abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 14:29:46 #126
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30483737
quote:
op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:

[..]

nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!
ah nee gadverdamme wat kut sanvean ik snap er niks meer van.
misschien heeft ze een verdomd goeie reden, maar waarom laat ze dan niks horen?
het moest gewoon goed gaan verdorie ik snap dat je je radeloos voelt, als je 'verliefd' bent
slinger je jezelf zowiezo van de ene 'high' in de volgende 'low' (misschien spreek ik nu alleen
voor mezelf ) en dan gebeurt er zoiets!!!
als ik haar was en ik was serieus met je zou ik je echt niet zo in onzekerheid laten zitten,
maar daar heb je nu dus ook he-le-maal niks aan, sorrie
ik vind het echt zwaar kut voor je, ik kan niks anders zeggen dan dat ik een beetje met je
meeleef
quote:
pfff....ik heb ook áltijd pech in de liefde...of het is dit forum wat voor de pech zorgt!
en je verdient het zó! forum-jinx of niet

*insert knuffel*
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_30483771
je moet niet zo dramatisch doen.. wacht nou eerst maar eens af wat de reden is! vrouwen houden van sterke/gevoelige mannen, de middenmoot dus.. ga niet extreem emotioneel doen.. dit bedoel ik niet lullig, maar probeer er wat mee te doen.
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
  zondag 11 september 2005 @ 14:33:42 #128
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30483839
quote:
op zondag 11 september 2005 14:31 schreef jooprules het volgende:
je moet niet zo dramatisch doen.. wacht nou eerst maar eens af wat de reden is! vrouwen houden van sterke/gevoelige mannen, de middenmoot dus.. ga niet extreem emotioneel doen.. dit bedoel ik niet lullig, maar probeer er wat mee te doen.
het is toch lomp dat ze niets laat horen ?
ik zou ook best een beetje flippen denk ik
pi_30483946
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
  zondag 11 september 2005 @ 14:45:29 #130
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30484193
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
is ook waar maar relaxt blijven in zo'n situatie is easier said than done
pi_30484705
quote:
op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
ok, ik flip best wel een beetje omdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)

maar goed, straks krijg ik (verjaardags)bezoek dus ik probeer te relaxen...

jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd? of gebeurd dit een normaal mens niet?
pi_30485084
quote:
op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:

[..]

ok, ik flip best wel een beetje omdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)

jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd? of gebeurd dit een normaal mens niet?
hahaha, dat is nou nog eens echte liefde! het slingert je van de hoop in de wanhoop en andersom! dat is nou het leuke van verliefd zijn.

maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.

succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd.
pi_30485132
overigens lach ik je niet uit, hoor, maar ik geniet van de dingen die je overkomen, omdat het met mij ooit (ja,ja lang geleden) ook zo verging! en bij mij kwam het allemaal goed!
  zondag 11 september 2005 @ 15:18:15 #134
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30485177
quote:
op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:

[..]

laat het ff voor nu inderdaad, die verklaring volgt vanzelf.
laat je ff flink afleiden door je verjaardagsbezoek
quote:
jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd?
zoals ik al zei
quote:
of gebeurd dit een normaal mens niet?
hee!
  zondag 11 september 2005 @ 15:29:06 #135
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30485475
quote:
op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd.
zo! wees anders ff helemaal to the point en in control
wat hij zegt dus

* la-nina vindt dat best knap, zo koeltjes eronder blijven
pi_30485985
quote:
op zondag 11 september 2005 15:29 schreef la-nina het volgende:

* la-nina vindt dat best knap, zo koeltjes eronder blijven
dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.
pi_30486967
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef thisbe het volgende:
"hints" ? dit is een regelrechte uitnodiging van haar kant man
onzekere mannen
spreek dan ook duidelijk taal!!!

dadelijk heeft hij een klacht wegens ongewenste intimiteiten aan zijn broek hangen.
pi_30500802
fijne verjaardag nog en het komt allemaal goed! ja ik zou het ook rot vinden, maar hou ten alle tijden de eer aan jezelf toch? xx
  zondag 11 september 2005 @ 23:43:55 #139
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30501421
quote:
op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!
statistisch gezien is de kans dat ze niet bereikbaar wilt zijn veel groter dan dat ze niet bereikbaar kan zijn. of dat vanwege jou is of vanwege een ander, dat weet je niet. misschien ziet ze je gewoon niet zitten, of misschien is ze zo doodnerveus dat ze je niet durft te spreken - je weet het niet. of misschien is d'r telefoon gestolen ( ), het gebeurt echt (soms).

bottom line: er zijn teveel variabelen die meespelen, en de conclusie die jij eraan verbindt (ze is verongelukt, ze ziet me niet zitten, ik heb haar afgeschrikt, whatever) is eerder afhankelijk van hoe jij denkt dan van wat er echt is gebeurt. kortom: heel hard erover nadenken gaat je niet helpen (je komt voorlopig toch nog niet achter de waarheid), je maakt jezelf alleen maar gek.

niet doen dus.

het zal voor haar ook duidelijk zijn dat je constant contact zoekt, en als ze nu niet wil reageren dan hoef je haar echt niet 10x op een dag proberen te bellen... zij mag zo onderhand ook wel even laten zien dat ze contact wil houden...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30502084
quote:
op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war.
moet je niet doen. anders had ze het niet moeten zeggen. je zou raarder op moeten kijken als ze al over een relatie o.i.d. zou gaan spreken terwijl daar toch echt nog geen sprake van is? da's gewoon op de zaken vooruit lopen hoor.

succes iig... tot je post van vandaag klonk het allemaal erg schattig.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_30502952
vet liev !
  maandag 12 september 2005 @ 08:30:14 #142
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30506207
anders bel je der vandaag toch op het werk?

enne suc6!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 september 2005 @ 10:36:06 #143
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30508092
quote:
op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd
quote:
op zondag 11 september 2005 23:43 schreef henryhill het volgende:
bottom line: er zijn teveel variabelen die meespelen, en de conclusie die jij eraan verbindt (ze is verongelukt, ze ziet me niet zitten, ik heb haar afgeschrikt, whatever) is eerder afhankelijk van hoe jij denkt dan van wat er echt is gebeurt. kortom: heel hard erover nadenken gaat je niet helpen (je komt voorlopig toch nog niet achter de waarheid), je maakt jezelf alleen maar gek.
zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat
  maandag 12 september 2005 @ 11:30:22 #144
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30509303
quote:
op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:

[..]

[..]

zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 12 september 2005 @ 11:36:54 #145
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30509439
quote:
op maandag 12 september 2005 11:30 schreef avotar het volgende:

[..]

pi_30511159
quote:
op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:

[..]

[..]

zoals ik al schreef:
quote:
op zondag 11 september 2005 15:47 schreef kenz het volgende:

[..]

dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.
pi_30538866
nog nieuws van het front?

ik hoop dat je nog wel een beetje leuke verjaardag hebt gehad, gefeliciteerd nog
pi_30593056
zijn er nog updates? het valt een beetje stil hier
  donderdag 15 september 2005 @ 07:38:45 #149
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_30593978
quote:
op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan (vind er geen ruk aan).
ik lag dubbel

ontopic:

relaties op de werkvloer zijn niet echt ideaal. helemaal niet als je voor/onder jou werkt (laat de beeldspraakgrappen maar achterwege
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_30606095
het blijft nu toch wel akelig stil..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')