okee, dat is wel een goede tip....dubbelzinnige opmerkingen...spannend.quote:op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef xharlotte het volgende:
in mijn ogen zijn dit echt wel duidelijk signalen van 'ik vind jou leuk, ik wil je het je laten merken, maar niet te duidelijk, want ik wil dat jij het initiatief neemt...' go for it! mannen met ballen zijn aantrekkelijk! probeer anders eens subtiel dubbelzinnige opmerkingen terug te maken en kijk hoe ze daar op reageert...
quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
hmm...maar even de situatie uitleggen.
op m'n werk loopt er een best wel leuk meisje rond, waar ik heel veel mee samenwerk. zij is zo ongeveer mijn rechterhand
hmm..tja..ik weet het gewoon dus niet altijd wat betreft vrouwelijk gedrag....quote:op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef sweetheart1984 het volgende:
hoe duidelijk moet ze zijn??? moet ze je bespringen voordat je door hebt dat ze je leuk vindt?
tja, initiatief is nooit mijn beste kant geweest, sommige mensen/ mannen zijn nu eenmaal vlotter daarin dan anderen, de een durft meer als de ander...quote:op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef takemenow het volgende:
volgens mij wil ze dat jij actie onderneemt... zucht. doe nou eens wat man!!
gaat een beetje zitten wachten tot zij wat doet![]()
![]()
euh vind je haar nou wel wat of niet...?als je haar nog niet zo lang kent zou ik het gewoon aankijken en dan bloeit er waarschijnlijk vanzelf wel wat als zij je leuk vind...quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
ik vind haar best leuk, maar weet niet of ik ooit verliefd op haar kan worden...echter de aandacht vind ik wel heel fijn. zowat het enige leuke aan mn job.![]()
hmm, dit is wel een totaal ander uitgangspunt dan dat de meesten het blijkbaar vinden (die dus denken dat ze me wel leuk vindt).quote:op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
quote:ze zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.
quote:dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...
quote:en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
ehm, dit zijn toch duidelijke hints? anders heeft ze 't vast lastig in het dagelijks leven,quote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
maar ik heb natuurlijk geen idee of het echt(e) hints zijn...misschien jullie?
nee, voorzover ik weet (ik ben geen vrouw) doen ze dat niet. is ook een beetje je eigen ruiten ingooien hè? en dat is niet de bedoeling, want ze vindt je leuk. snap je?quote:negeren vrouwen je echt als ze iemand heel leuk vinden? ooit voorgekomen bij iemand hier?
ik vind haar leuk...heb veel lol met haar...kan goed praten met haar...en ben graag in haar omgeving (en mag me graag door haar aanraken/plagen/strelen/masseren etc.).quote:op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef rhoona het volgende:
[..]
euh vind je haar nou wel wat of niet...?
wat een onzin. dit zijn typisch gedragingen als je 16 bent. dat hard-to-get spelen is leuk, als je het spel leuk vindt, maar niet op de relatie zit te wachten. als je serieus in iemand geïnteresseerd bent, speel je geen spelletje met diens gevoelens.quote:op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
moet je nog meer hints?quote:verder lacht ze veel om me, zegt ze regelmatig iets liefs over me...en zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.
en zowat het eerste wat ze zei na onze vakantie (tegelijkertijd), was dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...en ze vroeg waarom ik haar niet opgebeld had (ik had haar tel.nmr. gekregen, om eens een avondje fun met een groepje collega's te regelen)...en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
and that´s the way the cookie crumbles.quote:op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef garrett het volgende:
moet je nog meer hints?
net wat thisbe zet, regelrechte uitnodiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |