abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30104883
quote:
op dinsdag 30 augustus 2005 00:07 schreef xharlotte het volgende:
in mijn ogen zijn dit echt wel duidelijk signalen van 'ik vind jou leuk, ik wil je het je laten merken, maar niet te duidelijk, want ik wil dat jij het initiatief neemt...' go for it! mannen met ballen zijn aantrekkelijk! probeer anders eens subtiel dubbelzinnige opmerkingen terug te maken en kijk hoe ze daar op reageert...
okee, dat is wel een goede tip....dubbelzinnige opmerkingen...spannend.

maar verder, ik weet gewoon vaak (bijna altijd) het gedrag van vrouwen niet echt in te schatten...wanneer vinden ze me leuk, wat betekent dat, etcetera...de ene vrouw is tevens ook de andere niet, de ene gaat heel amicaal en lichamelijk met iedereen om zonder dat het iets betekent of hoeft te betekenen, de ander doet het weer zo..zucht.

vooralsnog heb ik er vooral wel plezier in...ik voel me wel fijn in haar omgeving, met haar gedrag zeg maar. en ik heb het idee dat het steeds iets verder gaat...zeker nu we net allebei weer terug zijn van vakantie....met lol hebben, plagerijtjes, het lijkt mss wel alsof we gewoon aan het flirten zijn ofzo...(geen idee hoe ze mijn gedrag interpreteerd..ik ben iig lang niet zo lichamelijk als haar...ben meer van het ingehouden soort)

benieuwd waar dit heengaat.
pi_30104930
quote:
op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
hmm...maar even de situatie uitleggen.

op m'n werk loopt er een best wel leuk meisje rond, waar ik heel veel mee samenwerk. zij is zo ongeveer mijn rechterhand
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_30105127
quote:
op dinsdag 30 augustus 2005 12:27 schreef sweetheart1984 het volgende:
hoe duidelijk moet ze zijn??? moet ze je bespringen voordat je door hebt dat ze je leuk vindt?
hmm..tja..ik weet het gewoon dus niet altijd wat betreft vrouwelijk gedrag....

en verder ook wel onzeker altijd... liefde is nooit mijn beste vak geweest helaas.
pi_30113426
ben benieuwd hoe je je slag gaat slaan. succes en hou ons op de hoogte sanvean!

woensdag 31 augustus 2005 @ 00:51:46 #30
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_30118122
toch grappig dat niemand doorhad dat mijn post juist sarcastisch bedoeld was...
wie gaat er nou wachten totdat zij het initiatief neemt?!
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_30121710
hmm nou, ik zal eens kijken of ik eens het initiatief naar me toe kan brengen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 08:19:16 #32
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30122042
vrouwen houden over het algemeen van een man die initiatief neemt!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:31:45 #33
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30126015
ga ervoor!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 11:44:05 #34
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_30126351
volgens mij wil ze dat jij actie onderneemt... zucht. doe nou eens wat man!!
gaat een beetje zitten wachten tot zij wat doet
pi_30126682
jaaaaaaaaaaaaa we hebben een winnaar, ga ervoor! je moet actie ondernemen man! gaan gaan gaan! ze wil je!! tijger!!!!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:08:25 #36
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_30128794
en houd ons op de hoogte van je vorderingen/belevingen!!!!!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_30128802
tijger je kan het!!!! je bent een tijger!!! onthou dat!!!
pi_30138452
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 11:44 schreef takemenow het volgende:
volgens mij wil ze dat jij actie onderneemt... zucht. doe nou eens wat man!!
gaat een beetje zitten wachten tot zij wat doet
tja, initiatief is nooit mijn beste kant geweest, sommige mensen/ mannen zijn nu eenmaal vlotter daarin dan anderen, de een durft meer als de ander...

in ieder geval heb ik haar vandaag eens een beetje uitgehoord over haar privéleventje, dus ik weet alweer iets meer over haar (we kennen elkaar nog niet zo lang trouwens)..en als de tijd daar is wil ik haar zeker eens uitnodigen voor een avondje uit samen...onder het mom van elkaar beter leren kennen buiten werktijd ofzo.
pi_30139878
quote:

ik vind haar best leuk, maar weet niet of ik ooit verliefd op haar kan worden...echter de aandacht vind ik wel heel fijn. zowat het enige leuke aan mn job.
euh vind je haar nou wel wat of niet...?als je haar nog niet zo lang kent zou ik het gewoon aankijken en dan bloeit er waarschijnlijk vanzelf wel wat als zij je leuk vind...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:08:50 #40
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30140365
dude...ze geeft stiekem al aan dat ze wil dat je haar belt, waar wacht je op? onder het mom "ik zoek ideeën voor dat personeelsuitje" geeft je haar een belletje. je zat toevallig een [maandag t/m vrijdag]avond te denken aan dat partijtje en je hebt inspiratie nodig, of zij niet even kan helpen. desnoods onder het genot van een drankje in [x]kroeg.

volgens mij zit jij wel goed hoor. niet geschoten is altijd mis, en wie niet waagt die niet wint. good hunting chap!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:29:31 #41
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_30143170
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
pi_30143522
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
kerel, je maakt geen schijn van kans. kijk een gratis les van the master. als vrouwen je leuk vinden negeren ze je en zijn ze kortaf. playing hard to get noemen ze het ook wel. bespaar jezelf een blauwtje en geniet van de aandacht die je krijgt.
hmm, dit is wel een totaal ander uitgangspunt dan dat de meesten het blijkbaar vinden (die dus denken dat ze me wel leuk vindt).

aan de ene kant zou je ergens gelijk kunnen hebben..of misschien spelen sommige vrouwen het zo.
aan de andere kant, iemand moet toch eens moeite doen om uberhaupt te laten merken dat ie iemand leuk vindt...zou je zo denken althans. iets zoals, een meisje laat iets weten en verwacht van een jongen vervolgens initiatief (dat zij dus in feite genomen heeft).

iemand ideeen hierover?
negeren vrouwen je echt als ze iemand heel leuk vinden? ooit voorgekomen bij iemand hier?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 21:04:35 #43
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_30144347
quote:
ze zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.
quote:
dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...
quote:
en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
quote:
maar ik heb natuurlijk geen idee of het echt(e) hints zijn... misschien jullie?
ehm, dit zijn toch duidelijke hints? anders heeft ze 't vast lastig in het dagelijks leven,
ik bedoel gaat ze met iedereen zo om?

en wat betreft die gratis les van de master choumacher , zei je het zelf al :
sommigen spelen het misschien zo, maar playing hard to get is heus geen exclusief vrouwentruukje

je gaat al zo relaxed met dat meisje om dat 't niet echt een heel 'big thing' is als
je 'ns iets leuks met z'n tweeën ging doen, toch? dan ben je er vast gauw genoeg achter
wat haar bedoelingen zijn. maar volgens mij wil ze iets van je
leuk man
| | @ | Overal zanikt bagger...
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:30:50 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_30147839
quote:
negeren vrouwen je echt als ze iemand heel leuk vinden? ooit voorgekomen bij iemand hier?
nee, voorzover ik weet (ik ben geen vrouw) doen ze dat niet. is ook een beetje je eigen ruiten ingooien hè? en dat is niet de bedoeling, want ze vindt je leuk. snap je?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_30150030
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 18:53 schreef rhoona het volgende:

[..]

euh vind je haar nou wel wat of niet...?
ik vind haar leuk...heb veel lol met haar...kan goed praten met haar...en ben graag in haar omgeving (en mag me graag door haar aanraken/plagen/strelen/masseren etc.).

alleen weet ik nog niet of ik haar leuk of meer dan leuk vind...maar de tijd is daar voor om dat duidelijk te maken.

nu eerst even slapen...voorbereiden op een nieuwe werkdag.
pi_30150250
"hints" ? dit is een regelrechte uitnodiging van haar kant man
onzekere mannen
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_30150676
quote:
op woensdag 31 augustus 2005 20:29 schreef choumacher het volgende:
wat een onzin. dit zijn typisch gedragingen als je 16 bent. dat hard-to-get spelen is leuk, als je het spel leuk vindt, maar niet op de relatie zit te wachten. als je serieus in iemand geïnteresseerd bent, speel je geen spelletje met diens gevoelens.

kortom, gewoon haar lekker mee uit vragen, s.
succes!
pi_30163509
quote:
verder lacht ze veel om me, zegt ze regelmatig iets liefs over me...en zei zelfs dat ze 'misschien wel op iemand zoals jij" zou kunnen vallen, toen ik dat vroeg.

en zowat het eerste wat ze zei na onze vakantie (tegelijkertijd), was dat ze de hele vakantie aan mij had gedacht (omdat we zoveel lol hadden samen)...en ze vroeg waarom ik haar niet opgebeld had (ik had haar tel.nmr. gekregen, om eens een avondje fun met een groepje collega's te regelen)...en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan
moet je nog meer hints?

net wat thisbe zet, regelrechte uitnodiging
'What' ain't no country I ever heard of... they speak English in 'What'? <[Pulp Fiction]>
pi_30165016
quote:
op donderdag 1 september 2005 13:07 schreef garrett het volgende:
moet je nog meer hints?

net wat thisbe zet, regelrechte uitnodiging
and that´s the way the cookie crumbles.
pi_30166341
kan het nog duidelijker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: