Fok afsluitenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Hij wil niet met mij trouwen
wat moet ik doen?
samenwonen kan toch ook, lieverd ?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
wat moet ik doen?
jah mag ook wel?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:44 schreef Tim_Sessiw_Le_Bam het volgende:
[..]
samenwonen kan toch ook, lieverd ?![]()
Waarvoor dan?quote:
Proeven je bedoeld?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef cerror het volgende:
Mij voor laten proeven.
Nou mijn msn foto lijkt me overtuigend genoeg...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef remlof het volgende:
hem laten merken hoe goed je fellatio is?![]()
Ik bedoel dus. mail je tieten, dan kan ik zien of hij je trouwwaardig vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Proeven je bedoeld?
Heey who are you?
Post ze even.. beslissen wij wel voor je...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah mag ook wel?
Maar moet ik ze nu alweer laten zien dan?![]()
Hijs nieuw maar oke wel weer oud...maar niet oud maar toch nieuw?quote:
pervers mannetjequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Fok_you het volgende:
post je tieten, post je hoofd dan kunnen wij oordelen of tie gelijk heef......![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pervers mannetje
maar hij heeft wel gelijk
This Thread Is Worthless Without pics![]()
jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
Is dit weer zo een topic waar iedereen gaat zeuren over de tieten van de TS en foto's ervan, zonder dat deze ook daadwerkelijk gepost gaan worden?
Ze mailt ze gewoon naar cerror, die zet ze online.. simpel zat...quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
Is dit weer zo een topic waar iedereen gaat zeuren over de tieten van de TS en foto's ervan, zonder dat deze ook daadwerkelijk gepost gaan worden?
waarschijnlijk wel, maar als je nou hard genoeg meezeikt hebben we dit keer misschien wel gelukquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef -Lay-Z- het volgende:
zoek ff iets wat derop lijkt hequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post ze even.. beslissen wij wel voor je...
laat eens zien dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou mijn msn foto lijkt me overtuigend genoeg...
![]()
![]()
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
wat moet ik doen?
*naar beneden kijkt....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zoek ff iets wat derop lijkt he![]()
[afbeelding]
vertellllllll waarom dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:53 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.![]()
het zijn wel al oude tieten jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zoek ff iets wat derop lijkt he![]()
[afbeelding]
ik wil de rest ook zienquote:hij wil alleen mijn tieten zien en
jij bent pas een echte vent..quote:
Gewoon doen. Misschien wil hij dan alsnog met je trouwenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
wat moet ik doen?
quote:
Je moet de koe bij de horens vattenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:59 schreef Janetje het volgende:
Je moet hem gewoon laten wachten.. waarom zou hij de boom kopen als hij de vruchten gratis krijgt..
Zo is het ook precies met se... sorry.. nee, dit kan ik niet eens serieus týpen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:01 schreef kenz het volgende:
[..]
Gewoon doen. Misschien wil hij dan alsnog met je trouwen
je hebt een hoofden-fetishquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:56 schreef Fok_you het volgende:
nou het hoofd nog......
Ik heb het wederom eens verBRUIDT en ik dee niks.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:05 schreef HenryHill het volgende:
Trouwens, de OP klopt niet. Het had moeten zijn:
"...en verder niets."
Dan ben je iig gegarandeerd van lage kijkcijfers...![]()
troostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb het wederom eens verBRUIDT en ik dee niks.....![]()
pfff moe van wordt hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef Tafkahs het volgende:
ja, maar toch, tieten en chips zouden wel fijn zijn nu. Vergeet dat touw gewoon even.
Zo zie je maar. Je kan beter wat doen....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb het wederom eens verBRUIDT en ik dee niks.....![]()
dat is waar iets is beter nog dan niets.. hmzzzzz nadenkt..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:08 schreef kenz het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Je kan beter wat doen....![]()
ja oftie worst lust...quote:
bedek ze dan ook niet elke keer, dan hoeft het geen discussiepunt te worden he?quote:
mail je foto en wie weetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is waar iets is beter nog dan niets.. hmzzzzz nadenkt..
nog liefhebbers?
Nee oke maar toch...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
bedek ze dan ook niet elke keer, dan hoeft het geen discussiepunt te worden he?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee oke maar toch...
er is toch meer dan alleen maar tieten?
durf ik het woord kut in de mond te nemen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee oke maar toch...
ik weet 10 dingen van de vrouw in het algemeenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee oke maar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
jawel, maar dan moet je niet in onzin zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Of bestaat liefde niet meer in het vunzenrijk der mannen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:12 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik weet 10 dingen van de vrouw in het algemeenhmz ken er ook een aantalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Na tig keer te zijn verkwanseld door vrouwen voor mij niet meer neen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
OK, eerlijk zeggen. Wie dacht er aan liefde toen zhe-devill schreef:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik niet.quote:Er is meer dan tieten.
Waar dan wel in sex?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jawel, maar dan moet je niet in onzin zijn![]()
in mijn MSNquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Waar dan wel in sex?
Klaagbaak?
Puber?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hmz ken er ook een aantalWat een nonsens. Word eens wakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjeeh en dat is een probleem voor vrouwen die er nog wel in gelovenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Na tig keer te zijn verkwanseld door vrouwen voor mij niet meer neen.
het is onzin en niet R&Pquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Word eens wakker.
blaatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Word eens wakker.
Tuurlijk, ik blijk ze zo uit te zoeken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjeeh en dat is een probleem voor vrouwen die er nog wel in geloven
dus jij laat je leven kapot maken door een stel bitches?
duh
Jou MSN?quote:
in het kort gezegd: JA!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sjeeh en dat is een probleem voor vrouwen die er nog wel in geloven
dus jij laat je leven kapot maken door een stel bitches?
duh
oke ken dat gevoel wel..maar dan met mannenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik blijk ze zo uit te zoeken.
Dus je bent niet sterker van karakter dan die loser bitches?quote:
*insert opmerking over de onmetelijke goedheid van mannen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik blijk ze zo uit te zoeken.
Oppurtunistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
*insert opmerking over de onmetelijke goedheid van mannen...
sterkte van een karakter heeft niets te maken met niet meer willen worden gebruikt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus je bent niet sterker van karakter dan die loser bitches?
We love the mietjes stoere blaterdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
liefde is voor mietjes
Precies.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
liefde is voor mietjes
Je zou me toch beter moeten kennen c'tje..quote:
Volgens mij wou TS ook niet gebruikt worden, als ik de OP goed gelezen heb. Zwak karaktertje misschienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
sterkte van een karakter heeft niets te maken met niet meer willen worden gebruikt.
O je wilt meer, wat zijn de eisen precies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
We love the mietjes stoere blaterd![]()
Koop ik nu voor een stoere eikel?
Nada nop niks
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zou me toch beter moeten kennen c'tje..
Daar ben je toch zelf bij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
sterkte van een karakter heeft niets te maken met niet meer willen worden gebruikt.
Zwak? Ja tuurlijk zo zwak als een looien deur!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef kenz het volgende:
[..]
Volgens mij wou TS ook niet gebruikt worden, als ik de OP goed gelezen heb. Zwak karaktertje misschien
quote:
weet je, ik wil best hierover met je praten, maar we zitten nu in ONZ, we horen nu dom te posten en onzin uit te kramen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef zhe-devilll het volgende:
Daar ben je toch zelf bij?
En ergens is het wel weer leerzaam, maar diegenen die mensen misbruiken moesten zich diep schamen ze verknallen de hele wereld voor anderen!
Shame on YOU!!!!!!
Hm niet enkel beoordeeld worden op een uiterlijk onderdeelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O je wilt meer, wat zijn de eisen precies?
Toch haat ik verliefdheid hoor!quote:
Nou niet? Wil je wel ff meppen met een zweep?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef Tafkahs het volgende:
o ja, je post wat oude tieten en dan moeten we maar vergevingsgezind zijn, wat is dat nou weer?
Mjah.. ik begon onbedaarlijk te lachen toen die Leo Di naar de bodem des oceaans vertrok toen z'n bootje op een rotsje was gelopen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb een traantje gelaten toen willy over de baai heen dook, ben ik nou een mietje of een gevoelige jongen?
Jaah serieus joh heey?quote:
grote tieten is hetzelfde als een groot karakter, wat wil je nou?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm niet enkel beoordeeld worden op een uiterlijk onderdeel
wil dat mijn karakter ook gezien wordt..
of is dat teveel gevraagd voor een man?
Hoewel ken er enkelen die daar wel op letten, maar dat oppervlakkige ontgaat me nu eenmaal.
Je bent niet de enige...quote:
Oh ja ff bij de les blijven natuurlijk!!!!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
weet je, ik wil best hierover met je praten, maar we zitten nu in ONZ, we horen nu dom te posten en onzin uit te kramen?![]()
Duh doos, anders opper ik het niet.quote:
je bedoelt leonardo di caprio die met titanic tegen een kleine ijsberg aanvoer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Janetje het volgende:
Mjah.. ik begon onbedaarlijk te lachen toen die Leo Di naar de bodem des oceaans vertrok toen z'n bootje op een rotsje was gelopen...
eey een vrouw is geen ding hoor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
grote tieten is hetzelfde als een groot karakter, wat wil je nou?
we hebben het al over ver-geven, niet eens over geven... nou, eh... eigenlijk wil ik gewoon tieten zien, mag dat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou niet? Wil je wel ff meppen met een zweep?
Als je dat lekker vindt?
Whatever maakt mij kein flaus aus...dan vergeef ik je niet!
ow jah tuurlijk sorry man...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Duh doos, anders opper ik het niet.
ehm is dat niet erg man eigen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
we hebben het al over ver-geven, niet eens over geven... nou, eh... eigenlijk wil ik gewoon tieten zien, mag dat?
een vrouw LAAT zich wel gebruiken als een ding, dit zie ik elke dag weer, hoofdschudden en er wat van zeggen helpt geen klote. het wordt gwoon met de paplepel ingegoten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
eey een vrouw is geen ding hoor?
Ja, moet ik het spellen? Natuurlijk bedoel ik datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je bedoelt leonardo di caprio die met titanic tegen een kleine ijsberg aanvoer?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef Astonite het volgende:
tieten zijn vet relaxed, maar een kut is essentieel en een goed gesprek hoort erbij
Ach welneeee......maar mannen hebben geen humor echt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
een vrouw LAAT zich wel gebruiken als een ding, dit zie ik elke dag weer, hoofdschudden en er wat van zeggen helpt geen klote. het wordt gwoon met de paplepel ingegoten...
eey een man is geen ding hoor?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]een borstkas is vet relaxed, maar een lul is essentieel en een goed gesprek hoort erbij
DAT ZEG IK DUS NET
Niet oh dat had ik net geleerd nml..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
eey een man is geen ding hoor?
dat stuk hebben we nu toch wel gehad.. kom op zeg, sinds wanneer is flexibiliteit een scheldwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm is dat niet erg man eigen?
En is dit alles niet een oerbehoefte?
Is er niets meer onder de zon dan dit alleen?![]()
uit hoeveel procent mannen zou ONZ-posters bestaan? en uit hoeveel de vrouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach welneeee......maar mannen hebben geen humor echt niet![]()
no hable Ingles?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
eey een man is geen ding hoor?
Sommige vrouwen tellen voor tienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
uit hoeveel procent mannen zou ONZ-posters bestaan? en uit hoeveel de vrouwen?![]()
gets.............ulkkkkkkkkk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat stuk hebben we nu toch wel gehad.. kom op zeg, sinds wanneer is flexibiliteit een scheldwoord
Meer mannen dan vrouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
uit hoeveel procent mannen zou ONZ-posters bestaan? en uit hoeveel de vrouwen?![]()
je bedoelt van die dikke vrouwen waarvan een muurtje gesloopt moet worden voordat ze buiten kunnen komen?quote:
nou, dat telt dan al voor 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gets.............ulkkkkkkkkk.....
vind het saai worden......
true, ik heb me al 4 keer op zhe gestort, en nog heb ik haar MSN niequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
Meer mannen dan vrouwen.
Dat is waarom de meeste onzinners (mannen) zich als een gek storten op de vrouwen.
Jij weet heel goed wat ik bedoel..... dat er vrouwen zijn die een enorm gevoel voor humor hebben waar mannen niet tegenop kunnen, wat zeg ik?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je bedoelt van die dikke vrouwen waarvan een muurtje gesloopt moet worden voordat ze buiten kunnen komen?
Dan doe je iets verkeerds.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
true, ik heb me al 4 keer op zhe gestort, en nog heb ik haar MSN nie![]()
onzinners (mannen) storten zich nooit op vrouwelijke onzinnersquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Meer mannen dan vrouwen.
Dat is waarom de meeste onzinners (mannen) zich als een gek storten op de vrouwen.
heb je die ooit gegeven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
true, ik heb me al 4 keer op zhe gestort, en nog heb ik haar MSN nie![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
onzinners (mannen) storten zich nooit op vrouwelijke onzinners![]()
Hooguit wat tietenpostgedoe... ennee...
Ach laat maar.. je hebt gelijk
dat is geen noodzaak..quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
onzinners (mannen) storten zich nooit op vrouwelijke onzinners![]()
Hooguit wat tietenpostgedoe... ennee...
Ach laat maar.. je hebt gelijk
dat is andersom ook zo....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij weet heel goed wat ik bedoel..... dat er vrouwen zijn die een enorm gevoel voor humor hebben waar mannen niet tegenop kunnen, wat zeg ik?
Ze kenne der niet eens tegen![]()
Kut.. ik geef een man gelijk...quote:
pfffffffffffffff roflolllllllllll hou toch op schei toch uitttttttt zegquote:
heb je misschien lichte koorts ofzoow?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kut.. ik geef een man gelijk...
nah ja.. man..![]()
Je doet het zelf.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kut.. ik geef een man gelijk...
nah ja.. man..![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
de mijne? die staat in me profiel, in het vakje emailadres...
*aan voorhoofd voelt.. mjah.. wel warm ja...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heb je misschien lichte koorts ofzoow?![]()
doet ze nou weer?quote:
hej, als je wilt dat de mannen eerlijk zijn en dingen toegeven, verwacht ik hetzelfde van vrouwen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pfffffffffffffff roflolllllllllll hou toch op schei toch uitttttttt zeg![]()
![]()
okeey vergeef het je bij deze..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
*aan voorhoofd voelt.. mjah.. wel warm ja...
Heey you there..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
hej, als je wilt dat de mannen eerlijk zijn en dingen toegeven, verwacht ik hetzelfde van vrouwen?![]()
Ik weet het.. desalniettemin is het toch best fout....quote:
Desalniettemine Lquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik weet het.. desalniettemin is het toch best fout....
Mooii woord.. desalniettemin...
Desalniettemine A bijvoorbeeld...
de kans dat ik mijn plassertje laat zien is net zo groot als dat jij je tietjes laat zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey you there..
stel ik vraag aan jou!
Heey dingus!
Laat me je penis eens zien..doe je dat dan?
tje?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
de kans dat ik mijn plassertje laat zien is net zo groot als dat jij je tietjes laat zien?
daarnet kwekte je nog dat mannen niet zo alleen op tieten moesten fixeren, dat er meer was dan alleen dat, en wat doe jij nu?quote:
komt omdat dit in onzin staat..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
daarnet kwekte je nog dat mannen niet zo alleen op tieten moesten fixeren, dat er meer was dan alleen dat, en wat doe jij nu?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:46 schreef Duncan-Death het volgende:
Zhe, wat wil je eigenlijk?
Nee ik wilde een serieus advies..quote:
Dan wordt het voor jou waarschijnlijk de vrouwenliefde..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik wilde een serieus advies..
Valt niet mee als je iemand echt leuk vind en diegene denkt alleen maar aan tieten..
pfff
vertel eens wat meer? ken je hem van MSN of reallife? je drukte je tegen hem aan en zei dat je hem leuk vond en toen begon hij ineens of hij je tieten mocht zien?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik wilde een serieus advies..
Valt niet meer als je iemand echt leuk vind en diegene denkt alleen maar aan tieten..
pfff
ulk vrouwenliefde? Sorry heb je niks beters?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan wordt het voor jou waarschijnlijk de vrouwenliefde..
Of word non!
Nee dan krijg je God weer, die aan tieten denkt.. hmm..
Trein!
Waarom leer je eerst iemand niet eens kennen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ulk vrouwenliefde? Sorry heb je niks beters?
Gatverdan neem ik de buurman wel...oh nee das ook niks
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef Tafkahs het volgende:
en ondertussen hebben we nog steeds niets gezien, *zucht*
IK??????duhquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Waarom leer je eerst iemand niet eens kennen?
Laat zelf eens wat zien danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef Tafkahs het volgende:
en ondertussen hebben we nog steeds niets gezien, *zucht*
Nah wie weet...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ulk vrouwenliefde? Sorry heb je niks beters?
Gatverdan neem ik de buurman wel...oh nee das ook niks
het gaat hier toch over tieten, de jouwe; borsten, memmen, prammen, die heb jij te vergeven..quote:
En ook nog andersom...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Nou het werkt vice versa hoor.
Ow ze zijn in de aanbieding? djiezus zeg? Zo cheap ben ik niet hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
het gaat hier toch over tieten, de jouwe; borsten, memmen, prammen, die heb jij te vergeven..
Ik heb een credit cardquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow ze zijn in de aanbieding? djiezus zeg? Zo cheap ben ik niet hoor..![]()
Mijn ziel is onbetaalbaarquote:
ja, leuk, het is hier geen v&a.. wat zullen we nou genieten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow ze zijn in de aanbieding? djiezus zeg? Zo cheap ben ik niet hoor..![]()
nee tis hier Christine le Duc nou goed?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, leuk, het is hier geen v&a.. wat zullen we nou genieten?
Dit topic ging toch niet over je ziel, maar over je tieten...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mijn ziel is onbetaalbaar
je hebt het of niet..straight to the point going I am
Neeneeneeeeeeeeeeeeeeh indirekt ging het wel hier ff over me ziel he? Tuurlijk.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit topic ging toch niet over je ziel, maar over je tieten...
Ja, ik bedoel.. mij interesseert het niet hoor.. tis maar een observatie...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit topic ging toch niet over je ziel, maar over je tieten...
leuke observazie maar het ging hem om de tieten en mij om de ziels inhoud..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.. mij interesseert het niet hoor.. tis maar een observatie...
Oh.. dus hij is er alleen maar in geinteresseerd om je ziel te zien...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neeneeneeeeeeeeeeeeeeh indirekt ging het wel hier ff over me ziel he? Tuurlijk.....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ah ja das onzin...![]()
ennuh, lukt het al met mij toe te voegen?![]()
Jij was voor de rest ook echt niet degene die vrouwenliefde adviseerde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel.. mij interesseert het niet hoor.. tis maar een observatie...
Neeh helegaar niet juist en daar ben ik zoooooooooooooow verdrietig over....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh.. dus hij is er alleen maar in geinteresseerd om je ziel te zien...
Dat is toch juist mooi
ik ga even een deurtje verder, daar is het wel leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee tis hier Christine le Duc nou goed?![]()
ja doe dat...groete aan je buurvrouw hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik ga even een deurtje verder, daar is het wel leuk![]()
een tietspleet van wel tussen de 10 en 20 centimeter, ik schat zo'n 16 eigenlijk, maar dat is op het oog he..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja doe dat...groete aan je buurvrouw he![]()
ja en?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
een tietspleet van wel tussen de 10 en 20 centimeter, ik schat zo'n 16 eigenlijk, maar dat is op het oog he..
testingggggggggggggggggggquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:13 schreef Duncan-Death het volgende:
Zhe, je vraagt erom genomen te worden.
Zie je, zo kom je nu over!
De heisa rond zo'n volkomen nutteloze vraag.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:20 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb een erectie.... geen idee hoe dat komt....
niets, het is niet competitief..quote:
oh je deed alsof? okeeyquote:
tja.. wie wil er nu nog nuecken? Ik wil eigenlijk alleen maar die tieten zien...quote:
ja jammer... dames blijven niet aan de gang..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:34 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
tja.. wie wil er nu nog nuecken? Ik wil eigenlijk alleen maar die tieten zien...
O, dus je hebt ze wel al laten zien en je kwam hier daarna gewoon klagen..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja jammer... dames blijven niet aan de gang..![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:45 schreef Tafkahs het volgende:
O, dus je hebt ze wel al laten zien en je kwam hier daarna gewoon klagen..
we zijn gewoon genept manquote:
hij nietquote:
was het wat, of heb je ook je ogen dicht moeten knijpen?quote:
ze waren prachtigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:51 schreef Tafkahs het volgende:
was het wat, of heb je ook je ogen dicht moeten knijpen?
kusjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |