volgens mij ben je dan juist bezig haar voor het blok te zetten. niet zo sympathiek lijkt me. als je meer wil weten, is het mooier om zelf het lef te hebben de eerste stap te zetten en niet het uit haar proberen te trekkenquote:op donderdag 8 september 2005 08:35 schreef sanger het volgende:
je kan ook gewoon aan der vragen als je duidelijkheid wilt. weet je ook meteen waar je aan toe bent.
zo van: je zei dat we goede vrienden zijn, maar hoe goed bedoel je met goede vrienden? of is het meer dan goede vrienden?
nou, sorry dat het zo duurdequote:
no hasslequote:op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, sorry dat het zo duurdemaar er is weinig te vertellen.
en hoe was dàt?quote:het afspraakje is verschoven naar vanmiddag, we gaan oa lekker een filmpje kijken bij mij (omdat ze zegt dat ik nogal op een acteur lijk) en verder een beetje slenteren door de stad ofzo.
we hadden het verschoven omdat zij aangaf érg vermoeid te zijn (ze heeft twee banen en werkt volgens mij wel 12-14 uur per dag ofzo)en omdat ik plots een verzoek kreeg om iets aan mn verjaardag te gaan doen (was eergister jarig) werd 1 plus 1 twee en hebben we het verschoven.[quote]
gelukkig was het geen afzegging ofzo, je weet maar nooit met vermoeide vrouwenze zei meteen dat ze echt wel dit weekend nog wilde komen. ik heb haar gisteren gewoon even van het werk opgehaald en meegelopen naar het station.
you go sanveanquote:straks komt dus het spannende werk...sorry voor het wachten allemaal.
nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij. maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een.quote:op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef la-nina het volgende:
en hoe was dàt?
dat lijkt me weer wat overdreven na een gewoon wandelingetje naar het station. maar als ze je graag omhelst is dat niet zomaar een hint, maar een overduidelijk signaal. hoe naief kan je zijnquote:op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef sanvean het volgende:
[..]
ehm, wat denk jij dan? had ze gekust willen worden ofzo?![]()
hee, een beetje vertouwen in jezelf ja! niet teveel nadenken over hoe je 't aan moet pakken dus,quote:op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, fijn...maar ik ben niet zo'n held in de liefde dat ik in amper 20-25 minuten iets kan laten gebeuren hoor. bovendien waren er op het laatst ook wat collega's van het werk bij.
hoe liefquote:maar het was fijn, voorproefje van vandaag zeg maar. ze gaf me op het station een flinke omhelzing en daarna nóg een.![]()
ze raakt me in ieder geval graag aan volgens mij.
misschien was dat weer een hint ofzo, die omhelzingen. ik ben echt een kluns in de liefde.
quote:op zaterdag 10 september 2005 14:31 schreef nightwulf het volgende:
exact ! je haalt me de woorden uit de mond
maar komt wel goed vanmiddag, je zal zien ze komt lekker tegen je aan zitten, arm om haar heen en dan........................ weet je later niet meer waar die film over ging
ik heb alquote:op zaterdag 10 september 2005 14:47 schreef nightwulf het volgende:
zullen we ook?..........
quote:op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef sanvean het volgende:
(was eergister jarig)
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!quote:op zondag 11 september 2005 13:53 schreef la-nina het volgende:
ik ben echt zo nieuwsgierigen ik hoop echt dat het goed ging
![]()
![]()
![]()
ah neequote:op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:
[..]
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!
en je verdient het zó!quote:pfff....ik heb ook áltijd pech in de liefde...of het is dit forum wat voor de pech zorgt!![]()
![]()
het is toch lomp dat ze niets laat horen ?quote:op zondag 11 september 2005 14:31 schreef jooprules het volgende:
je moet niet zo dramatisch doen.. wacht nou eerst maar eens af wat de reden is! vrouwen houden van sterke/gevoelige mannen, de middenmoot dus.. ga niet extreem emotioneel doen.. dit bedoel ik niet lullig, maar probeer er wat mee te doen.
is ook waarquote:op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
ok, ik flip best wel een beetjequote:op zondag 11 september 2005 14:37 schreef jooprules het volgende:
jawel is misschien lomp, maar het 'nog nooit zo gestresst en radeloos geweest' vind ik overdreven. best een beetje flippen klinkt al een stuk relaxter toch?
quote:op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:
[..]
ok, ik flip best wel een beetjeomdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)
![]()
maar goed, straks krijg ik (verjaardags)bezoek dus ik probeer te relaxen...
jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd? of gebeurd dit een normaal mens niet?![]()
laat het ff voor nu inderdaad, die verklaring volgt vanzelf.quote:op zondag 11 september 2005 15:03 schreef sanvean het volgende:
[..]
ok, ik flip best wel een beetjeomdat ik totaal niet weet hoe en wat...en vergeet ook niet dat ik al overspannen thuiszat...anyway, ik vind het zó'n vreemde situatie...misschien ligt het wel aan mijn telefoon ofzo, kan ik niet horen of ik wordt gebeld bv (heb ik een keer eerder gehad, bleek de volumeknop uit te staan ofzo)
maar goed, straks krijg ik (verjaardags)bezoek dus ik probeer te relaxen...
zoals ik al zeiquote:jullie zouden toch ook flippen als dit gebeurd?
hee!quote:of gebeurd dit een normaal mens niet?![]()
zo! wees anders ff helemaal to the point en in controlquote:op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd.![]()
dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.quote:op zondag 11 september 2005 15:29 schreef la-nina het volgende:
* la-nina vindt dat best knap, zo koeltjes eronder blijven![]()
spreek dan ook duidelijk taal!!!quote:op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef thisbe het volgende:
"hints" ?dit is een regelrechte uitnodiging van haar kant man
![]()
onzekere mannen![]()
statistisch gezien is de kans dat ze niet bereikbaar wilt zijn veel groter dan dat ze niet bereikbaar kan zijn. of dat vanwege jou is of vanwege een ander, dat weet je niet. misschien ziet ze je gewoon niet zitten, of misschien is ze zo doodnerveus dat ze je niet durft te spreken - je weet het niet. of misschien is d'r telefoon gestolen (quote:op zondag 11 september 2005 14:04 schreef sanvean het volgende:
nou, ik moet je teleurstellen. er is namelijk helemaal niets gebeurd. er is geeneens een afspraakje geweest. ze is al 2 dagen totaal onbereikbaar. ik kan haar echt niet bereiken, weet geeneens of er iets gebeurd is, of ze ziek is of een ongeluk heeft gehad ofzo....ben nog nooit zo gestresst en radeloos geweest!
moet je niet doen. anders had ze het niet moeten zeggen. je zou raarder op moeten kijken als ze al over een relatie o.i.d. zou gaan spreken terwijl daar toch echt nog geen sprake van is? da's gewoon op de zaken vooruit lopen hoor.quote:op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef sanvean het volgende:
wel zei ze dat wij goede vrienden zijn, nadat ik haar bedankte voor de steun van de afgelopen tijd. nu weet ik niet of dat bij het 'spelletje' hoort of niet, maar ik raak er wel van in de war.
quote:op zondag 11 september 2005 15:15 schreef kenz het volgende:
maar goed, het is wel even balen dat zo'n afspraak misloopt, maar dat betekent echt helemaal niks. er loopt toch wel vaker een afspraak anders dan je denkt? er is toch wel vaker iemand 2 dagen niet te bereiken? niet gelijk zo wanhopen, maar rustig je eigen dingen doen. en spreek bijvoorbeeld met jezelf af dat je pas morgen middag haar weer probeert te bellen, zodat je jezelf ook niet de hele tijd zo opfokt.
succes en niet wanhopen! dit soort dingen kosten tijd
zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaatquote:op zondag 11 september 2005 23:43 schreef henryhill het volgende:
bottom line: er zijn teveel variabelen die meespelen, en de conclusie die jij eraan verbindt (ze is verongelukt, ze ziet me niet zitten, ik heb haar afgeschrikt, whatever) is eerder afhankelijk van hoe jij denkt dan van wat er echt is gebeurt. kortom: heel hard erover nadenken gaat je niet helpen (je komt voorlopig toch nog niet achter de waarheid), je maakt jezelf alleen maar gek.
quote:op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:
[..]
[..]
zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat![]()
quote:op maandag 12 september 2005 10:36 schreef la-nina het volgende:
[..]
[..]
zeg me dat jullie alleen zo gereserveerd en beheerst zijn als het om anderen gaat![]()
quote:op zondag 11 september 2005 15:47 schreef kenz het volgende:
[..]
dat kon ik indertijd zelf ook niet, maar misschien lukt het sanvean wel.![]()
ik lag dubbelquote:op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef sanvean het volgende:
en ze zegt dat ze het jammer en echt niet leuk zou vinden als ik stop met mn huidige baan (vind er geen ruk aan).
lees ik 't nou goed?quote:op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:
maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen.
da's lullig zeg... maar hoezo zou je haar minder kunnen zien? ze woont toch niet op je werk, dus niemand houdt je tegen haar thuis op te zoeken.quote:op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:
wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.
ik durf het bijna niet te zeggen, maar: zie je wel!quote:op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:
maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot.nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.
wat verder speelt is dat ik nog steeds niet aan het werk ben. het is zelfs moeilijker geworden om terug te keren, aangezien mn plek al door iemand anders is ingenomen, heb ik gehoord. als ik niet terug aan het werk ga, kan ik haar ook minder zien....pfff, het zit allemaal niet mee.
maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
ik hoop dat je gelijk krijgt kerel...quote:op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:
pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.
maar wat een grote vrees was, dat ze me niet zag zitten, blijkt dus toch niet te kloppen. binnenkort zullen we wel weer eens wat afspreken, althans een poging wagen tot.nu laat ik haar even met rust, is denk ik het beste.
ik denk niet dat ik het veel anders zou hebben aangepakt, maar daar heb je echt geen reet aanquote:op donderdag 15 september 2005 20:03 schreef sanvean het volgende:
ehm..sorry..had weinig zin om te schrijven.
nou, afgelopen weekend schreef ik dat m'n date niets van zich liet horen en dat ik niet wist hoe en wat. heb haar gebeld en gemaild, maar niets gehoord.
nu blijkt dat er tóch iets aan de hand was, namelijk een sterfgeval in haar naaste familie.waardoor ze het hele weekend in beslag was genomen door familieverplichtingen en haar gedachten niet echt bij andere dingen waren.
verder kon ik haar niet bereiken omdat ze juist het telefoonnummer gebruikte dat ik dus niet heb (omdat ze daarmee met familie belt, wat nu belangrijk was). ze is niet op het net geweest sinds vrijdag dus zag mn mail ook niet.
pas gisteravond heb ik haar weer gesproken. heb haar gesteund en gezegd dat ik er ben voor haar, mocht ze dat nodig hebben. verder niet over ons gesproken ofzo.
maar goed, we zien wel, binnenkort bel ik wel weer eens, ze wil nog steeds eens langskomen dus we zien wel waar dit verhaaltje eindigt.
ik denk dat jij te wantrouwig bent naar mensen. ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat wanneer er iemand plotseling overlijdt, dat je daar helemaal door in beslag wordt genomen. maar dat is per persoon heel verschillend natuurlijk. ik zou er niet te zwaar aan tillen als ik ts was, behalve zeggen (zoals hij gedaan heeft) dat je er voor diegene bent als hij/zij je nodig heeft.quote:op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk krijgt kerel...
ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
quote:op vrijdag 16 september 2005 00:08 schreef henryhill het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk krijgt kerel...
ik persoonlijk vind 't vreemd: zelfs als je een sterfgeval in je familie hebt (en het is niet een van je ouders of broertjes of zusjes) dan ben je echt nog wel bij zinnen hoor. ik hoop dat het sterfgeval ook echt de reden was waarom ze onbereikbaar was, en niet een excuus om onbereikbaar te zijn.
in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.quote:op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
brrr. als je zo wantrouwig naar elkaar zou zijn, is er sowieso geen basis voor een relatie. het begint met eerlijkheid en je moet er van uitgaan dat de ander dat ook is. als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:11 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
in sommige gevallen klopt het wel wat henryhill zei... als er een sterftegeval zou zijn binnen mijn familie of vriendengroep zou ik bijna als eerste naar mijn vriendin gaan voor steun... ik zou dan echt niet zomaar 3 dagen niks van me laten horen... zou haar juist willen knuffelen heel veel.
maar goed niet iedereen is zo als mij
dat is zo. heb ook niet het gehele topic gelezen dus weet niet precies hoe de ts erop gereageert heeft maar zo te merken is hij wel wat ongerust geweest. dan moet hij niet direct slecht van haar denken nee, maar zolang het bij 'ongerust' zijn is gebleven valt het nog wel mee.quote:op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef kenz het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen. maar als er nog geen relatie is en je nog helemaal nergens zeker van bent, is het heel logisch dat je op zo'n moment anders kiest. en dan hoef je niet gelijk zo slecht te denken van haar.
dat valt wel mee hoorquote:op vrijdag 16 september 2005 15:29 schreef kenz het volgende:
als je begint te denken als hhill, kom je nooit aan de vrouw
kijk, jou vertouw ik dus al nietquote:
oogcontact is toch non-verbaal?quote:op zaterdag 17 september 2005 01:47 schreef logitik het volgende:
oogcontact kunnen 1000 woorden zeggen. oogcontact zoeken dus
quote:op zaterdag 17 september 2005 01:41 schreef henryhill het volgende:
[..]
kijk, jou vertouw ik dus al niet
check.quote:
relaxed planquote:op zaterdag 17 september 2005 01:51 schreef sanvean het volgende:
ik bel haar wel weer op binnenkort, zondag ofzo. ik weet niet of ik snel weer aan het werk ga, dus daarom maar eens een afspraakje regelen binnenkort.
verder zie ik wel wat de komende tijd me brengt...dit topic eens teruglezend, denk ik dat ik wel enigszins positief mag zijn.
nieuwsgierig aagjequote:op woensdag 21 september 2005 20:57 schreef rompompom het volgende:
voorzichtig trapje tegen dit topic
is er nog wat gebeurd afgelopen weekend, sanvean?
quote:op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef sanvean het volgende:
. . . ik kan dus niet garanderen dat jullie nog meer krijgen te weten over onze voortgang, maar troost jullie in de wetenschap dat het zowel met de topicstarter als met het meisje in kwestie langzaamaan weer goed gaat komen....en wie weet wat ons dan nog te wachten staat.
quote:jullie komen er vast wel uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |