Chrisquote:
Ik zag net op straat een heel knap meisje met een lekker kontje en toen zei ik per ongeluk hardop 'nice' en toen keek ze omquote:
Hehe beterquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag net op straat een heel knap meisje met een lekker kontje en toen zei ik per ongeluk hardop 'nice' en toen keek ze om
Maar ze keek wel heel lief.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Oh, Fok! doet het weer.
Heb meteen maar een nieuwe usericon omdat ik de vorige zat was, niet dat deze leuk is ofzo. *zucht*
Oh, en ik ben verliefd. 14.gif
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Oh, Fok! doet het weer.
Heb meteen maar een nieuwe usericon omdat ik de vorige zat was, niet dat deze leuk is ofzo. *zucht*
ahhh wats der msn?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag net op straat een heel knap meisje met een lekker kontje en toen zei ik per ongeluk hardop 'nice' en toen keek ze om
Maar ze keek wel heel lief.
Als je bij mij in de buurt woont kan ik je het misschien vertelllen, maar zoniet dan denk ik niet dat je hem kent.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Regel je eigen 10-jarige meisjes....
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Regel je eigen 10-jarige meisjes....
Denk je dat hij je leuk vindt?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als je bij mij in de buurt woont kan ik je het misschien vertelllen, maar zoniet dan denk ik niet dat je hem kent.
Je lijkt me broertje welquote:
Maar ik vind hem niet echt heel leuk..quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:39 schreef freiss het volgende:
Imberr, je hebt weer een naamtopic in ONZ.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef Renesite het volgende:Ik heb uit verveling maar bigbrother gekeken
Nee inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:40 schreef freiss het volgende:
[..]
Maar ik vind hem niet echt heel leuk..![]()
PAARDEN ZIJN VOOR HET VLEES!quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:35 schreef Brechtje het volgende:
Oh, Fok! doet het weer.
Jett moet een leven zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, Jett begint nu tegen mij te zeieken![]()
liever laat dan niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef Eix het volgende:
Oh, t forum werkt alweer.
Kom ik ook ergens achter.![]()
goed idee, alleen dan voor mij in de buurt van Geleenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
Willen alle leuke jongen uit Hillegom en omgeving zich melden, kan ik ook weer even verliefd worden.
Lieft onder de 1.75, is nog een béétje handelbaar voor mij.
Sorry ben te lang + en niet leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
Willen alle leuke jongen uit Hillegom en omgeving zich melden, kan ik ook weer even verliefd worden.
Mag 1,78 ook?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
goed idee, alleen dan voor mij in de buurt van Geleen![]()
groningenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
kom der niet vandaan ben wel 1.74quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
Slaap wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef -Trinity- het volgende:
Vroeg naar bed; ciao mensen.
ik bennerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij zijn de dagcijfers van vandaag laag. waar is hier trouwens iedereen. heeft iedereen de moet opgegeven dat fok nog online komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |