nee Amazed heeft niks bijzonders, ik zeg het je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:21 schreef Offy het volgende:
Het zou wel erg voorspelbaar zijn als Self Esteem er als winaar uitkomtHet blijft natuurlijk wel een erg gaaf nummer, maarjah...beetje anticlimax
Amazed is amazing ver gekomenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:19 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
nee Amazed heeft niks bijzonders, ik zeg het je!![]()
Haha..Jij snapt er gewoon niets vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:19 schreef Nitro_YE het volgende:
nee Amazed heeft niks bijzonders, ik zeg het je!![]()
Zou er prima mee kunnen leven aangezien TKAA me favo Offspring nummer isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:58 schreef Ixnay het volgende:
Tussenstand
Dirty Magic - Staring At The Sun 10-7
Self Esteem - Amazed 10-7
Bad Habit - The Kids Aren't Alright 6-11
Gone Away - The Meaning Of Life 10-7
Weer 2 van m'n favorieten eruit.
Staring At The Sun en Meaning Of Life.
Ik denk dat Komakie wel eens gelijk kan krijgen met TKAA.
klopt, maar het gaat hier om het beste liedje volgens de fokkende Offspring fanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:51 schreef crossover het volgende:
eigenlijk bestaat zoiets niet, 'het beste nummer van'. dat is voor iedereen verschillend..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:34 schreef Kuukske het volgende:
Dirty Magic - Staring At The Sun
Self Esteem - Amazed
Bad Habit - The Kids Aren't Alright
Gone Away - The Meaning Of Life
Ow noooooooooooooooquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Bad Habit, als je anders zegt ben je in mijn ogen geen 'true' fan.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Kan ik me ook wel voorstellen. Het heeft echt een vette intro met Noodles zijn gitaarwerkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 09:59 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Ow nooooooooooooooo![]()
Ik verkies "The Kids Aren't Alright" toch wel boven Bad Habit, ookal was het een moeilijke keuze. Maar naar mijn mening zit "The Kids Aren't Alright" muziekaal beter in elkaar. Ookal vind ik het natuurlijk ook altijd geweldig om "You stupid dumbshit motherfucker" mee te zingen/schreeuwen.
Daarnaast is "The Kids Aren't Alright" Noodles favoriete nummer, en omdat ik de grond kus waar hij op loopt ben ik het met hem eens, en nu.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:30 schreef OFfSprngr het volgende:
`quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef DevoiD het volgende:
What happened to you is er in de eerste rondes al uitgevlogen zeker? daar zit nog steeds de meest strakke offspring-solo in vind ik.
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=54557 deze dus?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:17 schreef avw1982 het volgende:
[..]
![]()
Mijn persoonlijke favo is nog altijd Self Esteem. Heb de single op blauw vinyl gesealed en al en moet me steeds inhouden deze niet te openen.![]()
Jep die is het.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=54557 deze dus?
netjes dicht laten en inlijsten.... als eil.com em niet heeft, vergeet het dan maar
Echte fans kiezen voor Bad Habitquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:06 schreef Komakie het volgende:
Ga me nou niet vertellen wanneer ik een echte fan ben
![]()
[..]
Als het goed is moet hij er zo uit zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=54557 deze dus?
netjes dicht laten en inlijsten.... als eil.com em niet heeft, vergeet het dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |