quote:
dit schreef ik in mijn openingspost. toen drukte ik me nog zachtjes uit.
nou, hier komt ie dan...
de afgelopen weken heb ik met tegenzin rondgelopen op mn werk, zijn mijn 2 leukste collega's, waar ik mee zou samenwerken weggepest en bedreigd (zodat ze ziek thuis zitten) en ervaar ik steeds meer gevoelens van verveling, lusteloosheid en dergelijke.
deze functie werd me zo ongeveer opgedrongen, terwijl ik er helemaal geen zin in had. ik had 6 weken terug nog een fijne andere job, die ik moest verlaten.
door een aantal factoren (mijn personeel wat er niet/nauwelijks is, de tegenzin om dit werk te doen, gemorrel aan mijn positie, snel groeiend bedrijf etcetera) raakte ik steeds meer geirriteerd, lusteloos en gestresst. vorige week terug nog 2 weken vakantie gehad om op adem te komen en te kijken hoe en wat.
gister kwam de druppel om het zaakje over te lopen, in de vorm van een conflict wat voor mij uit de hand liep. commentaar, kritiek, etcetera. terwijl ik niet kán functioneren omdat ik simpelweg het personeel niet heb.
maar goed, flink overstuur geraakt en nu zit ik ziet thuis...overspannen...serieus...ik heb al 10 jaar steeds terugkerende gevoelens van depressiviteit, en nu zit ik weer in zo'n periode. de komende week zo en zo niet werken, maar mss zegt mijn huisarts: blijf maar een maand thuis.
goed...tot zover de zaken mbt het werk(conflict).
nu het meisje. zij heeft me erg veel gesteund gisteren, heb bij haar uitgehuild en wilde haar bij het gesprek met mijn supervisor en het hoofd pz hebben, die mij deze functie hadden gegeven. ik vond het echt belangrijk om haar er bij te hebben...om me te steunen.
ik heb haar gezegd dat ik er zeker bel dit weekend...heb haar dat beloofd, dus dat doe ik ook (anders komt ze mijn nummer opzoeken, zei ze lachend). ik wil haar zo en zo zeggen dat ik het erg fijn vond dat zij er was gisteren...voor mij.
ze heeft me heel veel gesteund, als ik niet uit mijn woorden kwam of wat dan ook. ze doet echt zo ontzettend veel voor me, ik hoef maar te zeggen dat ik iemand wil spreken en zij wil hem zelf voor me halen...
ik zal haar erg missen...ik ga echt een tijdje niet werken...vergeet dat maar...fuck mijn werk. dat is dus het kutte...dat ik haar even nauwelijks zie (ik wil wel wat afspreken, tijdens de pauzes (ik woon vlakbij mn werk) of na het werk ofzo, of ik kom eens langs in de zaak waar zij 's avonds pizza''s bakt (wat ik voor de gein heb gezegd).
pff....tot zover dus ongeveer....gelukkig is dit een forum voor liefde
en psychologie.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sanvean op 03-09-2005 13:44:37 ]