abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30612595
ehm..sorry..had weinig zin om te schrijven.

nou, afgelopen weekend schreef ik dat m'n date niets van zich liet horen en dat ik niet wist hoe en wat. heb haar gebeld en gemaild, maar niets gehoord.

nu blijkt dat er tóch iets aan de hand was, namelijk een sterfgeval in haar naaste familie. waardoor ze het hele weekend in beslag was genomen door familieverplichtingen en haar gedachten niet echt bij andere dingen waren.
verder kon ik haar niet bereiken omdat ze juist het telefoonnummer gebruikte dat ik dus niet heb (omdat ze daarmee met familie belt, wat nu belangrijk was). ze is niet op het net geweest sinds vrijdag dus zag mn mail ook niet.

pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.

maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot. nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.

wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.

maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
  donderdag 15 september 2005 @ 21:30:43 #153
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30615572
quote:
op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:

maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen.
lees ik 't nou goed?
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_30617178
quote:
wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.
da's lullig zeg... maar hoezo zou je haar minder kunnen zien? ze woont toch niet op je werk, dus niemand houdt je tegen haar thuis op te zoeken.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30619607
quote:
maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot. nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.

maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
ik durf het bijna niet te zeggen, maar: zie je wel! gelukkig had het niets met jou te maken en gelukkig heb je je niet al te veel opgefokt over het feit dat ze niet terugbelde, right?

wat nu een goed idee is, is niet om maar af te wachten, maar om haar nog even een kaartje te sturen. dat is heel gebruikelijk als je met iemand meeleeft. probeer dan een wat opvrolijkend kaartje te gebruiken om haar te steunen en nog eens te bevestigen dat je er voor haar bent. misschien kun je daar ook al in aankondigen dat je over een week weer zal bellen om te kijken of je iets voor haar kunt doen.

enne dat werk? who cares, je vond het toch al niet leuk. lekker even in de ziektewet blijven om op te knappen. je hebt nu al je energie voor belangrijker dingen nodig

succes!
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:00:58 #156
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30621113
mee eens: kaartje of bellen of allebei, misschien heeft ze juist nu een beetje steun of afleiding nodig, afhankelijk van de relatie die ze had met de overledene.
je hebt al gezegd dat je er bent voor haar als ze dat nodig heeft, prima, maar mensen zullen niet snel bellen van "ik heb je nu nodig".
wellicht overbodig om te zeggen want dat voel je zelf ook wel aan denk ik, sms of email is in dit soort situaties wat minder geschikt.
sterkte met alles, het zit je /lullie niet echt mee hè
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  vrijdag 16 september 2005 @ 00:08:35 #157
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30621377
quote:
pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.

ik hoop dat je gelijk krijgt kerel...

ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30625754
quote:
ehm..sorry..had weinig zin om te schrijven.

nou, afgelopen weekend schreef ik dat m'n date niets van zich liet horen en dat ik niet wist hoe en wat. heb haar gebeld en gemaild, maar niets gehoord.

nu blijkt dat er tóch iets aan de hand was, namelijk een sterfgeval in haar naaste familie. waardoor ze het hele weekend in beslag was genomen door familieverplichtingen en haar gedachten niet echt bij andere dingen waren.
verder kon ik haar niet bereiken omdat ze juist het telefoonnummer gebruikte dat ik dus niet heb (omdat ze daarmee met familie belt, wat nu belangrijk was). ze is niet op het net geweest sinds vrijdag dus zag mn mail ook niet.

ik denk niet dat ik het veel anders zou hebben aangepakt, maar daar heb je echt geen reet aan
wat betreft je werk: ik zou er eerst voor zorgen dat je weer helemaal de oude bent, voordat je daar überhaupt aan gaat denken. dat je tevreden/gelukkig bent met wat je doet is veel belangrijker dan een (goedbetaalde) baan waar je je ei niet in kwijt kan. om mijn ouders maar even te quoten: "al word je putjesschepper, zolang jij er blij mee bent, zijn wij dat ook." en zo is het. dat je haar dan minder overdag ziet is jammer, maar dan heb je des te meer om over te praten buiten de werktijden om.
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:

[..]

ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
ik denk dat jij te wantrouwig bent naar mensen. ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer er iemand plotseling overlijdt, dat je daar helemaal door in beslag wordt genomen. maar dat is per persoon heel verschillend natuurlijk. ik zou er niet te zwaar aan tillen als ik ts was, behalve zeggen (zoals hij gedaan heeft) dat je er voor diegene bent als hij/zij je nodig heeft.

bij mij overheerst nog steeds het gevoel dat dit goed gaat komen, sv!
pi_30636957
quote:
op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:

[..]

brrr. als je zo wantrouwig naar elkaar zou zijn, is er sowieso geen basis voor een relatie. het begint met eerlijkheid en je moet er van uitgaan dat de ander dat ook is. als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
pi_30638275
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
brrr. als je zo wantrouwig naar elkaar zou zijn, is er sowieso geen basis voor een relatie. het begint met eerlijkheid en je moet er van uitgaan dat de ander dat ook is. als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.

maar goed niet iedereen is zo als mij
pi_30638615
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.

maar goed niet iedereen is zo als mij
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.
pi_30638765
quote:
op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef kenz het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.
dat is zo. heb ook niet het gehele topic gelezen dus weet niet precies hoe de ts erop gereageert heeft maar zo te merken is hij wel wat ongerust geweest. dan moet hij niet direct slecht van haar denken nee, maar zolang het bij 'ongerust' zijn is gebleven valt het nog wel mee.
pi_30654814
iedereen verwerkt z'n verdriet op z'n eigen manier. ik heb het meegemaakt en ik reageerde totaal anders dan ik altijd zei.. stuur inderdaad een kaartje en wacht verder tot ze weet toenadering zoekt. een sterfgeval buiten de familie kan je ook kapot maken, denk b.v maar aan goede vrienden..
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:26:13 #164
67978 HenryHill
pi_30655085
quote:
op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
dat valt wel mee hoor

het punt is alleen: het is niet dat ik geen vertrouwen heb in vrouwen 'an sich', maar ik heb gewoon geen vertrouwen in de verhalen en verbale signalen en excuses die vrouwen je vertellen.

luister niet naar wat ze zegt, kijk hoe ze zich gedraagt.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:32:12 #165
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655220
quote:
luister niet goed naar wat ze zegt, kijk nog beter naar hoe ze zich gedraagt.

[ Bericht 20% gewijzigd door la-nina op 17-09-2005 12:33:20 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:41:40 #166
67978 HenryHill
pi_30655392
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:32 schreef la-nina het volgende:

[..]

kijk, jou vertouw ik dus al niet
pi_30655423
ik denk inderdaad dat het hints zijn... slotje
pi_30655485
oogcontact kunnen 1000 woorden zeggen. oogcontact zoeken dus
pi_30655496
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef logitik het volgende:
oogcontact kunnen 1000 woorden zeggen. oogcontact zoeken dus
oogcontact is toch non-verbaal?
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:50:52 #170
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655528
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef henryhill het volgende:

[..]

kijk, jou vertouw ik dus al niet
was het m'n aureooltje?
pi_30655535
nou, de overledene was een stiefzus van het meisje, iemand waar ze veel aan heeft gehad in het leven. vandaar dat ze nogal van de kaart was.

een kaartje sturen zit er niet in, ik weet haar adres niet; maar ik bel haar wel weer op binnenkort, zondag ofzo. ik weet niet of ik snel weer aan het werk ga, dus daarom maar eens een afspraakje regelen binnenkort.

verder zie ik wel wat de komende tijd me brengt...dit topic eens teruglezend, denk ik dat ik wel enigszins positief mag zijn.
pi_30655538
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef la-nina het volgende:
was het m'n aureooltje?
deze vraag beantwoord ik wel even voor hem: ja en nee.
  zaterdag 17 september 2005 @ 01:52:57 #173
67978 HenryHill
pi_30655555
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:50 schreef la-nina het volgende:

[..]

was het m'n aureooltje?
check.

mensen die zich zo nodig heilig willen voordoen hebben iets te verbergen. dus...
  zaterdag 17 september 2005 @ 02:05:40 #174
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30655699
sanvean
quote:
op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef sanvean het volgende:
ik bel haar wel weer op binnenkort, zondag ofzo. ik weet niet of ik snel weer aan het werk ga, dus daarom maar eens een afspraakje regelen binnenkort.
verder zie ik wel wat de komende tijd me brengt...dit topic eens teruglezend, denk ik dat ik wel enigszins positief mag zijn.
relaxed plan
klinkt misschien bruut, maar je kunt haar nu wel laten merken dat je er deze keer voor hààr bent
toch jammer dat het allemaal met zoveel 'clash' gepaard gaat, maar hee., that's life right?!
jullie komen er vast wel uit
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:12:29 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30657563
nachtelijke onzin verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30803027
voorzichtig trapje tegen dit topic

is er nog wat gebeurd afgelopen weekend, sanvean?
pi_30808877
quote:
op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef rompompom het volgende:
voorzichtig trapje tegen dit topic

is er nog wat gebeurd afgelopen weekend, sanvean?
nieuwsgierig aagje .

kon je niet langer wachten?

ik ben ook wel benieuwd, hoor!
pi_30864428
nou, nog één keer dan...de laatste update.

afgelopen tijd was erg moeilijk. ik zit/zat overspannen thuis, ben toch maar sinds gisteren weer aan het werk gegaan na 3 weken, mss niet de beste keus maar thuiszitten verveelde me en ik probeer nu te werken in de wetenschap van: gewoon lol maken en stress vermijden. dat kan omdat er toch wel een aantal prettige mensen werken en omdat 2 van mijn afdelingscollega's weer terug zijn, die ik zolang heb moeten missen.

nu het meisje. zij heeft het wellicht nog zwaarder gehad afgelopen tijd, na de dood van haar stiefzus. afgelopen week kwam de echte klap pas aan; ze bleef vier dagen depressief thuis.

gisteravond heb ik haar éindelijk kunnen bereiken en een half uur fijn gesproken. heb haar getroost en gezegd dat ik er voor haar ben, en haar moed ingesproken. gelukkig was ze vandaag weer een paar uurtjes op haar werk, en het weerzien was zeer fijn. veel omhelst, ze liet zich graag omhelzen door mij (hiervoor was zij degene die mij altijd begon te omhelzen). bij een van de omhelzingen voelde ik zelfs een kus op mijn wang.

anyway, we hebben allebei een zeer moeilijke periode achter de rug, die nog niet voorbij is. ik weer aan het werk, wat nog niet wil zeggen dat ik niet meer overspannen cq depressief ben. zij heeft nog veel te verwerken, maar ook weer aan het werk.

komend weekend niets afgesproken, omdat zowel zij als ik dood- en dóód-op zijn.

en nu vind ik het wel welletjes eigenlijk. mijn topic-vraag (zijn het hints) is nu wel beantwoord en ik heb niet meer zo'n zin om de hele rompeslomp hier op fok uit de doeken te doen...sorry.

ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:17:36 #179
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30864774
ok , succes !!!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30865642
ok, ik zal niet meer doorzeuren

sterkte nog met alles en het gaat ongetwijfeld helemaal goedkomen!
pi_30868379
succes, wel jammer dat we nou niet de uiteindelijk uitslag te weten zullen komen.
pi_30868383
laten we het hopen!

overigens nog bedankt iedereen voor alle nuttige bijdragen, inzichten, tips en troost etc. die jullie mij hebben verschaft! er zaten aardig wat nuttige reacties tussen. thanks all!
  zaterdag 24 september 2005 @ 19:53:36 #183
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30895857
quote:
op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sanvean het volgende:
. . . ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.
quote:
jullie komen er vast wel uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')