. afgelopen week kwam de echte klap pas aan; ze bleef vier dagen depressief thuis.
gisteravond heb ik haar éindelijk kunnen bereiken en een half uur fijn gesproken. heb haar getroost en gezegd dat ik er voor haar ben, en haar moed ingesproken. gelukkig was ze vandaag weer een paar uurtjes op haar werk, en het weerzien was zeer fijn.
![]()
veel omhelst, ze liet zich graag omhelzen door mij (hiervoor was zij degene die mij altijd begon te omhelzen). bij een van de omhelzingen voelde ik zelfs een kus op mijn wang.
anyway, we hebben allebei een zeer moeilijke periode achter de rug, die nog niet voorbij is. ik weer aan het werk, wat nog niet wil zeggen dat ik niet meer overspannen cq depressief ben. zij heeft nog veel te verwerken, maar ook weer aan het werk.
komend weekend niets afgesproken, omdat zowel zij als ik dood- en dóód-op zijn.
en nu vind ik het wel welletjes eigenlijk.
![]()
mijn topic-vraag (zijn het hints) is nu wel beantwoord en ik heb niet meer zo'n zin om de hele rompeslomp hier op fok uit de doeken te doen...sorry.
![]()
ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.