Omdat er een groep onder de 30 is en een groep van boven de 40. En zij twee zitten er tussenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd waarom er 2 achter moeten blijven .... misschien gaan ze ruilen
opgeflikkerd met die ouwequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Noca het volgende:
Waar is douwe nou...
duff.gifquote:
Die heeft niet van die grote jetschersquote:
wij noemen het gewoon dom....quote:Johnny is ontwapenend, ongecompliceerd, vindingrijk en neemt initiatief.
Verdomd, die link had ik nog niet eens gelegdquote:
Bjorn was juist tofquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Douwe is een beetje gecast als de Bjorn van dit jaar..dus die mocht er wel snel uit ja
Snel Sven, smsenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Verdomd, die link had ik nog niet eens gelegd
Had je bek toch gehoudenquote:
He, heb ik 't weer gemistquote:
itt Douwe...quote:
Dat heb ik dan weer wel meegekregenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
Johnny is toch degene die zo blij is met zijn vrouw en kind omdat ie anders in de gevangenis zou hebben gezeten?
Sms ER naar 1010.quote:
Dat kun je nog niet wetenquote:
Ja, dat gaat me geld kosten dusquote:
Niks mis meequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
Ze lopen wel flink uit trouwens.
Ja dat is die Johnny inderdaad...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:31 schreef schatje het volgende:
Johnny is toch degene die zo blij is met zijn vrouw en kind omdat ie anders in de gevangenis zou hebben gezeten?
Ik vind m niet leuk...quote:
quote:
idd, maar k denk k ben iemand voor die gaat klagen. Dat schijnt hip te zijn zeiken over Talpaquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoe snel kun je een schurfthekel aan iemand op tv hebben?
Zet er een kampjoekel als Johnny in en ti zo gebeurd
"Misschien bedoelen ze wel iets met denken" ... ja, als er fysiek staat dan kan dat heeeeel goed schatje
CSI, Voetbal Insite, Sterrenslag. Er is nog meer op hoorquote:
Ja daar verbaas ik me ook altijd over. Maar misschien wordt ie wel verkeerd in beeld gebracht en is het in werkelijkheid een hele gevoelige jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:32 schreef Ang3l het volgende:
Hoe snel kun je een schurfthekel aan iemand op tv hebben?
Zet er een kampjoekel als Johnny in en ti zo gebeurd
"Misschien bedoelen ze wel iets met denken" ... ja, als er fysiek staat dan kan dat heeeeel goed schatje
Misschien mogen ze straks kiezenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat er een groep onder de 30 is en een groep van boven de 40. En zij twee zitten er tussen
Ja hij's vast heel gevoelig met z'n babietje en zo... anders zat ie nl in de bak of zo....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik me ook altijd over. Maar misschien wordt ie wel verkeerd in beeld gebracht en is het in werkelijkheid een hele gevoelige jongen.![]()
Oo ja csi das weer minder ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
CSI, Voetbal Insite, Sterrenslag. Er is nog meer op hoor
Gelukkig de beschikking over een dvd-recorder
Marleen de Klaar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Johnny is de Mick van dit seizoen
Zat er ook direct aan te denken, kwam alleen niet meer op z'n naam.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef trepper het volgende:
Johnny is de Mick van dit seizoen
Ja hij heeft z'n naam wel mee hequote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook meteen en ik noem hem gewoon Sjonnie, want zo'n type lijkt het mij.
Douwe komt bij de laatste 3, da's van te voren al bedachtquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat die Douwe nog wel terug zal komen, want iemand al na een halve dag definitief eruit sturen is wel erg wreed.
Dat geloof ik niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoor net dat het helemaal niet live is
Wat een oplichters
mooi hoeven we ons daar niet meer druk over te makenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Douwe komt bij de laatste 3, da's van te voren al bedacht
Met die 2 anderen, dus we kijken eigenlijk voor niks, we ergeren ons voor niks..haha..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Douwe komt bij de laatste 3, da's van te voren al bedacht
Jij moet trouwens heel wat anders gaan doenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi hoeven we ons daar niet meer druk over te maken
open er een topic over en flikker opquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
Op Nederland 3 is een nu een goede documentaire
Ja, lekker boeiend.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
doei.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef SCH het volgende:
Ik hoop toch op het jongereneilandquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
Dr gaat flink geneukt worden in deze editie...
in ieder geval wel in die grot....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef amaranta het volgende:
Dr gaat flink geneukt worden in deze editie...
Zit er een flikker bij?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:41 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
open er een topic over en flikker op![]()
DAAR doelde ik ook opquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:42 schreef cptmarco het volgende:
[..]
in ieder geval wel in die grot....
"The Secret Cave Of Lust"
Zou Eilanden het ook een leuke serie vinden?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ze ook nog op je reageren ook he
Eiland raad!
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ze ook nog op je reageren ook he
Eiland raad!
leuk he, we zitten overalquote:
Anders heb je het over ER ipv een telefoongesprek..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:45 schreef amaranta het volgende:
het groene lampje op het thuisstation flikkert nog steeds...
Half SHO ook.quote:
blijkbaar nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
les 1: vind meteen een plekje in de groep. Dat moet je toch weten na al die jaren ER
SHO bestaat uit 4 users?quote:
da's jou in jaren Fok ook nog niet geluktquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
les 1: vind meteen een plekje in de groep. Dat moet je toch weten na al die jaren ER
Idd opzoute het iriteert iedereenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders heb je het over ER ipv een telefoongesprek..
Dat krijg je he, als je t niet gewend bent om zonder je Golfje te leven.quote:
tis een gave, k weet tquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
da's jou in jaren Fok ook nog niet gelukt
ik denk niet dat die bij elkaar passen....quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef golfer het volgende:
We hebben een Sjonnie en natuurlijk heet er eentje Anita.
En Douwe gaat bij de holbewoners meedoen.![]()
quote:
Daar snappen ze t ook nooit helemaal, duhquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk niet dat die bij elkaar passen....
en een anita wordt ik belgie trouwens marina genoemd
sjonnie en marina
Talpa ook met hun aankondiging van Café de Sport tijdens de laatste minuutquote:
Stem je mij weg?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:51 schreef Darklight het volgende:
SCH, donder eens op loser
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef Oldbie het volgende:
Wat is sjonnie toch een sukkeltje
Ben wel blij dat oermens Douwe zijn kunsten nog mag laten zien. Margriet mag van mij ook wel een tweede kans krijgen.
Volgens mij is Elsje de Klaar van 2005Wat een pokkewijf
inderdaad...quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:53 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Daar snappen ze t ook nooit helemaal, duh
Ik schrik er weer vanquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:56 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
[afbeelding]
enige fatsoenlijke google plaatje
je bent eindelijk bekeerd?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Hele leuke uitzending![]()
Het is de eerste keer dat ik ER van begin tot eind ga volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:58 schreef Darklight het volgende:
Wat ben je nou zielig aan het doen, homo'tje
Same here, ik heb het 2 seizoenen geleden wel gevolgd maar niet vanaf het begin. Nu dus welquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:59 schreef ItaloDancer het volgende:
Hele leuke uitzending![]()
Het is de eerste keer dat ik ER van begin tot eind ga volgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verwacht![]()
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Ik kon vorig seizoen alleen het begin zienquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here, ik heb het 2 seizoenen geleden wel gevolgd maar niet vanaf het begin. Nu dus wel![]()
Agree!!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik kijk ook nooit alles, maar nu wel
En dit is faaaaaaaaar more leuker dan BB![]()
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:02 schreef cptmarco het volgende:
en nu moeten we weer een weekje wachten....
Met zulke oren zouden ze iedere zeilwedstrijd winnenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:05 schreef golfer het volgende en verwijderde het vervolgens omdat zijn afbeelding het niet deed waardoor ik nu een totaal nutteloze quote heb. Vandaar dat ik een klein beetje heb getoverd en voila....een afbeelding:
En hier hebben we onze fysieke uitblinker:
Dat kun je gerust doen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Die spoiler
Ik moet me zó inhouden niet te klikken..
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikkenquote:
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecterenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikken
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, ja ik hoopte al dat iemand anders het wel deed zodat ik wist of ik kon klikken
De winnaar is nog niet bekend. Hooguit de finalistenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecteren
En toen ik dat deed, vond ik het eigenlijk best dom van mezelfMaar gelukkig was het onzin
Dat bedoelde ik ja, en je weet nooit hequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt er niet op klikken, je moet de tekst selecteren
En toen ik dat deed, vond ik het eigenlijk best dom van mezelfMaar gelukkig was het onzin
Nee, Maxim houdt het niet vol. Hij is net als die turk van vorig jaar (Mohammed was het toch?) Hij stort vlak voor tijd helemaal in. Veel te fanatiek.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef RayMania het volgende:
[..]Lijkt me niet dat iemand het nu al kan weten
.
We kunnen natuurlijk wel speculeren wie er gaat winnen, ik denk die Maxim.
In het voorstukje hadden ze een kaart. Ik denk dat die 3 dus volgende week bij de ouderen komen (op hun eigen manier met een vlot ofzo?).quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
k vraag me wel af of die dertigers de gehele tijd daar moeten blijven, lijkt me ook minder dan als je net daar gedumpt wordt en niet aan de opdrachten mee mag doen.
Niet gehoord wat Ernst in het begin zeiquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
De winnaar is nog niet bekend. Hooguit de finalisten
Toch?
Jawelquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet gehoord wat Ernst in het begin zei?
Ik vind die nieuw presentatrice helemaal niet leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
oh maareh: ik mis Roos wel 'n beetje hoor
jaja ik weet het, zondag is ze er weer....
Heeft sjonnie wel een IQ ??quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Lolalala het volgende:
Ah wat sneu vond ik het voor die Douwe. Hij had zo ontzettend gelijk toen hij (achteraf) zei "Kunnen we niet even kennis maken met elkaar om erna te bekijken op wie je wil stemmen" . Ahh... zielig...
En mijn god, wat een drol die Johnny, die heeft echt een laag iq.
op zich is Lotte wel oke [Travel-fan], maar Roos is onvervangbaarquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Svensational het volgende:
Ik vind die nieuw presentatrice helemaal niet leuk.
het IQ van een poffertje jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:22 schreef Oldbie het volgende:
Heeft sjonnie wel een IQ ??
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
edit: en misschien is het al iemand anders opgevallen, maar die Douwe doet me denken aan Samson![]()
Ik zal hem ff inkoppen,quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
het IQ van een poffertje ja
op het maar op z'n Haags te houden [voor het geval hij lurkt en het anders niet begrijpt]
Nogal logisch. Hij heeft een eigen sportschool en is NL kampioen bankdrukken geweestquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:42 schreef Bonobo11 het volgende:
Elbert is ook heel erg, echt zo'n sportschooljongen
Karla en Sophiequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
weet je welke dertigers ook leuk waren geweest in die grot?!??
Karla en Sophie!!!
btw: komt er niet nog een "kandidaten"-aflevering ofzo?!?
Radjquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Karla en SophieGeweldig.
Met een stel inboorlingen
Talpa.tv zal het wel op komen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef caradoc het volgende:
Neeee, net gekeken en ik kan Parels en Zwijnen + ER niet vinden op uitzending gemist. Ik hoop maar dat dit wel gaat komen
Ja, daar kijk ik ook op. De sectie van talpa, waar je uitzendingen kunt terug zien die je gemist hebt. Ik moet het eigenlijk programma gemist noemen ... anders klinkt het net zoals die van Ned 1,2,3quote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:57 schreef babette21 het volgende:
btw: komt er niet nog een "kandidaten"-aflevering ofzo?!?
Ik heb mijn DVD-recorder al ingesteld om op iedere maandag vanaf nu ER op te nemenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef caradoc het volgende:
Ik hoop dat ER ook op de uitzending gemist sectie van talpa komt, voor het geval dat. Ik heb mezelf al meerdere keren bewezen dat ik ondanks dat ik een programma enorm leuk vind, ik mezelf toch niet op tijd ( laat staan eraan denken ) voor de televiesie begeef. Één ding wat wel meezit is dat BB, ER en Parels en Zwijnen op maandag is. Wie weet gaat het me nu wel lukken om alles op de TV te zien.
Zal er een dag later wel opkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef caradoc het volgende:
Neeee, net gekeken en ik kan Parels en Zwijnen + ER niet vinden op uitzending gemist programma gemist op talpa.tv. Ik hoop maar dat dit wel gaat komen
quote:
Goede zelfkennisquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:04 schreef Oldbie het volgende:
verkapt zie mij een dvd recorder hebben post dingus
IQ dat is toch een negert die rept ?quote:
Juist omdat ze zo zeikt vind ik d'r weer leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat meeeeen je niet
![]()
Met sjonnie en douwe geef ik je gelijk
Emmaheeft geen indruk gemaakt. Ik ben d'r alweer vergeten
Emma, Emma ......quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist omdat ze zo zeikt vind ik d'r weer leuk..
Emma is die leuke..
Bronquote:Samenvatting Aflevering 1
47 dagen geleden begonnen de expeditieleden met de nieuwe serie Expeditie Robinson. Meteen krijgen zij met de eerste proef te maken. De deelnemers moeten zolang mogelijk aan een kruis hangen. De deelnemers zijn onder de indruk van de kruizen.
Dit zal een van de zwaarste proeven uit de geschiedenis van Expeditie Robinson worden. Wanneer de deelnemers aan het kruis hangen krijgen ze te horen dat ze strijden voor zichzelf en voor het team. De winnaar krijgt een neutraliserende stem en een prijs voor het team.
Belangrijkste voor de deelnemers is om niet als eerste te vallen. Na 10 minuten moet Douwe opgeven. Daarna vallen de deelnemers stuk voor stuk van het kruis. Maxime blijft uiteindelijk over met 3 van het oude kamp. Na 1 uur en 25 minuten blijft Maxime als enige over en wint voor het jonge team. Het jonge team wordt kamp Zuid en het oude team Noord. Kamp Noord krijgt zal dan een vervelende mededeling krijgen. Ze moeten binnen een uur beslissen wie direct de expeditie moet verlaten. Margriet stelt voor om direct te beslissen zodat het geen langdurig iets word. Ze kiest Douwe, omdat hij als eerste van het kruis viel. De andere deelnemers volgen en Douwe moet vertrekken. Douwe vindt dat hij geen eerlijke kans heeft gehad.
Onder leiding van Maxime geniet kamp Zuid van de eerste dag op het eiland. Er komt niks van het bouwen van een kamp en daar stoort Johnny zich erg aan. Hij neemt het heft in handen door vuur te gaan maken.
Kamp Noord bouwt daarintegen in een recordtijd een luxe onderkomen. Ook het maken van vuur levert geen enkel probleem op. De sfeer is goed en het verlies van Douwe wordt al snel weggerelativeerd. Bij het openmaken van cocosnoten wil Elbert indruk maken en schiet daarbij uit en verwond zichzelf. Hij krijgt medische hulp en mag voorlopig niet meedoen met proeven.
Ondertussen zijn er nog 2 deelnemers die in het geheim een onderkomen hebben gekregen op een rotsachtig eiland. Zonder strand en met alleen rots moeten ze in het geheim zien te overleven. Esther en Marnix, die in de grot terecht komen, krijgen dan te horen dat zij apart van de andere expeditieleden moeten overleven. Met de foto's van de andere deelnemers kunnen ze alleen maar speculeren.
Ondertussen wordt de irritatie van Johnny over de leidersrol van Maxime steeds groter. Wanneer Maxima 's ochtends vroeg in zijn eentje op zoek gaat naar voedsel begint Johnny met de overige deelnemers een eigen voedselexpeditie. Hij stelt tijdens de trip de leidersrol van Maxima aan de kaak. Hij vindt Maxime geen echte leider. De andere deelnemers zijn het echter niet eens met hem.
De beide kampen krijgen post. Kamp Zuid moet 2 deelnemers achterlaten omdat door het wegvallen van Douwe en Elbert het evenwicht weg is. Emma en Fleur blijven achter.
De eliminatieproef bestaat uit een waterestafette. De deelnemers moeten onder water de binnenkant van een toren bereiken en dan naar boven klimmen. Wanneer de deelnemer het daarnaast liggende platvorm aanraakt mag de volgende deelnemer. John start sterk en zet kamp Noord op voorsprong. Maar Meredith en Nicole zorgen voor een voorsprong voor kamp Zuid. Carl weet weer wat terrein terug te winnen maar het is te weinig. Kamp Zuid wint weer.
Bij terugkomst van kamp Noord is de sfeer gespannen. Elsje vindt dat John het eten niet goed verdeeld. De spanning loopt licht op. De deelnemers nemen nog een duik, aangezien dit wel de laatste zou kunnen zijn. Margriet voelt zich een beetje buiten de groep vallen.
Op kamp Zuid heeft Johnny een dipje. Hij zit nog steeds met het leiderschap van Maxime in zijn hoofd. Hij gaat pontificaal op het strand liggen onder het motto: 'als jullie me niet als leider willen zien, dan moeten jullie het zelf maar weten'.
De deelnemers op het geheime eiland hebben een voedselprobleem. Ze gaan uiteindelijk vissen en dat levert wonderbaarlijk genoeg veel resultaat op. Esther heeft de knop omgezet als vegetarier en eet nu lekker van de vis.
Op de eilandraad valt het doek voor Margriet. Door haar mindere groepgerichte opstelling kiezen de andere kampleden dat zij moet vertrekken. De andere enkele stemmen vallen op: John, Elsje en Annita
Dat was Tom. Idd weinig gezienquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:11 schreef Kontiki het volgende:
Wie was ook alweer die Kungfu-liefhebber? Is hij eigenlijk wel in beeld geweest?
Ja.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Emma, Emma ......
..... was dat die ene die achterbleef en daar spijt van kreeg? met die verrotte lippen?
nou, wat je zegtquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:14 schreef Svensational het volgende:
De kandidaten werden toch al voorgesteld vandaag?
De hand van God kon ik mij goed voorstellen. Een beetje normaal denkend mens kan protesten verwachten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef Bus watcher het volgende:
Het valt me mee dat vanuit christelijke hoek geen bezwaar is gemaakt tegen de kruizen in het reclamefilmpje van Expeditie Robinson 2005. Ik had een soortgelijke reactie verwacht als bij de hand van god van Versatel.
Geweldige uitspraakquote:John vervolgens over Elsje : 't Is niet iemand die op een eiland hoort, maar eigenlijk op een resort.
Ja nou, dat duurde al lang genoegquote:
compleet weggeedit idd. Zal dus nog wel beeldtijd vergoed krijgen in komende afleveringen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat was Tom. Idd weinig gezien
[afbeelding]
Johnquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:27 schreef Bus watcher het volgende:
John vervolgens over Elsje : 't Is niet iemand die op een eiland hoort, maar eigenlijk op een resort.
Dat snap ik inderdaad ook niet. Elke keer hoop ik weer dat er een nederlandse Richard Hatch of Rob Cesternino komt, maar denk dat het ook dit seizoen niet het geval zal zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef merino het volgende:
nou nou het was weer heerlijk![]()
en dan straks ook nog TI en Survivor: Guatemala (15 sept)
Valt me overigens op dat iedereen toch wel beetje op dezelfde manier naar deze ep heeft gekeken
Douwe
Johnny
Elsje
Magriet
en wat ik ook echt niet begrijp is waarom het totaal niet op een Survivor manier gespeeld wordt. Je zou toch verwachten dat iemand dat wel gevolgt zou hebben en daar van geleerd zou hebben...
trepperquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef trepper het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook niet. Elke keer hoop ik weer dat er een nederlandse Richard Hatch of Rob Cesternino komt, maar denk dat het ook dit seizoen niet het geval zal zijn.
wordt hier niet uitgezonden. Alleen Borneo (eerste seizoen) is destijds hier op de tv geweest (via internet de eps gedownload dusquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef Oldbie het volgende:
ff bijleren.....Survivor is de amerikaanse versie van ER?
op welke zender?
Survivorquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef Oldbie het volgende:
ff bijleren.....Survivor is de amerikaanse versie van ER?
op welke zender?
Inderdaad, maar kijk ook altijd met plezier naar expeditie robinson. Hoewel ik het vorig jaar erg vond tegenvallen. Maar dat kwam mede door de vele vrijwillige afvallers. Hopelijk blijft er dit keer iedereen totdat ze weggestemd worden in, maar als ik die Johnny zo zie, dan betwijfel ik het.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:39 schreef merino het volgende:
[..]
trepper![]()
softe domme Nederlanders idd
maar gelukkig is het al bijna de 15de
internetquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef Oldbie het volgende:
maar hoe kan ik het dan volgen als het hier niet te zien is??
vorig jaar niet gezien (kut net5 met hun gebrek aan herhalingenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef trepper het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kijk ook altijd met plezier naar expeditie robinson. Hoewel ik het vorig jaar erg vond tegenvallen. Maar dat kwam mede door de vele vrijwillige afvallers. Hopelijk blijft er dit keer iedereen totdat ze weggestemd worden in, maar als ik die Johnny zo zie, dan betwijfel ik het.
De meesten hadden het wel gezien en een paar hielden het niet meer uit. Geen echte doorzetters. In survivor worden de kandidaten veel beter gecast. We hebben tot nu daar slechts 2 mensen zien vertrekken omdat ze het niet meer uithieldenquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef merino het volgende:
[..]
vorig jaar niet gezien (kut net5 met hun gebrek aan herhalingen). Waarom waren er dan zoveel vrijwillig opgestapt? Hielden ze het niet meer uit? Vind ik opzich wel goed eigenlijk. Het heeft me altijd verbaast dat er bij Survivor zo weinig mensen zijn ingestort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |