quote:een best wel leuk meisje
maakt dat uit dan? zoals je zelf al zegt kan de aandacht een flinke opsteker zijn, en je hebt altijd kans dat er vanzelf iets uit groeitquote:ik vind haar best leuk, maar weet niet of ik ooit verliefd op haar kan worden...
dude. nuff said.quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
zij is zo ongeveer mijn rechterhand
eh zó! maak er eens werk van, ga eens wat met er drinken ergens op z'n minst...quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
iemand ervaringen met dit soort hints? of iemand die weet hoe vrouwen zich gedragen als ze een jongen (heel) leuk vinden?
quote:
"gewoon leuk" --> vriendschappelijke manier aardig, glimlach etc.quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef sanvean het volgende:
mijn vraag is meer van, hoe kan ik nou weten of een meisje me "gewoon leuk" of "meer dan leuk
quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef xharlotte het volgende:
in mijn ogen zijn dit echt wel duidelijk signalen van 'ik vind jou leuk, ik wil je het je laten merken, maar niet te duidelijk, want ik wil dat jij het initiatief neemt...' go for it! mannen met ballen zijn aantrekkelijk! probeer anders eens subtiel dubbelzinnige opmerkingen terug te maken en kijk hoe ze daar op reageert...
idd, go for it mênquote:op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef etcetera het volgende:
ehm, de enige reden om zo tegen een jongen te doen is in mijn ogen omdat je hem leuk vindt als meisje zijnde. zeker weten doe je dat nooit, maar dit ligt er behoorlijk dik op
ik had haar al minimaal 3x geneukt.quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:04 schreef sanvean het volgende:
[..]op zich te verwachten reactie... maar het is echt maar een onbenullig stom baantje joh...ik denk niet dat ze aan carriereplanning doet in de zin van zich omhoog likken zeg maar.
mijn vraag is meer van, hoe kan ik nou weten of een meisje me "gewoon leuk" of "meer dan leuk vindt"? dat is zo ongeveer the story of my life.
wat dat betreft mag je meestal ook wel uitgaan van de mening van een _vrouw_... dus: actie!quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef xharlotte het volgende:
in mijn ogen zijn dit echt wel duidelijk signalen van 'ik vind jou leuk, ik wil je het je laten merken, maar niet te duidelijk, want ik wil dat jij het initiatief neemt...' go for it! mannen met ballen zijn aantrekkelijk! probeer anders eens subtiel dubbelzinnige opmerkingen terug te maken en kijk hoe ze daar op reageert...
echt een standaardman die, als hij de indruk heeft dat een vrouw hem leuk vindt, ineens gaat overwegen of het wat is...jammer!quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
anyway, ik weet nu niet of deze meid echt 'in to me' is, of dat het gewoon vriendschappelijk bedoelde signalen zijn. ik vind haar best leuk, maar weet niet of ik ooit verliefd op haar kan worden...echter de aandacht vind ik wel heel fijn. zowat het enige leuke aan mn job.![]()
quote:op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef etcetera het volgende:
ehm, de enige reden om zo tegen een jongen te doen is in mijn ogen omdat je hem leuk vindt als meisje zijnde. zeker weten doe je dat nooit, maar dit ligt er behoorlijk dik op
hier sluit ik me bij aanquote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:02 schreef ifass het volgende:
vraag subtiel of ze zin heeft om eensch wat leuks te gaan doen
(dus niet: nueqen?)
hier sluit ik me bij aanquote:op dinsdag 30 augustus 2005 12:56 schreef sanger het volgende:
ga gewoon een keer vragen of ze zin heeft om na werk wat te gaan drinken (met ze tweeen he). dan kun je kijken hoe dat loopt. als ze dan nog steeds zo close is, en lichamelijke aandacht dan kun je altijd wat intiemer proberen te worden. dan kun je met dubbelzinnige opmerkingen heel veel te weten komen.
okee, dat is wel een goede tip....dubbelzinnige opmerkingen...spannend.quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef xharlotte het volgende:
quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
hmm...maar even de situatie uitleggen.
op m'n werk loopt er een best wel leuk meisje rond, waar ik heel veel mee samenwerk. zij is zo ongeveer mijn rechterhand
hmm..tja..ik weet het gewoon dus niet altijd wat betreft vrouwelijk gedrag....quote:op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef sweetheart1984 het volgende:
hoe duidelijk moet ze zijn??? moet ze je bespringen voordat je door hebt dat ze je leuk vindt?
tja, initiatief is nooit mijn beste kant geweest, sommige mensen/ mannen zijn nu eenmaal vlotter daarin dan anderen, de een durft meer als de ander...quote:op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef takemenow het volgende:
volgens mij wil ze dat jij actie onderneemt... zucht. doe nou eens wat man!!
gaat een beetje zitten wachten tot zij wat doet![]()
![]()
euh vind je haar nou wel wat of niet...?als je haar nog niet zo lang kent zou ik het gewoon aankijken en dan bloeit er waarschijnlijk vanzelf wel wat als zij je leuk vind...quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
ik vind haar best leuk, maar weet niet of ik ooit verliefd op haar kan worden...echter de aandacht vind ik wel heel fijn. zowat het enige leuke aan mn job.![]()
hmm, dit is wel een totaal ander uitgangspunt dan dat de meesten het blijkbaar vinden (die dus denken dat ze me wel leuk vindt).quote:op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
quote:ze zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.
quote:dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...
quote:en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
ehm, dit zijn toch duidelijke hints? anders heeft ze 't vast lastig in het dagelijks leven,quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
maar ik heb natuurlijk geen idee of het echt(e) hints zijn...misschien jullie?
nee, voorzover ik weet (ik ben geen vrouw) doen ze dat niet. is ook een beetje je eigen ruiten ingooien hè? en dat is niet de bedoeling, want ze vindt je leuk. snap je?quote:negeren vrouwen je echt als ze iemand heel leuk vinden? ooit voorgekomen bij iemand hier?
ik vind haar leuk...heb veel lol met haar...kan goed praten met haar...en ben graag in haar omgeving (en mag me graag door haar aanraken/plagen/strelen/masseren etc.).quote:op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef rhoona het volgende:
[..]
euh vind je haar nou wel wat of niet...?
wat een onzin. dit zijn typisch gedragingen als je 16 bent. dat hard-to-get spelen is leuk, als je het spel leuk vindt, maar niet op de relatie zit te wachten. als je serieus in iemand geïnteresseerd bent, speel je geen spelletje met diens gevoelens.quote:op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
moet je nog meer hints?quote:verder lacht ze veel om me, zegt ze regelmatig iets liefs over me...en zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.
en zowat het eerste wat ze zei na onze vakantie (tegelijkertijd), was dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...en ze vroeg waarom ik haar niet opgebeld had (ik had haar tel.nmr. gekregen, om eens een avondje fun met een groepje collega's te regelen)...en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
and that´s the way the cookie crumbles.quote:op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef garrett het volgende:
moet je nog meer hints?
net wat thisbe zet, regelrechte uitnodiging
sarcasme is tof! briljant hoe men hier op ingaatquote:op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
dit valt in de categorie pesten hoor!quote:op vrijdag 2 september 2005 20:24 schreef sanvean het volgende:
hmm...ik wou iets schrijven, maar ik kwam niet uit mijn woorden...sorry.quote:
quote:op zaterdag 3 september 2005 03:10 schreef sanvean het volgende:
[..]
hmm...ik wou iets schrijven, maar ik kwam niet uit mijn woorden...sorry.![]()
binnenkort vertel ik wel waarom....
dit schreef ik in mijn openingspost. toen drukte ik me nog zachtjes uit.quote:
damn, het komt ook altijd allemaal tegelijk, niet?!quote:op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef sanvean het volgende:
-knip-
quote:gelukkig is dit een forum voor liefde en psychologie.
damn, dat is een hoop zooi opeens over je heen! klote wat je werk betreft, ik heb zelf (nog) nooit last gehad van die mate van stress, dus ik kan me er weinig bij voorstellen. maar het moet ongelooflijk kut zijn om elke dag met tegenzin naar je werk te gaan. hopelijk gaat het bedrijf waar je werkt nu wel een beetje nadenken over wat er allemaal aan de hand is, want als er drie krachten in korte tijd de ziektewet ingaan vanwege psychische problemen, dan is er iets heeeel erg fout.quote:op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef sanvean het volgende:
-schaar-
quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef penis_koker het volgende:
[..]
ik had haar al minimaal 3x geneukt.
but hey, whatever turns you on... als jij zonodig terughoudend wil wachten...
ja, zeker hou ik contact!! ik bel haar zo en zo op, en wil wat zien af te spreken.quote:op zaterdag 3 september 2005 14:34 schreef la-nina het volgende:
misschien schept dat wel hele nieuwe perspectieven met dat meisje, want dat je daar
contact mee gaat houden, lijkt me duidelijk!!!
het zegt wel wat dat ze je zo gesteund heeft, vind je niet?
bedank haar daarvoor als je 'r belt, laat weten dat het je wat doet, joh!
veel sterkte met je werkgedoe enne veel geluk met je verdere escapades
rottige situatie, man! maar aan de andere kant een geluk bij een ongeluk. je hoeft (ff) niet te werken in de baan die je kut vindt en je ontdekt steeds meer dat jij haar en zij jou leuk vindt en steunt in moeilijke tijden. bel haar snel, want al blijft het bij een goede vriendin, dit is zeker de moeite waard.quote:op zondag 4 september 2005 22:38 schreef sanvean het volgende:
[..]
ja, zeker hou ik contact!! ik bel haar zo en zo op, en wil wat zien af te spreken.
en het zegt veel dat ze me zo steunde....ze doet en deed zo en zo erg veel voor me, ze beschermt me en gaat voor het vuur voor me...![]()
ik wil haar duidelijk maken dat dat me veel doet.
verandering alom! ga ervoor!quote:op zondag 4 september 2005 22:38 schreef sanvean het volgende:
[..]
ja, zeker hou ik contact!! ik bel haar zo en zo op, en wil wat zien af te spreken.
en het zegt veel dat ze me zo steunde....ze doet en deed zo en zo erg veel voor me, ze beschermt me en gaat voor het vuur voor me...![]()
ik wil haar duidelijk maken dat dat me veel doet.
pff...ja, moest even een weekendje afstand nemen hoor! van de hele kl^#%tesituatie.quote:
quote:op zondag 4 september 2005 23:16 schreef sanvean het volgende:
[..]
pff...ja, moest even een weekendje afstand nemen hoor! van de hele kl^#%tesituatie.
niks van aantrekken. spreek wat in ook., is zij aan de beurtquote:heb haar gebeld trouwens, maar de voicemail staat steeds aan.klotemobieltjes ook, beltegoed of batterijen op ofzo..bah!
thanks voor de tip.quote:op maandag 5 september 2005 00:56 schreef jooprules het volgende:
ok een advies van een vrouw: ze vind je leuk maar verwacht een signaal. wanneer je deze niet snel afgeeft, gaat ze je negeren of lelijk lopen doen.
mannen geven geen hints, die zijn recht door zee en duidelijk (lomp)quote:op maandag 5 september 2005 00:56 schreef jooprules het volgende:
ok een advies van een vrouw: ze vind je leuk maar verwacht een signaal. wanneer je deze niet snel afgeeft, gaat ze je negeren of lelijk lopen doen. ook dit is een teken dat ze je leuk vind, maar dat jij er nu maar eens de moeite voor moet doen! dus op beide vlakken zit je hoe dan ook goed.. succes, en open ook eens een topic over mannen en hun hints? die zijn mij nog altijd onduidelijk.
of ze zijn al 5 jaar lang 'je beste vriend', terwijl hij eigenlijk al 5 jaar lang hoopt dat je hem 'ziet staan' zodat 'ie met je de koffer in kan duiken...quote:op maandag 5 september 2005 15:15 schreef bananenman het volgende:
[..]
mannen geven geen hints, die zijn recht door zee en duidelijk (lomp)
met of zonder al die mannelijke vrienden?quote:op dinsdag 6 september 2005 02:17 schreef jooprules het volgende:
haha, is dat de reden dat ik zoveel mannelijke vrienden heb?! hmm.. daar ga ik eens een maandje over slapen, minstens!
fout. in zo'n geval moet je niet praten, je moet kijken naar hoe ze reageert. als je het recht op de man vraagt zul je (in het meest positieve geval) een twijfelachtig antwoord krijgen.quote:op dinsdag 6 september 2005 16:40 schreef -strawberry- het volgende:
vraag het.praten is de beste oplossing.
nou, ik zit nog steeds ziek thuis.quote:
klinkt goed, dat van die mailquote:op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef sanvean het volgende:-knipje-
ik ben midden-20 en de meid is een aantal jaren jonger.quote:op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef takemenow het volgende:
mag ik vragen hoe oud je bent?
ah oke, kwam idd een beetje over alsof je nog 16 was ofzo.. no offense!quote:op woensdag 7 september 2005 14:17 schreef sanvean het volgende:
[..]
ik ben midden-20 en de meid is een aantal jaren jonger.
het lijkt mss alsof we tieners zijn ofzo, maar ik ben gewoon niet zo ervaren in de liefde en over het algemeen best wel onzeker als het spannend wordt.
quote:op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, ik zit nog steeds ziek thuis.
ze legt het er wel heel dik bovenop, of niet?quote:verder heb ik haar een paar keer gebeld, maar het bleek dat ze een andere simkaart inhad en daar had ik het nummer niet van. ik heb haar een mailtje gestuurd (oa met mijn telefoonnummer erin) nadat ik steeds haar voicemail kreeg, en toen kreeg ik een heel lief mailtje terug. ze had me nog gebeld maandagavond maar ik lag al (half) te slapen.![]()
heb haar dus nog steeds niet gesproken, wel een mailtje gehad waarin ze me erg steunt en met lieve woordjes smijt...ze noemt me zelfs lieverd en schat.
en ze schreef dat ze me "kei erg mist" en dat ze me hoopt snel weer te zien, ook al is het buiten het werk.
hup, afspreken met die meidquote:ik schreef daarna terug dat ik haar ook wel mis en haar ook snel wil zien.
tja, verder...ik denk veel aan haar, misschien ben ik toch wat betoverd door al haar liefkozingen van de afgelopen weken. [![]()
![]()
]
nu nog eens zorgen dat ik haar te spreken krijg, want elkaar steeds mislopen schiet ook niet zo op!
najaquote:op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef takemenow het volgende:
ah oke, kwam idd een beetje over alsof je nog 16 was ofzo.. no offense!
ja, tochquote:maarreuh... spannend? het is zo klaar als een klontje man! geniet er maar van!
hmm...tja, ik voel misschien toch wel meer...en ik ben inderdaad altijd bang en onzeker om ergens in te stappen...zeker met een collega van het werk. wat als het misgaat bijvoorbeeld?quote:op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef jooprules het volgende:
inderdaad.. en probeer jezelf niet wijs te maken dat je niet weet wat je voor der voelt.. lijkt mij zo klaar als een klontje? je bent waarschijnlijk gewoon bang om ergens in te stappen waar je het einde niet van kent.
nou, ik heb vanavond met haar gebeld en voor vrijdag een afspraakje gemaakt.quote:op woensdag 7 september 2005 17:01 schreef nightwulf het volgende:
deze dame is gek op je, het zijn geen subtiele hintshet wordt je op een presenteerblaadje aangeboden,
duidelijker dan dit zal een vrouw je niet snel laten merken dat ze gek op je zijn.
dus nodig haar uit, niet binnenkort of snel nee gewoon vandaag!!
als je wacht breng je haar ook aan het twijfelen of stelt haar teleur of er komt een kaper op de kust.
lieve, lieve sanvean, die meid zit zich waarschijnlijk al weken af te vragen waarom je niks doet!quote:op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
hebben jullie enig idee waarom ze zou zeggen dat wij goede vrienden zijn? hoe zouden jullie (de vrouwen dan) reageren in deze situatie? kan ze me toch meer dan leuk vinden, maar dat niet durven vertellen? of kan ik het wel schudden nu?![]()
hmmm...liefde is toch een moeilijk vak hoor.
lekker belangrijk. als je voortijdig de handdoek al in de ring gooit, zul je nooit weten of je de ware nu ontmoet. je werk vond je toch al niet geweldig, dus who cares.quote:op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
[..]
hmm...tja, ik voel misschien toch wel meer...en ik ben inderdaad altijd bang en onzeker om ergens in te stappen...zeker met een collega van het werk. wat als het misgaat bijvoorbeeld?
quote:nou, ik heb vanavond met haar gebeld en voor vrijdag een afspraakje gemaakt.
iedereen zegt dan wel dat ze gek op me is, dat ze me leuk vindt, maar ik ben daar nog steeds niet zeker van.ze vond het erg leuk dat ik belde, dat idee had ik althans, en ze wilde meteen iets afspreken. ze zei dat ze me erg miste en dat ze veel aan me dacht.
wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war. misschien ziet ze dat inderdaad zo, misschien meent ze dat niet maar zou ze nooit via de telefoon kunnen zeggen dat ze meer voor me voelt of wat dan ook. ikzelf zou ook nooit via de telefoon durven zeggen dat ik iemand leuk vind.
maar goed, ik ben eventjes verward dus, ondanks dat we over twee dagen lekker relaxed iets gaan doen samen.
hebben jullie enig idee waarom ze zou zeggen dat wij goede vrienden zijn? hoe zouden jullie (de vrouwen dan) reageren in deze situatie? kan ze me toch meer dan leuk vinden, maar dat niet durven vertellen? of kan ik het wel schudden nu?![]()
hmmm...liefde is toch een moeilijk vak hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |