Ik had van Showtek echt veel meer verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef mij maar Unknown Analoq - M.F.G. (Motherfuckers GO!)![]()
![]()
En de anthem van Defqon 1 van dit jaar van Showtek![]()
Smaken verschillen.... Ik vind die Get Smacked ook erg matig... de uiteindelijke versie van perfect it van A-lusion ook. Die versie van Q-base vond ik stukken beter...quote:
Ah, ik sta dus niet alleen in die meningquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
de uiteindelijke versie van perfect it van A-lusion ook.
Hoorde eerst de versie bij 'm thuis. Klonk al aardig lekker. Toen op Q-base, heer-lijk. Toen op vinyl...maar toen vond ik 'm totaal niet meer eruitspringen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:17 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ah, ik sta dus niet alleen in die mening
Denk wel dat je het zo kan omschrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:21 schreef SuperUli het volgende:
Het zijn allemaal van die net-niet nummers, die hij de laatste tijd uitbrengt.
the kgbs - infinity (technoboy ruff mix)quote:Op zondag 16 juli 2006 17:48 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand de tracklist van lady dana @ defqon 2006
of
weet iemand hoe dat nummer heet, waarin je een stemmetje hoort met; rock the house, rock the beat. Wordt ook in de set van dana gedraaid bij minuut 32
Het forum van http://www.soundbase.ru/ voor al je "shit"!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:51 schreef RijstNatie het volgende:
heeft iemand dana - house of rock voor mij?
The Orgasm van Charly L & Basebank, The Sacrifice van The Headhunterz... Heerlijk!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:09 schreef kippiej het volgende:
Ah, de nieuwe sensation black is uit
Cd is opgebouwd uit hardtrance - hardstyle - hardcore ... Niet echt relaxed voor op 1 cd vind ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |