quote:
echt lachen met jou
Als je dat soort uitlatingen doet zou ik alleen daarom al "kids" kiezen
dude, ik ben naar festivals speciaal voor hun geweest (lowlands en pinkpop). Ik reis naar Duitsland en naar Belgie speciaal voor een concert van hun, ik heb een gouden plaat (hoewel ik hem nog steeds moet ophalen...
![]()
). Ga me nou niet vertellen wanneer ik een echte fan ben
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef Shedfire het volgende:[..]
Ow nooooooooooooooo
Ik verkies "The Kids Aren't Alright" toch wel boven Bad Habit, ookal was het een moeilijke keuze. Maar naar mijn mening zit "The Kids Aren't Alright" muziekaal beter in elkaar. Ookal vind ik het natuurlijk ook altijd geweldig om "You stupid dumbshit motherfucker" mee te zingen/schreeuwen.
Daarnaast is "The Kids Aren't Alright" Noodles favoriete nummer, en omdat ik de grond kus waar hij op loopt ben ik het met hem eens, en nu
![]()
.
Kan ik me ook wel voorstellen. Het heeft echt een vette intro met Noodles zijn gitaarwerk
![]()
"Kids" heeft meer afwisseling en zit idd goed in mekaar. Het heeft eigenlijk alles wat een goed nummer moet hebben. Mee zing stukjes voor de crowd, gitaarsolootje, vette intro, het gaat lekker snel.
Don't get me wrong, ik vind Bad Habit vet nummer, maar hij legt het toch af tegen kids.
Hij had van Dirty Magic, Amazed, Self Esteem, Gone Away en The Meaning of Life zeker bij mij gewonnen, maar van Kids toch echt niet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"