Jett moet een leven zoekenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:49 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, Jett begint nu tegen mij te zeieken![]()

liever laat dan niet.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef Eix het volgende:
Oh, t forum werkt alweer.
Kom ik ook ergens achter.![]()

goed idee, alleen dan voor mij in de buurt van Geleenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
Willen alle leuke jongen uit Hillegom en omgeving zich melden, kan ik ook weer even verliefd worden.
Lieft onder de 1.75, is nog een béétje handelbaar voor mij.

Sorry ben te lang + en niet leukquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
Willen alle leuke jongen uit Hillegom en omgeving zich melden, kan ik ook weer even verliefd worden.

Mag 1,78 ook?quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
goed idee, alleen dan voor mij in de buurt van Geleen![]()

groningenquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:

kom der niet vandaan ben wel 1.74quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:

Slaap wel.quote:Op maandag 29 augustus 2005 21:57 schreef -Trinity- het volgende:
Vroeg naar bed; ciao mensen.

ik bennerquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:03 schreef B_BOY het volgende:
volgens mij zijn de dagcijfers van vandaag laag. waar is hier trouwens iedereen. heeft iedereen de moet opgegeven dat fok nog online komt.

jaja dies zeker mooi. en jij bent er natuurlijk. ik verwachtte niet anders. ben benieuwd morgen krijg ik te horen wanneer ik informatica/fok uurtjes krijg:Pquote:

Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.quote:

ze wil geen moeite doen egt te erg.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.![]()

En daar gaat het omquote:

het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ze wil ook alleen mensen die op fietsafstand wonen.![]()

liefde en broederschap in deze fok! community daar gaat het om.quote:

Doe je in 4 uur menquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.

as je er maar iets voor over hebt.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
het ís te fietsen, 80km p/d piece of cake.

me eerste 2uur morgen zijn het gelijkquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jaja dies zeker mooi. en jij bent er natuurlijk. ik verwachtte niet anders. ben benieuwd morgen krijg ik te horen wanneer ik informatica/fok uurtjes krijg:P
4 in week ast goed is.

Zijn ze altijd tochquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:13 schreef B_BOY het volgende:
ze zijn weer lief voor brechtje op fok! radio/.

niet met jou sorryquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef B_BOY het volgende:
volgens yvonne moet er meer geneukt worden op fok!
wanneer gaan we meeten?

quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:14 schreef B_BOY het volgende:
volgens yvonne moet er meer geneukt worden op fok!
wanneer gaan we meeten?

quote:

ben jij een soort commentator van fok radio?quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef B_BOY het volgende:
yvonne is niet op dreef. tis ammel te rustig op fok! komt nu de Fok! komkommer tijd??

weltrusten.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik ga zo slapenen
Eerst nog ff je naamtopic doorlezen Imberr

ja zo kun je het noemen. als jullie zelf niet luisteren doe ik het graag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]
ben jij een soort commentator van fok radio?

quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Ik ga zo slapenen
Eerst nog ff je naamtopic doorlezen Imberr

ze moet iets met der paint-skillsquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een avatar![]()
Mwa hij is wel op een of andere manier lelijker geworden![]()

geef is het linkje.. frontpage doettut nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:18 schreef B_BOY het volgende:
tis nog een kwartiertje fok! radio. helaas dit moet elke avond zijn. ik kan normala nooit op maandagavond dus dit is 1 van de weinige keren dat ik luisteren.

quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]

owh toenk je pijltje deed stond die andere er nogquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:19 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
het was juist dat ik mn oude terughad![]()

geef nou linkje!! wil ook luisteren!quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef B_BOY het volgende:
whehe we gaan brechtje koppelen waarom zegt yvonne niet dat ze verliefd is?

ik ook, maarjaquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt

als je het lief vraagt kun je je oude weer terugkrijgenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef Imberr het volgende:
komt door de grootte dattie is veranderd

komt van eigens trug als je hier fanatiek blijft doen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:20 schreef hollander76 het volgende:
Ik ben trouwens na 2 weken niet kunnen posten uit de OP gepleurt

Ik wou net het zelfde vragenquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:16 schreef spenky het volgende:
[..]

www.actionradio.nlquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:21 schreef spenky het volgende:
[..]
geef nou linkje!! wil ook luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |