abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 september 2005 @ 08:35:52 #101
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30378022
je kan ook gewoon aan der vragen als je duidelijkheid wilt. weet je ook meteen waar je aan toe bent.

zo van: je zei dat we goede vrienden zijn, maar hoe goed bedoel je met goede vrienden? of is het meer dan goede vrienden?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30405603
quote:
op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
je kan ook gewoon aan der vragen als je duidelijkheid wilt. weet je ook meteen waar je aan toe bent.

zo van: je zei dat we goede vrienden zijn, maar hoe goed bedoel je met goede vrienden? of is het meer dan goede vrienden?
volgens mij ben je dan juist bezig haar voor het blok te zetten. niet zo sympathiek lijkt me. als je meer wil weten, is het mooier om zelf het lef te hebben de eerste stap te zetten en niet het uit haar proberen te trekken
pi_30408496
morgen (voor mij vandaag al) is het vrijdag! dus nog even een paar puntjes waar je op moet letten bij een vrouw.. spuit een luchtje op maar niet teveel, draag geen zweetplek blousjes op je eerste date, ga niet onzeker zitten doen maar wees jezelf, toon interesse in haar en praat niet alleen over jezelf, gebruik humor (erg belangerijk om een vrouw op der gemak te stellen), trek geen rugzakjes open over eventueel voorgaande relaties (dat komt wel als jullie elkaar vaker gaan daten) en last but not least.. probeer er zelf zoveel mogelijk plezier in te hebben! dan moet alles goed komen met jullie, veel veel plezier
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:51:23 #104
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30412820
♫tonight's the night he's gonna make it happen♫
♫tonight he'll put all other things aside♫

go sanvean go sanvean
blijf op je gemakkie, chilllll niet dronken worden hè wees eerlijk
ga ervoor, geniet ervan

spannend hoor
| | @ | Overal zanikt bagger...
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:04:13 #105
65960 sanger
pi_30413105
enne keep us posted morgen he!
  zaterdag 10 september 2005 @ 11:55:49 #106
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30448605
hee..... duurt wel lang voordat we wat horen
je bent toch niet blijven slapen bij haar......................
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:24:12 #107
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30449556
geen nieuws is goed nieuws?
pi_30450071
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:24 schreef la-nina het volgende:
geen nieuws is goed nieuws?
nou, sorry dat het zo duurde maar er is weinig te vertellen.

het afspraakje is verschoven naar vanmiddag, we gaan oa lekker een filmpje kijken bij mij (omdat ze zegt dat ik nogal op een acteur lijk) en verder een beetje slenteren door de stad ofzo.

we hadden het verschoven omdat zij aangaf érg vermoeid te zijn (ze heeft twee banen en werkt volgens mij wel 12-14 uur per dag ofzo) en omdat ik plots een verzoek kreeg om iets aan mn verjaardag te gaan doen (was eergister jarig) werd 1 plus 1 twee en hebben we het verschoven.

gelukkig was het geen afzegging ofzo, je weet maar nooit met vermoeide vrouwen ze zei meteen dat ze echt wel dit weekend nog wilde komen. ik heb haar gisteren gewoon even van het werk opgehaald en meegelopen naar het station.

straks komt dus het spannende werk...sorry voor het wachten allemaal.
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:50:57 #109
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30450306
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:

[..]

nou, sorry dat het zo duurde maar er is weinig te vertellen.
no hassle dat je niet helemaal leip wordt van al die nieuwsgierigen hier
moet je er maar geen topic over openen
quote:
het afspraakje is verschoven naar vanmiddag, we gaan oa lekker een filmpje kijken bij mij (omdat ze zegt dat ik nogal op een acteur lijk) en verder een beetje slenteren door de stad ofzo.

we hadden het verschoven omdat zij aangaf érg vermoeid te zijn (ze heeft twee banen en werkt volgens mij wel 12-14 uur per dag ofzo) en omdat ik plots een verzoek kreeg om iets aan mn verjaardag te gaan doen (was eergister jarig) werd 1 plus 1 twee en hebben we het verschoven.[quote]

gelukkig was het geen afzegging ofzo, je weet maar nooit met vermoeide vrouwen ze zei meteen dat ze echt wel dit weekend nog wilde komen. ik heb haar gisteren gewoon even van het werk opgehaald en meegelopen naar het station.
en hoe was dàt?
quote:
straks komt dus het spannende werk...sorry voor het wachten allemaal.
you go sanvean en we wachten gewoon door, hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door la-nina op 10-09-2005 15:18:40 ]
pi_30450378
lijkt me duidelijk!
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30450730
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef la-nina het volgende:
en hoe was dàt?
nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij. maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een. ze raakt me in ieder geval graag aan volgens mij. misschien was dat weer een hint ofzo, die omhelzingen. ik ben echt een kluns in de liefde.
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:26:05 #112
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30451426
hint????
Dalai Lama
pi_30451712
quote:
op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef nightwulf het volgende:
hint????
ehm, wat denk jij dan? had ze gekust willen worden ofzo?
pi_30452746
quote:
op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef sanvean het volgende:

[..]

ehm, wat denk jij dan? had ze gekust willen worden ofzo?
dat lijkt me weer wat overdreven na een gewoon wandelingetje naar het station. maar als ze je graag omhelst is dat niet zomaar een hint, maar een overduidelijk signaal. hoe naief kan je zijn wat dacht jij dan waarom ze dat doet? doet ze dat ook bij een willekeurige andere collega? lijkt me niet.
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:28:10 #115
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30453077
quote:
op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef sanvean het volgende:

[..]

nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij.
hee, een beetje vertouwen in jezelf ja! niet teveel nadenken over hoe je 't aan moet pakken dus,
maar gewoon een beetje de flow volgen idd. het zou pas wat zijn als in die 20-25 min. ineens
alles duidelijk en voor mekaar was
quote:
maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een. ze raakt me in ieder geval graag aan volgens mij. misschien was dat weer een hint ofzo, die omhelzingen. ik ben echt een kluns in de liefde.
hoe lief vlinders? dit zijn geen hints meer sanvean, dit is laten weten dat ze er wel
klaar voor is volgens mij. het gevoel is er en de kans om er iets mee te doen heb je ook.
dit kan nog maar één kant op gaan!

enne in de liefde zijn we toch allemaal een beetje klunsjes
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:31:47 #116
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30453148
exact ! je haalt me de woorden uit de mond
maar komt wel goed vanmiddag, je zal zien ze komt lekker tegen je aan zitten, arm om haar heen en dan........................ weet je later niet meer waar die film over ging
Dalai Lama
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:43:44 #117
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30453448
quote:
op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef nightwulf het volgende:
exact ! je haalt me de woorden uit de mond
maar komt wel goed vanmiddag, je zal zien ze komt lekker tegen je aan zitten, arm om haar heen en dan........................ weet je later niet meer waar die film over ging

ik zie ze al helemaal zitten met z'n tweetjes
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:47:52 #118
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30453530
zullen we ook?..........
Dalai Lama
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:48:30 #119
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30453543
quote:
op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef nightwulf het volgende:
zullen we ook?..........
ik heb al
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:12:51 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30454116
en op welke acteur vind ze je lijken? brad pitt of woody allen ?

(kan ook een duidelijk signaal zijn nml.. )
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:16:27 #121
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30459180
quote:
op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:
(was eergister jarig)
nog gefeliciteerd dan, toepasselijk sterrebeeld heb je ook
dat je het maar (nog een keer) goed viert
pi_30474993
ik blijf ook maar terug komen om te kijken of er al sprake is van actie haha.. maarja ach, ook ik heb geduld en we lezen het morgen wel.. toch???
  zondag 11 september 2005 @ 11:11:13 #123
119078 McCarthy
communistenjager
pi_30477887
als je dat niet als signalen herkent .... vraag haaf mee naar de film, ga sporten doe iets. she wants you
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 11 september 2005 @ 13:53:19 #124
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30482623
ik ben echt zo nieuwsgierig en ik hoop echt dat het goed ging
pi_30482947
quote:
op zondag 11 september 2005 13:53 schreef la-nina het volgende:
ik ben echt zo nieuwsgierig en ik hoop echt dat het goed ging
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!

pfff....ik heb ook áltijd pech in de liefde...of het is dit forum wat voor de pech zorgt!
  zondag 11 september 2005 @ 14:29:46 #126
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30483737
quote:
op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:

[..]

nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!
ah nee gadverdamme wat kut sanvean ik snap er niks meer van.
misschien heeft ze een verdomd goeie reden, maar waarom laat ze dan niks horen?
het moest gewoon goed gaan verdorie ik snap dat je je radeloos voelt, als je 'verliefd' bent
slinger je jezelf zowiezo van de ene 'high' in de volgende 'low' (misschien spreek ik nu alleen
voor mezelf ) en dan gebeurt er zoiets!!!
als ik haar was en ik was serieus met je zou ik je echt niet zo in onzekerheid laten zitten,
maar daar heb je nu dus ook he-le-maal niks aan, sorrie
ik vind het echt zwaar kut voor je, ik kan niks anders zeggen dan dat ik een beetje met je
meeleef
quote:
pfff....ik heb ook áltijd pech in de liefde...of het is dit forum wat voor de pech zorgt!
en je verdient het zó! forum-jinx of niet

*insert knuffel*
pi_30483771
je moet niet zo dramatisch doen.. wacht nou eerst maar eens af wat de reden is! vrouwen houden van sterke/gevoelige mannen, de middenmoot dus.. ga niet extreem emotioneel doen.. dit bedoel ik niet lullig, maar probeer er wat mee te doen.
  zondag 11 september 2005 @ 14:33:42 #128
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30483839
quote:
op zondag 11 september 2005 14:31 schreef jooprules het volgende:
je moet niet zo dramatisch doen.. wacht nou eerst maar eens af wat de reden is! vrouwen houden van sterke/gevoelige mannen, de middenmoot dus.. ga niet extreem emotioneel doen.. dit bedoel ik niet lullig, maar probeer er wat mee te doen.
het is toch lomp dat ze niets laat horen ?
ik zou ook best een beetje flippen denk ik
pi_30483946
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
  zondag 11 september 2005 @ 14:45:29 #130
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30484193
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
is ook waar maar relaxt blijven in zo'n situatie is easier said than done
pi_30484705
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
ok, ik flip best wel een beetje omdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)

maar goed, straks krijg ik (verjaardags)bezoek dus ik probeer te relaxen...

jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd? of gebeurd dit een normaal mens niet?
pi_30485084
quote:
op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:

[..]

ok, ik flip best wel een beetje omdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)

jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd? of gebeurd dit een normaal mens niet?
hahaha, dat is nou nog eens echte liefde! het slingert je van de hoop in de wanhoop en andersom! dat is nou het leuke van verliefd zijn.

maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.

succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd.
pi_30485132
overigens lach ik je niet uit, hoor, maar ik geniet van de dingen die je overkomen, omdat het met mij ooit (ja,ja lang geleden) ook zo verging! en bij mij kwam het allemaal goed!
  zondag 11 september 2005 @ 15:18:15 #134
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30485177
quote:
op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:

[..]

laat het ff voor nu inderdaad, die verklaring volgt vanzelf.
laat je ff flink afleiden door je verjaardagsbezoek
quote:
jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd?
zoals ik al zei
quote:
of gebeurd dit een normaal mens niet?
hee!
  zondag 11 september 2005 @ 15:29:06 #135
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30485475
quote:
op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd.
zo! wees anders ff helemaal to the point en in control
wat hij zegt dus

* la-nina vindt dat best knap, zo koeltjes eronder blijven
pi_30485985
quote:
op zondag 11 september 2005 15:29 schreef la-nina het volgende:

* la-nina vindt dat best knap, zo koeltjes eronder blijven
dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.
pi_30486967
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef thisbe het volgende:
"hints" ? dit is een regelrechte uitnodiging van haar kant man
onzekere mannen
spreek dan ook duidelijk taal!!!

dadelijk heeft hij een klacht wegens ongewenste intimiteiten aan zijn broek hangen.
pi_30500802
fijne verjaardag nog en het komt allemaal goed! ja ik zou het ook rot vinden, maar hou ten alle tijden de eer aan jezelf toch? xx
  zondag 11 september 2005 @ 23:43:55 #139
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30501421
quote:
op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:
statistisch gezien is de kans dat ze niet bereikbaar wilt zijn veel groter dan dat ze niet bereikbaar kan zijn. of dat vanwege jou is of vanwege een ander, dat weet je niet. misschien ziet ze je gewoon niet zitten, of misschien is ze zo doodnerveus dat ze je niet durft te spreken - je weet het niet. of misschien is d'r telefoon gestolen ( ), het gebeurt echt (soms).

bottom line: er zijn teveel variabelen die meespelen, en de conclusie die jij eraan verbindt (ze is verongelukt, ze ziet me niet zitten, ik heb haar afgeschrikt, whatever) is eerder afhankelijk van hoe jij denkt dan van wat er echt is gebeurt. kortom: heel hard erover nadenken gaat je niet helpen (je komt voorlopig toch nog niet achter de waarheid), je maakt jezelf alleen maar gek.

niet doen dus.

het zal voor haar ook duidelijk zijn dat je constant contact zoekt, en als ze nu niet wil reageren dan hoef je haar echt niet 10x op een dag proberen te bellen... zij mag zo onderhand ook wel even laten zien dat ze contact wil houden...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30502084
quote:
op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war.
moet je niet doen. anders had ze het niet moeten zeggen. je zou raarder op moeten kijken als ze al over een relatie o.i.d. zou gaan spreken terwijl daar toch echt nog geen sprake van is? da's gewoon op de zaken vooruit lopen hoor.

succes iig... tot je post van vandaag klonk het allemaal erg schattig.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30502952
vet liev !
  maandag 12 september 2005 @ 08:30:14 #142
65960 sanger
pi_30506207
anders bel je der vandaag toch op het werk?

enne suc6!
  maandag 12 september 2005 @ 10:36:06 #143
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30508092
quote:
op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd
quote:
op zondag 11 september 2005 23:43 schreef henryhill het volgende:
bottom line: er zijn teveel variabelen die meespelen, en de conclusie die jij eraan verbindt (ze is verongelukt, ze ziet me niet zitten, ik heb haar afgeschrikt, whatever) is eerder afhankelijk van hoe jij denkt dan van wat er echt is gebeurt. kortom: heel hard erover nadenken gaat je niet helpen (je komt voorlopig toch nog niet achter de waarheid), je maakt jezelf alleen maar gek.
zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat
  maandag 12 september 2005 @ 11:30:22 #144
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30509303
quote:
op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:

[..]

[..]

zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 12 september 2005 @ 11:36:54 #145
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30509439
quote:
op maandag 12 september 2005 11:30 schreef avotar het volgende:

[..]

pi_30511159
quote:
op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:

[..]

[..]

zoals ik al schreef:
quote:
op zondag 11 september 2005 15:47 schreef kenz het volgende:

[..]

dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.
pi_30538866
nog nieuws van het front?

ik hoop dat je nog wel een beetje leuke verjaardag hebt gehad, gefeliciteerd nog
pi_30593056
zijn er nog updates? het valt een beetje stil hier
  donderdag 15 september 2005 @ 07:38:45 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30593978
quote:
op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan (vind er geen ruk aan).
ik lag dubbel

ontopic:

relaties op de werkvloer zijn niet echt ideaal. helemaal niet als je voor/onder jou werkt (laat de beeldspraakgrappen maar achterwege
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30606095
het blijft nu toch wel akelig stil..
  donderdag 15 september 2005 @ 17:51:12 #151
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30608427
en toch net online geweest savean: laatste bezoek: 22 minuten geleden

hee savean, leven we allemaal zo met je mee en dan laat je niks meer horen........
Dalai Lama
pi_30612595
ehm..sorry..had weinig zin om te schrijven.

nou, afgelopen weekend schreef ik dat m'n date niets van zich liet horen en dat ik niet wist hoe en wat. heb haar gebeld en gemaild, maar niets gehoord.

nu blijkt dat er tóch iets aan de hand was, namelijk een sterfgeval in haar naaste familie. waardoor ze het hele weekend in beslag was genomen door familieverplichtingen en haar gedachten niet echt bij andere dingen waren.
verder kon ik haar niet bereiken omdat ze juist het telefoonnummer gebruikte dat ik dus niet heb (omdat ze daarmee met familie belt, wat nu belangrijk was). ze is niet op het net geweest sinds vrijdag dus zag mn mail ook niet.

pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.

maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot. nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.

wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.

maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
  donderdag 15 september 2005 @ 21:30:43 #153
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30615572
quote:
op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:

maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen.
lees ik 't nou goed?
pi_30617178
quote:
wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.
da's lullig zeg... maar hoezo zou je haar minder kunnen zien? ze woont toch niet op je werk, dus niemand houdt je tegen haar thuis op te zoeken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30619607
quote:
maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot. nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.

maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
ik durf het bijna niet te zeggen, maar: zie je wel! gelukkig had het niets met jou te maken en gelukkig heb je je niet al te veel opgefokt over het feit dat ze niet terugbelde, right?

wat nu een goed idee is, is niet om maar af te wachten, maar om haar nog even een kaartje te sturen. dat is heel gebruikelijk als je met iemand meeleeft. probeer dan een wat opvrolijkend kaartje te gebruiken om haar te steunen en nog eens te bevestigen dat je er voor haar bent. misschien kun je daar ook al in aankondigen dat je over een week weer zal bellen om te kijken of je iets voor haar kunt doen.

enne dat werk? who cares, je vond het toch al niet leuk. lekker even in de ziektewet blijven om op te knappen. je hebt nu al je energie voor belangrijker dingen nodig

succes!
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:00:58 #156
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30621113
mee eens: kaartje of bellen of allebei, misschien heeft ze juist nu een beetje steun of afleiding nodig, afhankelijk van de relatie die ze had met de overledene.
je hebt al gezegd dat je er bent voor haar als ze dat nodig heeft, prima, maar mensen zullen niet snel bellen van "ik heb je nu nodig".
wellicht overbodig om te zeggen want dat voel je zelf ook wel aan denk ik, sms of email is in dit soort situaties wat minder geschikt.
sterkte met alles, het zit je /lullie niet echt mee hè
Dalai Lama
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:08:35 #157
67978 HenryHill
pi_30621377
quote:
pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.

ik hoop dat je gelijk krijgt kerel...

ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30625754
quote:
ehm..sorry..had weinig zin om te schrijven.

nou, afgelopen weekend schreef ik dat m'n date niets van zich liet horen en dat ik niet wist hoe en wat. heb haar gebeld en gemaild, maar niets gehoord.

nu blijkt dat er tóch iets aan de hand was, namelijk een sterfgeval in haar naaste familie. waardoor ze het hele weekend in beslag was genomen door familieverplichtingen en haar gedachten niet echt bij andere dingen waren.
verder kon ik haar niet bereiken omdat ze juist het telefoonnummer gebruikte dat ik dus niet heb (omdat ze daarmee met familie belt, wat nu belangrijk was). ze is niet op het net geweest sinds vrijdag dus zag mn mail ook niet.

ik denk niet dat ik het veel anders zou hebben aangepakt, maar daar heb je echt geen reet aan
wat betreft je werk: ik zou er eerst voor zorgen dat je weer helemaal de oude bent, voordat je daar überhaupt aan gaat denken. dat je tevreden/gelukkig bent met wat je doet is veel belangrijker dan een (goedbetaalde) baan waar je je ei niet in kwijt kan. om mijn ouders maar even te quoten: "al word je putjesschepper, zolang jij er blij mee bent, zijn wij dat ook." en zo is het. dat je haar dan minder overdag ziet is jammer, maar dan heb je des te meer om over te praten buiten de werktijden om.
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:

[..]

ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
ik denk dat jij te wantrouwig bent naar mensen. ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer er iemand plotseling overlijdt, dat je daar helemaal door in beslag wordt genomen. maar dat is per persoon heel verschillend natuurlijk. ik zou er niet te zwaar aan tillen als ik ts was, behalve zeggen (zoals hij gedaan heeft) dat je er voor diegene bent als hij/zij je nodig heeft.

bij mij overheerst nog steeds het gevoel dat dit goed gaat komen, sv!
pi_30636957
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:

[..]

brrr. als je zo wantrouwig naar elkaar zou zijn, is er sowieso geen basis voor een relatie. het begint met eerlijkheid en je moet er van uitgaan dat de ander dat ook is. als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
pi_30638275
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
brrr. als je zo wantrouwig naar elkaar zou zijn, is er sowieso geen basis voor een relatie. het begint met eerlijkheid en je moet er van uitgaan dat de ander dat ook is. als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.

maar goed niet iedereen is zo als mij
pi_30638615
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.

maar goed niet iedereen is zo als mij
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.
pi_30638765
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef kenz het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.
dat is zo. heb ook niet het gehele topic gelezen dus weet niet precies hoe de ts erop gereageert heeft maar zo te merken is hij wel wat ongerust geweest. dan moet hij niet direct slecht van haar denken nee, maar zolang het bij 'ongerust' zijn is gebleven valt het nog wel mee.
pi_30654814
iedereen verwerkt z'n verdriet op z'n eigen manier. ik heb het meegemaakt en ik reageerde totaal anders dan ik altijd zei.. stuur inderdaad een kaartje en wacht verder tot ze weet toenadering zoekt. een sterfgeval buiten de familie kan je ook kapot maken, denk b.v maar aan goede vrienden..
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:26:13 #164
67978 HenryHill
pi_30655085
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
dat valt wel mee hoor

het punt is alleen: het is niet dat ik geen vertrouwen heb in vrouwen 'an sich', maar ik heb gewoon geen vertrouwen in de verhalen en verbale signalen en excuses die vrouwen je vertellen.

luister niet naar wat ze zegt, kijk hoe ze zich gedraagt.
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:32:12 #165
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655220
quote:
luister niet goed naar wat ze zegt, kijk nog beter naar hoe ze zich gedraagt.

[ Bericht 20% gewijzigd door la-nina op 17-09-2005 12:33:20 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:41:40 #166
67978 HenryHill
pi_30655392
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef la-nina het volgende:

[..]

kijk, jou vertouw ik dus al niet
pi_30655423
ik denk inderdaad dat het hints zijn... slotje
pi_30655485
oogcontact kunnen 1000 woorden zeggen. oogcontact zoeken dus
pi_30655496
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef logitik het volgende:
oogcontact kunnen 1000 woorden zeggen. oogcontact zoeken dus
oogcontact is toch non-verbaal?
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:50:52 #170
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655528
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef henryhill het volgende:

[..]

kijk, jou vertouw ik dus al niet
was het m'n aureooltje?
pi_30655535
nou, de overledene was een stiefzus van het meisje, iemand waar ze veel aan heeft gehad in het leven. vandaar dat ze nogal van de kaart was.

een kaartje sturen zit er niet in, ik weet haar adres niet; maar ik bel haar wel weer op binnenkort, zondag ofzo. ik weet niet of ik snel weer aan het werk ga, dus daarom maar eens een afspraakje regelen binnenkort.

verder zie ik wel wat de komende tijd me brengt...dit topic eens teruglezend, denk ik dat ik wel enigszins positief mag zijn.
pi_30655538
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef la-nina het volgende:
was het m'n aureooltje?
deze vraag beantwoord ik wel even voor hem: ja en nee.
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:52:57 #173
67978 HenryHill
pi_30655555
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef la-nina het volgende:

[..]

was het m'n aureooltje?
check.

mensen die zich zo nodig heilig willen voordoen hebben iets te verbergen. dus...
  zaterdag 17 september 2005 @ 02:05:40 #174
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655699
sanvean
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef sanvean het volgende:
ik bel haar wel weer op binnenkort, zondag ofzo. ik weet niet of ik snel weer aan het werk ga, dus daarom maar eens een afspraakje regelen binnenkort.
verder zie ik wel wat de komende tijd me brengt...dit topic eens teruglezend, denk ik dat ik wel enigszins positief mag zijn.
relaxed plan
klinkt misschien bruut, maar je kunt haar nu wel laten merken dat je er deze keer voor hààr bent
toch jammer dat het allemaal met zoveel 'clash' gepaard gaat, maar hee., that's life right?!
jullie komen er vast wel uit
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:12:29 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30657563
nachtelijke onzin verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30803027
voorzichtig trapje tegen dit topic

is er nog wat gebeurd afgelopen weekend, sanvean?
pi_30808877
quote:
op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef rompompom het volgende:
voorzichtig trapje tegen dit topic

is er nog wat gebeurd afgelopen weekend, sanvean?
nieuwsgierig aagje .

kon je niet langer wachten?

ik ben ook wel benieuwd, hoor!
pi_30864428
nou, nog één keer dan...de laatste update.

afgelopen tijd was erg moeilijk. ik zit/zat overspannen thuis, ben toch maar sinds gisteren weer aan het werk gegaan na 3 weken, mss niet de beste keus maar thuiszitten verveelde me en ik probeer nu te werken in de wetenschap van: gewoon lol maken en stress vermijden. dat kan omdat er toch wel een aantal prettige mensen werken en omdat 2 van mijn afdelingscollega's weer terug zijn, die ik zolang heb moeten missen.

nu het meisje. zij heeft het wellicht nog zwaarder gehad afgelopen tijd, na de dood van haar stiefzus. afgelopen week kwam de echte klap pas aan; ze bleef vier dagen depressief thuis.

gisteravond heb ik haar éindelijk kunnen bereiken en een half uur fijn gesproken. heb haar getroost en gezegd dat ik er voor haar ben, en haar moed ingesproken. gelukkig was ze vandaag weer een paar uurtjes op haar werk, en het weerzien was zeer fijn. veel omhelst, ze liet zich graag omhelzen door mij (hiervoor was zij degene die mij altijd begon te omhelzen). bij een van de omhelzingen voelde ik zelfs een kus op mijn wang.

anyway, we hebben allebei een zeer moeilijke periode achter de rug, die nog niet voorbij is. ik weer aan het werk, wat nog niet wil zeggen dat ik niet meer overspannen cq depressief ben. zij heeft nog veel te verwerken, maar ook weer aan het werk.

komend weekend niets afgesproken, omdat zowel zij als ik dood- en dóód-op zijn.

en nu vind ik het wel welletjes eigenlijk. mijn topic-vraag (zijn het hints) is nu wel beantwoord en ik heb niet meer zo'n zin om de hele rompeslomp hier op fok uit de doeken te doen...sorry.

ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:17:36 #179
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30864774
ok , succes !!!
Dalai Lama
pi_30865642
ok, ik zal niet meer doorzeuren

sterkte nog met alles en het gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!
pi_30868379
succes, wel jammer dat we nou niet de uiteindelijk uitslag te weten zullen komen.
pi_30868383
laten we het hopen!

overigens nog bedankt iedereen voor alle nuttige bijdragen, inzichten, tips en troost etc. die jullie mij hebben verschaft! er zaten aardig wat nuttige reacties tussen. thanks all!
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:53:36 #183
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30895857
quote:
op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sanvean het volgende:
. . . ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.
quote:
jullie komen er vast wel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')