quote:Op donderdag 1 september 2005 18:55 schreef Jepali het volgende:
Jenthe haar knuffelhond is omgedoopt tot Maurice de hond.
Het knuffeldoekje van mijn ex heette ook Puntjequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:40 schreef Lishe het volgende:
Luuke d'r schaap is door d'r papa Trui gedoopt. Mijn knuffel heet Lief klein Haaitje. (Ja, ja, 't is een een haai). En wat ik echt zo lief vond; het knuffeldoekje van mijn vriend heette Punt (Toen wist ik het, dat wordt de vader van mijn kinderen)
vast enigszins aso van me dat ik dat echt een stomme actie vind. laat dat kind zn knuffels noemen zoals die wilt? schaam je je voor de namen van zijn knuffels? klinkt haast wel zo.quote:Op donderdag 1 september 2005 21:45 schreef Icaä het volgende:
Doos![]()
Zo heet de arme teddybeer van onze oudste zoon (4).
Geen idee waarom, maar het heeft in elk geval niets te maken met die andere betekenis van doos.
En zijn hondknuffel heette Patty![]()
Daar hebben we uiteindelijk Patrick uit uitonderhandeld.
was ook mijn 1e gedachte...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef releaze het volgende:
[..]
vast enigszins aso van me dat ik dat echt een stomme actie vind. laat dat kind zn knuffels noemen zoals die wilt? schaam je je voor de namen van zijn knuffels? klinkt haast wel zo.
Ja joh, begin zo met je reactie en je lokt echt constructieve antwoorden uitquote:
JAquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:16 schreef releaze het volgende:
[..]
vast enigszins aso van me dat ik dat echt een stomme actie vind.
ik zei toch aso?quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ja joh, begin zo met je reactie en je lokt echt constructieve antwoorden uit
En om dat toch maar een antwoord op je vraag te geven, hoewel de manier van vragenstellen mij dus behoorlijk tegenstaat:
Ik schaam mij nergens voor.
Mijn zoon geeft dit soort namen omdat hij gewoon een malle naam wil bedenken. Hij had de beer net zo goed 'schuur' kunnen noemen. Maar het wordt dus doos. En nee, dat vind ik geen naam voor een teddybeer. Nog afgezien van de bijbetekenis ervan. En ik vind dat ik hem dat best mag vertellen. Hoort-ie het niet van mij, dan wel van een ander, en dan gaat het vast niet op een subtiele liefdevolle manier.
Het is een kind...als jij andere gedachten hebt bij de naam doos die je kind aan'z'n knuffelbeer geeft is dat gewoon een beetje zielig van jou. Ik zou (en met mij veel anderen denk ik) er niet eens bij nadenken dat doos ook nog andere betekenissen heeft hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:08 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ja joh, begin zo met je reactie en je lokt echt constructieve antwoorden uit
En om dat toch maar een antwoord op je vraag te geven, hoewel de manier van vragenstellen mij dus behoorlijk tegenstaat:
Ik schaam mij nergens voor.
Mijn zoon geeft dit soort namen omdat hij gewoon een malle naam wil bedenken. Hij had de beer net zo goed 'schuur' kunnen noemen. Maar het wordt dus doos. En nee, dat vind ik geen naam voor een teddybeer. Nog afgezien van de bijbetekenis ervan. En ik vind dat ik hem dat best mag vertellen. Hoort-ie het niet van mij, dan wel van een ander, en dan gaat het vast niet op een subtiele liefdevolle manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |