jaja dies zeker mooi. en jij bent er natuurlijk. ik verwachtte niet anders. ben benieuwd morgen krijg ik te horen wanneer ik informatica/fok uurtjes krijg:Pquote:
Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.quote:
ze wil geen moeite doen egt te erg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.![]()
En daar gaat het omquote:
het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.![]()
liefde en broederschap in deze fok! community daar gaat het om.quote:
Doe je in 4 uur menquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.
as je er maar iets voor over hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.
me eerste 2uur morgen zijn het gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jaja dies zeker mooi. en jij bent er natuurlijk. ik verwachtte niet anders. ben benieuwd morgen krijg ik te horen wanneer ik informatica/fok uurtjes krijg:P
4 in week ast goed is.
Zijn ze altijd tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef B_BOY het volgende:
ze zijn weer lief voor brechtje op fok! radio/.
niet met jou sorryquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef B_BOY het volgende:
volgens yvonne moet er meer geneukt worden op fok!
wanneer gaan we meeten?
quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef B_BOY het volgende:
volgens yvonne moet er meer geneukt worden op fok!
wanneer gaan we meeten?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |