abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30167755
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
sarcasme is tof! briljant hoe men hier op ingaat

ot:
ze heeft je haar telefoonnummer gegeven en was 'boos' dat je haar tijdens je vakantie niet hebt gebeld. ik ben geen casanova ofzo, maar die had ík zelfs opgepakt! gewoon een keertje sms'en (is het haar mobiele nummer eigenlijk?) om te vragen of ze zin heeft iets te gaan drinken een keer. niks meer, niks minder en je hebt meteen duidelijkheid. en die verliefdheid (wat je denk ik wel bent) kan ook groeien nog hoor, het is niet zo dat dat er is en niet verandert qua intensiteit..

laat ons wel effe weten óf je het doet en de uitkomst
pi_30172195
quote:
op maandag 29 augustus 2005 23:59 schreef penis_koker het volgende:
dude. nuff said.
─_(º.0)_/─
pi_30173039
neucken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  donderdag 1 september 2005 @ 18:01:15 #54
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30173070
ben wel benieuwd eigenlijk naar de vorderingen van ts?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 1 september 2005 @ 18:58:41 #55
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30174630
quote:
ben wel benieuwd eigenlijk naar de vorderingen van ts?
ik ook
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_30212858

[ Bericht 100% gewijzigd door Sanvean op 02-09-2005 20:24:59 ]
pi_30213278
quote:
op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef sanvean het volgende:
dit valt in de categorie pesten hoor!
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:38:27 #58
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30213302
quote:
op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef sanvean het volgende:
na ja
pi_30222256
quote:
op vrijdag 2 september 2005 20:38 schreef la-nina het volgende:

[..]

na ja
hmm...ik wou iets schrijven, maar ik kwam niet uit mijn woorden...sorry.

binnenkort vertel ik wel waarom....
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:14:16 #60
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30226337
quote:
op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef sanvean het volgende:

[..]

hmm...ik wou iets schrijven, maar ik kwam niet uit mijn woorden...sorry.

binnenkort vertel ik wel waarom....
pi_30228239
quote:
op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
zowat het enige leuke aan mn job.
dit schreef ik in mijn openingspost. toen drukte ik me nog zachtjes uit.

nou, hier komt ie dan...

de afgelopen weken heb ik met tegenzin rondgelopen op mn werk, zijn mijn 2 leukste collega's, waar ik mee zou samenwerken weggepest en bedreigd (zodat ze ziek thuis zitten) en ervaar ik steeds meer gevoelens van verveling, lusteloosheid en dergelijke.
deze functie werd me zo ongeveer opgedrongen, terwijl ik er helemaal geen zin in had. ik had 6 weken terug nog een fijne andere job, die ik moest verlaten.

door een aantal factoren (mijn personeel wat er niet/nauwelijks is, de tegenzin om dit werk te doen, gemorrel aan mijn positie, snel groeiend bedrijf etcetera) raakte ik steeds meer geirriteerd, lusteloos en gestresst. vorige week terug nog 2 weken vakantie gehad om op adem te komen en te kijken hoe en wat.

gister kwam de druppel om het zaakje over te lopen, in de vorm van een conflict wat voor mij uit de hand liep. commentaar, kritiek, etcetera. terwijl ik niet kán functioneren omdat ik simpelweg het personeel niet heb.

maar goed, flink overstuur geraakt en nu zit ik ziet thuis...overspannen...serieus...ik heb al 10 jaar steeds terugkerende gevoelens van depressiviteit, en nu zit ik weer in zo'n periode. de komende week zo en zo niet werken, maar mss zegt mijn huisarts: blijf maar een maand thuis.

goed...tot zover de zaken mbt het werk(conflict).

nu het meisje. zij heeft me erg veel gesteund gisteren, heb bij haar uitgehuild en wilde haar bij het gesprek met mijn supervisor en het hoofd pz hebben, die mij deze functie hadden gegeven. ik vond het echt belangrijk om haar er bij te hebben...om me te steunen.

ik heb haar gezegd dat ik er zeker bel dit weekend...heb haar dat beloofd, dus dat doe ik ook (anders komt ze mijn nummer opzoeken, zei ze lachend). ik wil haar zo en zo zeggen dat ik het erg fijn vond dat zij er was gisteren...voor mij.

ze heeft me heel veel gesteund, als ik niet uit mijn woorden kwam of wat dan ook. ze doet echt zo ontzettend veel voor me, ik hoef maar te zeggen dat ik iemand wil spreken en zij wil hem zelf voor me halen...

ik zal haar erg missen...ik ga echt een tijdje niet werken...vergeet dat maar...fuck mijn werk. dat is dus het kutte...dat ik haar even nauwelijks zie (ik wil wel wat afspreken, tijdens de pauzes (ik woon vlakbij mn werk) of na het werk ofzo, of ik kom eens langs in de zaak waar zij 's avonds pizza''s bakt (wat ik voor de gein heb gezegd).

pff....tot zover dus ongeveer....gelukkig is dit een forum voor liefde en psychologie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sanvean op 03-09-2005 13:44:37 ]
pi_30228481
kijk eens of ze ook zo tegen andere mannelijk collega's doet, zoniet go for it. het ligt er inderdaad wel heel dik bovenop.
pi_30228527
oh, sorry 2e pagina niet gelezen.

iig, sterkte, best kut van je baan. :s
  zaterdag 3 september 2005 @ 14:34:13 #64
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30229500
quote:
op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef sanvean het volgende:
-knip-
damn, het komt ook altijd allemaal tegelijk, niet?!
van je baan heb je nu in ieder geval een beetje afstand, hou die ook voorlopig!

misschien schept dat wel hele nieuwe perspectieven met dat meisje, want dat je daar
contact mee gaat houden, lijkt me duidelijk !!!

het zegt wel wat dat ze je zo gesteund heeft, vind je niet?
bedank haar daarvoor als je 'r belt, laat weten dat het je wat doet, joh!
veel sterkte met je werkgedoe enne veel geluk met je verdere escapades
quote:
gelukkig is dit een forum voor liefde en psychologie.
pi_30231183
quote:
op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef sanvean het volgende:
-schaar-
damn, dat is een hoop zooi opeens over je heen! klote wat je werk betreft, ik heb zelf (nog) nooit last gehad van die mate van stress, dus ik kan me er weinig bij voorstellen. maar het moet ongelooflijk kut zijn om elke dag met tegenzin naar je werk te gaan. hopelijk gaat het bedrijf waar je werkt nu wel een beetje nadenken over wat er allemaal aan de hand is, want als er drie krachten in korte tijd de ziektewet ingaan vanwege psychische problemen, dan is er iets heeeel erg fout.

maar goed, over op het positieve gedeelte van het verhaal
op zich lijkt het erg dat je haar nu niet meer op je werk ziet, maar het is een gouden kans om eens buiten het werk om af te spreken. als je vandaag of morgen belt, vraag haar dan gewoon of ze zin heeft om binnenkort ergens een keer na werktijd wat te gaan drinken, eventueel wat eten. ik ben er van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen

sterkte met alles!
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:04:24 #66
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_30231714
hehehe, het kan inderdaad niet duidelijker, go for it, bel haar op en ga met haar wat eten/drinken.
pi_30233544
quote:
op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef penis_koker het volgende:

[..]

ik had haar al minimaal 3x geneukt.

but hey, whatever turns you on... als jij zonodig terughoudend wil wachten...

van die helden hier altijd.

maar wat al gezegd is, vraag gewoon of ze wat leuks wilt gaan doen, dan lukt het wel
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:31:54 #68
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_30241232
rottige situatie,sterkte!
maar om op je openingspost terug te komen, duidelijker als dit zullen vrouwen niet snel worden hoor.
gelijk bellen , mee uitvragen, weet ik wat maar ze is gek op je!
enne, niet teveel over het werk praten!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_30272695
quote:
op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef la-nina het volgende:
misschien schept dat wel hele nieuwe perspectieven met dat meisje, want dat je daar
contact mee gaat houden, lijkt me duidelijk !!!

het zegt wel wat dat ze je zo gesteund heeft, vind je niet?
bedank haar daarvoor als je 'r belt, laat weten dat het je wat doet, joh!
veel sterkte met je werkgedoe enne veel geluk met je verdere escapades
ja, zeker hou ik contact!! ik bel haar zo en zo op, en wil wat zien af te spreken.

en het zegt veel dat ze me zo steunde....ze doet en deed zo en zo erg veel voor me, ze beschermt me en gaat voor het vuur voor me...
ik wil haar duidelijk maken dat dat me veel doet.
pi_30273257
quote:
op zondag 4 september 2005 22:38 schreef sanvean het volgende:

[..]

ja, zeker hou ik contact!! ik bel haar zo en zo op, en wil wat zien af te spreken.

en het zegt veel dat ze me zo steunde....ze doet en deed zo en zo erg veel voor me, ze beschermt me en gaat voor het vuur voor me...
rottige situatie, man! maar aan de andere kant een geluk bij een ongeluk. je hoeft (ff) niet te werken in de baan die je kut vindt en je ontdekt steeds meer dat jij haar en zij jou leuk vindt en steunt in moeilijke tijden. bel haar snel, want al blijft het bij een goede vriendin, dit is zeker de moeite waard.
sterkte
pi_30273343
oops sorry een edit is wel van toepassing. sorry om te horen dat het zo gelopen is op werk, maar dat betekent niet dat jullie twee niet lekker kunnen genieten van elkaar, bel dr op en nodig haar uit

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2005 22:58:04 ]
  zondag 4 september 2005 @ 23:10:11 #72
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30273872
quote:
op zondag 4 september 2005 22:38 schreef sanvean het volgende:

[..]

verandering alom! ga ervoor!
enne, het is al zondag hoor
pi_30274068
quote:
op zondag 4 september 2005 23:10 schreef la-nina het volgende:

enne, het is al zondag hoor
pff...ja, moest even een weekendje afstand nemen hoor! van de hele kl^#%tesituatie.

heb haar gebeld trouwens, maar de voicemail staat steeds aan. klotemobieltjes ook, beltegoed of batterijen op ofzo..bah!
  zondag 4 september 2005 @ 23:25:01 #74
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30274375
quote:
op zondag 4 september 2005 23:16 schreef sanvean het volgende:

[..]

pff...ja, moest even een weekendje afstand nemen hoor! van de hele kl^#%tesituatie.

kan ik me heel goed voorstellen.
zoals ik al zei : het komt ook altijd allemaal tegelijk!
quote:
heb haar gebeld trouwens, maar de voicemail staat steeds aan. klotemobieltjes ook, beltegoed of batterijen op ofzo..bah!
niks van aantrekken. spreek wat in ook., is zij aan de beurt
pi_30276916
ok een advies van een vrouw: ze vind je leuk maar verwacht een signaal. wanneer je deze niet snel afgeeft, gaat ze je negeren of lelijk lopen doen. ook dit is een teken dat ze je leuk vind, maar dat jij er nu maar eens de moeite voor moet doen! dus op beide vlakken zit je hoe dan ook goed.. succes, en open ook eens een topic over mannen en hun hints? die zijn mij nog altijd onduidelijk.
Ben niet zo dom als ik eruit zie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')